Şimdi Ara

hyundai ve yeni i20 hayal kırıklığı....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
2
Favori
1.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu gün de iş çıkışı renoda uğradığım hayal kırıklığı sonrası hyundai bayisini dolaştım...

    ilk olarak çok kalabalık değildi ve ssıcak bi ortamdı yine kahve ikramını es geçemeyeceğim....

    ancak araç bakmaya geçince hayal kırıklıkları başladı...

    ilk olarak eşimden dolayı öğretmen indirimi varmış ama sadece i10 ve i30 da i20 de yoktu....

    i30 u inceledim araç çok hoştu genel anlamda en full cam tavanlısı benzin otomatik 60.5 son fiyat aldım... aynı donanımda dizel otomatik 68 di ki fiyat olarak bana cazip geldi... arada ki 7.5k lık fark çok gibi gelsede lpg taktırmak istersek 3.500tl ye takıyorlar 300tl de motor garantisi için kasko bedeli alıyorlar mış... 600tl kadarda ruhsata işletmesi var bu işin dizel benzin farkı sadece 3000tl kaldı ki asla benzin düşünmem bu fiyata dedim ve test sürüşüne çıktık çok agresif kullanmadım aracı ve en kötü yanı 7.8litrelik bi yakıt tüketimiydi.. aynı yerde aynı şartta hdı motor sadece 5.4 ortama yaptı ve daha ağırdı araç... ama vitesleri falan hoştu...

    sonra i10 a baktım bi arkadaşın hanımı için araç bana çok tatlı geldi 1.2 otomatik test ettim aynı yolda benzin haliyle 7.8 ortalama yakaladı lpg ye tam uyumu varmış... fiyat olarak 39 bin tl fiyat verdi a sınıfı bi araç için çok geldi bana ama araç içi oldukça ferahtı a sınıfına gör heleki b sınıfı i20 den daha genişti desem abartmam....

    sonra yeni i20 ye baktım araçta sadece 1.4 benzin otomatik 4 ileri şanzuman vardı bagaj yeterli ancak arka tarafa oturduğumda inanılmaz alçak tavana sahipti bi küçüğü i10 dan neredeyse 10-12cm daha basık arka oturma pozisyonu araçtan çok soğuttu beni.. cam tavan açılır olması iç renkler hoştu ancak yaptığım aynı güzergahta test soncu 8.9luk ortalama biraz fazla geldi b sınıfı için ama bunda 4 ileri şanzuman olması çok etkili bu şanzumanı daha önce kıa rıo sporty aracımda da kullandım bu kes geliştirler sanmıştım ama maalesef... bu arada da fiyat 51.5 elit donanım için çok fazla geldi b sınıfı bir araca...

    sonuç olarak i20 den kesin kes vazgeçerek çıktım bayiden i30 ise şu an fiyat donanım olarak ilk sırayı aldı ama yakıt konusunda çok düşüncelerim var...

    bi kaç firma ve model kaldı incelemediğim araç almak çok zor işmiş bu arada....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi öcüü.. -- 18 Kasım 2014; 20:58:21 >







  • otomatik alıcaksan bence hyundai düşünme yakıt tüketimi çok fazla otomatiklerinin.
  • Bence de Hyundai otomatik alınmaz. Başarılı bir şanzıman yapmalı artık Hyundai.

    Yalnız biraz önce yeni i20'nin arka tarafına oturdum ve oldukça ferah geldi bana.
    Hatta şöyle bir yorum yaptım;
    Yeni araçlarda sportif görünüm için arka tarafı düşüren bir yapı moda oldu. (Mesela Astra J bunun en belirgin örneğidir. 4. nesil Polo bile Astra'ya kıyasla daha ferah)
    Yeni i20 bu basıklığı engellemek için tavanı yüksek tutmuş fakat ne yapmışlar bu sefer,
    arka tarafın sportif olmayan görüntüsünü C sütununu siyaha boyayarak ortaya hem şık hem de fonksiyonel bir arka yapı çıkarmışlar.
    Tam bir Alman yaklaşımı. Biliyorsunuz dev Ar-Ge ve tasarım merkezleri Almanya'da ve yeni i20 de orada şekillenmiş.
  • sıfır lancer 1.6 mivec full 50000 e alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i10 gerçekten güzel bir araba ,ama 1.2 nin lpg uyumlu oldugu inandırıcı gelmedi,servismi söyledi. 1.0 olan uyumlu biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz şimdi diyorsunuz ki i10'un arkası i20'den daha ferah??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni i20 de cvt sanziman olsa cok satar. Mevcut 4 ilrri eski teknoloji ile satmasi zor alanda pompaciyla kanka olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Makyajlı İ30'a 1.0 turbo 7 dct vites gelecekmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tica -- 18 Kasım 2014; 21:58:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Bence de Hyundai otomatik alınmaz. Başarılı bir şanzıman yapmalı artık Hyundai.

