Şimdi Ara

İder Mobilya yı bilen var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
34.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    İder mobilya hakkında bilgisi olan var mı acaba? Ürünlerine internet sitesinden baktım ve çok beğendim ancak ürünleri ve kalitesi hakkında hiç bilgim yok. Fikri olan benimle paylaşırsa çok memnun olurum.
    Şimdiden yardımınız için teşekkürler.



  • Selamlar

    İder mobilyayı bilirim az çok.

    Dudullu'da üretim yapan orta ölçekli bir firma. Çizgisini değiştirmeye yönelik çalışmaları var.

    Oturma grubu mu yoksa mobilya yamı bakıyorsunuz. Ben 1 yıl öncesinde oturma grubunda beğenmiyordum mobilyası idare ederdi.
    sitesinde bu yılın ürünleri biraz daha iyi görünüyor.

    Oturma grubunda HR (30D ve 35D) veya 36D ürünlerini alabilirsiniz. Üst modellerinde HR ve 36D Sünger kullanıyor olmalı.
    Mobilyada ise görerek karar verin
  • Daha önce hiç duymadım
  • oturma grubu bakıyoruz ancak sizin bahsettiğiniz HR 36D ne anlama geldiğini anlayamadım, ben sitesinden sardis modelini beğendim. Aynı modelin yemek odası ve tv üniteside mevcut hepsini takım olarak almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golgebir

    oturma grubu bakıyoruz ancak sizin bahsettiğiniz HR 36D ne anlama geldiğini anlayamadım, ben sitesinden sardis modelini beğendim. Aynı modelin yemek odası ve tv üniteside mevcut hepsini takım olarak almayı düşünüyorum.

    HR Sünger ve 36D Sünger D ise Süngerin Dansitesi
    Edit: Koltuk Sardiş modeline baktım güzel görünüyor. Koltukdaki oturma kısmında kaç dansite sünger kullanıyorlar HR ve 36D min 32 D ise iyi 32D altı iyi değildir.
    Oturma kısmı için diyorum (font için)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi åziz -- 3 Ocak 2011; 0:13:19 >
  • Bilgilendirmeler için teşekkür ederim Aziz bey değindiğiniz konuya özellikle dikkat edeceğim ve
    en kısa zamanda bir satış nokatsına gidip bu sorunun cevabını alacağım.
  • Mobilyada görürsünüz işçilik ürün vb. kafanızda canlanır.
    Fakat oturma grubunda özellikle Font (oturma kısmında) HR sünger 30D yada 35D kullanılır HR ise iyidir.
    Yada normal sünger ise 36D ise çok iyidir 32D ise idare eder 28D ise almayın yada ben farkını vereyim 36D yada HR olsun diye belirtin oda 100 TL yi geçmez. fazlasınıda vermeyin.

