Şimdi Ara

İlk 2 hafta içinde abonelik iptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, geçen hafta Superonline fiber internet abonelik için başvuru yaptık ve bağlantı sağlandı. Tam olarak bir hafta sonra aboneliği iptal ettirmek istedim, çünkü Vodafone tarifeleri çok daha ucuz yani uygundu bana. Bende doğal olarak hattımı iptal ettirdim, Superonline bayisine giderek. Fakat Superonline.net internet sitesi üzerinden girip, faturamı sorguladığımda ay sonu bana 67 TL olan normal aylık abonelik faturam + 340 TL civarı CAYMA BEDELİ yansıtıldığını gördüm.

    Benim bildiğim BTK kuralları gereği; ilk 2 hafta içerisinde, tüketici hiçbir sebep/neden belirtmeksizin aboneliğini CAYMA/CEZA bedeli ödemeden iptal ettirebilir.

    Aktivasyon veya kurulum bedeli değil direk CAYMA bedeli olarak geçiyor.

    BTK'ya şikayet yazdım fakat bir çözüm olmadı. Superonline, "taahhütte böyle bir madde yok" gibi bir savunma yaptı ve BTK sanırım bir şey demiyecek.

    Bu konu hakkında daha detaylı bilgisi olan veya benzerini yaşamış olan var mıdır? ve ne yapmalıyım?

    Hiç olmadı, abonelik iptalini geri çekebilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi just4w0n -- 26 Aralık 2018; 16:30:21 >







  • Ben de abonelik 14 gün içerisinde ceza ödemeden iptal edilebilir diye biliyordum fakat buna yönelik bir kanun madde vs bulamadım şu an. Superonline sözleşmesinde de böyle bir şey geçmiyor. Sanırım yanlış biliyormuşuz.

    Abonelik iptalini geri alabilirsiniz fakat internetinizi kestilerse yeniden bağlatıldığında "yeniden kurulum ücreti" alıyorlar diye biliyorum.
  • yeops kullanıcısına yanıt
    Yeniden kurulumluk bir şey yok ki hocam, her şey hazır gelip modemi takacaklar. Yeniden kazanıma başvurdum ama ses çıkmadı bakalım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.