Şimdi Ara

İMPREZA 2.0R AT 160HP

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese iyi günler . Bu impreza 2.0r otomatik vites araba nasıl ? Çeker mi ? Yol tutuşu ? Performans ? Kalite ? 1.5 kullananlardan otomatik alma performans yok gibi şeyler duydum bu 2.0 lar içinde geçerli mi ? Birde internette bu arabanın hızlanmasını izledim 6 - 8 saniye arasında 100 km/h yi görüyorlar son hızları da 215 , otomatik vitesleri de bu performansı verebilir mi ? Bu arada araç 2007 .



  • 2.0 160hp c segment aractan bahsediyorsunuz. Tabii ki performansli olur. 6 saniye olmasa da 8 9 saniye civari bir surede hizlanir.
  • Sen translatetten mi yazdın dostum ? Neyi neye çevirdin ?
  • otomatiğini bilmiyorum ama manuel için her soruya evet.

    6-8 saniye konusunda emin değilim sadece.
  • çeker mi?
    Bence çekmez
  • Bu arabanin klimalisi felan varmi 20 25 e fazla eski olmayan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik Vites 11.4 sn, Manuel vites ise 8.8 sn de 100e çıkar. İkisi de ortalama 10 litre civarı benzin yakar karışık. Şehir içi 12.5 şehir dışı 7-9 arası yakar.

    Analog Otomatik Klima, 2 airbag, abs, 4 disk fren, sis farı standart.

    AWD olduğu için kalkışta hantaldır biraz. Manuelde 6 bin devirde debryajdan ayağınızı çekseniz bile patinaj çekmez, devir düşer 2bine kadar, bu esnada bir miktar balata yakarsınız, teker hareketi ile birlikte motor devir 3000 devire ulaşınca koltuğa yapışırsınız. Manuel vites 7500 de kesiciye girer. Max torku diğer atmosferikler gibi 4bin devirde değil 3200 devirde verir. Bu da 4300 devirlik geniş bir hızlanma aralığı sağlar.

    Parçası pahalıdır, ama zevkli araçtır kenarda her daim arabaya harcayacak bi 3-4 bin liranız varsa, keyifle binersiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Otomatik Vites 11.4 sn, Manuel vites ise 8.8 sn de 100e çıkar. İkisi de ortalama 10 litre civarı benzin yakar karışık. Şehir içi 12.5 şehir dışı 7-9 arası yakar.

    Analog Otomatik Klima, 2 airbag, abs, 4 disk fren, sis farı standart.

    AWD olduğu için kalkışta hantaldır biraz. Manuelde 6 bin devirde debryajdan ayağınızı çekseniz bile patinaj çekmez, devir düşer 2bine kadar, bu esnada bir miktar balata yakarsınız, teker hareketi ile birlikte motor devir 3000 devire ulaşınca koltuğa yapışırsınız. Manuel vites 7500 de kesiciye girer. Max torku diğer atmosferikler gibi 4bin devirde değil 3200 devirde verir. Bu da 4300 devirlik geniş bir hızlanma aralığı sağlar.

    Parçası pahalıdır, ama zevkli araçtır kenarda her daim arabaya harcayacak bi 3-4 bin liranız varsa, keyifle binersiniz.

    Ağzına sağlık kardeş çok güzel anlatmışsın .




  • 2.0 motor 160 hp 6 ileri otomatik Mazda 6 sahibiydik, araç basmadığın zaman 10lt civarı tüketiyordu normal kullanımda,şehir içi trafiğinde 14lt civarı görüyordu.

    Gazlarken tükkettiği kadar gitmiyordu araç,yanına 1.4 tsi 160'lık araç gelirse tokat manyağı yapar. Ben pek memnun değildim açıkçası ancak ailecek uzun süre kullandık.

    Subaru da hemen hemen buna benzer bi performans sunar,tek artısı senin baktığın araç C sınıfı benim söylediğim D sınıfı ağırlık avantajı vs daha iyi ivmelenme yakalaya bilirsin.

    Birde şu var, bahsettiğin araçların fiyatı trajikomik bence alınır binilir,çok ciddi performans beklentin yoksa eğer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Otomatik Vites 11.4 sn, Manuel vites ise 8.8 sn de 100e çıkar. İkisi de ortalama 10 litre civarı benzin yakar karışık. Şehir içi 12.5 şehir dışı 7-9 arası yakar.

    Analog Otomatik Klima, 2 airbag, abs, 4 disk fren, sis farı standart.

    AWD olduğu için kalkışta hantaldır biraz. Manuelde 6 bin devirde debryajdan ayağınızı çekseniz bile patinaj çekmez, devir düşer 2bine kadar, bu esnada bir miktar balata yakarsınız, teker hareketi ile birlikte motor devir 3000 devire ulaşınca koltuğa yapışırsınız. Manuel vites 7500 de kesiciye girer. Max torku diğer atmosferikler gibi 4bin devirde değil 3200 devirde verir. Bu da 4300 devirlik geniş bir hızlanma aralığı sağlar.

    Parçası pahalıdır, ama zevkli araçtır kenarda her daim arabaya harcayacak bi 3-4 bin liranız varsa, keyifle binersiniz.

    Hocam aklıma bir şey takıldı kenarda biraz paranız olsun derken neyi kasdettiniz ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.