Şimdi Ara

*** Huawei Mate 10 Ana Konu & Kullanıcıları ***

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
7.219
Cevap
90
Favori
355.202
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Huawei >> *** Huawei Mate 10 Ana Konu & Kullanıcıları ***
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    207 Mesaj

    Hocam bir sıkıntı çıkmaz ama kafam rahat olsun derseniz huwei p10 plus ala bilirsiniz arkadaşımda var 7 ay falan oldu alalı mükemmel bir cihaz bende alacam ama mate 10 pro renk de karar veremedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    daimbey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1984 Mesaj
    Arkadaşlar Huawei Mate 10 düz modeli alacam nasipse arkadaş ÇİN'den getirecek Çin'den alıp kullananınız varmı? 64 mü 128 i mi almalı rom konusunda sıkıntı yaşarmıyım. Rom root vs konularında tecrübelyimdir.

    Yardımcı olursanız çok memnun olurum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj

    tamam o zaman siz dışardan alırsınız. Bi sorununuz olduğu zaman şişlideki huawei servisine götürüp ben bunu yurtdışından aldım veya bu cihaz yurtdışı modeli cihaz bozuldu buna bakmak zorundasınız dersiniz. Olurmu? ikna oldunuzmu?
    |
    |
    drgray kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Andakan

    tamam o zaman siz dışardan alırsınız. Bi sorununuz olduğu zaman şişlideki huawei servisine götürüp ben bunu yurtdışından aldım veya bu cihaz yurtdışı modeli cihaz bozuldu buna bakmak zorundasınız dersiniz. Olurmu? ikna oldunuzmu?

    Ben dışardayım zaten, bu dediğinizide birçok markada yaptım. İkna olmama gerek yok bilgi veriyoruz, tecrübe aktarıyoruz. Defalarca yaşadım bunu, sadece tr de değil başka ülkelerde de yaşadım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2675 Mesaj
    Bu cihazın pil efsane



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2896 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: drgray


    quote:

    Orijinalden alıntı: Andakan

    Valla benim bildiğim global garanti diye bir şey yok. Bir çok arkadas ta bu konu hakkında servisi arayıp sormuş. İlk 1 yıl garanti veriliyormu diye. Hayır demişler.

    Size gidin dışardan alın biz bakarız diyecek halleri yok. Araştırmanıza gerekte yok evrensel kuraldır üreticiler ürettikleri mala üretici garantisi verirler ve dünyanın heryerinde geçerlidir.
    Sizin satın aldığınız garanti o malı ithal edenin verdiği garantidir. Bir nevi extended. Bu garantinin koşullarınıda malı onlardan alarak sağlarsınız. Yalnız o ithalatçılar sattıkları malın aynı zamanda temsilcileriyse üretici garantisi kapsamında da hizmet vermek zorundadırlar.

    Yasal olarak böyle bir zorunluluk malesef yok. Ülkemiz mevzuatı resmi temsilcinin tüm ürünlere bakması gerektiğini belirtmiyor. Mevzuat nezdinde düz ithalatçı ile resmi temsilci arasında bir fark bulunmuyor. O nedenle garantiye önem verenlerin bu durumu bilerek almasında yarar var.



    Özetle ülkemizde Huawei Türkiye yurtdışından alınan telefonlara garanti hizmeti vermiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    334 Mesaj
    Arkadaşlar cihazın sar değeri nedir? Huawei mate 10 için soruyorum. İnternette bulamadım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: drgray


    quote:

    Orijinalden alıntı: Andakan

    Valla benim bildiğim global garanti diye bir şey yok. Bir çok arkadas ta bu konu hakkında servisi arayıp sormuş. İlk 1 yıl garanti veriliyormu diye. Hayır demişler.

    Size gidin dışardan alın biz bakarız diyecek halleri yok. Araştırmanıza gerekte yok evrensel kuraldır üreticiler ürettikleri mala üretici garantisi verirler ve dünyanın heryerinde geçerlidir.
    Sizin satın aldığınız garanti o malı ithal edenin verdiği garantidir. Bir nevi extended. Bu garantinin koşullarınıda malı onlardan alarak sağlarsınız. Yalnız o ithalatçılar sattıkları malın aynı zamanda temsilcileriyse üretici garantisi kapsamında da hizmet vermek zorundadırlar.

