Şimdi Ara

honda type-r'ın rakibi kim? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
3.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Fitili ateşe verdin. Hadi bakalım.



    Nasip.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Fitili ateşe verdin. Hadi bakalım.



    Nasip.



  • tYPE -R çok güsel bi araç ama ben o paraya vw şirokko almayı tercih ederim 2.0 (200bg) bununda fiaytı 70 000 çivarı olması lazım . hondadan daha konforlu , dsg şanzımanı ile kullanımı daha rahat ve performans olarak ondan pek aşşağıda deil, tercihim şirokko olurdu şahsen
  • corolla T-sport vardı benim bildiğim 192hp fakat performans olarak typer a yine rakip değildi

    ne hikmetse draglarda çakılan typer larıda gördüm (fiat coupe ve 206gti a karşı_yer:izmir pınarbaşı)

    konuyu bağlayalım: typer güzel bir arabadır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serty23

    tYPE -R çok güsel bi araç ama ben o paraya vw şirokko almayı tercih ederim 2.0 (200bg) bununda fiaytı 70 000 çivarı olması lazım . hondadan daha konforlu , dsg şanzımanı ile kullanımı daha rahat ve performans olarak ondan pek aşşağıda deil, tercihim şirokko olurdu şahsen


    Scirocco 2.0 200 HP DSG güncel kurla 84.800 YTL
    Honda Civic Type-R 65.900 YTL
    bir daha düşün bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    ole demeyin adam dogru soyluyor. hem 170 hp tsi a 100 oktan koyunca 200 beygir oluyo bilmiyomusunuz.


    Tabi canım bilmem mi. Dyno da 193 HP çıkmıştı hatta.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Fitili ateşe verdin. Hadi bakalım.



    Nasip.


    Kısmet.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hektorSTK

    corolla T-sport vardı benim bildiğim 192hp fakat performans olarak typer a yine rakip değildi

    ne hikmetse draglarda çakılan typer larıda gördüm (fiat coupe ve 206gti a karşı_yer:izmir pınarbaşı)

    konuyu bağlayalım: typer güzel bir arabadır


    insanlar typer ı kullanmayı bilmiyo yoksa bu söledigin araçlar stok halleriyle mumkun degil type r ı gecemezler ha yuklersen 250-300 beygiri geçerler tabi dicek birşey yok

    type r ın rakibi yine type r dır bence. bi önceki modeliyle kapışır yani...




  • 66.000TL'ye TypeR mı 72.000TL'ye Cupra deseler... Birisi 200hp biraz daha hafif ve 3 kapılı, birisi 240hp biraz daha ağır ve 5 kapılı. Birisi Turbo'lu diğer değil.

    Ki ikisi de ilerde 2. el olarak almayı düşündüğüm araçların başında geliyo. Çok muallakta kalırdım heralde.

    Cupra'ya bindim. Gerçi benim bindiğim 310hp'likti, çok deli gidiyodu(IIoyd'un aracı). Süspansiyonları sert ama typeS sertiğinde desem yalan olmaz. Bu durumda typeR heralde konfor olarak cupra'dan biraz geridedir.

    Yol tutuş olarak ikisinin de çok başarılı olacagın düşünüyorum. Hiç TypeR sürmedim onu da typeS'ten yola çıkarak söylüyorum.

    Performans olarak stock halde Cupra'nın 1 adım önde olacagı kesin, arada 40hp var az değil. Çok daha ucuz maliyetli modifiyelerle Cupra'nın beygirini de yukseltebileceginiz kesin.

    Cupra'nın 5 kapı olması kimine göre avantaj kimine göre değil.

    Vupra'nın turbo'dan dolayı sürüş zevkinin alt devirlerde daha yuksek olacagı da kesin. Buna karşın TypeR'ın 8000küsürlü devirlerde çıkaracagı sesi duymak da çok güzel bir duygudur eminim.

    Şahsen Civic HB Türkiye'de çok az oldugu için heralde TypeR alırdım. Fakat Cupra'yı çok seviyorum, hele ki beyaz veya kırmızı ise. Baya zor bir seeçim olurdu benim için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 27 Nisan 2009; 13:32:05 >




  • sanırım bu herşeyi özeltliyor
    http://www.vwpowerclub.com/forum/index.php?topic=523.0
  • tüketimde clio rs
    hızda golf gtı
    tasarımda cıvıc type-r
  • standart civic in fiyatı uygun bulunmazken Typ-r neden muadillerine göre ucuz kalıyor
    yada muadillerinin standart versiyonu uygun gelirken neden spor versiyonları standartı 2-3 e katlıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mromer911


    quote:

    Orjinalden alıntı: hektorSTK

    corolla T-sport vardı benim bildiğim 192hp fakat performans olarak typer a yine rakip değildi

    ne hikmetse draglarda çakılan typer larıda gördüm (fiat coupe ve 206gti a karşı_yer:izmir pınarbaşı)

    konuyu bağlayalım: typer güzel bir arabadır


    insanlar typer ı kullanmayı bilmiyo yoksa bu söledigin araçlar stok halleriyle mumkun degil type r ı gecemezler ha yuklersen 250-300 beygiri geçerler tabi dicek birşey yok

    type r ın rakibi yine type r dır bence. bi önceki modeliyle kapışır yani...