    Yalnız biraz önce yeni i20'nin arka tarafına oturdum ve oldukça ferah geldi bana.
    Hatta şöyle bir yorum yaptım;
    Yeni araçlarda sportif görünüm için arka tarafı düşüren bir yapı moda oldu. (Mesela Astra J bunun en belirgin örneğidir. 4. nesil Polo bile Astra'ya kıyasla daha ferah)
    Yeni i20 bu basıklığı engellemek için tavanı yüksek tutmuş fakat ne yapmışlar bu sefer,
    arka tarafın sportif olmayan görüntüsünü C sütununu siyaha boyayarak ortaya hem şık hem de fonksiyonel bir arka yapı çıkarmışlar.
    Tam bir Alman yaklaşımı. Biliyorsunuz dev Ar-Ge ve tasarım merkezleri Almanya'da ve yeni i20 de orada şekillenmiş.

    vallahi hocam 183cm boyla ben hiç rahat etmedim hani değiyormu hayır ama a sınıfı i10 bile çok çok daha başarılı olmuş bu konuda.. insanın ruhu daralıyor en azından bizim için öyle oldu... bu sorunu anladığım arka koltuğun konumlandırmasından olduğunu da düşünmedim değil... kişisel fikrim araç dıştan hoş... donanım çok iyi ancak 4 ileri otomatik oda sadece 1.4 te hani 1 1.2 olsada vergi diliminden kurtulsa bi nebze oda olurdu ama arka darlığı yani tavan çok alçak oluşu bende sınıfta kaldı... i 10 da cam tavan olsaydı 38-39 civarı oldukça başarılı bi araçtı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01

    sıfır lancer 1.6 mivec full 50000 e alabilirsiniz

    hocam Türkiyede satışı durdu.. öyle bi araç alsam cruze çok daha yakışıklı olurdu ama 2. el kaygısı malum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk343458

    i10 gerçekten güzel bir araba ,ama 1.2 nin lpg uyumlu oldugu inandırıcı gelmedi,servismi söyledi. 1.0 olan uyumlu biliyorum.

    vallahi hocam kaputu açmadım bakmadım ruhsatta yoktu adam ne dediyse inandık... ama araca 1.2 otomatik dedi.. belkide 1.0 otomatikti diyeceğim ama 1.0 da otomatik yok dedi anladığım kadarıyla... 1.2 olanıda lph ye tam uyumlu ki kendileri takıyorlar ve ayrıca verdiği katolokta hem benzin hem dlpg tüketim verisi yazıyor ne hikmetse...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Siz şimdi diyorsunuz ki i10'un arkası i20'den daha ferah??

    evet hocam bunu bayi satış müdürüde söyledi.. i20 de bagaj büyük tamam ama özellikle baş mesafesi olarak i10 un eline su dökemez i20...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Yeni i20 de cvt sanziman olsa cok satar. Mevcut 4 ilrri eski teknoloji ile satmasi zor alanda pompaciyla kanka olur.

    aynı fikirdeyim.. rıo dan biliyorum bu şanzumanı tamam sağlam konfor fena sayılmaz ama yakıt özellikle şehir içinde %20 rahat etkiliyor... hani 1.2 olsa derim aradaki fark bakım ve mtv den telafi olur ama 1.4 4 ileri ne demek ya...
  • Hdi den sonra crdi almak. Düşüncesi bile ürkütücü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Hdi den sonra crdi almak. Düşüncesi bile ürkütücü.

    yok hocam hdı duracak onda sıkıntı yok bu 2. araç olacak eşim ve hafta sonları yer yer baba kullanacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tica

    Makyajlı İ30'a 1.0 turbo 7 dct vites gelecekmiş.

    hiç öyle bişey söylemedi adam bana... siz nerden duydunuz hocam...
  • Öğretmen indirimi ne kadar? Ben de öğretmenim değerlendirebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai dizel otomatik pismanliktir.
    Ve i30 trim sesi bol araç...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende hyundai otomatik kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    1.0 otomaik

     hyundai ve yeni  i20 hayal kırıklığı....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.