Şimdi Ara

İkisi arasında hangisi tercih sebebi olur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki

İkisi arasında hangisi tercih sebebi olur?


(En Son Oy Tarihi: 2.6.2020)
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sıfır araç almayı düşünüyorum, amacım hem elimdeki nakit paranın değerini koruyabilmek hemde imkan varken sıfır bir aracın keyfini yaşamak yoksa bu rakamlara çok daha güzel 2.el D segment araçlar olduğunu biliyorum.

    Seçeneklerden biri Corolla 1.6 Flame X-Pack 170,500 TL
    Bir diğeri Civic Eco Executive 186,900 TL liste fiyatları.

    Donanımları aşağı yukarı aynı sayılır ancak ikisi arasında 16-17 bin liralık fiyat farkı olmasına karşın corollanın donanım yönünden güvenli sürüş denilen fazlalıkları var. Yaya ve bisiklet algılayıcı, şerit takip, adaptif hız sabitleyici, otomatik uzun far asistanı gibi donanımsal fazlalıkları var. Ayrıca;

    Corolla 132 HP- 0-100 hızlanma 10.2 sn- tüketim şehir içi 7.3 lt
    Civic 125 HP- 0-100 hızlanma 11,5 sn- tüketim şehir içi 8,7 lt

    değerleri var. Siz olsanız bu iki seçenekten hangisini neden seçersiniz?







  • bu devirde fosfos grubu araba almak akıl karı değil gerçekten alanları anlamak mümkün değil. manuel devri bitti artık, boş paket hariç manuel araç satan firma kalmadı pek. otomatik alacaksan niye patlak standart dsg alır bi insan aklım almıyor

    sırf tasarruflu yakıt lpg kullandığı için civice egea demek zaten akıl mantıkla açıklanacak bişey değil. AKIL TUTULMASI derler ya ondan işte. civic egeanın içinden geçer bir tur daha döner. egea dediğin arabanın koltukları şahin, kendisi şahinden daha kötü kazada, şahinin en azından kaportası daha sağlam ondan, ikisi de kazada TENEKE. sözde ful paket almışlar dün bindim, geri görüş kamerası yok. zaten satışa konulma amacı da o, GÜNCEL ŞAHİN EGEA.

    Civic ise güvenlikte Corolla ve Elantra ile birlikte ödüller almış araçlar. Tasarımda zaten fosfos yanından geçemez kesme karpuz yarısı görünümlü bütün kataloğuyla.
  • Hocam bence açık ara corolla, fiyat avantajı var, daha fazla teknolojik özelliği var ayrıca kasanın yeni çıkmış olması ve uzun süre güncel kalacak olması bile tereddütü ortadan kaldırmaya yeter diye düşünüyorum.
  • 170-180 bin liraya tüplü araba almak ne kadar doğru? Japon sevdalılarını anlayamıyorum. Şu arabaların Egea’dan ne farkı var? Ben söyleyeyim Egea yarı yarıya daha ucuz. :) Bu devirde turbosuz, düşük torklu araba almak akıl karı değil.

    Mesele paranın değerini korumaksa en az kaybettiren VAG grubu otomobilleri olur. Özellikle Golf, Leon, Passat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 4 Mart 2020; 9:34:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu devirde fosfos grubu araba almak akıl karı değil gerçekten alanları anlamak mümkün değil. manuel devri bitti artık, boş paket hariç manuel araç satan firma kalmadı pek. otomatik alacaksan niye patlak standart dsg alır bi insan aklım almıyor

    sırf tasarruflu yakıt lpg kullandığı için civice egea demek zaten akıl mantıkla açıklanacak bişey değil. AKIL TUTULMASI derler ya ondan işte. civic egeanın içinden geçer bir tur daha döner. egea dediğin arabanın koltukları şahin, kendisi şahinden daha kötü kazada, şahinin en azından kaportası daha sağlam ondan, ikisi de kazada TENEKE. sözde ful paket almışlar dün bindim, geri görüş kamerası yok. zaten satışa konulma amacı da o, GÜNCEL ŞAHİN EGEA.

    Civic ise güvenlikte Corolla ve Elantra ile birlikte ödüller almış araçlar. Tasarımda zaten fosfos yanından geçemez kesme karpuz yarısı görünümlü bütün kataloğuyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FC7AB336F

    170-180 bin liraya tüplü araba almak ne kadar doğru? Japon sevdalılarını anlayamıyorum. Şu arabaların Egea’dan ne farkı var? Ben söyleyeyim Egea yarı yarıya daha ucuz. :) Bu devirde turbosuz, düşük torklu araba almak akıl karı değil.

