|
Herkese iyi akşamlar. Bugün yaşadığım canımı sıkan bi hadiseyi anlatacağım hala sinirliyim.. Eşim, abim, yengem ve 2 yaşındaki yeğenim ile bugün Ümraniye'de bulunan eski mesire alanı yeni adı millet bahçesi olan yere gittik. Girişi tek Şerit ve pazar günü olduğu için yaklaşık 200 metre geriden trafik başlıyor. Otopark boşaldıkça 10 arlı grup halinde içeri alıyolar. Neyse abartısız 30-35 dk bekledikten sonra girişe 10 metre falan kaldı. Tam benim aracın olduğu noktadan itibaren anayol ayrılıyor ve mesire alanının içine giriş yolu başlıyor. Haliyle maksimum 20 dk sürecek sıra sol şeritten sıranın sonuna gelip dakikalarca bekleyen insanların önüne geçen kansızlar yüzünden iki katına çıkıyor. Ben artık kaynak yapılan yere ulaştım ve sol aynadan yavaş yavaş gelen sağa sinyal vermiş bir adinin yaklaştığını gördüm. Önümdekine iyice yanaştım geçmesin diye fakat adam hiç hızını kesmeden benim sol aynaya vurarak önüme girdi. Benim aynada hiç bir sorun olmadı Fakat onun sağ aynası kapandı. Tabi ben kornaya asıldım. Adamın sağında oturan hiçbir şey olmamış gibi aynayı düzeltti ve otoparka girdi. Benim aklımda adamın yanına yanaşıp iki çift laf etmek vardı gerçekten, kavga yanlısı bir insan değilim fakat o sırada abim kemeri söktü adamla kavga etmek için inmeye çalıştı. Tabi ben kolundan tuttum yengem arkadan falan derken sakinleştirdik ben öndeki adamın (!) uzaklaşmasına izin verdim. Aklıma direkt trafikte yok yere canından olan insanlar geldi. Üstelik benim eşim hamile ve iki yaşında da yeğenim arabada. Tabi klasik her insan psikolojisinin bir tartışma sonrası keşke şunu da yapsaydım keşke şunu söyleseydim pişmanlığı sardı Akşam olunca :) bir yanım diyor inip keşke kavga etseydik bir yanım diyor boşver iyi olanı yaptın Allah'ından bulsun.. Neyse işte böyle dostlar kusura bakmayın kafanızı şişirdim, gerçekten haksızlığa uğramayı bünyeme yediremiyorum.. Umarım bu tarz sıra beklemeyen, insanları enayi yerine koyan adi insanların en yakın zamanda soyları tükenir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt






