Şimdi Ara

ince yanak jantmı olur lastikmi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
6.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Su sırala jant alma arifesindeyim ama ince yanak lastik kullanmak istemiyorum. Bunun için janttın değerleri önemlimi, bu ince yanak olayı janttanmı kaynaklı oluyor, lastikttendenmi kaynaklı oluyor


    Birde
    ince yanak lastik araca ne gibi + sı oluyor
    Bende 320d var 16jant, 18jant bu araca güzel oluyor ama istediğim jantın orjinali maalesef 19. 19taksam ne gibi sorunlar olabilir, ne gibi aksaklıklar cıkabilir. Görünüş dahamı güzel olur yoksa dahamı kötü

    jantlar hakkında bilgim yok sadece 16jant kullanmak istemiyorum. Gözüme güzel gelen janttı almak istemiyorum. Bir kuralı varmı bu işin onu öğrenmek istedim



  • İnce yanak lastik denir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslinda jant ile de alakasi var lastiklede. Simdi 19 inc janta 55 yanak takarsaniz araciniz suv gibi havalanir :)

    Buyuk capta bi jant lastik araci daha fazla yorar performansi biraz dusurur (jantin agirligi onemli), ince yanakla beraber konforu dusurur ama yol tutus artarz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sturmgeist kullanıcısına yanıt
    bende tam bilmiyorum, görünce ince yanak oldunu anlıyabiliyorum

    bu yantın lastikle birleştiği yer bir garip oluyor
  • Ince yanak aracın viraj kabiliyetini iyileştirir. Yol tutuşu Süspansiyon sertleştiğinden biraz iyileşir . Ama konfor olumsuz etkilenir ve çukura düşerseniz jantı kırıp lastiği yarabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    bende tam bilmiyorum, görünce ince yanak oldunu anlıyabiliyorum

    bu yantın lastikle birleştiği yer bir garip oluyor

    Dar taban lastiğe geniş jant atıyolar öyle oluyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kobani K kullanıcısına yanıt
    işte ben jantı kırmaktan korktugumdan ince janttan uzak duruyorum. Konfor zaten yok, olmayan konforuda iyice baltalamayım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    işte ben jantı kırmaktan korktugumdan ince janttan uzak duruyorum. Konfor zaten yok, olmayan konforuda iyice baltalamayım
    15-16 inçlik arabaya 19 inç jant takarsanız mecburen lastik ince yanak oluyor. hem lastik hem jant birlikte düşünülmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    15-16 inçlik arabaya 19 inç jant takarsanız mecburen lastik ince yanak oluyor. hem lastik hem jant birlikte düşünülmeli.

    Alıntıları Göster
    Yanak kavramı lastıkle alakalıdır. İşin asli temel kuralıda jantın büyüdüğü ölçüde yanağı inceltmeniz yönündedir. Aracınız orjınalden 16 ınç jant ve 55 yanak lastığe sahipse aracınızın hız göstergeside bu teker çapına göre hesaplandığından eğer bir değişim söz konusu olursa km saati ile aynı hızda gidemeyebilirsiniz. Yanı ya km dekı hıza göre gerçekte yavaş yada hızlı kalırsınız. Bu teker çapını aynı değerde tutabılmen ıcın eğer 16 lık jantı 18 le değişeceksen jantı 2 tık buyutmuş oluyorsun ozaman lastık yanağını 55 den 2 tık aşağı düşürmen gerekir bu 50-45-40 diye beşer beşer indiğine göre 55 den 45 e düşürmen gerekirki teker çapın değişmesin ve jantla lastiğin doğru oranda doğru ayarda ve doğru şıklıkta görünsün. Şunuda ekliyim aracınız aldığınız jantla uyumlu durması sadece jantın şeklı ve buyuklugu ile değil aracın amortısor sıstemıylede alakalıdır ıstersenız 16 dan 17 ye buyutun yay olmadan şık durmayacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Yanak kavramı lastıkle alakalıdır. İşin asli temel kuralıda jantın büyüdüğü ölçüde yanağı inceltmeniz yönündedir. Aracınız orjınalden 16 ınç jant ve 55 yanak lastığe sahipse aracınızın hız göstergeside bu teker çapına göre hesaplandığından eğer bir değişim söz konusu olursa km saati ile aynı hızda gidemeyebilirsiniz. Yanı ya km dekı hıza göre gerçekte yavaş yada hızlı kalırsınız. Bu teker çapını aynı değerde tutabılmen ıcın eğer 16 lık jantı 18 le değişeceksen jantı 2 tık buyutmuş oluyorsun ozaman lastık yanağını 55 den 2 tık aşağı düşürmen gerekir bu 50-45-40 diye beşer beşer indiğine göre 55 den 45 e düşürmen gerekirki teker çapın değişmesin ve jantla lastiğin doğru oranda doğru ayarda ve doğru şıklıkta görünsün. Şunuda ekliyim aracınız aldığınız jantla uyumlu durması sadece jantın şeklı ve buyuklugu ile değil aracın amortısor sıstemıylede alakalıdır ıstersenız 16 dan 17 ye buyutun yay olmadan şık durmayacaktır

    ayrıntılı cevabınız için cok saolun

    18 jant kullanımında 255 40 18 ön --225 45 18 arka

    tercih ediliyor. Ben 19 kullanırken 225 35 225 40 kullanıcam. Bu aşırı ince olmazmı, patlama jant kırma riskim çok aşırı yüksekse. 18 jantlara yönelmeyi düşünüyorum. Kırma konusunda korkum çok kolay kırılma veya lastiğin çok kolay patlaması söyleniyor. Run flat lastik kullanıyorum onlarda bu sıkıntı olurmuki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manyetizma -- 11 Kasım 2014; 23:36:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Yanak kavramı lastıkle alakalıdır. İşin asli temel kuralıda jantın büyüdüğü ölçüde yanağı inceltmeniz yönündedir. Aracınız orjınalden 16 ınç jant ve 55 yanak lastığe sahipse aracınızın hız göstergeside bu teker çapına göre hesaplandığından eğer bir değişim söz konusu olursa km saati ile aynı hızda gidemeyebilirsiniz. Yanı ya km dekı hıza göre gerçekte yavaş yada hızlı kalırsınız. Bu teker çapını aynı değerde tutabılmen ıcın eğer 16 lık jantı 18 le değişeceksen jantı 2 tık buyutmuş oluyorsun ozaman lastık yanağını 55 den 2 tık aşağı düşürmen gerekir bu 50-45-40 diye beşer beşer indiğine göre 55 den 45 e düşürmen gerekirki teker çapın değişmesin ve jantla lastiğin doğru oranda doğru ayarda ve doğru şıklıkta görünsün. Şunuda ekliyim aracınız aldığınız jantla uyumlu durması sadece jantın şeklı ve buyuklugu ile değil aracın amortısor sıstemıylede alakalıdır ıstersenız 16 dan 17 ye buyutun yay olmadan şık durmayacaktır

    ayrıntılı cevabınız için cok saolun

    18 jant kullanımında 255 40 18 ön --225 45 18 arka

    tercih ediliyor. Ben 19 kullanırken 225 35 225 40 kullanıcam. Bu aşırı ince olmazmı, patlama jant kırma riskim çok aşırı yüksekse. 18 jantlara yönelmeyi düşünüyorum. Kırma konusunda korkum çok kolay kırılma veya lastiğin çok kolay patlaması söyleniyor. Run flat lastik kullanıyorum onlarda bu sıkıntı olurmuki

    Önler 35 e düşeceğinden baya ince olucaktır bizim subarudada 4 lastık 35 yanak 1 kere lastığı yardık çukur yuzunden. Jant çok ahım şahım etkılenmeyebılıyor. Eğer takıcanız jant kaliteli bir marka olmayacaksa bukadar ınce yanağa yönelmeyin derim çünkü kırılması 35 yanakla çok kolay. Orjınal jantlar veya kaliteli markalarınki en fazla yamulur ama replikalar direk kırılır tabı bu jantın etkılenmesı ıcın epey bir güç gerekli. Yanak inceldiğinden konforunuzunda azalacağını belirteyim. Bence 19 a çok gerek yok çok fazla yorarsınız aracı orjinalınden 1 inç buyutup 3 cm yay taksanız sıze fazla fazla yeter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Yanak kavramı lastıkle alakalıdır. İşin asli temel kuralıda jantın büyüdüğü ölçüde yanağı inceltmeniz yönündedir. Aracınız orjınalden 16 ınç jant ve 55 yanak lastığe sahipse aracınızın hız göstergeside bu teker çapına göre hesaplandığından eğer bir değişim söz konusu olursa km saati ile aynı hızda gidemeyebilirsiniz. Yanı ya km dekı hıza göre gerçekte yavaş yada hızlı kalırsınız. Bu teker çapını aynı değerde tutabılmen ıcın eğer 16 lık jantı 18 le değişeceksen jantı 2 tık buyutmuş oluyorsun ozaman lastık yanağını 55 den 2 tık aşağı düşürmen gerekir bu 50-45-40 diye beşer beşer indiğine göre 55 den 45 e düşürmen gerekirki teker çapın değişmesin ve jantla lastiğin doğru oranda doğru ayarda ve doğru şıklıkta görünsün. Şunuda ekliyim aracınız aldığınız jantla uyumlu durması sadece jantın şeklı ve buyuklugu ile değil aracın amortısor sıstemıylede alakalıdır ıstersenız 16 dan 17 ye buyutun yay olmadan şık durmayacaktır

    ayrıntılı cevabınız için cok saolun

    18 jant kullanımında 255 40 18 ön --225 45 18 arka

    tercih ediliyor. Ben 19 kullanırken 225 35 225 40 kullanıcam. Bu aşırı ince olmazmı, patlama jant kırma riskim çok aşırı yüksekse. 18 jantlara yönelmeyi düşünüyorum. Kırma konusunda korkum çok kolay kırılma veya lastiğin çok kolay patlaması söyleniyor. Run flat lastik kullanıyorum onlarda bu sıkıntı olurmuki

    Önler 35 e düşeceğinden baya ince olucaktır bizim subarudada 4 lastık 35 yanak 1 kere lastığı yardık çukur yuzunden. Jant çok ahım şahım etkılenmeyebılıyor. Eğer takıcanız jant kaliteli bir marka olmayacaksa bukadar ınce yanağa yönelmeyin derim çünkü kırılması 35 yanakla çok kolay. Orjınal jantlar veya kaliteli markalarınki en fazla yamulur ama replikalar direk kırılır tabı bu jantın etkılenmesı ıcın epey bir güç gerekli. Yanak inceldiğinden konforunuzunda azalacağını belirteyim. Bence 19 a çok gerek yok çok fazla yorarsınız aracı orjinalınden 1 inç buyutup 3 cm yay taksanız sıze fazla fazla yeter

    Alıntıları Göster
    40 yanak lastik alıp 1 hafta sonra lastiği yardım.hiç bir artısı yok.konforu azalttığı gibi bence güvenlide değil.




  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    alıcağım jantın 18 üretilse direk alıcam ama 19 üretiliyor

     ince yanak jantmı olur lastikmi

     ince yanak jantmı olur lastikmi

     ince yanak jantmı olur lastikmi

    bu istediğim jant ve kullanımı sadece 19 jant maalesef


    istemediğim durumlardan biride şu

     ince yanak jantmı olur lastikmi

    jant ile lastliğin birleştiği yer biraz ince, ben şuan 3araç kullanıyorum. 3ündede o jantın demiri ile lastik aynı hizada başlıyor ama burada lastik küçük gelmişte yanlara doğru çekmişler gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    alıcağım jantın 18 üretilse direk alıcam ama 19 üretiliyor

     ince yanak jantmı olur lastikmi

     ince yanak jantmı olur lastikmi

     ince yanak jantmı olur lastikmi

    bu istediğim jant ve kullanımı sadece 19 jant maalesef


    istemediğim durumlardan biride şu

     ince yanak jantmı olur lastikmi

    jant ile lastliğin birleştiği yer biraz ince, ben şuan 3araç kullanıyorum. 3ündede o jantın demiri ile lastik aynı hizada başlıyor ama burada lastik küçük gelmişte yanlara doğru çekmişler gibi
    Aracın lastik takılacak yeri aynı boyutta kalacağı için jant boyutu büyürse lastik yanağı küçülür. Eski Ford Fiesta aracımda 205/40/17 lastiklerim vardı. Jantların 3ü yamuldu biri çatladı. İstanbul yollarında 40 yanak kullanmak çok dikkat ister. Güzel gözüksün diye alırken pişman olabilirsiniz. Golf Leon A3 sınıfındaki araçlara ben olsam maksimum 17 jant takardım. Leon'um da 17 janttı ama 225/45/17 lastik kullanıyordum. Aynı şekilde kullanımda 1 tanesinde çok az yamulma oldu çatlak olmadı. Ben kasisler ve çukurlar konusunda biraz dikkatsiz ve üşengeçim. Şu an 70 yanak kullanıyorum kafam çok rahat.




