Şimdi Ara

İade edilmiş ürünü almak ister misiniz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ben de cdrw almıştım, kasaya takarken yanları çizilmiş, bunu verip dvdrw almak istiyorumdedim önce getirin dediler götürdüm, bakmışlar sağına soluna, bu çizilmiş diyip almadılar geri.

    ama aynı şekilde başka bi şirkete gittim, ekran kartı aldım 1 tane digicolor 64mb mx440 beğenmedim farkl verdim 128mb tornado mx440 aldım, onuda beğenmedim geri verdim paramı aldım :) bunlar toplam 4 gün içinde oldu.

    hem alınan ürünleri toplanan bilgisayarlara çok güzel bi şekilde koyuyolar, çizik vuruk ezik vs olanları ;) sonra üzerine bandrol yapuşturıp açarsan garanti bozulur die de tehtid ediolar :)
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y
  • iyice incelemeden almamak lazım ama aldınsada bir hafta içinde karar vermek lazım
    ya devam yada tamam
    _____________________________
    made in fizan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: faruk

    Dün akşam creative 4400 aldıım vatan bilgisayardan.Eve getirdim fakat açması 15 dakikamı aldı.Çünkü iade olasılığım vardı.Poşetleri yırtmamak için nakış işler gibi bantlarını çektim.Sistemi beğenmediğim için gidip iade edicem.Başına gelmediği için böyle konuşuyorsun ama kanuni bir hak olduğu için bence problem yok.

    İade etmeyipte ne yapalım.Elimizde notebook ile yine vatan bilgisayara gittik.Mouse alacaktık ve açığ denemek istedik.Adam mağaza içinde deneme yapamıyoruz dedi ve ambalajı açtırmadı.Peki beğenmezsek ne olacak dedik.İade edin dedi


    Satın almayacaksın, noldu şimdi o Creative 4400 başkasının evinde, istisna olarak sen çok iyi davranmış olabilirsin ama ben başkasının eve götürdüğü malı istemiyorum. Almadan önce düşüneceksin bunu, evlenince de mi böyle yapacağız, herşeyi deneyerek mi alıyoruz? Denedikten sonra beğenmezsek ailesine geri iade mi edeceğiz? Hatta geri verirken hırpalamadık da derim!


    Saçmaladığının farkında mısın!

    Eğer aldığım kıza fatura keserlerse onuda iade edebilirim
    _____________________________




  • Amerika'da bu şekilde iade edilen ürünler satışa sunulmadan önce üreticiye geri gönderilir ve üretici ürünü elden geçirip satışa tekrar "refurbished" adı altında sunar. Normal ürünülere göre daha ucuz olur bunların fiyatları, internette mutlaka rastlamışsınızdır. Türkiye'de de böyle bir sistem olması gerekiyor ama bu açgözlü firmalarla nerde?
    _____________________________
    Referanslarım: DurduAslan, mkoyuncu, alkolikcihan, yilmazeest, $idikli, sbasol1981,mec,cliorsi,research_assistant,alcanzar,cosibik,sienen...

    acılar çürütmüş hayallerini ama gözlerine dokunmamış yar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: faruk

    Satın almayacaksın, noldu şimdi o Creative 4400 başkasının evinde, istisna olarak sen çok iyi davranmış olabilirsin ama ben başkasının eve götürdüğü malı istemiyorum. Almadan önce düşüneceksin bunu, evlenince de mi böyle yapacağız, herşeyi deneyerek mi alıyoruz? Denedikten sonra beğenmezsek ailesine geri iade mi edeceğiz? Hatta geri verirken hırpalamadık da derim!

    quote:


    Saçmaladığının farkında mısın!

    Eğer aldığım kıza fatura keserlerse onuda iade edebilirim


    Konuda hem fikir olduk herhalde sadece verdiğim örneğe takıldığına göre. Bu arada alınanlardan özür diledik yukarıda!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRCaPiTaL -- 24 Şubat 2005, 20:11:00 >
    _____________________________

    Ford Focus TDCi güncel ortalama yakıt tüketimim :





  • Arkadaşım ya iade edilmiş ürün yerine dışlanmış hor görülmüş ürünü alsaydın. Daha kötü olmazmıydı


    Lay Lay Lom
    _____________________________
    Herşey ne güzel ağaçlar çiçekler kuşlar.

