Şimdi Ara

İntegra Teknoloji A.Ş. Cimer'e şikayet ettim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 50 gün 7 saat 44 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • esiretti (3 mesaj) mczaga (2 mesaj) Wadjet (1 mesaj) -dehşet- (1 mesaj) kunGFu (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (1 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepinize merhabalar, ben yeni bir sistem topladım. Bir arkadaşım hepsiburada üzerinden 240hz monitör almıştı 1600 tl ye 2 hafta önce, bende almak istedim, araştırdım ettim 1900 lira civarlarında bir fiyata buldum monitörü.

    Sonra arkadaşa hangi firmadan aldın falan diye sordum, o da hepsiburada üzerinden bir firma hatırlamıyorum dedi, kutusu garantisi falan bak et derken, hepsi burada üzerinden bir kaç firma buldum, aradım hepsini, fiyatların yükseldiğini söylediler, daha sonrasında bir kaç firma 1800 liradan gönderebileceklerini söyledi.

    Bende hem 100 lira 100 liradır hemde ne de olsa güvenilir firma diye düşünerek İntegra Teknoloji A.Ş.'den acer kg251qdbmiipx 240 hz monitör aldım, havaleyi yaptım ve ürünü gönderdiler, ankara merkez de ikamet ediyorum, önce beypazarına gitmiş kargo, sonra beypazarından geldi falan derken benim diş ameliyatı randevum vardı bir kaç gün ürünü açamadım.

    Sonrasında açtım ürünü, bu tam olarak 02.09.2019 tarihinde oluyor, neyse taktık ettik falan birde ne görelim ölü pixel var üründe, ürünün de fatura tarihi, 29.08.2019 yani henüz 4 gün olmuş ve ben ürünü ilk defa açmışım. Firmaya hemen mail attım dedim sattığınız üründe ölü pixel var, ne yapabiliriz nedir prosedür dedim, ürünü garantiye yollamam gerektiğini söylediler ( ACER SERVİSİNE ), bende dedim ki ürünü sizden aldım, ve açar açmaz ölü pixel gördüm, 2 hafta içinde yasal olarak zaten iade etme hakkım varken size danışıp ne yapabiliriz diye sordum dedim. Onlarda bana ürünü internetten almadığımı söylediler...

    Sanırım ürün bana uzaydan geldi, ya da biz marstan falan iletişim kurduk arkadaşlarla, nasıl yani dedim, yani dedi, siz ürünü n11 hepsi burada vs. gibi firmalardan almış olsaydınız, o zaman bu geçerli olurdu ama havale yaptığınız için bu geçerli olmuyor dedi, yalnız benim şöyle bir şüphem oldu, bunlar elimizde son bir tane kaldı, hemen alırsanız falan filan gibi birşeyler dediler, bende aldım hemen alelacele, tahminimce bu ürünü başka birisine daha göndermişler 10 tane etiketi var zaten kutuda, sonrasında da geri gelmiş, ölü pixel den ötürü o yüzden de malların arkasında durmuyorlar. Yani ben böyle düşündüm.

    Ben şimdi işin ölü pixelinde falan değilim dursun orada, ama bu yapılan çok ayıp, yani malın arkasında durmuyor firma, muhtemelen böyle böyle büyümüş tez zamanda da batmasını temenni ettiğim bir firmadır kendisi.

    Yazışmaları aşağıya kopyalıyorum.


    Ürünün faturası kutusu garanti belgesi üzerindeki etiketleri dahi duruyor.

    Gerçekten bazı ürünlerde, işlemci, ram, falan gibi böyle sorunsuz değil de, monitör, anakart, cep telefonu vs. gibi ürünlerde bilinen güvenilir yerlerden almak lazım. Böyle firmalardan alıp mağdur olmayın.

    n11 hepsi burada, gitti gidiyor üzerinden satış yapan İntegra Teknoloji A.Ş.'den mağdur olmamanız adına, kesinlikle ürün almamanızı tavsiye ediyorum.



    İntegra Teknoloji A.Ş. Cimer'e şikayet ettim.


    Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com>, 2 Eyl 2019 Pzt, 17:41 tarihinde şunu yazdı:
    Ömer Bey merhaba,



    Ürünü siz internet üzerinden değil direk firmamızın üzerinden alım yaptınız.

    Eğer ürünü Hepsibura, Gittigidiyor, N11 gibi yerlerden veya direk bizim internet sitemizden almış olsaydınız hukuki olarak 14 iş günü içinde koşulsuz iade hakkından yararlanabilirdiniz.

    Fakat ürünü direk bizden aldığınız için gerekli prosedürleri uygulamamız gerekli.