  • Bu olayı şöyle düşün 1 lt lik kabın var içine 200 ml su 800 ml sütte koyabilirsin 300 ml su 700 ml süte koyabilirsin jant ve lastik ebadıda aynı şekilde, taban genişliklerini aynı tutarsak bir arabanın çamurluğuna sığabilecek çeşitlilikte jant ve lastik kombinasyonları olur daha büyük jant daha ince yanaklı lastik daha küçük jant daha geniş yanaklı lastik demektir. Daha ince yanaklı lastik en basit şu açıdan faydalı virajlarda arabanın sağa sola salınımını minimize eder büyük yanaklıda salınım artar haliyle bunun yol tutuşuna etkileri vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desolte

    Bu olayı şöyle düşün 1 lt lik kabın var içine 200 ml su 800 ml sütte koyabilirsin 300 ml su 700 ml süte koyabilirsin jant ve lastik ebadıda aynı şekilde, taban genişliklerini aynı tutarsak bir arabanın çamurluğuna sığabilecek çeşitlilikte jant ve lastik kombinasyonları olur daha büyük jant daha ince yanaklı lastik daha küçük jant daha geniş yanaklı lastik demektir. Daha ince yanaklı lastik en basit şu açıdan faydalı virajlarda arabanın sağa sola salınımını minimize eder büyük yanaklıda salınım artar haliyle bunun yol tutuşuna etkileri vardır.
    Ozaman yavaş yavaş kullanman lazım artık
  • Bende de 320d var sizin araçtan önler 225/40/18 arkalar 255/35/18 bu Aracın kapı içinde yazan bunu yapmayacaksanız yapmanız gereken başka Şeyler var isterseniz özel mesaj atabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    Bende de 320d var sizin araçtan önler 225/40/18 arkalar 255/35/18 bu Aracın kapı içinde yazan bunu yapmayacaksanız yapmanız gereken başka Şeyler var isterseniz özel mesaj atabilirim
    Manyetizma e90'da 18 inç kullanıyorum, önler 225/40/18, arkalar 255/35/18 fabrikasyon orjinal ölçülerdir, şubat ayından beri good year'ları kullanmaktayım(arkaların tanesi 520tl, toplam 1800 liraya aldım), ayrıyetten aracımdaki jant almanyadan 5000 euroya gelen bir jant, hiç bir sıkıntı yok bmw'nin fabrikasyon ölçülerini kullanıcaksın, araba 16'yla sınırlı üretilen bi araç değil kendinde biliyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bmw.

    Manyetizma e90'da 18 inç kullanıyorum, önler 225/40/18, arkalar 255/35/18 fabrikasyon orjinal ölçülerdir, şubat ayından beri good year'ları kullanmaktayım(arkaların tanesi 520tl, toplam 1800 liraya aldım), ayrıyetten aracımdaki jant almanyadan 5000 euroya gelen bir jant, hiç bir sıkıntı yok bmw'nin fabrikasyon ölçülerini kullanıcaksın, araba 16'yla sınırlı üretilen bi araç değil kendinde biliyorsun
    E90larda M3lerde 19 inc vardi herhalde. Hatta opsiyon 10 inc jant da vardi yani fabrikadan cikisli bile o sekilde arac var o yuzden pek dert etmenize gerek yok.
    Ama yanak tabiiki incelecek bu da daha sert bir surus demek 16 dan 19 a gecince konfordan baya odun verirsiniz. Ama gorunus olarak veya teknik olarak bir sorun olmaz dogru olcude lastik taktiginz surece.




  • Binek araç olarak Türkiye yollarında kullanılacak lastik yanagi 50 den az olmamali bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.