Şimdi Ara

iade sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamlar

    Vatan'dan aldığım UPS cihazı işimi görmediği için 1 hafta içinde iade etmek istedim.(cihazda sorun yok)

    iade aldılar ama paramı geri vermediler yerine yeni bir şey almam için kupon verdiler.

    kanun hakkında bilgisi olan var mı ? Teknosa'dan bir iade yaptığım da paramıda geri vermişlerdi ?



  • sana sormaları lazım hediye çeki veya kupon mu istiyorsun yoksa para iadesi mi eğer fatura tarihinden itibaren 8 gün içinde iade ettiysen mutlaka paranı geri almaya çalış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_inside

    sana sormaları lazım hediye çeki veya kupon mu istiyorsun yoksa para iadesi mi eğer fatura tarihinden itibaren 8 gün içinde iade ettiysen mutlaka paranı geri almaya çalış
    Kanunlar hakkında ve yapabileceklerin ve tüketici hakları hakkında buradan da yararlanabilirsin.
    http://forum.donanimhaber.com/m_8651177/tm.htm
    Bunu kabul etmek zorunda değilsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DELTA53

    Kanunlar hakkında ve yapabileceklerin ve tüketici hakları hakkında buradan da yararlanabilirsin.
    http://forum.donanimhaber.com/m_8651177/tm.htm
    Bunu kabul etmek zorunda değilsin.

    Alıntıları Göster
    kesinlikle kabul etme, insanları bu şeklide çok afedersin keriz yerine koymaya calışan ne idüğü belirsizlerin çeki filan alınmaz itiraz hakkın var sonuna kadar kovala




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !brahim

    kesinlikle kabul etme, insanları bu şeklide çok afedersin keriz yerine koymaya calışan ne idüğü belirsizlerin çeki filan alınmaz itiraz hakkın var sonuna kadar kovala

    Alıntıları Göster
    vatansa normaldır kalabalık gozuksun dıye parayla musterı tutuyo bu adamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LimeWaRe

    vatansa normaldır kalabalık gozuksun dıye parayla musterı tutuyo bu adamlar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: LimeWaRe

    vatansa normaldır kalabalık gozuksun dıye parayla musterı tutuyo bu adamlar


    wallamı yaw ciddimisin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: querman

    quote:

    Orjinalden alıntı: LimeWaRe

    vatansa normaldır kalabalık gozuksun dıye parayla musterı tutuyo bu adamlar


    wallamı yaw ciddimisin?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar vatan paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyler

    arkadaşlar vatan paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim ?

    Alıntıları Göster
    vatana bnm bi ark vatandan bi ups almıştı pc açılırken ekranda bi titreme yapıodu vede bu ups den kaynaklanıodu nerden anladınız derseniz ups ii çıkardığımızda öle bişi olmuodu sadece bnm saydığım kadarıyla arkadaşım 5-6 kere gitti ama sonuç alamıcanı anlayınca oda öölee kullanıo artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyler

    arkadaşlar vatan paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    arkadaşlar vatan paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim ?


    madem bunu soruyorsun, tükoder in internet sitesinden başla bence

    http://www.tukoder.org.tr/sikayetler.asp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !brahim

    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    arkadaşlar vatan paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim ?


    madem bunu soruyorsun, tükoder in internet sitesinden başla bence

    http://www.tukoder.org.tr/sikayetler.asp

    Alıntıları Göster
    vatana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enclosure

    vatana

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enclosure

    vatana

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Enclosure

    vatana


    böyle satıcılara birazdaha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pisiko__

    quote:

    Orjinalden alıntı: Enclosure

    vatana


    böyle satıcılara birazdaha

    Alıntıları Göster
    bu tip bi sorun aynı arkın başına uygarda geldi ordanda 3-4 parça bişi almıştı orayada çook gidip geldi ordada sonuç yine sıfır bu 2 sinede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yattara 61

    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yattara 61

    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.


    Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.

    Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
    Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin

    He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 14 Ağustos 2006; 15:37:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orjinalden alıntı: yattara 61

    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.


    Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.

    Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
    Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin

    He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur

    Alıntıları Göster
    2 hafta önce psu aldım hepsiburadadan.Ürün asus 45ga.Ürün tıpatıp aynı.Fakat farklılıklar vardı.Biraz uzun sürsede paramı geri aldım.Paranı geri verirken soruyorlar hediye çekimi iademi diye.Paranı geri vermeleri gerekir.
    Böylelikle öğreniyoruz hangi firmalardan alış veriş yapılacağını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katastrof54 -- 14 Ağustos 2006; 2:42:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orjinalden alıntı: yattara 61

    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.


    Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.

    Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
    Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin

    He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orjinalden alıntı: yattara 61

    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.


    Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.

    Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
    Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin

    He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur


    yani sen şimdi kusur olmasa bile iade hakkımız varmı diyosun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH

    vatana bnm bi ark vatandan bi ups almıştı pc açılırken ekranda bi titreme yapıodu vede bu ups den kaynaklanıodu nerden anladınız derseniz ups ii çıkardığımızda öle bişi olmuodu sadece bnm saydığım kadarıyla arkadaşım 5-6 kere gitti ama sonuç alamıcanı anlayınca oda öölee kullanıo artık