    Güzel Günlerde kullanmanız dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi åziz -- 3 Ocak 2011; 21:30:31 >
  • Aziz Bey tekrar merhaba,
    Bugün İderin satış noktasına gittim incelemeler yapıp bilgi aldım, ilk olak sorduğum şey süngerin kalitesi ve dansitesi oldu satış görevlisinin söylediği 32 dansite ve gri sünger olduğuydu ne kadar güvenilir bilmiyorum hatta sizin söylediğiniz aradaki farkı verin ve 36D olsun teklifinde de bulundum buna gerek olmadığını hepsinin 32D olduğunu söyledi ayrıca Şubat ayında mobilya fuarı varmış ve yeni modeller gelicekmiş bende fuardan sonra tekrar gidip bakıcam. Diğer bildiğimiz kaliteli markalardan (İstikbal,Bellona,Doğtaş) farkının ne oldğunu, fiyatların neden bu kadar düşük oldğunu sordum reklam giderlerinin az olduğunu söyledi sizin de bu konulardaki fikrinizi öğrenmek isterim İder Mobilya alınırmı dersiniz ? Teşekkürler,
  • 2008 yılında bir yatak odası aldık Gardırobun 3 kapağıda sorunlu cıkdı . Dolap kuruldukdan cok kısa bir süre sonra kapakları gitmemeye başladı . Bizim zeminimizle de alakalı bir problem olduğu için kapakların böle olabileceğini söylediler birkaç kere garanti kapsamı içinde dolabın kapaklarıyla oynayıp bir şeyler yapdılar. Her geldiklerinde zeminin bozuk olduğunu fazla yük koymamız gerektiğini söylediler .
    sonunda yine iderden servis cagırdım geldiler dolabın tekrar bozulup kurulması gerektiğini aslında ilk arıza olduğunda böle yapılması gerektiğini en başda böle yapılsaydı en azından dolabın bu hale gelmeyeceğini söyleyip en başda kendi servislerinde gelen arkadaşının da hatası olabileceğini söyledier dolabı ne kadar kurtarabilriz yeterki dolabı kullanabilelim diye onada evet dedik
    Geldiler söktüler tekrar kurdular yine olmadı aslında bozulup kurulmasına gerek yokmuş diyip sürgülerinin tekrar takılması gerek dediler ertesi gün akşam gelip 3 saat uğraşıp hiçbişey yapamadan dolabın kapakları iyice bozularak bu dolapdan bir şey olmaz zeminden dolayı kapakları tutmuyor dediler
    Buradan sunları soruyorum böyle bir firma olabilirmi müşterisinin sorununa böyle bir çözüm getirebilirmi hadi bizim zeminimiz bozuk diğer şikayet yazanlara bakıyorum onlarda aynı prblemi yaşamış onlarındamı zeminleri bozdukdu.yani iderin mobilyası cok sağlamdıda sadece sorun bizim zeminimizmiydi. kimse burda ki şikayetleri okumadan ordan mobilya almasın showroomlardaki mobilyalara asla aldanmayın
  • 2006'dan bu yana koltuk takımını kullanıyoruz. Kullandığımız koltuk takımının yüzleri komple sökülüp yıkanabiliyor. Üstten geçirmeli.

    Yıkana yıkana arkadaki fermuarları kapanmaz oldu ancak hiçbir problem yaratmıyor.(gevşeklik vs gibi)

    Anneannem fazla kilolu olduğundan ve üçlünün sürekli ortasına oturduğundan koltuğun alt bölgesindeki çıtanın ortasında kırılma oldu. Ancak boş zamanımda kırık bölgeye takoz koyarak düzelteceğim.

    Kısacası fiyatının hakkını veriyor. Ben İstikbal ve Bellona'nın ürünlerini çok kaba, zevksiz ve çok pahalı buluyorum. Öyle aşırı yüksek bir kalite de yok. Bu kadar çok satmalarını sadece marka tanınmışlığına veriyorum. Tıpkı Nokia cep telefonu ve Arçelik beyaz eşya gibi sadece ismi var. Başka hiçbir esprileri yok.

    Benim tercihim her zaman imalatçılara ürün yaptırmak. Hem zevkinize ve ölçülerinize göre üretiyorlar hem de çok ucuza geliyor. Geçen yazlığımıza antilop kumaşlı beyaz köşe koltuk+sandıklı pufunu 750TL'ye yaptırdık. İstikbal'de çok daha çirkini 1700TL falandı.

    Aynı şekilde yakın zamanda yatak odası takımı da alacağız. Yine bir imalatçıya kendi zevkime göre sürgülü gardrop yaptıracağım. 230-240cm parlak lake ve aynalı, aynaların alt ve üstünde siyah cam çıtalı, pantolon askılıklı ve içi çekmeceli gardrop için teslimat+kurulum+garanti dail 850TL fiyat aldım. Yine Bellona veya Doğtaş'a gitseniz daha çirkinlerine 1500-1200TL'den aşağı fiyat alamazsınız.
  • birkaç hafta önce ünite, vitrin ve masa sandalye aldım.(Bursa'dayım) geçen gün getirdiler. ürünün kalitesini çok araştırmadım açıkçası sadece görünüşünü beğendiğim için aldım. Fakat firmanın müşteri ile ilişkilerini hiç beğenmedim!