  • imblack arkadaşın fikri gayet makul, fikirden ziyade bir tespit aslında, uygulanabilir ama yine de handikapları olacaktır zira bu ürünü firma ucuza sattıyor, suçu ne ki? Kararsız ya da suistimalci müşteri mi? Bence arızasız ürünü mırın kırınla değiştirmek isteyenden % olarak bir meblağ düşülerek para iadesi yapılsa olabilir. Zaten satın alan adam gerçekten mağdur olmuşsa, kullanamayacak durumda kaldıysa 5-10 YTL bırakarak iade etmeyi seve seve kabul edecektir. Geri alınan üründen kesilen o yüzdelik pay da telefonun fiyatından düşülür, bir sonraki alıcı da bu ürünün daha önceden satılıp geri geldiğini bilerek kabul eder alacağı ürünü.

    Bu arada kutusu kesinlikle açılmamış ürünlerde tam para iadesi olacak, sadece açılmış ve kullanılmış ürünlerde geçerli yukarıda bahsettiğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRCaPiTaL -- 24 Şubat 2005, 20:16:16 >
    _____________________________

    Ford Focus TDCi güncel ortalama yakıt tüketimim :

  • @TRCaPiTaL;

    Aslında benim dediğim olayın da caydırıcılığı olabilir kanımca. Ben arızasız üründe para iadesi yapılmaması taraftarıyım. Daha ucuz olmamak kaydı ile başka bir mal ile değiştirilebilir. Böylece gerçekten üründen memnun olmayan kişiler değiştirir sadece. Sırf bir hafta kullanmış olmak için kimse maddi durumu yetmeyen malı almaz.
    _____________________________
    The donkey dıgıdak dıgıdak dıgıdak, cup... gulu gulu gulu!

    Tercümesi: Eşek koştu koştu koştu, suya düştü... Boğuldu!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    @TRCaPiTaL;

    Aslında benim dediğim olayın da caydırıcılığı olabilir kanımca. Ben arızasız üründe para iadesi yapılmaması taraftarıyım. Daha ucuz olmamak kaydı ile başka bir mal ile değiştirilebilir. Böylece gerçekten üründen memnun olmayan kişiler değiştirir sadece. Sırf bir hafta kullanmış olmak için kimse maddi durumu yetmeyen malı almaz.


    Olabilir ama suistimale çok açık bir konu, tam ve net bir çözüm yolu yok gibi, herkes aslında haklı. Düşününce bütün haklılar arasından birini daha haklı seçmek isteyince üretici firma diyorum çünkü adam gibi üretmiş, yapmış, beğenen alır beğenmeyen almaz diye bir söz vardır, beğenen alır beğenmeyen yine de alır geri verir diye bir söz yok. Tüm haklılar arasından en az haklıyı seçmem gerekiyorsa bu da müşteridir, malı almışsın, hizmeti alıyorsun EeE, ben bunu beğenmedim, uğmadı, zırttı, pırttı.

    Bu arada İzmir Kipa'da bunu konuştum, iadelerde mutlaka servis raporu istiyorlarmış, ürünün kesinlikle hiç bir zarar görmediğine dair yetkili servisten rapor almak gerekiyormuş ancak bu belgeyle iade yapılabiliyor. Yine de şahsi fikrim ben bir malın başkası tarafından alındıktan sonra nereden belge onaylatmış olursa olsun iade olduğunu anlarsam kesinlikle almam.

    Bu arada senin fikrinde de şöyle bir boşluk var. Tamam ürünü adam geri getirdi, üstüne farkını ödeyip yenisini aldı değil mi? İade ettiği ürünü sen alır mısın? Ben şahsen alamam. Çaktırmadan bize satarlarsa ne ala ama anlarsam ne kadar ucuz olursa olsun almam, alamam.
    _____________________________

    Ford Focus TDCi güncel ortalama yakıt tüketimim :





  • iade edilen ürünü imha etsinler, onun parasınıda sıfır ürünlerin üstüne eklesinler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kalpakci

    iade edilen ürünü imha etsinler, onun parasınıda sıfır ürünlerin üstüne eklesinler.


    Milli servet var ortada, sonra hiç suçu olmayan kullanıcılara cezayı kesiyorsun. Şaka olsun diye yazdın herhalde. Onun yerine keyfi iadenin kalkması daha mantıklı değil mi? Sen hız limitini aşan sürücüye ceza kesmek yerine o otobanı kullanan herkese ceza kesiyorsun, ilginç!
    _____________________________

    Ford Focus TDCi güncel ortalama yakıt tüketimim :

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.