Şimdi Ara

honda pcx 125'i anlatırmısınız kullanıcılar olarak?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
6.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1-yakında bu motordan alıcam rodaj ayarı filan varmı varsa nasıl yapmam lazım?
    2-sinyal verince ses çıkıyormu çıkıyorsa rahatsız edici derecede kötümü?
    3- tam kask sığıyormu?
    4.kullanırken devirli mi kullanmak gerek yani yavas yavas mı gaza basmak lazım yoksa direk gaza basıp gidiliyormu?
    5-4 lü sü varmı?
    birazda siz kullananlar olarak anlatırsanız sevinirim.teşekkürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Honda PCX 125: Kullanıcılar için Bilgilendirici Metin

    Giriş

    Honda PCX 125, şık tasarımı, verimliliği ve uygun fiyatı ile dikkat çeken popüler bir scooter modelidir. Yeni bir PCX 125 sahibiyseniz veya satın almayı düşünüyorsanız, bu bilgilendirici metin, aracınızdan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacak önemli ipuçları içermektedir.

    Rodaj Süreci

    • Her yeni araç gibi, Honda PCX 125'iniz de düzgün çalışması için bir rodaj sürecinden geçmelidir.
    • PCX 125'in rodaj süresi tipik olarak 500-1000 km'dir.
    • Rodaj sırasında, motoru yüksek devirlerde çalıştırmamanız ve aniden hızlanma veya fren yapmamanız önemlidir.

    Rodaj Nasıl Yapılır?

    • İlk 100 km'yi ılımlı bir hızda, 40-50 km/s'yi geçmeden sürün.
    • Sonraki 400 km boyunca, hızı yavaş yavaş 60-70 km/s'ye çıkarabilirsiniz.
    • 500 km'den sonra, aracınızı normal şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

    Rodajın Önemi

    • Düzgün bir rodaj, motor parçalarının birbirine düzgün şekilde oturmasını sağlar.
    • Bu, motorun daha uzun ömürlü olmasına, daha verimli çalışmasına ve daha az bakım gerektirmesine yardımcı olur.

    Diğer İpuçları

    • Rodaj sırasında düzenli olarak yağ seviyenizi kontrol edin ve gerekirse tamamlayın.
    • Lastik basıncını kontrol edin ve önerilen seviyelerde tutun.
    • Motoru aşırı zorlamayın ve aşırı yük taşımayın.
    • Herhangi bir sorun fark ederseniz, yetkili bir Honda servisine başvurun.

    Yeni Honda PCX 125'inizden en iyi şekilde yararlanmak için bu ipuçlarını takip ederek rodaj sürecini dikkatli bir şekilde gerçekleştirin. Düzenli bakım ve sorumlu sürüş ile aracınız yıllarca güvenilir bir yol arkadaşı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1-Rodaj motoru aldığında ilk 500 km'de yapılması sağlıklı olacaktır.500km içinde 50-80 km arası gidilmesi önerilir.80+ yapılmaması motor açısından iyidir.
    2-Ses çıkıyor ama rahatsız etmiyor.Trafikte veya sürüş esnasında duyulmuyor.Kulağı verince durağan bir yerde duyuluyor.
    3-Fullface sığıyor arkasınada ufak tefek eşyalar giriyor.
    4-Devirli kullanmak motorun sağlığı açısından iyidir.Kalkışlarda özellikle ani gazlamalardan kaçınılmalıdır.Çünki aktarma sistemi zarar görebilir.50-70 km hızla giderken sollamalarda gazlamak en mantıklısıdır.Sürüş halinde ani gazlamalar normal kalkışlarda ani gazlamalar ilerde motoru sıkıntıya sokacaktır.
    5- 4'lü ikaz lambası yok.Tuş'u hiç yok. :)

    Buradan okumanı tavsiye ederim.Diğer konuda link vermiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asonas -- 12 Eylül 2012; 19:57:35 >




