Şimdi Ara

HP DV6 EKRANDA DALGALANMA VE KARINCALANMA YAŞAYANLAR DİKKATİNE!(SORUN ÇÖZÜLDÜ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
637
Cevap
3
Favori
61.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende dv6-1350et kullanıcısıyım...Laptopu alalı bir yıl oldu 3 defa servise gitti ne hikmetseBenim ekranımda böyle bir sorun yok galiba ya da var ben farketmedim mi acaba bilemiyorum..Dikkatli bir şekilde yakından ve uzaktan bakıyorum ekranıma herhangi bir sorun yok gibi duruyo...Panel modelim everest programından baktığımda

    Monitör Adı: AU Optronics B156XW02 V0 Zaten sorunlu pc bir değişim olsa hemen yollarım karar sizlerin....umarım bir an önce çözülür...

    Saygılar
    Harun
  • arkadaşlar ekran kartı olarak atiyi seçince böyle bir sorun var yazmışsınız ama ilk sayfada bir arkadaş notebook'u lg monitöre bağlayınca problem ortadan kalkıyor yazmış bu durumda sorun hp notebookların ekranında oluyor heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    arkadaşlar ekran kartı olarak atiyi seçince böyle bir sorun var yazmışsınız ama ilk sayfada bir arkadaş notebook'u lg monitöre bağlayınca problem ortadan kalkıyor yazmış bu durumda sorun hp notebookların ekranında oluyor heralde

    evet harici monitöre bağlayınca bir sorun gözükmüyor.bu durumda sorun monitörde diyorduk ki; intel ekran kartına geçince de sorun olmuyor bu durumda da demekki monitördende değil.yani monitörden olsa intel ekran kartında da sorun olurdu.ayrıca tek çeşit monitör değil diğerlerinde de durum aynı bu durumda tüm monitör markalarının hatalı olması mantıklı değil.
    birkaç arkadaşımızla değerlendirdik ne olabilir diye tahminimiz ekran kartı-monitör,ekran kartı-anakart yada anakart-xx vs. tarzında parçalar arası uyuşmazlık gibi bir durum olabilir.ancak bu sadece bizim naçizane bir fikrimiz.umuyoruz hp nin incelemesinden somut bir neden ve çözüm çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    arkadaşlar ekran kartı olarak atiyi seçince böyle bir sorun var yazmışsınız ama ilk sayfada bir arkadaş notebook'u lg monitöre bağlayınca problem ortadan kalkıyor yazmış bu durumda sorun hp notebookların ekranında oluyor heralde

    evet harici monitöre bağlayınca bir sorun gözükmüyor.bu durumda sorun monitörde diyorduk ki; intel ekran kartına geçince de sorun olmuyor bu durumda da demekki monitördende değil.yani monitörden olsa intel ekran kartında da sorun olurdu.ayrıca tek çeşit monitör değil diğerlerinde de durum aynı bu durumda tüm monitör markalarının hatalı olması mantıklı değil.
    birkaç arkadaşımızla değerlendirdik ne olabilir diye tahminimiz ekran kartı-monitör,ekran kartı-anakart yada anakart-xx vs. tarzında parçalar arası uyuşmazlık gibi bir durum olabilir.ancak bu sadece bizim naçizane bir fikrimiz.umuyoruz hp nin incelemesinden somut bir neden ve çözüm çıkar.

    anladım inşallah sizleri sevindirecek bir haber çıkar

    bir de sizin gönderdiğiniz cihazların yerine muadil cihaz verdiler mi yoksa daha gelmedi mi 3 sayfayı da okudum ama gözümden kaçmış olabilir




  • @GeCCCe

    Hocam, malum alışveriş marketinin sitesinde yazıyor ki, "Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde hepsiburada.com 'un düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz. "

    Fakat altta da küçük yazılarla şunları eklemişler...

