Şimdi Ara

İLK MOTORUMU ALACAĞIM YARDIM LÜTFEN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikler tüm dh ye merhabalar.
    arkadaşlar ben 19 yaşındayım.
    bu aralar çok fena motor aşkına tutuldum nedendir bilinmez..:D
    kendimi anlatmak gerekirse ; övünmek gibi olmasın çok iyi araba kullanırım.
    bunun motora yansıyacağını da düşünmüyor değilim.
    190 boyum var 85 kiloyum body building ile ugraşıyorum. cbr 125 ve 250 bu cüsseye uygun mudur ?
    motor meselesine gelirsek, daha önce hiç motor kullanmadım.
    sadece şu eski tııırrrrrrrttttt diye bağıran pejolardan kullanmıştım :D
    neyse; başlangıç için honda cbr 125 r düşünüyordum bayağı araştırdım bu konuyu (barkın abi forumlar falan..)
    ortak kanı ilk motor için grenajlı bir motor alınmaması gerektiği ve düşürüleceği..
    fakat benim şöyle bir durumum var ytüde okuyorum gurbetteyim yani..bu yüzden zırt pırt motor değiştiremem.aldığımı uzunca bir süre kullanacağım.ikinci el cbr 125 r 6 bin lira sıfırı da 7 bin ne yapsam karar veremedim. ayrıca 125 mi 250 mi bu konuda da hala kararsızım.. yardımlarınızı bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balgamyus -- 13 Mayıs 2013; 12:15:34 >







  • Apache rtr 150 yede bak.
  • o da güzel de commuter sınıfı
    daha çok ss istiyorum..
  • Ozaman hyosunglara bakın daha kalıplı selesi daha yüksek cbr 125 falan çok küçük kalabilir altınızda yalnız motor tecrübesi yok diyosunuz orası biraz düşündürüyor. Araba ile motoru bir tutmamak gerekiyor çok farklı aletler . Bana kalırsada ybr tarzı bir motor alın biraz tecrübe edindikten sonra , SS lere geçersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oknglr

    Ozaman hyosunglara bakın daha kalıplı selesi daha yüksek cbr 125 falan çok küçük kalabilir altınızda yalnız motor tecrübesi yok diyosunuz orası biraz düşündürüyor. Araba ile motoru bir tutmamak gerekiyor çok farklı aletler . Bana kalırsada ybr tarzı bir motor alın biraz tecrübe edindikten sonra , SS lere geçersiniz.


    karar veremiyorum bir türlü uzun bir süre kullanacağım için sanırım cbr 250 r daha uygun gibi geliyor..
  • Commuter sınıfı olsun, sonuçta ilk motorun. Tamam şekil, şemal çok önemli ama öte taraftan da hakim olmak, onunla tecrübe edinmek önemli. Önce bir başla, 5000 üzeri km yap motorunla, sonra zaten stilini belirlersin, farklı farklı motorları kullanmaya başlarsın eğitimlerde. Benim önerim de Yamaha YBR125 olacak mesela. Hem cimridir, benzini koklar; hem hakimiyeti çok kolaydır, alışması ve sürmesi rahattır. Fiyatı da oldukça uygun ama 125-200cc'lik motorlara ikinci el bakacaksan muhakkak bu işten iyi anlayan biriyle bakman gerekir. Motor görünürde cillop gibidir ama gözle anlamayacağın şekilde sorunu vardır. Maşası yamuktur, kazası, değişeni vardır. Düşmesi, yatmış olması önemli değil ama büyük hasarlar sıkıntı yaratır.
  • Yazından belli senin aklın Cbr serisinde. Mantıksız bir seçim olmaz Honda kalitelidir, Cbr'de yenilere uygundur.
    Boy kilo dert etme sığarsın. Ancak Ybr üzerinde motordan taşıyor gibi bir görüntü verebilirsin.
    Yine en mantıklısı sen o motorlara bir bin. Gözüne hoş geleni al.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 200 lük bir motorla başlamanı öneririm.
    ikinci el bitane al. döküntü de olabilir. Acemiliğini at, öğren iyice. Sonra terfi edersin daha iyi bişeylere.
  • Madem grenajli istiyosun ve uzun sure kullanicaksin 250 al o zaman cunku 125 bir sure sonra yetmez.. Ilk motorun olucagi icin baslarda biraz zorlanirsn ama snra alisirsin.. Commuter kadar hakimiyeti kolay degil fakat abartildigi kadarda zor degil 15 gun icinde alisirsn diye dusunuyorum.. Guvenlik ekipmanlari icin butce ayirmayida unutma sakin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önce kask mont balaklava bellik komple dizicem sonra motora girişicem zaten...
  • 125 likleri hiç sevmiyorum. Ben ilk motorumu Honda Shadow 600 lük almıştım hala kullanıyorum 1 yıl oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CambazTr

    125 likleri hiç sevmiyorum. Ben ilk motorumu Honda Shadow 600 lük almıştım hala kullanıyorum 1 yıl oldu.

    Şanslıymışsın
  • 125 alma ya bisiklet gibi iğrenç .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CambazTr

    125 likleri hiç sevmiyorum. Ben ilk motorumu Honda Shadow 600 lük almıştım hala kullanıyorum 1 yıl oldu.

    Hala bunu yazabiliyor olmanız büyük şans. CBR 250 ile başlayabilirsin ama durman gereken noktaları bilmen gerekli. Kesinlikle hyosung ile başlama CBR ye göre daha ss karekteri var ve ağır. İlk motor için seni çok zorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaga20


    quote:

    Orijinalden alıntı: CambazTr

    125 likleri hiç sevmiyorum. Ben ilk motorumu Honda Shadow 600 lük almıştım hala kullanıyorum 1 yıl oldu.

    Hala bunu yazabiliyor olmanız büyük şans. CBR 250 ile başlayabilirsin ama durman gereken noktaları bilmen gerekli. Kesinlikle hyosung ile başlama CBR ye göre daha ss karekteri var ve ağır. İlk motor için seni çok zorlar.

    İlk boş alanlarda kullanmayı öğrendim bilen bir arkadaşımla daha sonra trafiğe çıktım ve şuan tam olarak hakimim. Ancak tabiki ufak tefek heyecanlar yaşamıyor değilim.
  • kesinlikle cbr250 sana uygun. kontrolü rahat sağlarsın. hyosung da zorlanırsın.
  • Hava atmak istersen

    Ninja 250 + aprapovic egzoz ( yanlis yazdim galiba)

    Egzoz bin lira civarı. Hani gaz verince ortalik inler ya o sekil olursun bu iki ile

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.