Şimdi Ara

Huawei garantiden cihaz değişimi hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, p smart 2019 model cihazım 3 defa servise gidip geldi, tabiri caizse cihazın işine ettiler, şuan şarj oluyor gibi görünüyor ama şarj yükselmiyor, kablo adaptör powerbank bir sürü farklı donanım denendi, değişen bişey yok, accubattery pro uygulaması ile baktığımda anlık şarj sürekli eksi mah olarak görünüyor, canı isterse 1.200 mah lara çıkıyor zaman zaman, gelelim olaylara


    1. Ghost screen durumundan anakart değişimi oldu, bu durumdan sonra şarj sorunu yaşamaya başladım

    2. Şarj sorunundan garantiye gönderdim, batarya ve Slave board denilen alt soket kısmı değişti, ama sıkıntı aynen devam ediyor

    3. Aynı durumdan tekrar gönderdim, sadece Slave board değişim yapılıp geri geldi, arıza devam ediyor.


    Asıl sıkıntı parça değişiminden sonra anakart bağlantı flexlerinde temassızlık olması, cihaz geldiğinde %30 şarjla geldi kurulum yapıp şarja taktım, tamam dedim bu defa olmuş, derken %59 da çakılı kaldı, ara ara şarj alıyor kullanmaya çalışıyorum, hemen akabinde çağrı merkezini aradım, durumu anlattım Ebru hanım adında biriyle görüştüm, 3 defa parça değişimi olduğu görünüyor, arıza devam ediyorsa değişim yada ücret iadesi hakkım olacağı bilgisini verdi, pazartesi tekrar göndermeyi düşünüyorum, ne olur ne biter birlikte göreceğiz, değerli fikirlerinizi almak için buraya yazmak istedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • fixsmart diğer servisler gibi kıllık yapmaz. Gelişmeleri paylaş lütfen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar anakart değişimi yapmışlar, düzgün gelsin razıyım artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackdiamond16

    Tekrar anakart değişimi yapmışlar, düzgün gelsin razıyım artık
    Nedir durum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhanercan kullanıcısına yanıt

    Dün işlemleri bitmiş, bugün kargoya verildi hocam,yarın sağlam gelirse yazarım yine


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Ghost screen durumundan anakart değişimi oldu, bu durumdan sonra şarj sorunu yaşamaya başladım

    Demişsiniz....

    Hocam ekrandan kaynaklanan bir sorun için anakart mi değişti. (cahilliğimi maruz görün ekran değişmesi gerekmez mi zaten)

    Misal arıza ve çözümü


    "Mate 20 Lite Ghost screen sorunu
    Merhabalar, 2018 de aldığım Mate 20 Lite telefonumda ilk olarak 2019 Aralık ayında Ghost screen sorunuyla karşılaştım ve Huawei servisinde ekranını değiştirdiler aradan 1 yıl geçti ve yeniden Ghost screen sorunu yaşıyorum ne tavsiye edersiniz değişim kabul ederler mi acaba yoksa böyle kullanmalı..."
    (alıntı teknoloji sitesinden)


    mate 20 lite da ekran sararmasi p 20 lite da ghost screen sorunu yaşadım her ikisinde de telefonlar değişti.

    Sizi bu kadar ugrastirmalari şanssızlık olmuş.

    Sizde fix smart a yolluyorsunuz değil mi? (fix smart böyle şeyler yapmazdı ama...)

    Umarim sorunsuz gelir telefonunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 14 Nisan 2021; 19:2:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: True_Sun

    1. Ghost screen durumundan anakart değişimi oldu, bu durumdan sonra şarj sorunu yaşamaya başladım

    Demişsiniz....

    Hocam ekrandan kaynaklanan bir sorun için anakart mi değişti. (cahilliğimi maruz görün ekran değişmesi gerekmez mi zaten)

    Misal arıza ve çözümü


    "Mate 20 Lite Ghost screen sorunu
    Merhabalar, 2018 de aldığım Mate 20 Lite telefonumda ilk olarak 2019 Aralık ayında Ghost screen sorunuyla karşılaştım ve Huawei servisinde ekranını değiştirdiler aradan 1 yıl geçti ve yeniden Ghost screen sorunu yaşıyorum ne tavsiye edersiniz değişim kabul ederler mi acaba yoksa böyle kullanmalı..."
    (alıntı teknoloji sitesinden)


    mate 20 lite da ekran sararmasi p 20 lite da ghost screen sorunu yaşadım her ikisinde de telefonlar değişti.

    Sizi bu kadar ugrastirmalari şanssızlık olmuş.

    Sizde fix smart a yolluyorsunuz değil mi? (fix smart böyle şeyler yapmazdı ama...)

    Umarim sorunsuz gelir telefonunuz...

    2 kez anakart değişimi olup geldi cihazım, şimdilik şarj problemi görünüyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.