Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
32.737
Cevap
114
Favori
2.554.089
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Getz >> ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2404 Mesaj
      07 Mayıs 2009 08:33:03
      Arkadaşlar günaydın. Noluyor bizim foruma yav. Hiç hareket yok. Heeeeeeyyy Ahaliiii
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3010 Mesaj
      07 Mayıs 2009 08:40:24
      Herkese Günaydın...
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2404 Mesaj
      07 Mayıs 2009 09:30:33
      Nasılsın semb ? Arabayla aran nasıl ?
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1602 Mesaj
      07 Mayıs 2009 10:10:26
      Evet nerde hareket orda bereket :)
      Arkadaşlar açıkçası soracak fazla soru gelmiyor bugünlerde. Benim tek sıkıntım aldığımdan beri ödenmeyen MTV.Bayiyi arayıp sordum, ödeyecez diyolar, biz onları toptan yatırıyoruz diyorlar, aldığınızdan itibaren 1,5 ay içinde yatacak merak etmeyin size sorun olmaz diyorlar ama bir hareket yok daha.
      Sanırım bütün orabaların işlemini yapan muameleciye verdiler parayı, muameleci de işletiyo mu ne yapıyo bilmiyorum. 1,5 ay bu haftasonu dolacak, soracam bakalım yeniden.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3010 Mesaj
      07 Mayıs 2009 10:24:03
      Sağolasın JimBeam hocam iyidir. Sana da hayırlı işler, bol kazançlar...

      Araba'dan çok memnunum, özellikle de yakıt konusunda. Dizeli herkese öneriyorum... Yokuşlarda kullanmaya da alıştım artık, dur- kalklarda hem araba yağılmıyo hem de patinaj yapmıyo... Dediğim gibi bi süre sonra alışıyosun...

      Ankara'da çok çukur var, yollar berbat. Bu gidişle takımlar zarar görecek, ne kadar kaçmaya çalışsan da bi tanesine yakalanıyosun... Şu Melih bi daha seçildi belediye başkanlığına, yollar düzelmez artık. Hoş, başkası da gelse şu asvalt olayını çözemiyolar... Hele Çankaya'da bi çukurlar var, 4x4 araçla girmek lazım...

      Getz kullananlara bakıyorum genelde 25- 35 yaş arası tipler, bekar gençler ya da genç aileler... Bizim ufaklık büyüdükçe sedan almak gerektiğini düşünüyorum. Şehir içinde iyi oluyor ama uzun yolda sedan daha konforlu...

      Bazı arkadaşlar oto teybinden şikayet etmiş ama dinlediğiniz kayıt da önemli. Orijinal cd, kaliteli kaydedilmiş mp3 dinlenirse ya da radyoda iyi çeken frekanslar tercih edilirse daha uygun olur. Ha "ben piyasa yapacam" derseniz elbette eldeki buna yetmez, tesisatı değiştirmek gerek. Heralde ben zorunlu kalmadıkça değiştirmem...

      Çok daldan dala atladım biliyorum...

      Kısacası arabamı seviyorum...
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      2404 Mesaj
      07 Mayıs 2009 10:28:10
      @discrepancy

      Yakıt nasıl ? Şehiriçinde yol bilgisayarı kaç lt gösteriyor ?
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1602 Mesaj
      07 Mayıs 2009 10:40:00
      Şehiriçi şehirdışı karışık 7,1 yaktım en son.
      Şehiriçinde kısa mesafede 9,0 görüdüm.Kısa mesafe dediğim geliş gidiş toplam 9 km yolda. Sonra trafiğe çıkınca 7,5-8 seviyesine iniyor tüketim.
      Şuan şehiriçi yaklaşık 220 ile 250 yakıyor sanırım km de . Ama kısa mesafede.
      Arabanın motorunun ısınmasının ne kadar önemli bir faktör olduğunu geçende anladım. Uzun yoldan Bursaya gelince depoyu fulledim,yol bilgisayarını sıfırladım, sonra şehir trafiğine daldım, ev yaklaşık 6 km uzaktaydı benzinliğe yolda açık sayılırdı. Yolda bir ara ort. tüketimi 4,9 gördüm :)
      Eve gelip arabayı park ettiğimde (ev biraz yokuş yukarsında ) 5,2 gösterdi bilgisayar.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2404 Mesaj
      07 Mayıs 2009 10:42:46
      quote:

      Orjinalden alıntı: semb

      Sağolasın JimBeam hocam iyidir. Sana da hayırlı işler, bol kazançlar...