    Yasal olarak böyle bir zorunluluk malesef yok. Ülkemiz mevzuatı resmi temsilcinin tüm ürünlere bakması gerektiğini belirtmiyor. Mevzuat nezdinde düz ithalatçı ile resmi temsilci arasında bir fark bulunmuyor. O nedenle garantiye önem verenlerin bu durumu bilerek almasında yarar var.



    Özetle ülkemizde Huawei Türkiye yurtdışından alınan telefonlara garanti hizmeti vermiyor.

    Bu söylediğinize göre hiçbir marka vermiyor zaten. Bahsettiğimiz garantinin huaweiyi trye getiren, dağıtan ve servis hizmeti veren firmanın verdiği 2 veya 3 yıllık yasal garanti ile alakası yok. Yasal mevzuat gereği vermek zorunda hemde ama bu yasal mevzuat salt ttk mevzuatı değil. Bu firmalar üretici garantisi verir ve servis hizmeti veren firmaların, üreticinin verdiği garantiye bakma yükümlülükleri var. Bugün Beko marka saç kurutma makinesi alıp arjantine gidip arjantindeki servisine verin bakalım ücretsiz tamir veya değişim yapacaklarmı görün.

    Buda sonyden bir örnek meselahttps://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2484108



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drgray -- 12 Aralık 2017; 10:11:21 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    828 Mesaj
    Bu OLED yanığı konusunu kimse araştırmadımı? Bu pronun ekranı güvenilir mi sonra izler kalmaya başlamasın?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2896 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: drgray


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: drgray


    quote:

    Orijinalden alıntı: Andakan

    Valla benim bildiğim global garanti diye bir şey yok. Bir çok arkadas ta bu konu hakkında servisi arayıp sormuş. İlk 1 yıl garanti veriliyormu diye. Hayır demişler.

    Size gidin dışardan alın biz bakarız diyecek halleri yok. Araştırmanıza gerekte yok evrensel kuraldır üreticiler ürettikleri mala üretici garantisi verirler ve dünyanın heryerinde geçerlidir.
    Sizin satın aldığınız garanti o malı ithal edenin verdiği garantidir. Bir nevi extended. Bu garantinin koşullarınıda malı onlardan alarak sağlarsınız. Yalnız o ithalatçılar sattıkları malın aynı zamanda temsilcileriyse üretici garantisi kapsamında da hizmet vermek zorundadırlar.

    Yasal olarak böyle bir zorunluluk malesef yok. Ülkemiz mevzuatı resmi temsilcinin tüm ürünlere bakması gerektiğini belirtmiyor. Mevzuat nezdinde düz ithalatçı ile resmi temsilci arasında bir fark bulunmuyor. O nedenle garantiye önem verenlerin bu durumu bilerek almasında yarar var.



    Özetle ülkemizde Huawei Türkiye yurtdışından alınan telefonlara garanti hizmeti vermiyor.

    Bu söylediğinize göre hiçbir marka vermiyor zaten. Bahsettiğimiz garantinin huaweiyi trye getiren, dağıtan ve servis hizmeti veren firmanın verdiği 2 veya 3 yıllık yasal garanti ile alakası yok. Yasal mevzuat gereği vermek zorunda hemde ama bu yasal mevzuat salt ttk mevzuatı değil. Bu firmalar üretici garantisi verir ve servis hizmeti veren firmaların, üreticinin verdiği garantiye bakma yükümlülükleri var. Bugün Beko marka saç kurutma makinesi alıp arjantine gidip arjantindeki servisine verin bakalım ücretsiz tamir veya değişim yapacaklarmı görün.