  • 1-)ilk 500 km de 60 km hızı,sonraki 500 km dede 80 km hızı geçmessen ve ani duruş kalkışlar yapmazsan motorunda en yüksek hızlara çıkabilir ve uzun yıllar kullanabilrsin
    2-)sinyal verince ses çıkması iyidir açık unutmazsın
    3-)denemedim bilmiyorum
    4-)devirli kullanırsan fazla gaza gerek kalmaz o zaman motorda fazla benzine ihtiyaç duymaz ve kendini zorlamaz(ömrü açısından önemlidir)
    5-)4lüsü yok ama herhangi bir moto elektirikçi bir röleyle işi halleder birde düğme çıkartır bi yerlere.(ama tavsiye etmem güzel durmuyor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    1-Rodaj motoru aldığında ilk 500 km'de yapılması sağlıklı olacaktır.500km içinde 50-80 km arası gidilmesi önerilir.80+ yapılmaması motor açısından iyidir.
    2-Ses çıkıyor ama rahatsız etmiyor.Trafikte veya sürüş esnasında duyulmuyor.Kulağı verince durağan bir yerde duyuluyor.
    3-Fullface sığıyor arkasınada ufak tefek eşyalar giriyor.
    4-Devirli kullanmak motorun sağlığı açısından iyidir.Kalkışlarda özellikle ani gazlamalardan kaçınılmalıdır.Çünki aktarma sistemi zarar görebilir.50-70 km hızla giderken sollamalarda gazlamak en mantıklısıdır.Sürüş halinde ani gazlamalar normal kalkışlarda ani gazlamalar ilerde motoru sıkıntıya sokacaktır.
    5- 4'lü ikaz lambası yok.Tuş'u hiç yok. :)

    Buradan okumanı tavsiye ederim.Diğer konuda link vermiştim.

    teşekkürler cvplar için başka neler önerirsiniz bu motor için?
    mesela benzin ne kullansam daha iyi olur ve hangi marka?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayernM

    1-)ilk 500 km de 60 km hızı,sonraki 500 km dede 80 km hızı geçmessen ve ani duruş kalkışlar yapmazsan motorunda en yüksek hızlara çıkabilir ve uzun yıllar kullanabilrsin
    2-)sinyal verince ses çıkması iyidir açık unutmazsın
    3-)denemedim bilmiyorum
    4-)devirli kullanırsan fazla gaza gerek kalmaz o zaman motorda fazla benzine ihtiyaç duymaz ve kendini zorlamaz(ömrü açısından önemlidir)
    5-)4lüsü yok ama herhangi bir moto elektirikçi bir röleyle işi halleder birde düğme çıkartır bi yerlere.(ama tavsiye etmem güzel durmuyor)

    teşekkürler cvplar için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Necoti

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    1-Rodaj motoru aldığında ilk 500 km'de yapılması sağlıklı olacaktır.500km içinde 50-80 km arası gidilmesi önerilir.80+ yapılmaması motor açısından iyidir.
    2-Ses çıkıyor ama rahatsız etmiyor.Trafikte veya sürüş esnasında duyulmuyor.Kulağı verince durağan bir yerde duyuluyor.
    3-Fullface sığıyor arkasınada ufak tefek eşyalar giriyor.
    4-Devirli kullanmak motorun sağlığı açısından iyidir.Kalkışlarda özellikle ani gazlamalardan kaçınılmalıdır.Çünki aktarma sistemi zarar görebilir.50-70 km hızla giderken sollamalarda gazlamak en mantıklısıdır.Sürüş halinde ani gazlamalar normal kalkışlarda ani gazlamalar ilerde motoru sıkıntıya sokacaktır.
    5- 4'lü ikaz lambası yok.Tuş'u hiç yok. :)

    Buradan okumanı tavsiye ederim.Diğer konuda link vermiştim.

    teşekkürler cvplar için başka neler önerirsiniz bu motor için?
    mesela benzin ne kullansam daha iyi olur ve hangi marka?

