Şimdi Ara

İnternet kablosunun kopması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba .2 gün önce mahalleye su borusu döşenirken internet kablosunu kopardılar.Çalışanlara sordum kablo koptu aradık akşam bağlanıcak dediler.Türk telekomu aradım 2 gündür 3 4 defa arıza kaydı oluşturdular.Gelen giden yok.Kablonun kopuk kısmı açık dışarda bekliyor.Bu süreci en hızlı şekilde nasıl çözebilirim?Daha önce yaşayan var mı?
    İnternet kablosunun kopması







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    İnternet Kablosunun Kopması Durumunda Ne Yapılmalı?

    İnternet kablonuzun kopması, bağlantını kesmenize ve çevrimiçi etkinliklerinizi aksatmanıza neden olabilir. İnternet kablonuz koptuğunda yapmanız gerekenler şunlardır:

    • Kabloları Kontrol Et: İlk olarak, kabloların sıkıca bağlı olduğundan emin olmalısın. Hem cihaz hem de duvardaki bağlantı noktalarını kontrol et.
    • Modemi Yeniden Başlat: Modemin fişini çekerek 30 saniye bekleyip tekrar takarak modemi yeniden başlatmayı dene.
    • Servis Sağlayıcınla İletişime Geç: Kabloları kontrol edip modemi yeniden başlattıktan sonra sorun devam ediyorsa, internet servis sağlayıcın (ISS) ile iletişime geçmelisin.
    • Sokaktaki veya Mahalledeki Kablo Kopmaları: İnternet kablonun sokakta veya mahallede kopmuş olabileceğini düşünüyorsan, Türk Telekom'un arıza bildirim hattını arayabilir veya web sitesinden bildirim yapabilirsin.
    • Harici Kablo Kopmaları: İnternet kablonun binanın dışında kopmuş olabileceğini düşünüyorsan, binanın yönetiminden veya bakımından sorumlu kişiyle iletişime geçmelisin.

    İnternet kablonun kopması durumunda yapılacak işlemler bunlardır. Sorun devam ederse, ISS'nizle tekrar iletişime geçmen gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • https://twitter.com/PaulDoany mesaj at ekiplerin gelmeye niyeti olmadığınıda belirt.
  • Benzer bir durumla karşılaşmıştım. Direk yıkılmış bütük kablolar kopmuştu. Ama 3-5 güne gelip takmışlardı. Bence biraz daha bekle, illa ki geleceklerdir. Bireysel arıza değil sonuçta, bir çok kişinin interneti gitmiştir.
  • Benzer sorun başıma gelmişti,o zamanlar sene 2013 küsürdü,ttnetin hızlı çalıştığı dönemlerde 3 günde çözmüşlerdi şimdi ise haftalarca,aylarca bekletiyorlar.
  • Bugün geldiler bağladılar.24 megabit hızın tamamını alabiliyodum.Şuan indirme hızı 0.50 megabit falan kendi kendine düzelir mi?
  • Dzuth D kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen oradaki kabloları birbirine ek yaparken renk uyumsuzluğu oldu binadaki ankastre kutusundan düzeltilmesi gerekiyor yani kendi kendine düzelmez. Arıza kaydı bırakın gelen ekiplere sorundan bahsedin düzeltsinler. Ayrıca bu gibi kablo kopması durumunda kabloyu komple yenilemedikleri sadece birbirine ek yaptıkları için hat zayıflama değerinde artış olacaktır yani ulaşılabilir hız düşecektir. Bizzat yaşadığım için biliyorum.1 ile 3 db arası artış oldu bende zayıflama değerinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altuntepe2 -- 12 Ekim 2018; 12:51:45 >
  • Kepçeyi vurmus kafasina göre adamlar. Bu ülkede hic bir is duzgun olmazmi arkadas ya. Eger kazi yapicaksan eline vericekler bolgenin altyapi hatlarini. Nereden dogalgaz nereden telefon hatti geciyor diye!!!
  • altuntepe2 kullanıcısına yanıt
    Telekomu aradım.Hat değerleriniz normal bizden kaynaklı bir sıkıntı yok gibi şeyler söylediler 2 kere.Teknik ekip yollayabilir misiniz dedim.Elit ekip var 11 tl ücreti var ve probleme göre fiyat artabilir falan dedi.Arıza kaydı bile oluşturmadı adamlar şaka gibi gerçekten.
  • Hat değerlerim:

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 8 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 3.091 Mbps 24.640 Mbps
    Actual Net Data Rate: 3.068 Mbps 24.576 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 23.2 dB 17.0 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 6.1 dBm 13.4 dBm
    Receive Power: -3.8 dBm 0.1 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 10.0 dB 13.3 dB
    Attainable Net Data Rate: 14.343 Mbps 42.116 Mbps

    İnternet kablosunun kopması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dzuth -- 12 Ekim 2018; 13:47:59 >




  • Gelen giden yoksa ve kablo bakırsa kablonun iki ucunu aç. Aynı renkleri birbirine bağla olsun bitsin. Fiberse dua et :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dzuth

    Hat değerlerim:

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 8 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 3.091 Mbps 24.640 Mbps
    Actual Net Data Rate: 3.068 Mbps 24.576 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 23.2 dB 17.0 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 6.1 dBm 13.4 dBm
    Receive Power: -3.8 dBm 0.1 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 10.0 dB 13.3 dB
    Attainable Net Data Rate: 14.343 Mbps 42.116 Mbps

    İnternet kablosunun kopması
    hat değerlerin normal gözüküyor




  • Böyle birşey başıma gelmişti. Ne yaptım ettim ise yaramadı. Paul doany'e Twitter'da döşedim. Evet bildiğin döşedim. Ertesi gün yaptılar. İlgisi var mı. Bence yok.
  • Bende Paul doany'e mesaj attım twitterdan.Ekibe ilettim diye geri döndü.30 dakika sonra aradılar bizden kaynaklı bir şey gözükmüyor santrale iletiyorum dedi.Geri dönüş yapıcam dedi bakalım bekliyoruz.
  • bir aydır internet kablosu kopuk gelen giden yok aynı durumdayım

  • jaedo J kullanıcısına yanıt

    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.