      Araba'dan çok memnunum, özellikle de yakıt konusunda. Dizeli herkese öneriyorum... Yokuşlarda kullanmaya da alıştım artık, dur- kalklarda hem araba yağılmıyo hem de patinaj yapmıyo... Dediğim gibi bi süre sonra alışıyosun...

      Ankara'da çok çukur var, yollar berbat. Bu gidişle takımlar zarar görecek, ne kadar kaçmaya çalışsan da bi tanesine yakalanıyosun... Şu Melih bi daha seçildi belediye başkanlığına, yollar düzelmez artık. Hoş, başkası da gelse şu asvalt olayını çözemiyolar... Hele Çankaya'da bi çukurlar var, 4x4 araçla girmek lazım...

      Getz kullananlara bakıyorum genelde 25- 35 yaş arası tipler, bekar gençler ya da genç aileler... Bizim ufaklık büyüdükçe sedan almak gerektiğini düşünüyorum. Şehir içinde iyi oluyor ama uzun yolda sedan daha konforlu...

      Bazı arkadaşlar oto teybinden şikayet etmiş ama dinlediğiniz kayıt da önemli. Orijinal cd, kaliteli kaydedilmiş mp3 dinlenirse ya da radyoda iyi çeken frekanslar tercih edilirse daha uygun olur. Ha "ben piyasa yapacam" derseniz elbette eldeki buna yetmez, tesisatı değiştirmek gerek. Heralde ben zorunlu kalmadıkça değiştirmem...

      Çok daldan dala atladım biliyorum...

      Kısacası arabamı seviyorum...

      Asfalt problemi tüm Türkiye'nin sorunu. Ben İzmir'deyim. Bende acıyorum bazen arabaya.

      Bu arada bende seviyorum arabamı. Sınıfına göre çok iyi Maşşallah Ama basınca yakıt canavarı
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      2404 Mesaj
      07 Mayıs 2009 10:44:54
      quote:

      Orjinalden alıntı: discrepancy

      Şehiriçi şehirdışı karışık 7,1 yaktım en son.
      Şehiriçinde kısa mesafede 9,0 görüdüm.Kısa mesafe dediğim geliş gidiş toplam 9 km yolda. Sonra trafiğe çıkınca 7,5-8 seviyesine iniyor tüketim.
      Şuan şehiriçi yaklaşık 220 ile 250 yakıyor sanırım km de . Ama kısa mesafede.
      Arabanın motorunun ısınmasının ne kadar önemli bir faktör olduğunu geçende anladım. Uzun yoldan Bursaya gelince depoyu fulledim,yol bilgisayarını sıfırladım, sonra şehir trafiğine daldım, ev yaklaşık 6 km uzaktaydı benzinliğe yolda açık sayılırdı. Yolda bir ara ort. tüketimi 4,9 gördüm :)
      Eve gelip arabayı park ettiğimde (ev biraz yokuş yukarsında ) 5,2 gösterdi bilgisayar.

      LPG'ye hiç gerek yok. Bende arabayı 1km gidiş 1km geliş kullanıyorum. Aynı değerleri yakıyor.
      |
      |
      _____________________________




    • Binbaşı
      1602 Mesaj
      07 Mayıs 2009 11:13:46
      Arkadaşlar bir soru sorayım sizlere, can gelsin foruma :)
      ABS+EBD sitemi bulunan araçlarda EBD yani Elektronik Fren Dağıtımı sadece ABS devreye girdiğinde mi girer, yoksa her zaman devredemidir ?
      Bu konuda bilgisi olan var mı, nedense durduk yere kafama takıldı .
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3010 Mesaj
      07 Mayıs 2009 11:17:24
      quote:

      Orjinalden alıntı: JimBeam
      LPG'ye hiç gerek yok. Bende arabayı 1km gidiş 1km geliş kullanıyorum. Aynı değerleri yakıyor.

