Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★ (1277. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
25.589
Cevap
101
Favori
777.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12751276127712781279
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3.5 mm giriş arıyorum hocam. teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smclk89 kullanıcısına yanıt

    bence gidip yaptır. telefondan çok memnunum. :) sadece ekranın iyi yapıştırılmasını istemen yeterli olur..

  • G0G0 G kullanıcısına yanıt

    hocam bunu tembihlediğinde olacak birşey değilki. iş zor. yapacak kişininde yeteneği neyse odur belki bana daha yeteksiz bir adam denk geelcek. malesef risk almak istemiyorum. bu haliyle her türlü 1000 civarına satarım. 2 saat ekran sürem var. cizik yok cihazımda. mi 10t alıp bunuda göndericem ben gelemiyorum böyle sitresli işlere. 3 bin mahı 4 bucuk sene bu kadar iyi kullandım 5 bin mahla 7 sene deviririm ben.

  • bende bataryayı degistirmek istiyorum. istanbulda bir tek yer var herhalde.


    ekranı kalkık derken foto filan atabiliriisiniz kullanıma engel olmuyor mu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: umit.sam

    3.5 mm giriş arıyorum hocam. teşekkürler

    Orijinal htc 10 kulaklık ve şarz aleti elime geçti hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar telefon kapandı bir anda. Şarja takınca kırmızı led yanıp sönüyor ne yapmak lazım? İnternette pil komple bittiği için olur yazmışlar

  • Benimde birkaç başıma geldi. Bizim telefonlarda proximity sensor (sensörün algılama) sorunu vardır. Batarya bitikse önce şarj et. Sonra aşağıdaki yöntemi dene.

    "Telefonun şarj esnasında kırmızı renkli şarj ledinin yanması gerekirdi ama hiç yanmadı. Bir elim telefonun güç tuşuna basılı iken diğer elimle el fenerini açıp telefonun kulaklık girişine 3 cm yaklaştırarak tuttum. 30 sn bekledim ama telefon açılmadı. Ses kısma+güç tuşuna birlikte basıp 30'a kadar saymaya başladım ve feneri kulaklık girişine doğru tekrar 3 cm yaklaştırıp bekledim. Telefon hemen açıldı. Ses kısma+güç tuşuna birlikte bastığım için download mode girdi. Restart edip başlattım. Telefon normal şekilde açıldı."

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ettu

    Benimde birkaç başıma geldi. Bizim telefonlarda proximity sensor (sensörün algılama) sorunu vardır. Batarya bitikse önce şarj et. Sonra aşağıdaki yöntemi dene.

    "Telefonun şarj esnasında kırmızı renkli şarj ledinin yanması gerekirdi ama hiç yanmadı. Bir elim telefonun güç tuşuna basılı iken diğer elimle el fenerini açıp telefonun kulaklık girişine 3 cm yaklaştırarak tuttum. 30 sn bekledim ama telefon açılmadı. Ses kısma+güç tuşuna birlikte basıp 30'a kadar saymaya başladım ve feneri kulaklık girişine doğru tekrar 3 cm yaklaştırıp bekledim. Telefon hemen açıldı. Ses kısma+güç tuşuna birlikte bastığım için download mode girdi. Restart edip başlattım. Telefon normal şekilde açıldı."

    Fener dediğiniz nedir anlayamadım. Benim cihazı şarja takınca kırmızı led yanıp sönüyor ama başka tepki yok





  • El feneri= el lambası demek. Belirttiğim noktaya el lambasının ışığını tutacaksın. Yada başka bir cep telefonun ışığını da tutabilirsin.

  • dün nihayet yedek telefon olarak bir kenarda işe yarar vaziyette hazırda beklesin diye bataryasını değiştirtmek üzere burada, bu başlıkta övmelere doyulamayan Kadıköy Hasanpaşa'daki Tufan İletişime hafta içi İstanbul trafiğini ve onca yolu göze alarak (Büyükçekmece-Kadıköy/Kadıköy-Büyükçekmece) kalktım gittim.


    nihayetinde bir saat içinde cihazın bataryasını değiştirdiler ve batarya şu an için sorunsuz görünüyor. en azından ölmüş olan eski bataryadan kaynaklanan kendiliğinden kapanma, tekrar açarken arada bootloop döngüsüne girme, açıkken uygulama ve servislerin durması/çökmesi, telefonun arayüzünün takılması, ağırlaşması, donması gibi sorunlar ortadan kalkmış görünüyor.