    Öncelikle fiyat konusunda burunlarından kıl aldırmıyorlar, tok satıcı misali almassan alma der gibi. peki dedik dediğiniz gibi olsun. bir miktar kapora verdik kalanını teslimatta tamamlarız diye anlaştık. ürünü getirmeden bir gün önce arayıp kalan paranın tamamını ödememizi istediler. biz de elimizde olanı verdik fakat geriye 500lira kaldı, onu da teslimatta verelim yanımızda yok dedik. bu durumu kesinlikle kabul etmediler neredeyse boğazımızı sıkacaklardı kalan parayı almak için. neyse uzatmayayım kalan parayı da verdik ve ertesi gün ürünü getirdiler.
    bir de ne göreyim! iki sandalyenin renk tonları tamamen farklı, ünitenin cam dolap kapağının köşesi çatlak, masanın ayaklarından biri kısa, diğer sandalyelerde de boya lekeleri var!
    velhasıl şimdi bu hataları gidermeleri için uğraşıyoruz. para konusunda yaptıkları resmen içime oturdu! diyecek birşey yok adam parasını istiyor diyebilirsiniz ama gördüğüm muamele gerçekten günümüzde böyle bir firmaya hiç yakışmıyor...
    BİR DAHA İDER'DEN ALIŞVERİŞ YAPMAYI DÜŞÜNMÜYORUM!!!

    kusura bakmayın sevgili DH dostları kafanızı şişirdim ama içimi boşaltmak istedim... sağlıcakla kalın.
  • kiz arkadasimin kardesi yakin zamanda evlendi ve urunlerini adi gecen firmadan almislar. urunleri sik ve acikcasi benimde dikkatimi ceken urunleri vardi. arkadasim, urunlerin fena olmadigini soylemisti ama burda yazilanlardan sonra pekte onemi kalmadi. onca firma var ve inanin asagi yukari ayni standartlarda uretim yapiyorlar. ozellikle buyuk ve fazla reklam yapan firmalarin fiyatlari ne yazikki marka etiketi ve reklam bedelleri ile artiyor. kabul ettigim kisimlar; arkalarindaki servis destegi, parca bulunabilirligi ve belirli bir kalite standartini yakalamalari.