    Mesele paranın değerini korumaksa en az kaybettiren VAG grubu otomobilleri olur. Özellikle Golf, Leon, Passat
    Japon araçlarını ön yargısız kullanmayan biri bu duyguyu anlayamaz. Belirttiğim araçların Egea ile karşılaştırılması biraz abes olur :) 5 aydır(10bin kmdir) 1.6 dizel otomatik 136 hp 320 tork performans canavarı bir astra kullanıcısıyım, araç iyi güzel ama japonların verdiği o ruhu hissettirmiyor daha öncesinde 2004 accord vardı hala bazı konularda onu arıyorum.

    Benimde Vag grubuna karşı bir ön yargım var sevemiyorum hele DSG lafını duyunca tiksiniyorum, her aracında aynı kalıbı kullanarak farklı model altında pazarlamalarını sevmiyorum. Değer konusunda belirttiğim modellerde golf ve benzeriyle yarışır. Daha dün bir arkadaşım 10 ay önce 115bine aldığı 2018 model civic aracını 162 binliraya sattı :)




  • Teneke ve kaza lafı bu ülkede kimsenin dilinden eksik olmuyor nedense görende hergün kaza yapıp takla atığınızı sanır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psk.selman

    Japon araçlarını ön yargısız kullanmayan biri bu duyguyu anlayamaz. Belirttiğim araçların Egea ile karşılaştırılması biraz abes olur :) 5 aydır(10bin kmdir) 1.6 dizel otomatik 136 hp 320 tork performans canavarı bir astra kullanıcısıyım, araç iyi güzel ama japonların verdiği o ruhu hissettirmiyor daha öncesinde 2004 accord vardı hala bazı konularda onu arıyorum.

    Benimde Vag grubuna karşı bir ön yargım var sevemiyorum hele DSG lafını duyunca tiksiniyorum, her aracında aynı kalıbı kullanarak farklı model altında pazarlamalarını sevmiyorum. Değer konusunda belirttiğim modellerde golf ve benzeriyle yarışır. Daha dün bir arkadaşım 10 ay önce 115bine aldığı 2018 model civic aracını 162 binliraya sattı :)

    Alıntıları Göster
    Evet Civic ve Corolla'nın da ikinci eli güçlü ama bir de bu arabaları kullanacaksınız. Zevkler tartışılmaz elbette. Ben yol sesine ve atmosferik motora katlanamadığım için bana Egea'dan farklı gelmiyor bu tarz arabalar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yol sesi yalıtımla halledilir ancak turbo motorlu araçlara lpg uygulanamaması uygulananlarada fahiş fiyatların çıkması atmosferik motora yönlendiriyor kullanıcıları. Ayrıca atmosferik motorun yüksek devirde verdiği ses ve heyecan maalesef ki turbolu araçlarda olmuyor :)
  • Corolla tavsiyem 7 ileri ekstra olarak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • apaçiysen civic
    normal insansan corolla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikisininde yalıtımı kötü, yalıtım ve en az 800 liralık 4 lastik fiyatını düşünce ben bunlardan vazgecerdim.

    ancak anlamsız sekilde para ettikleri için ikiside mantıklı. daha güçlü ve daha dolu olması nedeniyle corolla düşünülür. tasarım olarakta civic acık ara önde.
  • Gönlüm Civic mantığım Corolla diyor. Zamanı bir gelsin de bakalım, hangi bayide araba varsa onu alır çıkarız artık :)
  • Corolla hem daha yeni
    Corolla hem daha dolu
    Corolla hem daha ucuz

    Civicin öne geçtiği tek nokta Honda kitli lpg olması hiç delme kesme olmadan arabada lpg kullanabiliyorsunuz

    @Cantuğ Ziyagil


    Benim diğer aracım 1.2 TSİ turbolu.
    Corolla kullanırken daha çok keyif alıyorum.LPG olduğu için yakıt derdin yok gaza sonuna kadar bas , Klimayı aç sonra camı da aç kafana göre.

    Bir insan cebindeki para kadar keyifli oluyor.Ben rahatca keyifle o gaza basamadıktan sonra turbolu olmasının bana bir faydası yok

    Canım sıkılınca gidiyorum araba ile 50-100 km yapıp geliyorum 2-3 günde bir.

