< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erol.yalcin -- 21 Mayıs 2024; 22:23:40 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (28. sayfa)
-
-
Bazı eksiklikleri beni çok şaşırtıyor. Arkadaşın biri yazmıştı araçtan uzaklaşınca kapıları otomatik kilitlemiyor diye. Bu kadar teknolojik bir arabada bu özelliğin bulunmaması...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ioniq 6 ile 5 in menzilleri çok yakındır hatta 6 nın menzili daha iyi diyebilirim. Ortalamada çok daha az güç tüketiyor. Yüksek hızlarda 6 nın ortalaması daha da iyi oluyor. İkisi de çok güzel araçlar. Paketleri karşılaştırıp ihtiyacınıza göre karar verebilirsiniz. İki aracında yakınlaşınca kapı açılıyor eğer açmazsanız uzaklaşınca kapanıyor. Ama araçtan inince kapıları otomatik kitlemiyor galiba. Çok dikkat ettiğim bir durum olmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5 in 4x2 versiyonunun menzili 384km kağıt üzerinde. 6 nın bagajı evet küçük ve koltuklar yatınca da bagajla bütün ve düz olmuyor. yükleme ağzıda dar. bir suv ya da hatchback gibi kullanışlı değil yani. eski aracımın portbagajı var onu deneyemedim henüz. tatillerde vs ekstra bagaj olayını öyle çözmeyi planlıyorum. eğer imkan varsa dolu araç her zaman daha iyidir tabiki. 6 epeyi uzun ve geniş bir araç 360 kameranın büyük faydası oluyor parklarda ve dar yerlerden geçişlerde. koltuk ısıtma kışın kısa mesafeler için elzem, koltuk soğutma da deri koltuklar malum yazın terletir, onun için faydalı. V2L 6 advance da yok deniyor ama var sadece aparat yok(5 advance da kesin yok)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 21 Mayıs 2024; 23:29:50 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Evet bagaj küçük muhtemelen yinede 6 yi tercih edeceğim. İç tasarımı 5 e göre çok daha güzel. 5-6 yıldır kullandığım arabada koltuk ısıtma var ve kışın çok kullanıyorum. Üstüne 400-500 bin lira koyup kendi aracımın özelliklerinin olmaması üzücü.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aldığınız extra donanımlara bakarsanız 180k para bile değil.
-
Ben yazdım. Ve evet yok Birçok üst segment markanın sunduğu donanımlar varken ön park ve bu özellik nasıl olmaz aklım almıyor açıkçası.
-
Ben bayi ile görüştüm. Aynı şeyleri söyledim. Temmuzda gelecek makyajlı kasada ön park sensörü ve cam tavan olacak dedi ama onunla beraber arka koltuklarda ısıtma soğutma ve birkaç özellik çıkarılacakmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani o durumda fiyatlar bu seviyede olmaz gibime geliyor ama temmuz gelince göreceğiz. Ön park çok sorun değil. Sonradan takılabilir bir şey sonuçta. Şu an onu da takmıyorlar gerçi ama 😂 önümüzdeki aylarda takılabilir olacaktır diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba arkadaşlar. Bugün önce tesla sonra da hyundai 5 ve 6 nin test sürüşüne gittim. Niyetim %70 hyundai 6 alma yönündeydi gitmeden önce. Tesla çalışanları çok güler yüzlüydü. Test sürüşüne eşim ve bebeğimizle beraber gittik. Görevli arkadaş bize ekrandan bir rota belirledi, bu rotada sureceksiniz 40 dk vaktimizin olduğunu söyledi ve kendisinin gelmeyeceğini söyledi. Çok şaşırdım kendisinin gelmeyeceğine. Bu bence çok güzel birsey. Sürüş sırasında yanlışlıkla rotayı kapattım ve kafama göre gezdim. Döndüğümde yanlışlıkla kapattığımı söyledim rotayı. Önemli değil sağ salim döndünüz ya dedi. Şimdi ben bunu neden bu kadar detaylı anlattım. Hyundai de çalışanlarla karşılaştırmak için tabi ki. Tesla sürüşünden sonra Cevizlibağ'da bulunan Odak Plaza ya geldik. Birgun önce yol üstü geçerken test sürüşü yapmak istediğimi söyledim. Saat 4' u geçtiği için yarın gelebileceğimi söylemişlerdi. Hatta ayak üstü fiyat sordum. İoniq 5 için 1.550 m, ioniq 6 içinde 1.650 m demişlerdi. Bizi ilk karşılayan bayan ve bizle