Şimdi Ara

HP Cihazlarda Seri Numarası Ne işe Yarar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
4.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayar malzemeleri satan bir firmayız. Müşterimiz arızalanan HP Scannerini bize ulaştırdı. Hemen 4447171 nolu HP Destek hattından ürünün garanti durumunu teyid ettik. Şansa bakın ki garanti o gün doluyor. Hemen bir arkadaşımızı bu iş için görevlendirdik ve film koptu.

    Öncelikle HP Servisi (okmeydanı) ürünün garanti bilgisini göremediği gibi saçma bir gerekçe ile karşımıza çıktı. Ürünü teslim almak istemediği gibi, saçma gerekçelerini de art arda sıraladı.

    Bizimle muhattap olan arkadaşın ilk söylediği daha doğrusu söylemeye çalıştığı şey, HP Destek servisinin kendilerinden ayrı olduğu hususuydu. Üzerine gidince geri adım attılar ya neyse. Ardından ürüne garanti dışı işlem yapmaları gerektiği gibi bir şey söylediler. Destek servisini tekrar aradık. Destek servisinden bu defa bize yardımcı olan kişi Tülay hanım oldu. Tülay hanımda aynı şekilde seri numarasını verdiğimiz ürünün garanti süresi içerisinde olduğu bilgisini bize verdi.

    Bunun üzerine HP servisinde bulunan Zeki beye, Tülay hanımla görüşebileceklerini söyledik. 10 Dakika sonra arandık ki ağız birliği yapılmış bir şekilde bu sefer ürünün faturası isteniyor. Bu nasıl bir kepazelik bu nasıl bir iş anlayışı. Yıllardır HP ile çalışıyoruz ve ilk defa garanti kartı veya fatura talebi ile karşılaşıyoruz. Bunun tek nedeni eminim ki garantinin o gün sona ermesiydi. Bu düşüncemi birinci ağızdan Zeki beye de ilettim.

    En güzeli ise HP Servisinin hayatımda duyduğum en mantıksız şu sözleri sarfetmesiydi. "Ürünlerin seri numarası ayrı olsada bir birini tutmayabiliyor".
    Belki bizi okuyan bir HP yetkilisi okur da bu konuda bir girişimde bulunur diye yazıyorum.

    Sayın HP yetkilileri. Biz bu sektörde dünkü çocuk değiliz. Adı üzerinde "seri" numarası olan bir numaranın ürünlerde tutarsız olabileceği gibi absürd bir şey ile bize gelinmesi tamamen firmanın ciddiyetsizliğindendir.

    Yıllardır HP satar kullanırız. Fakat şu saatten sonra stoklarımızda kalan son HP yazıcıyı alan son müşterimizi bile bu konuda bilgilendireceğimizden emin olabilirsiniz...







  • hp bir scannera mı kalmış yazık kendi imajlarını zedelerler.
  • bende 2. el bir tane aldım seri no nerde yazıyor bunun kayıt ettiricemde hp c4480



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperVisör -- 10 Haziran 2012; 8:44:23 >
  • pıyasada hp den kalıtelı ve aynı fıyatta markalar var bence o markalara yönelın bırakın ıflas bayragını asarken ararlar sızı tekrardan
  • 10" Minibookumun ekranı önceleri siyah nokta cıkarak ardından catladı, garanti süresi içinde servise yolladık, bu durumun garanti kapsamında olmadğı ekran tamin bedelinin 891 lira olduğu belirtildi.(bknz. Cihaz 427 TL'ye alımıştır) bizde mecbur muadil bir ürün alarak 200 liraya tamir ettirdik. Hp Gercekten müşteri memnuniyetine önem vermeyen bir firma




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.