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ultrAslan-BH

    vatana bnm bi ark vatandan bi ups almıştı pc açılırken ekranda bi titreme yapıodu vede bu ups den kaynaklanıodu nerden anladınız derseniz ups ii çıkardığımızda öle bişi olmuodu sadece bnm saydığım kadarıyla arkadaşım 5-6 kere gitti ama sonuç alamıcanı anlayınca oda öölee kullanıo artık


    o sorunlar UPS deki sinüssel dalga üretici devrelerin kalitesiz olması,şebeke geriliminin düşük olması(bu da aslında kalitesiz devrelerle ilgili kaliteli nitekim pahallı olanlar gerilimi 220V a sabitliyor.) ve ya sinüs üreteçlerinin bir nedenden vermsiz çalışması ve hepsi de genel olarak PSU nun kalitesiz olduğunu (ya da ayıplı mal olabilir) ifade eder. bu durmda da ürünü tamire alırlar ilk önce ama olay PSU nun kalitesiz olması ise düzeltemezler ve yenisini verirler ya da tamir ettik derler hata iki defa daha tekerrür eder o zaman direk para iadesi alabilirsin. Not servis dökümanlarına iyi bak farklı arızalar yazabilirler o zaman hakkın kaybolur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yattara 61

    quote:

    Orjinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orjinalden alıntı: yattara 61

    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.


    Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.

    Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
    Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin

    He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur


    yani sen şimdi kusur olmasa bile iade hakkımız varmı diyosun.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yattara 61


    quote:

    Orjinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orjinalden alıntı: yattara 61

    ya arkadaşlar ben tam kanunları bilmiyorum ama bir malı satın aldıktan sonra eğer cihaz kusuru yoksa ben bunu beğenmedim diyerek geri veremezsin.

    iyi düşünüp alışverişini yapacaksın yoksa bunla başa çıkılmazki.

    örneğin ben bi telefon alsam 3 gün kullansam sonra ya beni açmadı bu telefon geri vereyim şunu demek mümkünmü çok saçma olur yani.


    Arkadaşım malesef halkımız haklarının farkında değil. Bu tip durumlarda ürünün değişimi ya da para iadesi hakkı sana aittir. Yani ordakilerin senin dediğini yapması gerekir bu tip durumlarda tüketicinin düdüğü öter.

    Ayrıca kusur olması gerekmiyor garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe bu hak sana ait
    Fransa da arkadaşım 2000F a kamera almış ardından 3 gün sonra kamerayı geri iade etmiş va parasını almış iade nedeni ise ülkemiz şartlarını dikkate alırsak trajikomik bir olay, iade nedeni olarak belgede şu yazıyor "Je n'aime pas sa type" (tipini beğenmedim) eve kendi halimizi süşündükçe komik ancak gerçek bir olay valla ne diyim artık yorum sizin

    He bu arada arkadaşımın bize gönderdiği video daki ilginç dörüntülerden biri ise serçeler. Hiçbiri insanlardan kaçmıyor bizim güvercinlerden bile daha insancıllar kuşlar, insanların başlarına omuzlarına konuyor ve insanlarda onlara yem veriyor. Herhalde aynı kuş aynı eylemi burada yapsa gözünü açtığında kendini mangalda bulur


    yani sen şimdi kusur olmasa bile iade hakkımız varmı diyosun.



    Evet kesinlikle öyle diyorum garanti belgesinde aksi belirtilmedikçe
    (LCD lerdeki ölü pikseller örneğin onlar arızadır ancak belgede bunların değişmeyeceği belirtiliyor ve ölü piksel arıza vasfını yitiriyor)
    bir ürünü fatura tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebilirsin Türkiye haricinde dünyada en çok bilinen Tüketici hakkı budur zaten. 7 gün ise sanırım incilden kaynaklanıyor (Dünya 7 günde yaratılmıştır meselesi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orjinalden alıntı: ultrAslan-BH

    vatana bnm bi ark vatandan bi ups almıştı pc açılırken ekranda bi titreme yapıodu vede bu ups den kaynaklanıodu nerden anladınız derseniz ups ii çıkardığımızda öle bişi olmuodu sadece bnm saydığım kadarıyla arkadaşım 5-6 kere gitti ama sonuç alamıcanı anlayınca oda öölee kullanıo artık


    o sorunlar UPS deki sinüssel dalga üretici devrelerin kalitesiz olması,şebeke geriliminin düşük olması(bu da aslında kalitesiz devrelerle ilgili kaliteli nitekim pahallı olanlar gerilimi 220V a sabitliyor.) ve ya sinüs üreteçlerinin bir nedenden vermsiz çalışması ve hepsi de genel olarak PSU nun kalitesiz olduğunu (ya da ayıplı mal olabilir) ifade eder. bu durmda da ürünü tamire alırlar ilk önce ama olay PSU nun kalitesiz olması ise düzeltemezler ve yenisini verirler ya da tamir ettik derler hata iki defa daha tekerrür eder o zaman direk para iadesi alabilirsin. Not servis dökümanlarına iyi bak farklı arızalar yazabilirler o zaman hakkın kaybolur

    Alıntıları Göster
    hayır onlar sorun yok deyip yada sorun halloldu deyip geri veriolardı dökümanlarada şu anda bakamam zaten arkadaşın ups i çünkü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH

    hayır onlar sorun yok deyip yada sorun halloldu deyip geri veriolardı dökümanlarada şu anda bakamam zaten arkadaşın ups i çünkü

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ultrAslan-BH

    hayır onlar sorun yok deyip yada sorun halloldu deyip geri veriolardı dökümanlarada şu anda bakamam zaten arkadaşın ups i çünkü


    eeee teknik servislerde en çok yapılan üçkağıtlardan biridir servis dökümanına farklı arızalar yazmak çünkü çoğu kullanıcı ürününün sorununun halloması sevinci ile bu belgelere bakmaz direkt imzalarlar. yumurta hadisesi meydana gelince ise yaptıkları hatayı farkederler




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.