ilgilenen satış danışmanı arkadaş dahi sıfır guleryuz. Test sürüşüne önce 5 ile başladık rota o kadar kısa ki plazanin etrafında 2 kez daire çizdim 2 km yoktur. Hız olarak 40 tan yukarı çıkamıyorsunuz. İoniq 6 nin da güncelleme sebebiyle direksiyonun önündeki ekranın çalışmadığını söylediler. Onunla da aynı rotada test sürüşü yaptım. Sonra showroom da araçların içini incelemek istedim. Test ettiğim ioniq 6nin ekranı arızalı olduğu için showroom daki aracın ekranına bakmak istedim. Anahtarı rica ettim, aracı içerde calistiramiyoruz ama sadece kontağı acabilecegini söyledi. Anlamadım sanki içten yanmalı bir aracta ekzoz gazi varmis gibi. Kontağı açıp başıma dikildi. Bende bakmadan geri verdim anahtarı. Tekrar masasına gidip aklımda olan birkaç şeyi sormak istedim. 3-4 aydır elektrikli araca geçme niyetimin olduğunu, daha önce Togg, Kıa niro ve tesla gibi araçları test ettiğimi söyledim. Adam hemen Tesla ya sallamaya başladı. Uzun süre kullanmadığım için Tesla nasıldır bilmiyorum ama onlardaki ilgi, alaka ve guleryuzun yarısı yoktu hyundai çalışanlarında. En son tekrar fiyat sordum bana ioniq 6 için 1.690 m fiyat verdi. Dün 1.650 verdiklerini söyledim. Hayır öyle birsey olamaz dedi. Tamam deyip çıktım. Şimdi sonuç olarak uzun zamandır elektrikli ye geçsem mi geçmesem mi diye çok düşünüyorum. Etrafımdaki herkes bana karşı çıkıyor. Balon olduğunu söyleyenler, alınca satamayacağımi, satsamda zarar edeceğimi..... Bu kadar kafam karisikken şimdi birde hyundai markasının ilerde bana nasıl bir sorun cikarabilecegini düşünüyorum. Dün söylediklerini bugün inkar edenler acaba araçla ilgili bir sorun olduğunda bana nasıl sikinti çıkaracaklarını düşünüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
hocam zaten servislerin çok bir şey anladığı yok. ben de memnun değilim hyundai’nin servis ve satış elemanlarından. ben teslayı hiç deneyimlemedim ama genel kanı teslanın konfor ve iç malzeme kalitesinin iyi olmadığı. eski tesla kullanıcısı olup ioniq 6 alanlar i6 dan daha memnun olduklarını belirtiyorlar videolarda. konfor, donanım, malzeme kalitesi, tüketim açısından çok daha iyi olduğunu söylüyorlar. dediğim gibi servisler hala araçlara çok yabancı her işlemi merkeze danışıp yapıyorlar. yazılım konusunda zaten çok az müdehale ediyorlar, merkez uzaktan bağlanıp çözüyor önemli konularda. servislik çok işi yok aslında aracın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftrpist -- 23 Mayıs 2024; 21:34:21 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben teslanin malzeme kalitesini çok beğendim. Kapı cepleri bile halıya benzer bir malzeme ile kapliydi. Kapının üst tarafı hyundai gibi sert plastik ile kaplı değildi. Bagaji beni cok cezb etti. Ama evet konfor hyundai nin daha iyiydi. Bluelink içinde Türkiye ye gelmez dedi. Tabi ne kadar bilgisi var onuda bilmiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
aynen i6 nın bagaj hiç kullanışlı değil, önceki aracım golf 7 idi depremden sonra 10 gün hanım ve çocukla beraber arabada kaldık. arka koltukları yatırıp bagajla birleşince gayet kullanışlı oluyor. tesla da bu açıdan iyi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende teslanın test sürücüne gittim. Metropol AVM de. Satış danışmanları çok güler yüzlü değildi. ANcak test sürüşü yapmak için AVM nin otoparkına indiğimde beni karşılayan beyefendi çok güler yüzlüydü. Aynı cümleyi bana da kurdular. Siz gelmiyormusunuz dediğimde sağ salim gelin yeterli dediler ve tek başıma test sürüşü yaptım. Ancak TESLA mı diye sorarsanız evet ÇOK FAZLA TEKNOLOJİK ve bu beni rahatsız etti. Tek bir ekrandan arabanın heryerine hükmedemezsiniz. Ayrıca Teslada o kadar çok farklı ses geliyor ki. İnternet sitelerinde bununla ilgili SES kataloğu yapmışlar. Hangi ses neden geliyor diye.