    FAKAT!


    cihazı teslim ederken bataryası ve alüminyum kasası üzerindeki kozmetik kusurları (köşelerdeki çizikler aşınmalar vs) haricinde başkaca hiçbir sıkıntısı yokken, orada teslim alırken koyu renk arka plan duvar kağıdı nedeniyle fark edemediğim durumu; yani az evvel ekran süresi ve pil testi için yazılım (PC Mark ve Accu Battery) indirmek için Google PlayStore'a girdiğimde beyaz arkaplan sayesinde ekranın sol üst köşesinin içine ettiklerini fark ettim.


    yahu her şeyi kaldır koy bir kenara cihazı en önemli bileşeni bu yahu, ekran yahu ekran! siz buna nasıl zarar verirsiniz ve hiçbir şey olmamış gibi cihazı böyle bu şekilde müşteriye geri itelersiniz arkadaş?! 240TL'yi resmen cihazın ırzına geçsinler diye ödemiş oldum, ayıptır günahtır yahu. bir de telefonu teslim ederken öve öve bitiremediler kendilerini "bu cihazı tek biz yaparız, ederiz. bizim yapamayacağımız cihaz yok" vs falan fıstık.


    açıkçası o kadar moralim bozuldu ve canım sıkıldı ki telefonun diğer fonksiyonlarını (mikrofon ve dahili/harici hoparlörler, şebeke ve wifi çekim güç ile kaliteleri, bluetooth ve nfc, kameralar, GPS ve diğer şeyler) kontrol edesim dahi gelmiyor şu anda. herhalde gün içinde sinirim geçince bakarım ve daha ekranda böyleysek bakalım onlarda ne gibi sürprizler(!) ile karşılacağım.


    velhasılkelam önermiyorum kardeşim bahsi geçen işletmeyi, önerenlerin de iyi niyetli olmadıklarını düşünüyorum. cihazın ekran panelini mahvettiler ve üzerine bir de büyük çoğunluğu "işçilik" üzerine olan (bataryanın o kadar etmeyeceği bariz) 240TL paramı aldılar.


    https://teknoseyir.com/durum/1389970


    tufan iletişim kadıköy - #120376255 - ekşi sözlük (eksisozluk.com)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 6 Mart 2021; 5:23:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnicornKnight

    dün nihayet yedek telefon olarak bir kenarda işe yarar vaziyette hazırda beklesin diye bataryasını değiştirtmek üzere burada, bu başlıkta övmelere doyulamayan Kadıköy Hasanpaşa'daki Tufan İletişime hafta içi İstanbul trafiğini ve onca yolu göze alarak (Büyükçekmece-Kadıköy/Kadıköy-Büyükçekmece) kalktım gittim.


    nihayetinde bir saat içinde cihazın bataryasını değiştirdiler ve batarya şu an için sorunsuz görünüyor. en azından ölmüş olan eski bataryadan kaynaklanan kendiliğinden kapanma, tekrar açarken arada bootloop döngüsüne girme, açıkken uygulama ve servislerin durması/çökmesi, telefonun arayüzünün takılması, ağırlaşması, donması gibi sorunlar ortadan kalkmış görünüyor.


    FAKAT!


    cihazı teslim ederken bataryası ve alüminyum kasası üzerindeki kozmetik kusurları (köşelerdeki çizikler aşınmalar vs) haricinde başkaca hiçbir sıkıntısı yokken, orada teslim alırken koyu renk arka plan duvar kağıdı nedeniyle fark edemediğim durumu; yani az evvel ekran süresi ve pil testi için yazılım (PC Mark ve Accu Battery) indirmek için Google PlayStore'a girdiğimde beyaz arkaplan sayesinde ekranın sol üst köşesinin içine ettiklerini fark ettim.


    yahu her şeyi kaldır koy bir kenara cihazı en önemli bileşeni bu yahu, ekran yahu ekran! siz buna nasıl zarar verirsiniz ve hiçbir şey olmamış gibi cihazı böyle bu şekilde müşteriye geri itelersiniz arkadaş?! 240TL'yi resmen cihazın ırzına geçsinler diye ödemiş oldum, ayıptır günahtır yahu. bir de telefonu teslim ederken öve öve bitiremediler kendilerini "bu cihazı tek biz yaparız, ederiz. bizim yapamayacağımız cihaz yok" vs falan fıstık.


    açıkçası o kadar moralim bozuldu ve canım sıkıldı ki telefonun diğer fonksiyonlarını (mikrofon ve dahili/harici hoparlörler, şebeke ve wifi çekim güç ile kaliteleri, bluetooth ve nfc, kameralar, GPS ve diğer şeyler) kontrol edesim dahi gelmiyor şu anda. herhalde gün içinde sinirim geçince bakarım ve daha ekranda böyleysek bakalım onlarda ne gibi sürprizler(!) ile karşılacağım.


    velhasılkelam önermiyorum kardeşim bahsi geçen işletmeyi, önerenlerin de iyi niyetli olmadıklarını düşünüyorum. cihazın ekran panelini mahvettiler ve üzerine bir de büyük çoğunluğu "işçilik" üzerine olan (bataryanın o kadar etmeyeceği bariz) 240TL paramı aldılar.