      O zaman senin bir aylık katettiğin mesafeyi ben 1 günde alıyorum... Günde 70- 75 kilometre yol yapıyorum. Bu ne böyle yaa servisçi gibi...
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1602 Mesaj
      07 Mayıs 2009 11:25:03
      Zaten günde bende 70 km yapsam dizel alırdım. Gerçekten en iyisini yapmışsın semb,kısa mesafede benzin,lpg veya dizel o kadar farketmiyor.
      Bu arada benim araba maşallah 1560 km oldu abileri :)
      Günde takriben arabayı aldığımdan beri ortalama 40 km yapmışım , çok gezmişim yaw :)
      quote:

      Orjinalden alıntı: semb

      quote:

      Orjinalden alıntı: JimBeam
      LPG'ye hiç gerek yok. Bende arabayı 1km gidiş 1km geliş kullanıyorum. Aynı değerleri yakıyor.

      O zaman senin bir aylık katettiğin mesafeyi ben 1 günde alıyorum... Günde 70- 75 kilometre yol yapıyorum. Bu ne böyle yaa servisçi gibi...
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3010 Mesaj
      07 Mayıs 2009 11:38:59
      Ben de Şubat ayı başından bu yana 5700 kilometre yapmışım...

      İç mekanı, küçük bir arabaya göre oldukça geniş. Geçen yağmur yağdığı için çocuğu, park niyetine arabada oyaladım. Yatırdım koltukları kaydırak yaptı, zıpladı falan. Ayakta duruyo, kafası tavana deymiyo. Ben olsam buradan bir reklam konusu çıkarırdım...
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      848 Mesaj
      07 Mayıs 2009 23:24:24
      quote:

      Orjinalden alıntı: JimBeam


      quote:

      Orjinalden alıntı: discrepancy

      Şehiriçi şehirdışı karışık 7,1 yaktım en son.
      Şehiriçinde kısa mesafede 9,0 görüdüm.Kısa mesafe dediğim geliş gidiş toplam 9 km yolda. Sonra trafiğe çıkınca 7,5-8 seviyesine iniyor tüketim.
      Şuan şehiriçi yaklaşık 220 ile 250 yakıyor sanırım km de . Ama kısa mesafede.
      Arabanın motorunun ısınmasının ne kadar önemli bir faktör olduğunu geçende anladım. Uzun yoldan Bursaya gelince depoyu fulledim,yol bilgisayarını sıfırladım, sonra şehir trafiğine daldım, ev yaklaşık 6 km uzaktaydı benzinliğe yolda açık sayılırdı. Yolda bir ara ort. tüketimi 4,9 gördüm :)
      Eve gelip arabayı park ettiğimde (ev biraz yokuş yukarsında ) 5,2 gösterdi bilgisayar.

      LPG'ye hiç gerek yok. Bende arabayı 1km gidiş 1km geliş kullanıyorum. Aynı değerleri yakıyor.

      1 km gidiş 1 km geliş mi eskiden derlerdi ki (ben arabayı almadan önce), araba alınca bakkala bile onla gidiyorlar.. gerçek oldu sayende.. iyi de dostum, arabayla gidip gelene kadar yürüyerek gitsen ya.. sabah işe gitmek, spor olur, nefesin açılır, vücuduna oksijen gider, zihnin oksijen aldığı için gün içinde iyi çalışır dinç olursun yorgunluk hissetmezsin, akşam gelirken de yorgunluğunu ve elektriğini atarsın, sağlıklı bi adam olursun, erken yaşlanmazsın, OKSİJENİN BOL OLSUN duasına mazhar olursun.
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.




    • Yüzbaşı
      848 Mesaj
      07 Mayıs 2009 23:30:05
      quote:

      Orjinalden alıntı: discrepancy

      Arkadaşlar bir soru sorayım sizlere, can gelsin foruma :)
      ABS+EBD sitemi bulunan araçlarda EBD yani Elektronik Fren Dağıtımı sadece ABS devreye girdiğinde mi girer, yoksa her zaman devredemidir ?
      Bu konuda bilgisi olan var mı, nedense durduk yere kafama takıldı .


