Yurtdışı Alışverişte Fahiş Kur Uygulaması
Merhabalar. Tam seçim öncesi yurtdışındaydım ve alışveriş yaptım. Yaptığım alışveriş ise provizyondan tam Cuma akşamı çıktı ve seçim öncesi döneme denk geldi. TL ekstre kullandığım için bankam da o gün benden TCMB gösterge kurundan %15 daha fazla para aldı. Bu fahiş farkın iadesi için Bankama yazdım ancak olumlu bir dönüş alamadım. Arkadaşım ise kendi bankasında bu şekilde bir sorun yaşamış ve iadeyi almış. Arkadaşımın bankası QNB benimki ise Garanti. Bankaların bu kafalarına göre kur belirleme işlemine zaten dur diyen yok. Ancak ortada haksız bir kazanç var banka tarafından. O gün dışında bütün günlerde kur normal iken alışverişimin provizyondan çıkmasının o güne denk gelmesi benim suçum değil zaten.
Sormak istediğim soru şu ben bu durumu nereye şikayet etmeliyim? Devletin hangi resmi kurumu bu konuyla ilgilenir?
|
Türknet Müşteri Hizmetleri Rezilliği
|
Yanlış Yüklenen Bios'u Nasıl Değiştirebilirim?
|
|
Upload Hızı 3 Mbps Olmuş Sanırım
|
N56VZ Yanlış Yüklenen Bios
|
Dubai'de Yaşamak İçin Gerekli Maaş?
|
N56VZ Klavye Işıkları Yanmıyor
|
Son Giriş: 6 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 330
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 523
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 341)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 287 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
9 Yanıt
1 
Ardından tamirciye verdim ve BIOS'u yeniden yükledi. Fakat yüklediği BIOS benim bilgisayarımın değil bir alt modelin BIOS'u. Bu yüzden de bilgisayarımın bazı özellikleri şu anda çalışmıyor. Klavye ışıkları yanmıyor, USB 3.0 portları düzgün çalışmıyor ve Bilgisayar Ekran Kartını görmüyor. Bu sorunlar da can sıkıcı tabii ki.