    "Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
    - Her türlü yazılım ve programlar
    - DVD, VCD, CD ve kasetler
    - Taşınabilir bilgisayarlar
    - Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
    - Her türlü kozmetik ürünleri
    - Her türlü iç giyim ürünleri
    "

    Bu açıklama bu adamları haklı yapar mı? Eğer yapmaz ise bundan sonraki hukuksal olarak izlememiz gereken yol nedir acaba?




  • @astsbucvs

    Arkadaşım peki fan sorununu nasıl hallettin? Biostan kapadıktan sonra dahi bir fan sesi geliyor, acaba ekran kartı biraz güçlü olduğu için ona da mı fan takmışlar? Onu bi susturamamıştım 3 günlük deneme süremde... sonra da hikayenin gerisi malum zaten yukarı da anlattım.
  • @marine-gear

    Muadil cihaz verilecekti yalnız daha gelmedi hocam.Bizde bekliyoruz.

    @timisoarammm

    Belirtmiş olduğunuz firmanın yaptğı açıklamada "taşınabilir bilgisayarlar" olarak araya iliştirdikleri madde onların kendi kendilerine yazdıkları bir maddedir.Ben internet üzerinden yapılan alışverişlerde geçerli olan yönetmeliğin linkini koyayım siz ve dileyen arkadaşlar incelesinler;

    madde 8

    http://www.alomaliye.com/mesafeli_sozlesmeler_uyg_yonetmelik.htm

    İlgili yönetmelikten bi iki ufak kısmı vurgulamak için ayrıca alıntılıyorum;

    "Cayma Hakkı

    Madde 8 Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. "

    "Tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz. Ayrıca tüketici, niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz."

    Gördüğünüz üzere cayma hakkının geçerli olmadığı durumlar yönetmelikte açıkça belirtilmiş ve dizüstü bilgisayarlar bu belirtilen şartlar kapsamında değerlendirilemez.

    Bu tip durumlarda anlaşmazlığa düştüğünüz firmayı parasal sınıra göre ilçe tüketici hakem heyetine veya il tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz.sonra heyetin vereceği karar sizin lehinize olursa bu karar firmaylada paylaşılır.Eğerki almış olduğunuz ürünün parasal sınırı thh görev sınırları içindeyse karar bağlayıcıdır ve firma uygulamak zorundadır.Ancak parasal sınırın üzerinde ise thh kararı bağlayıcı olmamakla birlikte tüketici mahkemelerinde delil olarak kullanılabilir.
    Bu tip durumlarda bazı firmalar parasal sınır mevzusuna takılmadan thh kararını uygular.Çünkü siz o kararla dava açsanız çok büyük olasılıkla yine kazanacağınız için ve firmada bunu bildiği için işi yokuşan sürmeyebilir.Ancak bazı kullanıcı dostu firmalar (!) işin sonunda mağlup olacaklarını bile bile tüketici bıkıpda bu işin peşini bırakır diye işi uzatabiliyor.Eğer uzarsada ikinci aşama olarak elinizdeki thh kararı ile (lehinize olduğunu varsayıyorum) tüketici mahkemesinden dava açabilirsiniz ve davayı kazandığınız takdirde ödemiş olduğunuz ücret yasal faizi ve mahkeme masrafları vs. ile tarafınıza iade edilir.

    Tüketici Hakem Heyetleriyle İlgili Sınırlar
    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2011'dan başlayarak 1.031,87 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2011'dan başlayarak 2.693,78 TL'dir.

    Bu açıklamalar genel bilgi vermek maksadıyla yapılmıştır,bilginize.

    iyi forumlar.




