Bildirim
Amazon Türkiye İki Defa Kusurlu Ürün Gönderdi!!!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Baya yazı yazıp ss eklemişssin e rezalet puanınından 10 üzerinden 9 olduğunu düşünerekten tüketicinin bilinçlenmesi amacıyla bu konuya bir up çekmek bana düşer.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazon tedarikçi olduğu için cihaz kontrolü yapmıyor genelde. Dolandırıcılığı yapan bunlara ürün sağlayanlar olmalı. Amazon gidip dolandırıcılık yapacak bir firma değil..
Yine söylüyorum; Amazon TR için uygun bir şirket değil. Türk çalışanlar işini benimsemiyor. Bunu Amazon.de'de çalışan Türklerden beri söylüyorum. Sorun çözmek yerine 2 kat sorun yaratıyorlar.
Umarım sorunun çözülür... -
bu nasıl iş ya demekki o modelin çoğu kolpadan sıfır diye satılıyor orada bir kaç alışverişim olmuştu paketleme vs. tamam dandiktide bu kadar ileri gittiklerini düşünmemiştim. -
O sitede yazan garanti laptopunuzun üretim tarihiyle başlayan garantisi. Mesela siz şimdi faturasız yetkili servise gitseniz 5 aydır kullanıyormuşsunuz gibi işlem yapar yani faturasız işlemlerde garanti üretim tarihinden itibaren başlar.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Siteye mesela hesapnaçıp laptopunuzu kaydedin daha sonra fatura resimlerini vs. de eklerseniz garantinizin başlama süresini sizin laptopu satın aldığınız zaman çekerler. Ortada herhangi bir ikinci el laptop durumu yok. Tabi ekrandaki çizgiler içinizi rahatsiz ediyorsa değiştirin laptopu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
olurmu hiç öyle şey, sitedeki bilgi ürünün daha önce distribütörün elinden çıktığı anlamına gelir.quote:
Orijinalden alıntı: Asus gl702
O sitede yazan garanti laptopunuzun üretim tarihiyle başlayan garantisi. Mesela siz şimdi faturasız yetkili servise gitseniz 5 aydır kullanıyormuşsunuz gibi işlem yapar yani faturasız işlemlerde garanti üretim tarihinden itibaren başlar.
teknosadan hepsiburada dan bilgisayar aldım defalarca hepsinin garanti sorgulaması benim ürünü aldığım gün veya ertesi gün çıkmıştır.
çok değişik bir savınız var nereden öğrendiğinizi merak ediyorum.
Eğer kendi tecrübeniz ise alışveriş yaptığınız yerlere dikkat edin.
(tek örnek vereyim 2 yıl garantili ürün alıyorsun siteden sorgulatıyorsun ve 6 ay önce garantisi başlamış gözüküyor , elindeki fatura a firmasının ürünü sana sattığını yazar, garanti başlama tarihi yazmaz, sen 6 önce garantisi başlamış ürün almışsındır ve 18 ay kalmıştır garantinin dolmasına.)
-
Lenovo uluslararası bir firma büyük ihtimal dediğim durum var bende geçen sene amazon.com (usa) den laptop almıştım mesela laptopun garantisi internette ben almadam 8 ay önceyi gösteriyordu tamda üretim tarihi. Hatta yetkili servise gitmiştim faturamı vermiştim onlar amazona ulaşıp faturanın gerçekliğini tespit ettikten sonra ürünümü onarmışlardı (çünkü sitede yazan bilgiye göre garantim çoktan bitmişti).
Hem konu sahibi zaten amazondan almış ürünü belki tedarikçiside amazondur ve yurtdışından getirttiği için ek olarak kayıtlıbdeğildir garanti bilgileri.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asus gl702 -- 26 Aralık 2018; 1:31:50 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
++99999999quote:
Orijinalden alıntı: Asus gl702
O sitede yazan garanti laptopunuzun üretim tarihiyle başlayan garantisi. Mesela siz şimdi faturasız yetkili servise gitseniz 5 aydır kullanıyormuşsunuz gibi işlem yapar yani faturasız işlemlerde garanti üretim tarihinden itibaren başlar.
Aynen söylediğiniz gibi...
