< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Mevcut hocam sıkıntı çekmezsiniz. Play Store ve Google uygulamaları P30 serisi sonrası telefonlarda yok. P30'larda kullanabilirsiniz. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
hayat eve sığar uygulaması şüpheli davranmaya başladı mı sizde ? |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
ikinci el P30 almayı düşünüyorum uzun süre idare eder mi beni acaba? Yoksa daha güncel bir model mi bakmak gerekir? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahtszbdvi -- 24 Ekim 2020; 20:4:13 > |
p30 pro imei tamiri bir türlü olmadı.halen bekliyoruz.2 ay süre uzattık.. |
idare eder. kaliteli ve duzgun bir cihaz. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Emui 11 yayınlanma tarihi tablosu. Umarım ota tarihleri daha önce gelir misal p30 serisi 4 ay sonra başlayacak tabloya göre. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsar2 -- 25 Ekim 2020; 13:17:38 > |
EMUI 11 de Android 10 tabanlı mı olacak yoksa Android 11 mi? |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
P30 Pro için 10.1.0.161 güncellemesi geldi. Android güvenlik yamaları entegre edildi diyor içerik olarak. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
![]() Böyle yazıyor, güvenlik hariç başka bir şey yazmamışlar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemI -- 26 Ekim 2020; 16:40:42 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
En iyi müşteri deneyimi sunan cep telefon markası belli oldu. Şikayetvar’a göre en iyi müşteri deneyimi sunan cep telefonu markası Huawei oldu. HUAWEI Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu, Şikayetvar.com kullanıcılarının marka deneyimlerini analiz ederek oluşturduğu istatistiklere göre Cep Telefonu kategorisinde müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan marka oldu. 2017’den beri sıralamada ilk 3‘te, son bir yıldır da zirvede yer alan HUAWEI Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu, bu yılın üçüncü çeyreğinde de en iyi müşteri memnuniyeti sunan marka unvanına layık görüldü. Şikayetvar.com tarafından yapılan değerlendirmeye göre HUAWEI, Müşteri Memnuniyeti, Teşekkür Oranı ve Marka Bağlılığı alt segmentlerinde de birinci oldu. Şikayet Oranı kategorisinde ise ilk dört rakibine göre en az şikayet edilen marka oldu. 63,4 Toplam Tüketici Deneyimi Puanı alan HUAWEI, genel ortalamada da tüm diğer markaları açık farkla geride bırakarak birinciliğini pekiştirdi. HUAWEI aynı zamanda bir önceki birinciliğini de 2 puan geliştirmiş oldu. |