    Marka ölü pixel garantisi vermediğinden dolayı bu prosedüre uymamız gerekli.



    Ürünü direk siz Acer servisine götürür ve değişim raporu alırsanız bizim için hiçbir sorun kalmaz. O taktirde ürün iade veya yeni ürün alımı da yapabilirsiniz.



    Ürünü bizim üzerimizden servise yollarsanız kargoya gidip gelmesi 2 iş günü daha gecikir işlemler.



    Bunun dışında yasalar ve hukuksal olarak şikayet etmeniz sizin en doğal hakkınızdır.



    Saygılarımızla…







    From: omer bey [mailto:yanlistartankantar@gmail.com]
    Sent: Monday, September 2, 2019 3:16 PM
    To: Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com>
    Subject: Re: Fatura Bilgileri;



    Havale ile alınca internetten almamış mı oluyorum, nasıl ilginç bir firmasınız siz böyle, uzaydan mı geldi ürün bana, havale ile de alsam zaten her halükarda 7 gün iade hakkım var onu kullanırım. Ama sanırım. Siz sorun çözmek yerine oluşturmaya çalışıyorsunuz. Bende bu aramızda geçen diyaloğu bütün forum sitelerinde sosyal medya da ve şikayet var üzerinde yazacağım. Monitör de dursun böyle ispat olarak. Teşekkürler.



    2 Eyl 2019 Pzt 15:03 tarihinde Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com> şunu yazdı:

    Ömer bey,



    Sanırsam ürünü havale yolu ile aldınız?



    14 gün koşulsuz,şartsız iade hakkı internet alışverişleri için geçerlidir.



    Garantiden değişim hakkınız ise Acer tarafından gerçekleştirilecektir.







    From: omer bey [mailto:yanlistartankantar@gmail.com]
    Sent: Monday, September 2, 2019 2:52 PM
    To: Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com>
    Subject: Re: Fatura Bilgileri;



    1 gün almış hocam alalı, 15 gün içinde iade hakkım var koşulsuz şartsız ben sade sizin nasıl bir prosedur uyguladığınızı merak ediyorum.



    2 Eyl 2019 Pzt 14:37 tarihinde Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com> şunu yazdı:

    Merhaba Ömer bey,



    Ürünü Acer Servise ile görüşüp Acer Servisine yollamanız gerekiyor.



    İyi calısmalar..



    From: omer bey [mailto:yanlistartankantar@gmail.com]
    Sent: Monday, September 2, 2019 2:08 PM
    To: Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com>
    Subject: Re: Fatura Bilgileri;



    Acer 240hz



    2 Eyl 2019 Pzt 09:17 tarihinde Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com> şunu yazdı:

    Merhaba,



    Ömer bey monitörün marka modeli ne idi ?



    From: omer bey [mailto:yanlistartankantar@gmail.com]
    Sent: Monday, September 2, 2019 7:22 AM
    To: Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com>
    Subject: Re: Fatura Bilgileri;



    Atakan bey merhabalar monitörü bugün açma şansım oldu ama 1 adet ölü pixel mevcut monitör de.



    29 Ağu 2019 Per 14:38 tarihinde omer bey <yanlistartankantar@gmail.com> şunu yazdı:

    Fatura adresi ve kargo bilgileri aynı olacak.



    Müşerref ...


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx adresi.



    05xxxx telefon.



    Kargo notu olarak Ömer ..... teslim alacak yazarsanız sevinirim.





    29 Ağu 2019 Per 14:15 tarihinde Atakan Macit <atakan@integrateknoloji.com> şunu yazdı:

    Merhabalar,



    Tarafımızdan verdiğiniz sipariş için Fatura Bilgilerini alabilir miyim?



    Fatura adresi ve kargo adresi aynı mı olacak ?



    İyi calısmalar..













    Atakan MACİT

    Müşteri Temsilcisi

    İntegra Teknoloji A.Ş.

    Kozyatağı Mah. Şehit İlknur Keleş Sok.

    Aksakal Plaza No: 10 K: 4 D: 9 Kadıköy / İstanbul

    T :+90 216 372 10 77

    F :+90 505 080 51 95

    E :atakan@integrateknoloji.com














    İntegra Teknoloji A.Ş. Cimer'e şikayet ettim.



    |
    |




  • Havale ederek hatayı başta yapmışsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmalarin tamda arayip bulamadiklari musteri tipisiniz ne yazikki. Babanin ogluna para gondermedigi zamanda siz buyuk hata yapmissiniz ama yinede insaniz neticede ve inaniyorum ki karsinizdaki kisiler er yada gec razi ederdi zaten.