  • @GeCCCe

    Yol gösterdiğiniz için teşekkürler ama süreç baya yorucu görünüyor kaldı ki işimden dolayı o kadar vaktimin olacağını da sanmıyorum. Keşke daha kolay bir yolu olsaydı, e-devlet'te bir seçenek gibi örneğin...
  • Selam Bende Dv 6 3030 ET kullanıcısıyım benim makinem i5 3031 ET modelinin bir sonrası olan seri.i5 işlemci kullanan 2. model oluyor yani.Bilgisayarımı alalı 5 ay oldu arkadaşların belirttiği gibi hiçbir problemim olmadı gözlerde kızarıklık sulanma vs. tabi ki bünyeden bünyeye de değişebilir.Aşağıdan yukarıdan sağdan soldan baktım baktım ya bende karıncalanma , dalgalanma olayı yok yada ben göremiyorum.Dikkatimi çeken bir diğer nokta hep son seriler 3114 ET göze çok çarpıyor.Demek istediğim HP servisine 3030 ET modelinde bu sorun olmadığını söylerseniz belki bundan esinlenerek bir çözüm bulabilirler.Umarım en kısa zamanda bilgisayarlarınıza sorunsuz kavuşursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JazZ_07 -- 8 Şubat 2011; 1:10:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JazZ_07

    Selam Bende Dv 6 3030 ET kullanıcısıyım benim makinem i5 3031 ET modelinin bir sonrası olan seri.i5 işlemci kullanan 2. model oluyor yani.Bilgisayarımı alalı 5 ay oldu arkadaşların belirttiği gibi hiçbir problemim olmadı gözlerde kızarıklık sulanma vs. tabi ki bünyeden bünyeye de değişebilir.Aşağıdan yukarıdan sağdan soldan baktım baktım ya bende karıncalanma , dalgalanma olayı yok yada ben göremiyorum.Dikkatimi çeken bir diğer nokta hep son seriler 3114 ET göze çok çarpıyor.Demek istediğim HP servisine 3030 ET modelinde bu sorun olmadığını söylerseniz belki bundan esinlenerek bir çözüm bulabilirler.Umarım en kısa zamanda bilgisayarlarınıza sorunsuz kavuşursunuz.

    Herkesin bireysel teşhislerinin tek tek temel alınarak işleme konulması takdir edersinizki mümkün olmayacaktır.Yani model model olarak yaşanan bir sorun değil bu seri olarak bir sorun sözkonusu.
    Aynı model cihaz kullanıpda sorun yaşıyorum diyenler olduğu gibi yaşamıyorum diyenlerde var.O yüzden her söylenene göre hareket edemiyoruz ne yazıkki.Ayrıca bildiğim kadarı ile hp yetkilileri yazılanları okuyorlar.Dolayısıyla gerekli notları alıyorlardır merak etmeyin

    düzeltme:yazım hatası
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • bende de aynı sorun mevcut.dün teknosadan dv6 3110st modelini aldım hp.com ve wallbase.com gibi sitelerde gri tonlarda belli oluyo.daha ürünü alalı bir gün oldu teknosaya giştsem başka bi ürünle değiştiriler mi acaba ?bu konuda bilgisi olan var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nc106

    bende de aynı sorun mevcut.dün teknosadan dv6 3110st modelini aldım hp.com ve wallbase.com gibi sitelerde gri tonlarda belli oluyo.daha ürünü alalı bir gün oldu teknosaya giştsem başka bi ürünle değiştiriler mi acaba ?bu konuda bilgisi olan var mı


    1 ay içerisinde öyle bir hakkınız vardı sanırım
  • konu ilk açıldığı günden beri takip ediyorum. bende dv7 var. ekranda dalgalanma yok ama hp nin sitesinde çok çok az burnum ekrana değecek kadar yaklaştırdığımda belli olan bir karıncalanma var. wallbase de daha çok belli oluyor. fakat açıkçası beni fazla rahatsız etmedi. benim sorum şu: ati ekran kartından intelin ekran kartına yada intelin ekran kartından atiye nasıl geçerim. bu arada eğer cevaplarsanız fazla terim içermeyen cümleler kurarsanız sevinirim.çok fazla anlamıyorum da :D bi de geccce arkadaşa da helal olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1803 -- 9 Şubat 2011; 20:20:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1803

    konu ilk açıldığı günden beri takip ediyorum. bende dv7 var. ekranda dalgalanma yok ama hp nin sitesinde çok çok az burnum ekrana değecek kadar yaklaştırdığımda belli olan bir karıncalanma var. wallbase de daha çok belli oluyor. fakat açıkçası beni fazla rahatsız etmedi. benim sorum şu: ati ekran kartından intelin ekran kartına yada intelin ekran kartından atiye nasıl geçerim. bu arada eğer cevaplarsanız fazla terim içermeyen cümleler kurarsanız sevinirim.çok fazla anlamıyorum da :D bi de geccce arkadaşa da helal olsun.