    https://teknoseyir.com/durum/1389970


    tufan iletişim kadıköy - #120376255 - ekşi sözlük (eksisozluk.com)

    geçmiş olsun. bu cihazları htc öyle bir yapmış ki batarya değişirken ekranı kırmayan nadir telefoncu var. tamiri aşırı zor. şimdi benim batarya bir daha cortladı nasıl yaptırcam bilmiyorum





  • elimde zaten yeni aldığım telefon (Samsung Galaxy M51) ve hatta onun bile ikamesi HTC 10'dan sonra kullanmaya başladığım OnePlus 5 olmasa uğraşırdım ben bunlarla hakem heyeti vs yoluyla. lakin zaten pili yapılsın da kenarda yedek dursun madem diyeydi, o yüzden vaktimi ve enerjimi harcayamayacağım hiç. ha başkalarının da canı yanmasın diye ben başıma geleni buraya ve bir iki yere daha (söz konusu yerin Google İşletme yorumları da dahil) yazdım, artık buna rağmen yaptırmak isteyen de bu ihtimalleri göz önüne almayı düşünmeli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 6 Mart 2021; 9:35:5 >
  • arkadaslar benim cihaza pil alacagim htc 10 batarya yaziyorum ya htc m10 batarya cikiyo ya evo yazıyor biri genis digeri uzun duruyor
    bu telefonun bataryasi nedir acil cevap yazin lutfen yalvaririm yav kafayi yicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Younes Belhanda kullanıcısına yanıt
    UnicornKnight ın pil macerasını okumadınız mı yukarıda ?
  • eg2077 E kullanıcısına yanıt

    Daha önce de yazmıştım HTC 10 batarya değişimi için cihazın tüm iç organlarına kadar sökülmesi ve sonra da doğru olarak geri toplanıp, ekranın hatasız ve hasarsız takılması gerekiyor. Bu çok zahmetli ve riskli süreç olduğu için birçok tamirci artık bu işe bakmıyor, bakanlardan da kasap da çıkıyor usta da.


    Ben bu riskleri almak istemediğim için KVK teknik servisine vermiştim. Kartaldaki tamir merkezilerinde birkaç arızası giderilip pil de değişerek tertemiz geri aldım. Sorunsuz kullandım.

  • dasarum D kullanıcısına yanıt
    Telefon ( 13 yıl ) ve laptop tamircisi (11) iki arkadaşım var.

    Onlara sormadan ikinci el cihaz pek almam ve telefoncu olan htc tamiri yapmıyor , bazı apple modellerini de.

    Mesela anakart ve psu tamircisi bulmakta zor son yıllarda. Ekran kartları pahalandı diye tamir ediyorlarsa da işinin ehli pek kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Daha önce de yazmıştım HTC 10 batarya değişimi için cihazın tüm iç organlarına kadar sökülmesi ve sonra da doğru olarak geri toplanıp, ekranın hatasız ve hasarsız takılması gerekiyor. Bu çok zahmetli ve riskli süreç olduğu için birçok tamirci artık bu işe bakmıyor, bakanlardan da kasap da çıkıyor usta da.


    Ben bu riskleri almak istemediğim için KVK teknik servisine vermiştim. Kartaldaki tamir merkezilerinde birkaç arızası giderilip pil de değişerek tertemiz geri aldım. Sorunsuz kullandım.

    KVK yurtdışı cihaz olduğunda misli fazla para da teklif etseniz bakmıyor cihaza, öyle ilkeli(!) bir kurumlar sağolsular.

  • Haklısınız. Birçok resmi servis TR cihazı dışındakilere ücretli de olsa hizmet vermiyor. Benim HTC 10 TR cihazıydı ve bu yüzden sıfır veya 2.el (garantisi geçse bile) TR cihazı alıyorum.

  • eg2077 E kullanıcısına yanıt

    Benim maalesef öyle arkadaşlarım yok ancak amatör olarak hem bilgisayar, hem elektronik konusundaki bilgimi forumlardaki tüketici yorumları, cihaz inceleme videoları vb ile birleştirerek en doğru, en sorunsuz ve uzun ömürlü olanı seçmeye çalışıyorum. Fakat HTC 10 almadan önce "tear down" videosunu izleyip cihazın tamir puanının çok düşük olduğunu bile bile aldım. Çünkü telefon HTC teknoloji ve kalitesinin en iyi örneğiydi (ki hala güncel birçok cihazın önünde ve kullanılıyor.

  • eg2077 E kullanıcısına yanıt

    okudum da bataryayı biliyosan yaz niye bosa cevap atiyon kral bana bataryanin adi lazim ben alacagim htc m10 diye mi htc 10 evo diye mi geciyo bataryalari


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12751276127712781279
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.