    Buda sonyden bir örnek mesela
    https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2484108



    Ben böyle bir yükümlülük yok diye biliyorum. Siz var olduğunu iddia ediyorsunuz. Hangi kanunun hangi maddesine dayanarak bunu söyleyebiliyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 12 Aralık 2017; 11:5:5 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1511 Mesaj

    Yüksek parlaklık çok uzun süre ekranda sabit görüntü kalırsa ekran yanabilir. Otomatik parlaklıkta ve düşük ışıkta sorun olmaz



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    daimbey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1243 Mesaj

    samsunglar genelde amoled ekrandır biliyorsunuz.. daha önce kullandığım note 4 ve diğerini tam hatırlamıyorum 2 telefonumda da oldu bu yanık..note 5 kullandım olmadı.. note 4 te ekranın üst kısmında instagram ın yukarıdaki şeridi belirdi beyaz ekranda özellikle belli oluyordu.. her iki cihazı da servise verdim aynı gün ekranı değiştirip verdiler.. yanık oluşursa direk değişim yapıyorlar yani.. huawei de de benzer bir problem olursa sorunsuzca ekranı değiştireceklerini düşünüyorum.. burada olay sizin telefonunuzun garanti durumuna bakıyor yani..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rueta -- 12 Aralık 2017; 11:14:47 >
    |
    |
    daimbey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Sırf bu Oled ekranlardaki yanık muhabbeti yüzünden şu anda soğudum telefondan

    En iyisi kullanıcı yorumlarına göre hareket etmek olacak

    Bu arada telefonu kullanan üstatlar bizi bu konuda bilgilendirebilirse seviniriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jnky -- 12 Aralık 2017; 13:14:56 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: drgray


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: drgray


    quote:

    Orijinalden alıntı: Andakan

    Valla benim bildiğim global garanti diye bir şey yok. Bir çok arkadas ta bu konu hakkında servisi arayıp sormuş. İlk 1 yıl garanti veriliyormu diye. Hayır demişler.

    Size gidin dışardan alın biz bakarız diyecek halleri yok. Araştırmanıza gerekte yok evrensel kuraldır üreticiler ürettikleri mala üretici garantisi verirler ve dünyanın heryerinde geçerlidir.
    Sizin satın aldığınız garanti o malı ithal edenin verdiği garantidir. Bir nevi extended. Bu garantinin koşullarınıda malı onlardan alarak sağlarsınız. Yalnız o ithalatçılar sattıkları malın aynı zamanda temsilcileriyse üretici garantisi kapsamında da hizmet vermek zorundadırlar.

    Yasal olarak böyle bir zorunluluk malesef yok. Ülkemiz mevzuatı resmi temsilcinin tüm ürünlere bakması gerektiğini belirtmiyor. Mevzuat nezdinde düz ithalatçı ile resmi temsilci arasında bir fark bulunmuyor. O nedenle garantiye önem verenlerin bu durumu bilerek almasında yarar var.



    Özetle ülkemizde Huawei Türkiye yurtdışından alınan telefonlara garanti hizmeti vermiyor.

    Bu söylediğinize göre hiçbir marka vermiyor zaten. Bahsettiğimiz garantinin huaweiyi trye getiren, dağıtan ve servis hizmeti veren firmanın verdiği 2 veya 3 yıllık yasal garanti ile alakası yok. Yasal mevzuat gereği vermek zorunda hemde ama bu yasal mevzuat salt ttk mevzuatı değil. Bu firmalar üretici garantisi verir ve servis hizmeti veren firmaların, üreticinin verdiği garantiye bakma yükümlülükleri var. Bugün Beko marka saç kurutma makinesi alıp arjantine gidip arjantindeki servisine verin bakalım ücretsiz tamir veya değişim yapacaklarmı görün.

    Buda sonyden bir örnek meselahttps://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2484108



    Ben böyle bir yükümlülük yok diye biliyorum. Siz var olduğunu iddia ediyorsunuz. Hangi kanunun hangi maddesine dayanarak bunu söyleyebiliyorsunuz?