    kullanmayı bilmiyor kısmına kesinlikle katılıyorum fakat özellikle 206 için konuşuyorum açıklanana göre chip, açık hava filtresi ve eksoz harici üzerinde ekstra birşeyler yoktu... typer sahibi topal olsa bile yürütmesi lazımdı




  • o değilde mazda 3 mps ve focus rs(2009) benim çok hoşuma gidiyor hoş bunlar daha üst segmentteler.Sti,evo sınıfına da koyulabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ONUR7498

    tüketimde clio rs
    hızda golf gtı
    tasarımda cıvıc type-r



    iyide clio rs in sınıfı Honda Fit/Jazz Dynamite, Cooper S, Colt CTZ... gibi araçlar değilmi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: quadream

    çıktığından beri rakipsiz benim gözümde...

    performans ve fiyat olarak rakipsiz galiba, sizce???


    yeni kasa type r hemen hemen bütün rakiplerinden daha yavaş (düzlük performansı dahil, fazladan 100kg .ok etti yeni type-r ı)
    yol tutuşuda ortalamalardan iyi değil diye okudum,

    rakipleri derken en önemlileri: golf gti, leon cupra, megane, focus rs
  • bende 1993 honda civic si 1.6l 130 hp lik araç vardı hızlanması muhteşemdi ama 5.vitesde araba hızlanmıyordu ne yaparsan yap bu bütün hondaların sorunu galiba insallah typre de bu problem yoktur eger varsa bütün rakipleri geçer hondayı.hatta o yıllarda opel tigra yeni çıkmıştı otobanda arkadasla kendi çapımızda yarıştık ilk kalkışda opel tigra kayboldu dikiz aynamda bile gözükmüyordu ama ben 200 civarına gelip 5.vitese atınca araba dondu kaldı opel tigra geldi tanponuma yapıştı bu olaydan sonra kimseyle uzun yolda yarışmadım.
  • Type-R kullanmadım ama o da üst viteslerde hızlanamaz. Bu da bir sorun değil, motorun özelliğidir.

    Yüksek devir çeviren arabaların hiç biri düşük devirde güçlü değildir. Ferrari motoru dahi 4.000 hatta 5.000 devirden sonra gerçek performansını gösterir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: Turetskiy_Muj

    Forumda Cetta ile karsilastiranlar bile oldu. Hani derler ya, elma ile armut karsilastirmasi. Iste bu olsa olsa elma ile karpuz karsilastirmasi olurdu diye dusunuyorum. Ben yurtdisinda yasiyorum. Inanin boyle yorumlara arkadaslarim guluyor. Ve bu tur dusunceler sadece TRde vardir diye dusunuyorum. Vergi durumu, arac pahaliligi gibi sebepler yuzunden millet aile arabalarini nelerle karsilastirmak istiyor. Egosunu bir sekilde tatmin etmek istiyor. Aslinda bunun da sucu hukumet sayilir ama TRde bence degisen birsey olmaz. Bir yuzyil daha gecse bu sistem degismez. Jetta metta bir sekilde avunmak gerek. Naapsin millet?

    Bu arada goruldugu ve bilindigi gibi Type-R sinifinda cok ozel bir yere sahiptir. Ona rakip bulmak zordur. Hele birde modlaninca boyundan cok daha buyuk isler basarmaktadir.


    Yapma lütfen, Cetta bir Gran Turismo'dur. Böyle bir arabaya saygısızlık yapanı Allah'da, Tayyar'da affetmez.

    Gran Turismo olan Cetta TSI 170 hp DSG'nin (DSG çok önemli, DSG olmayınca GT sayılmıyor çünkü, neden dersen de şöyle: Almanlar yenilince biz de yenik sayıldık) rakipleri Ferrari 599 GTB Fiorano, Maserati GranTurismo, Jaguar XK8, Merc CL, BMW M6, Aston Martin DB9 ve aklıma gelmeyen bilimum egzotiklerdir.

    Bu arada dün de bir Cetta TSI 170 hp DSG görme şerefine eriştim Bağdat Caddesi'nde, 21.6 dakika kendime gelemedim. O ne endam, o ne gidiş, o ne ses...Tampon tampon trafikte bile egzotiklik, hız, önündeki E46 M3'e selektör yapma hırsı ve rampada Ferrari ayırma sevdası akıyordu arabadan...

    Fitili ateşe verdin. Hadi bakalım.

    ole demeyin adam dogru soyluyor. hem 170 hp tsi a 100 oktan koyunca 200 beygir oluyo bilmiyomusunuz.


    acaga tsi lpg taksalar gücü artarmı düşermi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ONUR7498

    sanırım bu herşeyi özeltliyor
    http://www.vwpowerclub.com/forum/index.php?topic=523.0


    yok artık.bu kadar yanlı bir test olamaz.
  • Yaparsa japon yapar

    Honda jazz rs 120beygir
    0-100 8.5sn
    Gayetde ekonomik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 27 Nisan 2009; 19:53:17 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.