Merhabalar, olayı kısaca bi özet geçeyim. Yakın zamanda ciddi bir borca girerek işimi yapabilmek için kendime bir bilgisayar dizeyim diye çeşitli sitelerden parçaları sipariş verdim. Bunlardan birisi de 31 Ekim tarihinde incehesap.com üzerinden sipariş verdiğim güç kaynağı idi. Link: https://www.incehesap.com/gigabyte-gp-ud1000gm-power-supply-fiyati-657002 Kasım tarihinde ürün ulaştı. Ancak web sitesindeki ürün sayfasında belirtilen GP-UD1000GM PG5 modeli yerine GP-UD1000GM GEU modeli ürün gönderilmiş. Ve ben bu model numarasındaki ufak farklılığı ürünü açıp, güç kaynağı üzerindeki portların farklılığını gördükten sonra fark ettim. Tabi portların üzerindeki jelatinleri vs. de sökmüştüm. Böyle bir durumda ürün teknik olarak kullanılmış ürün konumuna mı düşüyor vs. bilmiyorum. Bu durumda yasal anlamda bir hakkım var mıdır işte onu merak ediyorum aslında, devam edelim... Neyse ben ürünün bütün kutu içeriğini eksiksiz bir şekilde kutuya geri koyup kargoya verip kendilerine geri gönderdim. Müşteri hizmetlerine iade yapmak istediğimi, ancak ürünü açtığımı vs. sorun olup olmayacağını sorduğumda ise, sorun olmayacağını, üründe ciddi bir hasar veya aşınma olmadığı sürece sıkıntı yaratmayacağını söyledi bana. Bugün tarafıma hiçbir şekilde dönüş yapılmadan, iade talebim reddedilmiş ve ürün geri kargoya verilmiş. Kargo mesajı yoluyla öğrenmiş oldum ve müşteri hizmetlerini aradım hemen. Ürünün iade koşullarını sağlamadığını söyledi. Ben de dedim, peki o zaman iade olmuyorsa bile değişim yapabilir miyim diye. Ürün size ulaşınca değişim talebi açarak tekrar gönderin incelensin falan filan dedi. Şimdi yarın ürün bana geri gelecek. Ben de değişim talebi açarak tekrar göndereceğim. Aslında aradaki fiyat farkını da ödeyerek daha iyi başka bir marka ürün ile değişim yapmak istiyorum. Ancak bunu kabul etmezlerse bile en azından NORMALDE GÖNDERMELERİ GEREKEN PG5 modeli ile değişim yapsınlar. Şimdi benim asıl sorum şu, bunlar değişim talebini de kabul etmeyerek ürünü bana geri gönderirlerse eğer, elimde hiçbir işime yaramayan ürün ile kalmış olacağım, sırf bunların hatası yüzünden, yanlış ürünü göndermeleri yüzünden. Eğer ürünün kutusunu bile açmadan farketseydim işim çok daha kolaydı ancak bambaşka bir model değil, çok ufak bir farklılığı var zaten model numarasında. O yüzden dikkatimden kaçtı. Ürünü açıp portların farklı olduğunu görünce fark ettim. Şimdi ben bu ürünü, poşetlerini, jelatinlerini vs. açtığım için yasal anlamda bütün haklarımı kaybetmiş mi oluyorum? Yoksa hala bana doğru ürünün gönderimini yapmak zorundalar mı? Bu yasal işlemlerden anlayan herhangi birisi varsa lütfen yardım etsin. Bir sürü borca girdim, şu an işimi yapamıyorum bilgisayarı da kullanamadığım için. Ve elimde işime yaramayan bir parça ile kalmış durumdayım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K3llyll -- 21 Aralık 2023; 13:34:55 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
Hızlı