    Üretici sizin hangi ülkeye vergi verdiğinize bakmaz, ürün banttan çıkıp tüketiciye ulaşmışsa fabrika o ürünün üretim ve defekt sorumluluğunu almış demektir. Ben hukukçu değilim ama açıp şu terimler altını okuyun kuvvetle muhtemel dediğimi bulursunuz. Ttk da uluslararası ticaret hukukuna uyuyorsa fabrika ile buradaki temsilcisi arasındaki ithalat ve servis anlaşmalarına göre sizinde dünyanın heryerinde o fabrikanın verdiği sorumluluktan yararlanma hakkınız var. Sonuçta buradaki firmayı bağlayan bi olay yok, buradaki firmanın cebinden birşey çıkmıyor hatalı ürünse zararı fabrika karşılıyor. Zaten siz bozduysanız dünyanın heryerinde tamir+işçilik+parça ücretini çatır çatır ödemek zorundasınız.

    Product liability act
    Guarantee/warranty: voluntary liability of the manufacturer or seller
    Warranty between manufacturer and dealer
    Warranty: legal liability of the seller
    Law on liability for defective products (Product Liability Act - ProdHaftG)manufacturer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drgray -- 12 Aralık 2017; 11:51:24 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    265 Mesaj
    Herkese merhaba. Bende aranıza Mocha renk Huawei mate 10 pro ile katıldım. Dün herşeyi eski telefondan aktardım. Tüm güncellemeleri yaptım fakat fark ettiğim 3 sorunum var ve çözemedim. 1. si Gmail den bildirimler geliyo fakat Gmail açınca atıp beni program anasayfaya. Güncellemeleri kaldırıp tekrar denedim ama olmadı. 2. Si ayarlar-hesaplardan 2 mail daha eklemeye çalışıyorum parmak izi yada desen istiyor. Giriyorum ama oda hesap ekranına geri döndürüyor. Birde sahibinden uygulamasında ilanların açıklama kısımlarına giremiyorum açmıyor. Aynı sorunu yaşayan oldumu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheProdigy

    Herkese merhaba. Bende aranıza Mocha renk Huawei mate 10 pro ile katıldım. Dün herşeyi eski telefondan aktardım. Tüm güncellemeleri yaptım fakat fark ettiğim 3 sorunum var ve çözemedim. 1. si Gmail den bildirimler geliyo fakat Gmail açınca atıp beni program anasayfaya. Güncellemeleri kaldırıp tekrar denedim ama olmadı. 2. Si ayarlar-hesaplardan 2 mail daha eklemeye çalışıyorum parmak izi yada desen istiyor. Giriyorum ama oda hesap ekranına geri döndürüyor. Birde sahibinden uygulamasında ilanların açıklama kısımlarına giremiyorum açmıyor. Aynı sorunu yaşayan oldumu?

    Mail ile ilgili problemleri bilemiyorum ama şimdi sahibinden uygulamasını denedim sorun yok bende.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    Kardeşim türkiyede böyle bir olay uygulanmıyor. Yurt dışo modellere hiç bir markanın servisi bakmıyor. İthalatçı kimse o bakıyor. Israrla var diyosan yurtdışından bi telefon al gel burda servise götür yapmak zorundasınız de. Ne cevap alıyosun görelim bakalım. Haklıymışsın diyelim. İnsanları böyle net bişey olmadan bilgilendiremezsin. Çünkü net bi bilgi değil. Bakmak zorunda cümlesi insanları kandırır yurtdışı cihaz alır götürür servise servis bakmaz ah alırsın. Net bi bilgin yoksa boş yapma burda insanları yanlış yönlendirme.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    207 Mesaj

    Hocam cihazı dayanamayıp aldım mavi rengi şimdi ben bu 6s deki resimleri falan nasıl Atacam bu cihaza kolay bir yolu varmı malum iOS dan andiroide geçecem 5 yıl oldu kullanmayalı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DODANLI kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    Bu arada istanbul marmara forum teknosa ya mavi rengi gelmiş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5736 Mesaj

    İos cihazınıza Gmail hesabınızı kurup Google foto yükleyip yedekleyebilirsiniz. Yedeklerden orjinal yedekleme yapmayı unutmayın. Android cihazınıza Google foto kurduğunuz zaman buluttan alabilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tugra14 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Sohbet
Media Sözlük
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,509
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.