|
Sarı sitede bazı araç kategorilerinde bu tarz ilan spamları yaparak piyasayı mı yükseltmeye çalışıyorlar anlamış değilim. Normalde piyasasa 60-70.000 TL ![]() |
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
Sarı sitede bazı araç kategorilerinde bu tarz ilan spamları yaparak piyasayı mı yükseltmeye çalışıyorlar anlamış değilim. Normalde piyasasa 60-70.000 TL ![]() |
|
_____________________________
|
|
Lisede en arka sırada devamlı ganyan, spor toto yapan tipler vardı bunlar ya onların çocukları ya da doğrudan kendileri. Kısa yoldan nasıl parayı vururum tayfası. |
|
Yüksek ihtimal öyle Facebook gruplarında 3-5 üst düzey zekalı arkadaş karar verip aracının fiyatını yükseltmek için yüksek fiyattan ilan açıyorlar. Üşenmesem farklı araç fotoğrafları bulup çok ucuz fiyattan ilana koyardım tepki olarak.
|
|
Keşke ilan açmak için cüzi bir miktarda para ödesek. Kesin çözüm olmasa da bir nebze bu işler rahatlar.
|
|
|
_____________________________
Katılım zamanı: 12 Mayıs 2005 Fosil
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
|
başka arabaların fiyatları yükseldi diye kendi arabasının da piyasasını yükseltmek isteyen g**verenler var. facebook gruplarında yazıyorlar araçlarımızı öylesine ilana koyalım herkes ederinin şu kadar üstünü yazsın, bunu gören herkes fiyat yükseltsin araçlarımızın değeri artsın, araçlarımızı ezdirmeyelim vs.vs. bu amipler halkın alım gücünü düşürüyor haberleri yok tek dertleri marka fanatikliği bir de aracını satmaya niyeti olmayıp yüksek fiyattan ilana koyanlar var. belki alan bi enayi çıkar da kazıklarım düşüncesiyle. bunlar da piyasayı çok yükseltti alsatçıları, galericileri, stokçuları hiç saymıyorum bile. artık gerçekten bu piyasadan midem bulandı |
|
_____________________________
|
|
piyasayı alıcı oluşturur. doğana şahine 70 bin yaz sonuç değişir mi ? |
|
_____________________________
gözleri tamamen kapalı.
|
|
Lisede en arka sırada devamlı ganyan, spor toto yapan tipler vardı bunlar ya onların çocukları ya da doğrudan kendileri. Kısa yoldan nasıl parayı vururum tayfası. |
|
_____________________________
İyi insanlar, kötüler kadar cesur olmadığı sürece bu devran dönmez.
|
|
aynısıın honda s2000 sahipleri yapmıştı. Araçlarına saçma uçuk yüksek fiyatlar istiyordu tepki olarak halkta ucuzdan ilan açmaya başlamıştı. |
|
_____________________________
|
|
2.0 özel seri ile 1.2 atmosferik 65-75 HP joy paket Clioları bir mi tutuyorsun? |
|
_____________________________
|
|
sivri zekalılar |
|
_____________________________
|
|
ayrıca bu ilan açma işine çeki düzen lazım. araba ruhsatı, satıcının tc kimlik bilgileri, satıcının gerçek ad-soyad ve adresi vs gibi bilgileri kayıt altına almak ve aynı araçla iligili birden fazla kayıt açılamaması ve ikide bir fiyat değişimi yapılaması ve de site tarafından bu aracın resmi kasko değeri bu gibi rakamları belirtmesi gibi kurallar getirilmeli. sarı siteye ilan verme çocuk işine dönmüş < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trevor_35 -- 15 Aralık 2020; 15:33:10 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
esnaf kendi kendini bitiriyor, ama kazanan taşıma sektörü olacak. millet araba almayı bırakmak zorunda kalacak, gidişat 1970-80 li yıllara dönecek |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
&amp;amp;amp;quot;Benim için müzik uykularımdaki rüyalarım gibidir, sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... bazı rüyalar da gerçek olur. müzik iyi yada kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.&amp;amp;amp;quot; Erkan Oğur...
|
|
Her yeri özel olsa nolcak |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|