    Cimeri bilmemde tuketici mahkemesine gidip gorusme kayitlariyla basvurun. Tuketici mahkemesine verdiginiz dilekce ornegini firmayada gonderin. Bu is ya direk cozulur yada 3 ay ugrastirir baska yapacak sey yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hukuk, adalet pek işlemediği için böyle rahat rahat davranabiliyorlar. Ceza yok, yaptırım yok. Hiç bir şey yok. Zorlayacaksın, hakkını arayacaksın da belki çözüm bulunur. Umarım kısa sürede çözebilirsiniz sorununuzu. Yurt içi siteler arasında belli başlı yerler dışında hiç bir yeri tercih etmemek lazım. Bu mantıkla daha çok kaybederler.
  • arkadaşlar şikayetvar.com sitesi üzerinden de şikayet yaptım ama firmadan herhangi bir geri dönüş olmadı. A.Ş. olduğu için biraz güvenmiştim açıkcası ama dışarıdan A.Ş. içeriden ATAKANIN YERİ falan gibi bir dükkan galiba.
  • Bende 1 haftadır bu firma ile cebelleşiyorum "Şikayet" sitesine ilgili sorunun konusunu az önce açtım yarında büyük ihtimal Tüketici mahkemesine felan başvuracağım.

    Kısacası bu firmadan bir şey satın almayın aldırmayın.Ve bu konular hakkında bilgili arkadaşlardan destek bekliyorum.
  • Ben 1 aya yakındır mağdur edildim Para mı geri vermiyorlar.

    Şu andan itibaren de telefonlarımı açmayıp meşgule düşürüyorlar benim gibi malum şikayet sitesinde bir çok güncel şikayet var .

    Sanırım 2.bir tosun vakası bu firma uzak durun.
  • Firma Gamers Arena ismi altında satış yapıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ünlü markaların ayıplı ürünlerini satıyorlar

  • Mesajim bulunsun, bu firmayida not edelim. Benim bildigim teknoraks da ayni sistemle is yapiyor, ucuz etin yahnisi... 5-10 lira fazla ver, tanidik bildik yerden al.

    @konu sahibi, son durum nedir? (Yil gecmis ama yinede soralim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunGFu -- 8 Nisan 2021; 16:30:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki yeri değil ama ben de mağdurum. https://www.xmaxoyuncukoltugu.com/ buradan oyuncu koltuğu aldım. Dökülüyor. 2 kere ücretsiz parça değişimi yaptılar. Her seferinde 75 lira kargo parası ödedim. Yine kırıldı. Artık bana cevap da vermiyorlar. Fatura göndermediler. Garanti belgesi yok vs.. Ben de havale ile almıştım.

  • Öncelikle geçmiş olsun, konu tarihinden bir hayli zaman geçmiş, son durum nedir?


    Bende teknoraks firması üzerinden bir notebook aldım.

    Bu firma bütün büyük e-ticaret platformlarında ürün satıyor.


    Üründe problem çıktığı için direkt firma yerine garantiye gönderdim ve değişim onayı geldi. Değişim ile gelen yeni ürünün özellikleri benim satın aldığımdan daha düşüktü ve ürün koduda uyuşmuyordu. Değişim ile gelen orijinal ürünün kodu "Dell G3 15 3500 4b750d2f161c" olmasına rağmen benim ürünümdeki kod 4b750d2f161c07 şeklindeydi. Yani orijinal kodun sonuna 07 şeklinde 2 rakam eklemişler ve kendilerine özgün bir kod türetmişler.


    Benim fabrikasyon özellikler diye düşünüp satın aldığım ürünün aslında firma kendisi kutusunu açıp upgrade yapmış..

    Yaptıkları ise 256 GB NVMe SSD yerine 512 GB SSD, 2x8GB 3200mhz ram yerine 2x16GB 2666mhz ram takmışlar.


    Ancak taktığı yeni parçalar üzerinden söktüğü orijinal parçalara göre kalitesiz markası belli olmayan ve fiyat olarak söktüklerine eşdeğer veya daha düşük diyebileceğimiz ürünler. Yani sadece görüntüde özellikleri yükselmiş. Ama ürünü satarken orijinal fiyatından 2-3k fazlaya satıyorlar. Bu resmen dolandırıcılıktır. Ben 1 haftalık ısrarlı aramalarım ve kendilerini şikayet edeceğim şeklinde belirtmem neticesinde daha bilindik marka ve özelliklerde ürünlerin değişimini yaptırdım. Bu yüzden bu firmadan ürün alırken 2 kere değil 22 kere düşünün veya kendilerini böyle bir durum olmaması konusunda uyarın derim.


    Ayrıca araştırmalarım sonucunda aynı işlemi yapan birkaç firmaya daha şikayetvar'da denk geldim.





- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.