Şimdi Ara

hyundai accent otomotik jikle sorunu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
11.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 97 model hyundai accent 1.3 ls arabam var.araba sabah çalıştırdığımda 5-10 dak boyunca rölanti çok yüksek çalışıyor..bunun ayarı varmıdır?yardımlarınızı bekliyorum(lpg var arabada)



  • Zaten normalde oyle calısır araba sogukken biraz daha yuksek devirde calısır rolanti. Bu arada kac devirde calısıyor araba. Ama sanırım gaza basıp cektiginizde otomatik jikle devreden cıkar. Yani 4 000 devire kadar basıp gazdan cektiginizde otomatik jikle devre dısı kalır
  • evet haklısınız normalde öyle çalışır ama benimki çok yüksek geldi bana.devir saati olmadığı için kaç devirde olduğunu bilmiyorum.ama tahmini 3000 vardır?çok fazla geliyor bana arabaya gaz vermeden hızlanabiliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: doktorcivanım

    evet haklısınız normalde öyle çalışır ama benimki çok yüksek geldi bana.devir saati olmadığı için kaç devirde olduğunu bilmiyorum.ama tahmini 3000 vardır?çok fazla geliyor bana arabaya gaz vermeden hızlanabiliyor.


    Hadi ya devir gostergesi neden koymamıslar arkadas. Bende otomobil ureticilerini anlamıyorum. Caddy de de hararet gostergesi yoktu. Sanki ne kadar maliyeti varsa. Ben bir otomobil yapsam ne kadar gosterge varsa koyardım. Neyse siz de harici devir gostergesi taktırabilirsiniz.

    Eger devir gostergesi yoksa servise dalan gidip bilgisayara baglanıp deviri gorebilirsiniz sanırım.
  • verdiğiniz bilgiler için sağolun.aslında ben bunun bi ayarı olup olmadığını merak ediyorum?
  • İnce uzun, yıldız ya da düz bir tornavida al. Yanında bir arkadaş bulundur.
    Motor soğukken, örneğin sabah ilk çalıştırma öncesi, kaputu aç. Kontak kapalı olsun. Arkadaşın gaz pedalına basıp bırakırken sen de, gaz telinin karbüratöre bağlandığı aksamın döndüğünü göreceksin. Gaz telinin döndürdüğü aksamı, dip gaz yapmış gibi elinle iyice bastır. Bırakmadan, biraz yukarıdan alt tarafa dikkatlice bak. Bir yay içinde küçük bir yıldız vida göreceksin. O vidayı saat ibresinin ZIT yönünde iki-üç tur, elindeki tornavida ile döndürmeye / gevşetmeye çalış. Sonra motoru çalıştır. Doğru vidayı gevşetmişsen motor devri azalmış olacaktır. Çok gevşetirsen, haliyle devir düşeceği için stop etme sorunu yaşayabilirsin. Bu defa da aynı vidayı saat ibresi yönünde döndürerek devri artırırsın. Birkaç defa deneme-yanılma yoluyla uygun devri ayarlayabilirsin.




  • "bir kul" kardeş verdiğin bilgi için sağol.ALLAH razı olsun.denedim kesinlikle işe yarıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    fiat marea hareret sorunu??
    16 yıl önce açıldı
    hyundai getz kalorifer sorunu
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • allah razı olsun bir kul kardeşim çok işe yaradı
  • Bu işlemi yaptığımızda sabah soğuk olduğu için marşı da geç alan aracın daha erken çalışması, yani daha az ateşleme yaparak, daha az marş alıp çalışma durumu olması beklenir mi?
  • çok sağol kardeş 6 aydır yüksek devirde çalışmasından bıkmıştım tamircim diaframı değiştircez demişti bir süreliğine askıya almıştım ama bir kul kardeşin dediğini harfiyen uygulayınca saat gibi oldu şimdi bir soru daha düşük çalıştırmak araca zarar verirmi motor tam anlamıyla çalışırmı?
  • Arkadaşlar aynısı benimde başıma geldi ama ben araca tüp takınca araç soğuk deyil sıcakken bile 3000 devirden aşarı düşmüyordu en onunda kalbülatörde bi kapak var hava alan o kapağın ayarı kaçmış bi karbülatöcüyü aradım bursada adam bana kalbüratörü sök 200 tl yolla ben yaparım dedi (Bende Tamirci Olduğum için ) baktım olmuyo o kapağı söktüm onun şeklinde bi alüminyum kestirdim arasına conta koyup yapıştırdım şimdi araç hem yakıttan düştü ama sabahları dediğiniz gibi jiklede fazla duruyor hatta bazen bile gaza basmıyorum debriyajı çekince araba kendi jiklede gidiyo bile bence jikle ayarını düşürmeden önce düşünün çünki araç yüksek devirde ısınırsa kendini toparlar eyer ayarı düşerse randıman alamassınız araba titreme yapar bırakın olduğu gibi kalsın bence




  • Merhaba.Belki birilerine faydasi olur diye yazıyorum .

    Hyundai accnt 97 yumurta var bende.yeni aldim.motor sogukken ayni sesli çalışıyordu benimkide.10 dkya normalleşiyordu.ayrica benzinde bostayken stop ediyordu. lpgde normal çalışıyordu. birilerin yonlendirmesiyle karburatoru temizlettim.bir iki parca karburatorden degismis usta.sonra benzin lpg ayari yaptildi.arac duzeldi.motor sogukken ki sesli calisma gitti benzindeki stop etme olayi duzeldi.yakitta dustu.Sorunsuz az masrafli arabalar nasibimiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.