    ornek olarak bize ankara uretimi mobilyalari tavsiye ettiler. inegol, izmir ve kayseri gibi illerdeki urunler yerine el yapimi ve ankara uretimleri cok daha iyidir seklinde telkinler oldu. tabi kalite her zaman fiyata yansiyor bunuda goz onunde bulundurun. bizde arastirmalar icindeyiz, ins. gonlunuze gore olur...
  • Mobilyaların kesimleri itibariyle modern bir duruşu var. Ama çoğu mobilya gibi suntalem özellikliler. Bizde çok baktık evlenmeden (7 ay önce) ama hem suntalem olması hemde satıcı kızın terbiyesizliği hemen vazgeçirtti. Kilim mobilyadan aldık mobilyalarımızı. Medefe kasa ve gövdeden oluşuyor. Kapaklar ve çekmeceler suntalem ama iskelet medefe olduğundan sorun değil. Müşteri temsilcileri çok iyi değil ama idare ediyoruz artık. Ürünler gayet güzel ve uygundu tavsiye ederim.
  • Reklamlardaki sloganlarının gerçekci olmadığını düşünüyorum,bazı reklam ve sloganların içi boş.Kalite ve fiyat açısından tercih edilebilecek bir marka olduğunu düşünmüyorum.
  • İDER MOBİLYA NIN 5 SENEDEN BERİDİR PARAKENDE SATIŞ YAPAN BİR FİRMA AMA TOPTANCI OLARAK PİYASADA 25 SENEDEN BERİ FALİYETTE
    FİYATLARI ÇOK UYGUN TASARIMLARI İTALYAN TASARIMINA YAKIN KULLANILAN METERYALLERDE GAYET GÜZEL FİYATLARI ÇOK UYGUN AMA İLK AKLIMIZA GELEN FİYATLAR UYGUNSA ( UCUZSA ) KALİTESİZDİR . BU TAMAMEN YANLIŞ BİR GÖRÜŞ FİYATLARININ UYGUN OLMASININ ASIL SEBEBİ YÜKSEK SİRKİLİASYONLA ÜRETİM YAPIYOR OLMASI İNTERNETTEN YAZILAN ŞİKAYETLER HER FİRMADA OLDUĞU GİBİ NORMALDİR BU GİBİ ŞİKAYETLER HER FİRMADA VARDIR AKLINIZA GELEN HERANGİBİ BİR FİRMAYA ŞİKAYET VAR.COM DAN BİR BAKIN ÖNEMLİ OLAN SİZE GERİ DÖNÜŞÜDÜR SERVİSİDİR ÜRÜNÜNÜN ARKASINDA DURMASIDIR .
  • İder mobilyadan uzak durun derim ben size.Biz eşimle antalya ider mobilyadan koltuk takımı yatak odası takımı ve yemek odası takımı aldık ama başımıza gelmeyen kalmadı.öncelikle mobilyalarımız söylenilen teslimat tarihinden 1.5 ay sonra gönderildi,sonra gardrop kapakları kırık geldi,seçtiğimiz berjerler yerine başkaları geldi,yemek masası sandalyelerinin ayakları masayla farklı renk,koltukların hepsi birbiriyle farklı renk.Ocak ayından beri bunlarla uğraşıyoruz hala bekliyoruz,bir tek dolap kapakları 1,5 ay sonra geldi diğerlerini bekliyoruz ilgilenen yok,mahkemeye vereceğim dedim,verin dediler.Aradım bir de avazı çıktığı kadar bana bağıran mağaza sahipleri yüzünden psikolojim bozuldu.Sakın ordan hiçbirşey almayın yoksa çooook uğraşırsınız.
  • Bende yaşadıklarımı anlatayım da insanlar albenisine kanıpda almasın. Bizde eşimle düğünden 1 ay 5 gün önce sipariş verdik bize dedikleri tarihte koltuk takımlarını getiremeyeceklerini son gün biz arayıp sorunca öğrendik. Aradıp kavga döğüş tamam geliyor dediler. Öncesinde yemek odası yatak odası geldi vitrinin kapakları kırık çıktı. Sonraki gün koltukları yetiştirdik diye getirdiler önce truva köşe takımını kolu takılı şekilde sokmaya çalıştılar girmeyincede iptal ediyoruz deyip geri götürdüler klarosda vermiştik sipariş bare dedim bunu kuralım ne mümkün siyah istediğimiz takım beyaz kırlentlerde beyaz istemiştik kırmızı renk kodları çok yakınmış problem olabilirmiş 1 ay daha beklersek yani siz onu 1.5 ay kabul edin kafadan yeni sipariş vereceklermiş sonra kapıdan geçiremedikleri takımıda 400 TL kumaş parası + taşıma ücreti alarak iptal edebilirim ancak dediler ben iyice düğüne 5 gün kala çıldırmış durumdayım aman bu adamlardan uzak durun düğününüzün zehir olmasını istemiyorsanız elinizi kaptırmayın bunlara kolunuzuda alırlar. Bugün kavga ederek koltuğun kollunu çıkarıp deneyecekler kapıda engel teşkil eden herşeyi kapı dahil söktürdüm. Diyorumki madem özel bize üretm yapıyorsunuz o zaman 7-8 bin TLlik siparişi almadan bi zahmet ekibiniz 5 dk uğrayıp eve baksın diyorum biz bakamayız arkadaşım diyor işimiz çok bunuda bölge sorumlusu diyor. Halı bile alırken perde bile alırken gelip eve keşif yapılabiliyor o zaman koltuğu daha girebilir şekilde parçalı yapacaksınki her eve girsin ama nerde iptal ediyoruz deyip o kadar para istemek insanlardan kolay yolu işin.
  • ider mobilya web sitesinde Ürün yelpazesinde, kalite ve şıklığı cazip fiyatlarla sunan ider, satış sonrası bitmeyen müşteri iletişimiyle de müşteri memnuniyetini her zaman ilk sırada tutmaktadır. diyor ama yalan söylüyor!!!!
    özellikle müşteri memnuniyeti konusunda sıfırlar...fiyatlar konusunda burnundan kıl aldırmayan tavırları ve alışverişe göre belirledikleri hediye listesi gerçekten fiyasko...
    dışarıdan cici bici görünüşüne aldanmayın asla , mağaza müdürü diye görevli olan kişinin ukala tavırları da cabası..
    yaşadıklarımızı kısaca anlatmak isterim ki herkes bilsin ..ve alışveriş yapmadan önce mutlaka dikkate alsın...
    mobilya fuarı öncesinde seçimini yaptığımız mobilyaları fuardan birkaç gün sonra gittiğimizde bir model değişikliği yağmak istedik.mağaza içindeki tüm flayerlarda eski fiyatları tutan sorumlular bunları değiştirme zahmetinde bulunmuyorlar ve siz zam olduğunu bilmeden seçiminizi yapıyorsunuz.en sonunda fuar sonrası fiyatlarına zam geldiğini ve model değişikliğinde bu zammı uygulayacaklarını belirtiyorlar...hadi neyse bunu anladık.mobilyaların siparişi verildi teslim tarihi belirlendi size teslimatla ilgili ortalama bir saat vermiyorlar sabahtan akşama kadar bekle işin yoksa.call centerdaki çalışanları nerden buldularsa müşteriye çemkirmeyi iyi bişey sanıyorlar.küçükyalı e-5 şubesine acil olarak ulaşmak istiyorsunuz ama telefonları maalesef çalmıyor bile 3 saat ulaşamıyorsunuz...
    eve gönderdikleri montaj ekibinin montaj bilmediğini zavallı insanları adam yokluğundan depodan alıp montaja gönderiyorlar.mobilyalar yanlış yerden matkaplanıp delik deşik oluyor...yeni evleneceksiniz ve karşılaştığınız duruma bakın....montaja gelen kişinin asıl görevi bu değil ancak işlerini bu kadar umursadıklarından önemli değil onlar için işin doğru olup olmaması nasıl olsa paralarını peşin peşin alıyorlar ...sen uğraş...
    herneyse bi hediye veriyo bunlar alışverişinin tutarına göre 170 tl değerindeki hediyeyi almak için mağazaya gidiyoruz ve bunca yaşanan olaydan sonra mağazaya girdiğimizde karşımıza çıkan sorumlu bize hoşgeldiniz diyor bizde maalesef hoşgeldik diyoruz,bize verilen cevap MAALESEF HOŞBULDUK oluyor...!!! adama diyorum ki hadi biz sorun yaşadık sizinle ve bu nedenle maalesef hoşgeldik diyoruz peki ya siz ? siz neden maalesef hoşbulduk diyorsunuz..adamın cevabı şöyle; eee siz öyle derseniz bende böyle cevap veririm...
    hani diyordunuz ya """satış sonrası bitmeyen müşteri iletişimiyle de müşteri memnuniyetini her zaman ilk sırada tutmaktadır."""" hani nerde??? bu kadar lakayıt adamları nereden buldunuz??? başta küçülyalı e-5 mağaza müdürü Sezgin bey olmak üzere hepsi birbirinden ukala ve müşteriye karşı saygısız...