    Atmosferik motor performans ve yakıt oranları eskisi gibi kötü değil gayet de güzel kullanılıyor ben bundan sonra Atmosferik dışında araç kullanacağımı sanmıyorum
    Turbo motora lpg sorunsuz ve ucuz montaj yapılmadığı sürece

    Egea ile kıyaslamana cevap vermiyorum aradaki fark bariz belli zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 5 Mart 2020; 10:58:24 >




  • Merhaba arkadaşlar, dün eşimle birlikte Corolla ve Civici test etmek için bayilere gittik. Önce Corollayı test ettik. Test aracı 1.6 benzinli passion x-packti. Araç son derece konforlu, performanslı, görüş açıları vs. çok güzeldi hatta eşiminde çok hoşuna gitti. Özellikle performansı gerçekten insanı cezbediyor. Motor sesi zaten yok gibi bir şey, dizel astradan sonra çok mutlu etti :)

    Ancak aşırı derecede lastik sesi alıyordu hatta görevliye lastiklerinde bir problem mi var diye sordum, oda aracımız daha 19bin kmde sıkıntı yok dedi. Ama beni astradan sonra aşırı derecede rahatsız etti ve yol işaretleri(şeritler, yaya geçidi vs.) üzerinden geçerken aşırı hissettirdi. Oturma pozisyonunu en dibe almama rağmen sunrooftan dolayı başımın tavana yakın olması beni rahatsız etti. Bunlar benim için corollaya eksi puan vermeme sebep oldu.

    Sonra Civice gittik. Ve aklımda, ruhumda, gönlümde, mantığımda olan bütün tabular alt üst oldu, ibre tamamen Civice döndü. Civic Corollaya göre sanki bir üst sınıfmış hissi yaşatıyor, özellikle orta konsolun bir bütün olarak gelmesi bu hissi güçlendiriyor. Araçla performansını denediğimde vermiş olduğu motor sesinden dolayı duyduğum hissiyat accordu anımsattı ve işte bu dedim. ::) Direksiyon üzerinde bulunan Paddle shift'in kullanımı ise ayrı bir zevk veriyor. Konfor olarak corolladan artısı ve eksisini ölçecek bir kullanım olmadı ama yalıtım ve lastik sesi olarak corolladan daha iyi olduğunu iddia edebilirim. Belki corolladaki test aracında sıkıntı vardır bilemiyorum.

    Civicte ise beğenmediğim görüş açıları corolla kadar net değil araç yanlardan daha şişkin ve bu sürüşü azda olsa olumsuz etkiler diye düşünüyorum, birde orta konsolun bütün olarak gelmesinden dolayı emniyet kemerini takması biraz zor ama çok sıkıntı değil, birde şu hayalet gösterge uzaktan ve videolardan çok güzel geliyordu ama yakından pekte hoşuma gitmedi, çok basit sıradan geldi, keşke hayalet yerine yine analog gösterge olsaymış. İzlediğim bir videoda maliyet bakımından hayalet göstergenin daha ucuz olduğunu söylüyordu. Gösterge konusunda corollanın göstergesi daha gerçekçi duruyor daha bir hoşuma gitti diyebilirim.

    Velhasılı Corolla seçeneği bu testle tamamen elendi, donanımsal olarak fazlalıkları var ancak Civicin ağır basan yanları daha fazla olduğu için kararımız CIVICten yana. Nasip olursa sıraya gireceğiz inşallah. Zaten oda ayrı bir konu ne corolla ne civic bayilerde kalmamış, her ikiside nisan ayına sıra veriyor. Yalnız çakallar civicte şöyle birşey yapmışlar. Gelen araçlar eklemeli olarak geliyor(seramik kaplama, balık anten vs. bir kaç daha ıvır zıvır) ve fiyatı haliyle 8-10bin civarı artırıyorlar, stok yani boş olarak istediğimi söylediğimde haziran temmuza sıra vermek zorundayız dediler. Bu konuda mağdur olmamak için başka bayilerle de görüşeceğim. Bakalım nasip artık.

    Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • psk.selman kullanıcısına yanıt
    Test aracının lastik basıncı yüksek olabilir. Corolla yol sesi alıyor ama civicle arasında pek fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkiside güzel araçlar corolla herzaman daha ağır bir duruşu vardır. Corolla alan adam yağını suyunu değiştirir rutin bakımda yoluna bakar. Arabaylada hiç işi olmaz çevirir kontağı gider..

    Civic ci. Kesimde de daha çok araçla oynamayı seven kesime hitap ediyor.. Jant takar body kit yapar sonradan yapılabilicek nazı donanımları ekler v.b



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 11 Mart 2020; 18:10:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla'nın yol sesi problemini 3-5 bin TL harcamayı göze alırsak tamamen ortadan kaldıracak bir yalıtım yapılabiliyor mu?
  • hic dusunmeden civic derim

    cunku biraz dusunursem corolla derim
  • Corolla iyi bir tercih olabilir. Teknik özelliklere bakarak söylüyorum. Ama corolla iç mekan beğenmedim ben. Civic bilmiyorum. Alternatif olarak astra bakabilirsin. Ben çok beğendim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.