O tarih bilgisayarın fabrikadan çıkıp piyasaya sürüldüğü tarih ve lenovo, cihaza ait faturanız olmasa bile fabrika çıkış tarihi itibari ile thikpad gibi üst seviye cihazlarda 3 yıl diğer cihazlarda ise 2 yıl garanti hizmeti verir. -
Hocam Amazon dolandırıcılık falan yapmıyor, ülkeye getiren firmadan sana gönderiyor ürünü tek tek ürünleri kontrol edemez ki. Ürün problemli çıkarsa da yardımcı oluyor işte...
Garanti konusunda da yanlış bilgiye sahipsin, cihaz üretim-dağıtım tarihinde garantisi otomatik başlar. Bir çok firma bilgi olarak bunu sistemine işler. Daha sonra kullanıcı üreticinin sitesine girip satın aldığı tarihi/faturayı kayıt ederek garanti süresini değiştirir. Bunu yapmasa bile faturayı ibraz edip servise gider ve yine satın aldığı tarihi baz aldırır. Fatura veya kayıt yoksa üretici ilk tarih baz alır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 26 Aralık 2018; 9:33:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2 tane mikser aldım 7 tane gönderdiler aradım yanlış okumuşunuz 5 tane fazlayı göndereyim dedim tamam dedilet koskoca koliyi teslim ettim iade ettim 1 sefer aramadılar birdaha.
Kendilerine çok kırgınım.
Şimdiki aklım olsa böyle hayvanlık yapacaklarını bilsem satardım mikserleri. Birşey beklediğimden değil ama o 5'li koca kolliyi taşıdım ben o kadar. Barkodla da uğraştırdılar 2 saat.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GörünmezAdam -- 26 Aralık 2018; 10:54:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mikser mi -
Vay odunlar vayquote:
Orijinalden alıntı: GörünmezAdam
Ben 2 tane mikser aldım 7 tane gönderdiler aradım yanlış okumuşunuz 5 tane fazlayı göndereyim dedim tamam dedilet koskoca koliyi teslim ettim iade ettim 1 sefer aramadılar birdaha.
Kendilerine çok kırgınım.
Şimdiki aklım olsa böyle hayvanlık yapacaklarını bilsem satardım mikserleri. Birşey beklediğimden değil ama o 5'li koca kolliyi taşıdım ben o kadar. Barkodla da uğraştırdılar 2 saat.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürünü geri iade edersem yenisini 6 ay alamayacağım için servisi aradım durumu anlattım garantiyi faturayı yollayın fatura tarihinden itibaren başlatalım dediler.Ekrandaki parlaklıkları da garantiye söyledim garantiye yollayın cihazı bakalım dediler.Aynı gün cihazı garantiye yolladım hala kargoda sadece ekran değişimine razı olacağım.Satıcısı Amazon olmasa bu kadar beklenti içinde olmazdım doğrusu sonuçta olabilecek hatalar ama iki defa aynı hatanın tekerrür etmesi ilginç. -
Hocam müşteri hizmetleri ilgisiz geldi bana n11 de başıma bir sorun gelmişti satıcıyla halletmiştim bu kadar sürmemişti. -
Dolandırıcılık demek çok manipülatif ve zalimce olmuş. Menfaatin uğruna sosyal linç yaratmaya çalışıyosun. Adam iade alalım diyor daha ne yapsın?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazonun mail müşteri hizmetleri bile çok hızlı.Her firmada olabilir böyle şeyler ve zaten iade almak konusunda en duyarlı firmadır amazon sen abartmışsın sanki iade almıyorlar gibi.Amazon kazansın diğer firmalar kazancağına diyip amazondan alışveriş yapıyorum ve mutluyum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıyamet Senfonisi -- 26 Aralık 2018; 12:10:1 > -
Asusta böyle eğer faturasız garantiye verirsen üretim tarihinden başlıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İthalatçı garantili olmasın? Ürünün linkini atar mısınız?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- kafa yapan bitkiler
- ilişkiden sıkılmak
- evde kök diş nasıl çekilir
- yıllar sonra apandisit ameliyat yerinin ağrıması
- alkol sonrası kusmaya ne iyi gelir
- çay emojisi
- dead trigger 2
- büyük indirim günleri ne zaman
- google çizimi
- prompt mühendisliği
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X