Şimdi Ara

HUAWEİ P20 LİTE [ANA KONU] (116. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.444
Cevap
53
Favori
334.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • flatron58 kullanıcısına yanıt
    Ekran kararmış mı oluyor hocam? Tam ekran koruyucu mu var? Sensörler kapanıyorsa ondan olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam birisi aradığında ekran uyanmıyor ama arama çağrısı geliyor ekranı kendim uyandırıncada yukarı bildirim çubuğuna düşüyor ordanda aramayı kabul edemiyorum yeşil butona basıyorum ama arama açılmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flatron58 -- 25 Nisan 2020; 1:44:49 >
  • Dün itibariyle birebir aynı sorun bizde de yaşanmaya başladı. Şuan sadece önbelleği temizledim ancak değişen bir şey olmadi. telefonun içinde çok resim ve belge olduğu için fabrika ayarlarına dönmek istemiyorum ama bir çözümde henuz bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • True_Sun kullanıcısına yanıt
    Bir anda neden böyle saçma sapan bir şey olur anlamak güç
  • Aynı sorun bende de mevcut 😠

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fabrika ayarlarına dönsek düzelirmi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flatron58 kullanıcısına yanıt
    Dönmek istemiyorum aslında da çözümü yoksa mecbur kalacağız...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sinangozubek S kullanıcısına yanıt
    Kim kendini feda ediyor:))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnstagram hikayelerinde gezerken ki kasma sorununu çözebilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flatron58

    Kim kendini feda ediyor:))
    Akşamüstü 4 gibi ben bu yola giriyorum... Haber ederim...😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flatron58

    Hocam birisi aradığında ekran uyanmıyor ama arama çağrısı geliyor ekranı kendim uyandırıncada yukarı bildirim çubuğuna düşüyor ordanda aramayı kabul edemiyorum yeşil butona basıyorum ama arama açılmıyor
    p-smart var annemde. onda da bu sorun var birkaç gündür. formatlamayı(sıfırlamayı) düşünüyorum telefonu.
  • Arayanı göstermiyor aynı sorun bende de dün oluştu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fabrika ayarlarina dönünce (15 sn güç tuşu ve ses açmaya basarak çıkan menüden) sorun ortadan kalktı.

    Şu an sorunsuz çalışmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, eşimin telefonu da p20 lite, galeriden çıkan resimlerden birine basınca resimden atıyor galeri ana ekranına geliyor. Bir çözümü var mıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arakdaşlar çok lanet sorun başladı arama gelince bildirim çıkmıyor sadece yukardan kaydırımca çıkıyor orayada tıklayamıyorum sürekli kaybolup çıkıyor özetle hiç bir çağrıyı cevsplayamıyporum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canavaro4114

    arakdaşlar çok lanet sorun başladı arama gelince bildirim çıkmıyor sadece yukardan kaydırımca çıkıyor orayada tıklayamıyorum sürekli kaybolup çıkıyor özetle hiç bir çağrıyı cevsplayamıyporum
    Ben dahil 3 5 arkaşta da aynı sorun yaşamaya başladı.
    Diğer arkadaşlar nasıl çözdü sorunu bilmiyorum ama fabrika ayarlarına dönerek sorunu hallettim.
    Şu an sorunsuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canavaro4114 C kullanıcısına yanıt
    Fabrika ayarlarına dönmek kesin çözüm. Bende de aynı sorun vardı fabrika ayarlarına döndüm düzeldi...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fabrika ayarlarına geri döndürmenize gerek yok arkadaşlar. telefonun ayarlar kısmından girip 3 yerdi sanırım bunların ön belleğini temizlerseniz sorun kalmıyor. upp call telefon ve arama ayarlarıydı bunlar sanırım. ayrıyetten youtube da çekilmiş konu üzerine videolar mevcut 3 dk da halledersiniz. gerçekten çok irite eden bir sorun telefonu kaç kez aç kapa yapmıştım bilmiyorum anakarttan kaynaklıdır falan diye düşünmüştüm e artık sadece anakartı para ediyor zaten bu telefonun duvarda parçalayasım geldi ömrü doldu tam garanti süresi bitince diye düşünmüştüm neyse ki hallettim.
  • Arkadaşlar. Telefonu 9.1e güncellediğimde kasmalar var diye tekrar emui 8e dönmüştüm. Şu an durum nasıl düzelme var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gksll

    Arkadaşlar. Telefonu 9.1e güncellediğimde kasmalar var diye tekrar emui 8e dönmüştüm. Şu an durum nasıl düzelme var mı?
    yok üstad. hala emui 8 daha iyi.
  • 
Sayfa: önceki 114115116117118
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.