HYUNDAI IONIQ 5 tercihim olmuştur. Satış danışmanlarının asık suratlılığı satışı etkilememeli. Ben çok beğendiğim bir aracı ve bütçeme de uygunsa satış danışmanı asık suratlı diye vazgeçmem. Arabayı beğenip bütçenize de uygunsa alırsınız ve bir daha o gaieriye uğramazsınız.
-
kesinlikle katılıyorum. alışveriş merkezindeki sürekli uğrayacağınız bir mağaza değil bu. çalışanın bana güler yüzlü olup olmaması benim sürekli kullanacağım aracı seçmemde belirleyici etmen olmamalı. sonrasında servis için de geçerli bu, servisin bu araçlara çok fazla müdehalesi zaten olmuyor. 15k bakımında altı üstü polen filtresi, 30k bakımında ise polen + fren hidroliği değişiyor. yazılımla alakalı zaten çok bir bilgileri de yok, sorun olunca da merkez hallediyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ankara Hyundai Akbak'tan aldim , iki satis temsilcisi arkadas ilgilenmislerdi ve cok guler yuzlu idiler, test surusunu onlar teklif ettiler ve araca konan hiz sinirlamasi dahilinde hiz da yaptim (80-90 gecmistim) , o kadar memnun kaldim ki onlara tek tek ve hyundai'ye topluca baklava aldim arac tesliminde.
Bayilerin tutumu degisiyor demekki.
-
Birde servis için 50.000 km de bir gidiyorsunuz. Servisinde güler yüzlü olması çok önemli değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün Ioniq 5 ile İstanbul - Ankara yolculuğunu yaptım. Araçta 3 kişiydik. Bolu yokuşuna gelene kadar 110 sabit hızla bataryanın %60'ı ile 200 km yol gittim. Yokuşta baktım bataryam epey dolu kaldı 120 ile tırmandım Highway'e geldiğimde %24 şarjım kalmıştı. Zaten mola vermem gerekiyordu. Onlarca alternatif var Highwayde şarj sorunu sıfır yani. Hemen arajı şarja taktım. Tuvalet molası verip birkaç bir şey atıştırdım ve tam 21 dakikada %24'ten 83'e doldu ve yola çıktım. Kalan yolu ise sabit 120 ile gittim. Esenevlere vardığımda %15 şarjım kaldı. İstanbul - Ankara yolculuğu toplam şarj molası ile birlikte 4.5 saat sürdü. Yolculuk öncesi epey tereddütlüydüm açıkçası ama bu yolculuk beni çok rahatlattı. Beklediğimden çok daha iyi bir performans sergiledim
-
hocam hyundai 15.000 km ya da yıllık hangisi önce dolarsa.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Demekki yanlış bilgi vermişler bana. Gerçi bilgiyi veren bayi değil satış galerisiydi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X