      EBD tek başına devreye girmez, ABS devreye girerse girer. ABSnin devreye girmesi sen frene basınca olur illa ancak diye de bişey algılama sakın.. ABS mantalite olarak zaten sürekli devrededir, ancak sen frene basınca tamamen aktif olur, yani fren yapınca ancak ABSnin devreye girdiğini algılarsın. EBD adı üstünde fren dağıtımı, yani frenleme yapıldığında bunun hangisinin ne oranda basınç yapacağını uygulayan sistem.. EBDsiz ABS, ABS siz EBD aracı takladan kurtarmaya yetmez.
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.
    • Yüzbaşı
      848 Mesaj
      07 Mayıs 2009 23:34:43
      quote:

      Orjinalden alıntı: semb

      quote:

      Orjinalden alıntı: JimBeam
      LPG'ye hiç gerek yok. Bende arabayı 1km gidiş 1km geliş kullanıyorum. Aynı değerleri yakıyor.

      O zaman senin bir aylık katettiğin mesafeyi ben 1 günde alıyorum... Günde 70- 75 kilometre yol yapıyorum. Bu ne böyle yaa servisçi gibi...


      bizim köyde bi laf var, *ULA ZEKİİİİİ, ORA(SI) NE Kİİİİİİ? BURA(SI) YAYLA YAYLA (geniş anlamında)!* 1 km nireeeee 75 km niree..
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.




    • Yüzbaşı
      848 Mesaj
      07 Mayıs 2009 23:40:25
      quote:

      Orjinalden alıntı: semb

      İç mekanı, küçük bir arabaya göre oldukça geniş. Geçen yağmur yağdığı için çocuğu, park niyetine arabada oyaladım. Yatırdım koltukları kaydırak yaptı, zıpladı falan. Ayakta duruyo, kafası tavana deymiyo. Ben olsam buradan bir reklam konusu çıkarırdım...


      süper fikir, ben hyundai'ci olsam reklamcıya dünya kadar fikir parası verene kadar bi kısmını sana verir reklamı da üniversitelerin reklam bölümüne kendim yaptırırım, reklamcının parası da cebimde kalır, hem de öğrencilere ve okula bi faydam dokunur.
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.




    • Er
      10 Mesaj
      08 Mayıs 2009 00:15:02
      getzimi alalı tam 1 ay oldu 2000 km yaptım.

      şehir içi 7,0-7,2 yakıyor. daha yukarısını hiç görmedim. ama 6,5 in altınıda hiç görmedim. uzun yolda ortalama 120km hızla gittiğim için yakıt tüketimi şehir içi tüketimden pek farkı yoktu.
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      10 Mesaj
      08 Mayıs 2009 00:17:17
      getzimi alalı tam 1 ay oldu 2000 km yaptım.

      şehir içi 7,0-7,2 yakıyor. daha yukarısını hiç görmedim. ama 6,5 in altınıda hiç görmedim. uzun yolda ortalama 120km hızla gittiğim için yakıt tüketimi şehir içi tüketimden pek farkı yoktu.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3010 Mesaj
      08 Mayıs 2009 08:34:50
      quote:

      Orjinalden alıntı: ffmsahin

      quote:

      Orjinalden alıntı: semb

      İç mekanı, küçük bir arabaya göre oldukça geniş. Geçen yağmur yağdığı için çocuğu, park niyetine arabada oyaladım. Yatırdım koltukları kaydırak yaptı, zıpladı falan. Ayakta duruyo, kafası tavana deymiyo. Ben olsam buradan bir reklam konusu çıkarırdım...


      süper fikir, ben hyundai'ci olsam reklamcıya dünya kadar fikir parası verene kadar bi kısmını sana verir reklamı da üniversitelerin reklam bölümüne kendim yaptırırım, reklamcının parası da cebimde kalır, hem de öğrencilere ve okula bi faydam dokunur.

      Gidiyim noterde onaylatayım bunu ben yaa... Özellikle "koltukların kaydırak olarak kullanılma" kısmını...
      |
      |
      _____________________________




    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Ankara Web Tasarım
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.