Şimdi Ara

İlk defa Tv açayım dedim

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
10
Cevap
0
Favori
321
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> İlk defa Tv açayım dedim
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    106 Mesaj
    Cidden çöp abi ya. Bilgisayardan sıkıldım. Tv bakayım dedim. İzleyecek tek bir şey bile bulamadım. Beyinsizce reklamlar dönüyor.

    Eskiden avrupa yakası, ezel, suskunlar falan baya izlediğim diziler oluyordu. Şimdi tam çöp olmuş. Anlamadığım onca şirket hala neden reklam veriyor bu iğrenç sisteme?

    Film atıp izleyeyim bari.



    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    16770 Mesaj
    Gerçek Kesit (sarı bıyık Cahit) olsaydı şimdi ne izlenirdi ama be.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • Binbaşı
    1233 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    NapoIeon Bonaparte


    Bi caps de gördüm küfür içerdiği için böyle yapayım :



    Zengin erkek: selam

    Fakir kız: fakirim

    Zengin erkek : baştan söylesene a..
    (Evlenirler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi General Tao -- 17 Ağustos 2018; 21:28:2 >
    _____________________________
    MELT, EVERYTHING MUST MELT !
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: banyo terliği

    Bi caps de gördüm küfür içerdiği için böyle yapayım :



    Zengin erkek: selam

    Fakir kız: fakirim

    Zengin erkek : baştan söylesene a..
    (Evlenirler)




    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1233 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    NapoIeon Bonaparte



    Kardeşim şunu yapmayı bırak içim bi hoş oluyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Transskek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    MELT, EVERYTHING MUST MELT !
  • DH Yönetici
    3474 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Gerçek Kesit (sarı bıyık Cahit) olsaydı şimdi ne izlenirdi ama be.
    bi tek ben izliyorum zannediyodum yalnız değilmişim
    |
    |
    _____________________________
    Demir tava geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti hocam...

  • Teğmen
    231 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: General Tao

    Kardeşim şunu yapmayı bırak içim bi hoş oluyor
    _____________________________
    RevengeRain - Dipten Zirveye - Başlasın Sağanak!
    Nasyonal Liberal - Türk Yereli
  • Yüzbaşı
    304 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Gerçek Kesit (sarı bıyık Cahit) olsaydı şimdi ne izlenirdi ama be.
    Hocam Gerçek Kesit'in ve Sıcağı Sıcağına'nin Facebook grupları var Bölümleri falan paylaşıyorlar arada canlı yayın falan da oluyor. Sarı Bıyık ve Beyaz Çoraplı Adam da grupta



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1233 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    NapoIeon Bonaparte



    Sende mi pelerinli adam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    RevengeRain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    MELT, EVERYTHING MUST MELT !
  • Binbaşı
    1233 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    NapoIeon Bonaparte



    Sende mi pelerinli adam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    RevengeRain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    MELT, EVERYTHING MUST MELT !
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
kolayoto.com
Canlı Tv izle
bankalar.org
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,416
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.