    masaüstünde sağ tıkla oradan "değiştirilebilir grafikleri yapılandır" ı seç. aşağıda "yüksek performanslı GPU" = ati," güç tasaruflu GPU"= intel oluyor. ordan istediğini seçebilirsin. zaten fişte iken ati, pilde iken intelde çalışıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nc106

    bende de aynı sorun mevcut.dün teknosadan dv6 3110st modelini aldım hp.com ve wallbase.com gibi sitelerde gri tonlarda belli oluyo.daha ürünü alalı bir gün oldu teknosaya giştsem başka bi ürünle değiştiriler mi acaba ?bu konuda bilgisi olan var mı

    Merhaba.Kusura bakmayın müsait olamadığım için daha önce ilgilenemedim sizin konunuz ile.Naptınız değiştirdinizmi yada neye karar verdiniz?
  • valla masaüstüne sağ tıklıyorum ama değiştirilebilir grafikleri yapılandır diye birşey çıkmıyor :D
  • ati ekran kartı driver'ınız silinmiş olabilir buradan tekrar yüklemeyi deneyin

    http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonmob_win7-64.aspx#2

    individual downloads dan indirme işlemini yapın.

    işletim sistemi windows 7 64 bit olarak seçilmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the enemy

    ati ekran kartı driver'ınız silinmiş olabilir buradan tekrar yüklemeyi deneyin

    http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonmob_win7-64.aspx#2

    individual downloads dan indirme işlemini yapın.

    işletim sistemi windows 7 64 bit olarak seçilmiştir.


    HP'nin sitesindeki driverı indirmeden değiştirilebilir grafikler menüsü gelmiyor. Modelinize göre seçip driverı HP sitesinden indirmelisiniz. Eğer güncel driver olmazsa bu arkadaşın verdiği linktekini üzerine kurun.




  • Slmlar arkadaşlar. Bu konuyu nette araştırırken gördüğüme sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. 10 gün önce büyük bir heyecanla hepsiburadadan kardeşime hp dv6-3114et aldım. Ekrana çok yaklaştığım zaman karıncalanma belli oluyor ama uzaktan baktığında sorun yok. Dalgalanma ise normal kullanımda yok sadece nfs2 oynadığımda bazı yerlerde fena siyah dalgalanma oluyor. Vesselam pişman oldum aldığıma. Geccce' nin dediği gibi netten yapılan böyle kampanyalardan faydalanırken temkinli olmak gerekiyor. İnşaAllah bi çözüm bulurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exi23

    Slmlar arkadaşlar. Bu konuyu nette araştırırken gördüğüme sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. 10 gün önce büyük bir heyecanla hepsiburadadan kardeşime hp dv6-3114et aldım. Ekrana çok yaklaştığım zaman karıncalanma belli oluyor ama uzaktan baktığında sorun yok. Dalgalanma ise normal kullanımda yok sadece nfs2 oynadığımda bazı yerlerde fena siyah dalgalanma oluyor. Vesselam pişman oldum aldığıma. Geccce' nin dediği gibi netten yapılan böyle kampanyalardan faydalanırken temkinli olmak gerekiyor. İnşaAllah bi çözüm bulurlar.


    Hepsiburada'da sanırım bu sorunun farkında. Yaygın olarak bilinmeden elimdekinleri eriteyim diye düşünüyor sanırım. Yoksa 800 lira indirimle ürün satmasının mantıklı açıklamasını bulamıyorum.

    Gerçi bunu yazdıktan sonra aklıma geldi. Hepsiburada stok sistemiyle çalışmadığından distrişbütörle anlaşmaları var sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 12 Şubat 2011; 20:07:47 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.