    Tavsiyem motorunu temiz tut,4.000 bakımlarını aksatma eğer aksatırsan garantiden motor çıkıyor.Rutin kontrollerini yap.Motorun lastiği orta kalitede bir lastik.Onun için biraz kullandıktan sonra kalın tabalı bir lastik ebatı bakabilirsin.Pcx'in ön camı parlak cam.Onun için onu ilk aldığında kaplattır.Çünki yıkayarak veya kılıfla motoru kapatsanda ince ince çizikler oluşuyor.O kılcal hareler seni rahatsız etmezse camı kaplatmaya gerek yok.Şimdilik bu kadar...
    Alırsan %100 memnun kalacağınız motordur şimdiden kazasız sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Necoti

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    1-Rodaj motoru aldığında ilk 500 km'de yapılması sağlıklı olacaktır.500km içinde 50-80 km arası gidilmesi önerilir.80+ yapılmaması motor açısından iyidir.
    2-Ses çıkıyor ama rahatsız etmiyor.Trafikte veya sürüş esnasında duyulmuyor.Kulağı verince durağan bir yerde duyuluyor.
    3-Fullface sığıyor arkasınada ufak tefek eşyalar giriyor.
    4-Devirli kullanmak motorun sağlığı açısından iyidir.Kalkışlarda özellikle ani gazlamalardan kaçınılmalıdır.Çünki aktarma sistemi zarar görebilir.50-70 km hızla giderken sollamalarda gazlamak en mantıklısıdır.Sürüş halinde ani gazlamalar normal kalkışlarda ani gazlamalar ilerde motoru sıkıntıya sokacaktır.
    5- 4'lü ikaz lambası yok.Tuş'u hiç yok. :)

    Buradan okumanı tavsiye ederim.Diğer konuda link vermiştim.

    teşekkürler cvplar için başka neler önerirsiniz bu motor için?
    mesela benzin ne kullansam daha iyi olur ve hangi marka?

    Tavsiyem motorunu temiz tut,4.000 bakımlarını aksatma eğer aksatırsan garantiden motor çıkıyor.Rutin kontrollerini yap.Motorun lastiği orta kalitede bir lastik.Onun için biraz kullandıktan sonra kalın tabalı bir lastik ebatı bakabilirsin.Pcx'in ön camı parlak cam.Onun için onu ilk aldığında kaplattır.Çünki yıkayarak veya kılıfla motoru kapatsanda ince ince çizikler oluşuyor.O kılcal hareler seni rahatsız etmezse camı kaplatmaya gerek yok.Şimdilik bu kadar...
    Alırsan %100 memnun kalacağınız motordur şimdiden kazasız sürüşler dilerim.

    yok rahatsız etmez sanırım o çizgiler. aksatmam hiç bakımları. hangi benzini kullanmam gerektiğini sormuştum ama?:)




  • Benzin sana teslim edilirkende bayi temsilcisi izah edecektir.Kitapçıkta da 95 oktan kullanılması aksi halde motorun zarar göreceğinden bahsetmekte.Kaliteli bilinen firmaların 95'ini kullan diğer türlü uyarıda içeriğine alkol katan firmalar olduğundan motorun sıkıntıya uğrayacağından bahsediyor kitapçıkta.Ona dikkat et...İyi firmalardan benzinini al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    Benzin sana teslim edilirkende bayi temsilcisi izah edecektir.Kitapçıkta da 95 oktan kullanılması aksi halde motorun zarar göreceğinden bahsetmekte.Kaliteli bilinen firmaların 95'ini kullan diğer türlü uyarıda içeriğine alkol katan firmalar olduğundan motorun sıkıntıya uğrayacağından bahsediyor kitapçıkta.Ona dikkat et...İyi firmalardan benzinini al.

    tamam çok saol paylaşımların için
  • selamlar beyler, piyasada epey fazla sayılabilecek miktarda 1000-2000-3000 km lerde satılık ikinci el pcx ler var, alette bir sorun mu var, bu her motorda olan bir olay mıdır, nedir, bunları kaba bir ekspertizle gözü kapalı alabilirmiyiz, görüşleriniz nelerdir? teşekkür ederim
  • arkadaşlar ankarada motor eğitimi veren birisi varmı kurs değil kişi olarak soruyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.