    SAKIN BURaDAN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN
    ;
  • Merhaba,

    Mesajınızı dikkatlice okudum. Koltuk takımı almak üzereyim ve biraz tedirgin oldum yazınızı okuyunca. Bugün bana da aynı markanın gezdiğim mağazasında biraz "Soğuk" davrandılar, satmak için bir gayret göstermek istemediler. Şu an İder, Kargılı ve Vivense markaları arasında kaldım ve Vivense'niin showroom'u yok ne yazık ki, gidip mobilyaları göremiyorsunuz. Halbuki daha kurumsal bir duruşu var gibi geliyor.

    Bilmiyorum nasıl halledicem mobilya işini
  • Merhaba. Ben ider mobilyanın imes karşısındaki şubesinden uygun fiyatlı ve modern görünüşlü olması nedeniyle 1 yıl kadar önce koltuk takımı almıştım. Koltuk söyledikleri sürede teslim edildi ama teslim sonrası ikili ünitenin sol tarafına oturunca bir gıcırtı sesi geldiğini gördük. Bunun üzerine firmayı aradığımızda önce 70 tl servis ücreti istediler. Fakat bu duruma tepki göstermem ve daha ürünün 1 gün önce teslim edildiğini söylemem sonucu bir personel gönderip kontrol ettireceklerini belirttiler. Gelen arkadaş ikili koltuğu aldı ve 2 gün sonra geri getirdi. Neden gıcırdadığını sorduğumda kasanın çatlamış olduğunu söyledi. Daha 1 gün kullanılan koltuğun kasası çatlamış!!! Tamir oldu sorunsuz kullanırız dedik ama 1 ay kadar sonra üçlü ünitenin sol tarafından da aynı gıcırtı gelmeye başladı! Defalarca aradım ve ilk günden sorun yaşadığımı, şu anda da üçlü ünitede aynı sorunun olduğunu söyledim ama ne gelen oldu ne de arayan. Elimde kanıt olsun diye web sitelerindeki mail adresine 5 kez mail gönderdim ve servis talep ettim ama nafile. Sonuç olarak ürünlerin tasarımı hoş ama kalitesi vasat. Bir daha bu markanın hiçbir ürününü almayı düşünmüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.