Şimdi Ara

Honor 200 / 200 Pro Ana Konu (210. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Rather_34 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil1 Android
5 sn
6.827
Cevap
157
Favori
315.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rather_34 R kullanıcısına yanıt

    Buradan bakabilirsin.


    https://forum.donanimhaber.com/honor-200-200-pro-ana-konu--159308252-195#160032707

  • draqpit42 kullanıcısına yanıt
    Telefonla konuşurken ekran kapanmadı bugün.bu bibsorun mu mu yoksa bunun da mı ayarı var.telefon kulağımda ekran açıktı.telefona yavaş yavaş alışıyorum.samsungdan sonra çok kötü gelmedi.bekledigimden iyi bibkac şeyi de halledebilirsem nurdan devam edebilirim bundan sonra.uygulama gizleme paralel ekran yada farklı bi yol olmadan gizlenebilmeli.cift tık ekran kapatma gelmeli.belki magicos 9da gelir.
    Telefonla ilgili en büyük sıkıntı ise cihaz çok kayıyor.arkasi inanılmaz kaygan.kilifsiz kullanmak çok zor.8 256 kılıf da çıkmadı.piyasada da kılıf yok nasıl bı iş anlamdim.hic mi satılmıyor ki kimse getirmiyor.telefonu ureten mühendis hiç mi eline alıp bakmamış bu kayganlığı farketmemis mi acaba.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ugur_akcay kullanıcısına yanıt
    Garantiye göndermiştin en son galiba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ugur_akcay kullanıcısına yanıt
    Ne zaman aldınız bilmiyorum ama belirli bi sure içinde oluşan sorundabhakkiniz var.sureyi tam bilmiyorum araştırın isterseniz.ama bu süreyi gecmediyse tamiratı kabul etmeyin.para iadesi isteyin direk.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rather_34 R kullanıcısına yanıt

    Evet gönderdim, bekliyorum bakalım. Gelişmeleri paylaşacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vfnv kullanıcısına yanıt

    25 Ekim trafiğe çıkışlı telefon. Değişim yada para iadesi istedim. Para iadesi olur ise Magic 6 pro almayı düşünüyorum :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur_akcay kullanıcısına yanıt
    Birebir değişim niye istemedin memnun kalmadın mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Honor 300 pro gerçek ise çok iyi görünüyor. 8gen3 ile gelecek deniyor ve periskop Zoom varmış
    Via Techyoutube
    HONOR 300 Ultra 5G Unboxing & Hand's- On!!!?👀
    https://www.youtube.com/watch?v=MTuMwAiaZAE&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ugur_akcay kullanıcısına yanıt

    Gördüm, yanık gibi durmuyor. Hatta belirli bir alanda gölgelenme oluşmuş, belli, kesin şansa denk gelen üretim hatası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.S .T kullanıcısına yanıt

    Telefondan çok memnunum, değişim de istedim. Aam gönlümde hep Magic 6 pro da vardı. Bakalım. Para iadesi yapılır ise magic 6 pro alabilirim. Değişim olur ise 200 pro ile devam :)

  • erhanercan kullanıcısına yanıt

    Zaten ekran yanacak kadar kullanılamadı bile. 3 haftalık cihaz. Muhtemelen üretim hatası. Kronik bir sorun bulamadım internette.

  • vfnv kullanıcısına yanıt

    Ekran kapanıyor hocam kulağa yaklaştırdığım anda, ayarı var mı hiç bilmiyorum kutudan çıktığı gibi bu şekildeydi bende.


    Samsung arayüzüne göre eksikleri var tabiki, çift tıklama ile kapatma bu zamana kadar gelmediyse gelmez diye düşünüyorum. Basit bir şey çünkü bunu yapmak ama sanırım kullanım hakları yok, niye getirmesinler ki yoksa?


    Kılıf için geçici olarak yurtiçi bir şey almanızı öneririm. Kaliteli bir şey ararsanız mecburen Aliexpress veya HB yurtdışı satışlı ürünlere bakmak gerekiyor.


    Ben de uzun zaman Samsung kullandım. S20 serisinden beri cihazın ismini değiştirip kamera tarafında yenilik getirmemesi sebebiyle markayı bıraktım. S24 ile honor 200'ün fotoğraf performansı aynı ve bence yakınlaştırma konusunda Honor 200 daha detaylı sonuçlar veriyor. Yazılım tarafında da eksiklerine rağmen, düşük performanslı işlemcisine rağmen akıcılık ve stabilite daha iyi MagicOs arayüzünde. Bataryasıda çok iyi cihazın.


    Zaten konunun başından beri cihazla ilgili şikayet eden çok az kullanıcı oldu. Kullananların neredeyse tamamı fazlası ile memnun cihazlarından.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar hepsi burada dan aldığım telefonunun faturasında imei yazmıyor du destek bölümünden durumu ilettim imei yazıp yeni fatura oluşturmuşlar ama sadece imei 2 yi yazmışlar sonuçta o telefona ait olduğu için birinin yazılması da yeterli bence bilginiz olsun diye yazdım tek imei numarasının yazılması sorun olurmu bunuda sorayım sizlere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adem.57 A kullanıcısına yanıt

    Benim faturamda da bir adet imei yazıyor. Sorun olmaz.

  • Adem.57 A kullanıcısına yanıt
    Siz ne zaman aldınız?benim de IMEI yazmadığı için talep oluşturdum ama hala bi donus yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • draqpit42 kullanıcısına yanıt
    Kılıf zaten tek alternetif var.onu aldım ama gelmedi henüz.yurtdisi alsam 20gune ancak gelecek.arkadas piyasada kılıf yok kutudan kılıf niye çıkmaz anlamıyorum.yap 300 500 daha pahalı ama o kılıfı koy kutuya.kac para bi silikon kilif maliyeti.honoru anlamak zor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vfnv kullanıcısına yanıt
    Ali den 9 10 gunde geliyor hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vfnv kullanıcısına yanıt

    Talep 3 gün önce oluşturdum bugün aradılar yeni faturanız düzenlendi dediler hocam telefonu alalı 2 hafta oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vfnv kullanıcısına yanıt

    Benim elimde satılık kılıf mevcut sıfır olarak, düşünürseniz mesaj atabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.