Şimdi Ara

Honda'nın Doğuş Gibi Bir Distribütöre İhtiyacı Var (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
2.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hondanin felsefesi kaliteli araç üretmek sorunsuz araç üretmek. Araç zaten çok satiyor dunyada bu nedenle Türkiye fiyatida artti. Zaten üretim kapasitesi belli bu nedenle fiyatları artirdilar. Ayrıca filo indirimi yapip şirketlere dagitma dertleri de yok. Hem gençleri hem aileleri hadwf aliyorlar ve basarililar Türkiye de. Burada alici kitlesi belli. S2000 gibi bir araca bak birde sciroccoya bak.vatandaş dandik arabalara yonelirse adam bidaha da getirmiyor arabayi. Buradasatacam derdi yok zaten. Temsili iolarak bekliyorlar. İsteseler 2000 kiyyollardaki gibi en çok satan araçkkonumuna getirirler civic i. ama istemiyorlar zaten full satiyolar araci. LPG seçeneği bile koydular zaten en mantiklisi buydu. Bak mazda rx8 bile geçirmeyecek boyle giderse. Bunun parcasi var iişçiliğivar vs. Bu nedenle Türkiye senkaciyor adamlar. Bak millet ggösteriş meraklisi burda Japonlaratam tersi mmusteri memnuniyeti ve kalite on planda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Honda fazla satıyor bence. Bir kere ortada seçenek diye bir şey yok, 1 tane motor seçeneği olan firmamı olur

    Sene olmuş 2015 hala, atmosferik benzinli ve klasik otomatik satıyorlar. Devir ekonomi devri, turbolu motor hadi onu geçtim en azından çift kavramalı ya da cvt vs. tarzı bir şanzıman şart. Dizel motor sadece HB'de var. Böyle saçma sistem başka hangi markada var bilmiyorum. Ürün gamı diye bir şey yok, bir tane otomobil ile satış yapıyorlar. Jazz yok, City yok, Accord yok.


    VW'de her modelde en az iki-üç motor seçeneği var, nadir istisnalar dışında her motoru her donanım paketi ile ister otomatik ister manuel almak mümkün. Yahu Mercedes'te bile 1.5 dizel seçeneği var, honda'da yok daha doğrusu sadece hb civic'de var



    Bir de Honda'nın sadece Türkiye ayağı değil genel merkezide ilginç adımlar atıyor. Honda sportifliğiyle bilinen markaydı, halkın spor arabasıydı, bmw'siydi ama bugün Honda emekli amca arabası oldu. Civic için yıllardır öyle düzgün sportif bir motor seçeneği yok, Type-R vardı bir zamanlar, yıllardır yenisi çıkacak, rakipleri( Megane RS, Leon Cupra, Golf R, Scirocco R vs.) ortalığın tozunu attılar kırılmadık rekor bırakmadılar honda yıllardır sadece çıkmayan arabanın reklam filmini çekiyor. S2000 diye bir model vardı bir zamanlar, yenisi nerede yok, yıllardır yok ve yenisi muhtemelen hiç bir zaman çıkmayacak. Sanki tüm ürün gamları tamammış gibi gitmiş NSX ile uğraşıyorlar.




  • Honda'nın Türkiye'de çeşitliliğe ihtiyacı var. Herkese hitap eden modeller getirmesi lazım. Vw bunu yapıyor. Ürün gamı herkesin
    isteğine cevap olabilecek modeller var. Fabia ve SuperB gelince bu ürün gamı genişliği Skoda'da olacak. Opel de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    honda her kasaya her motor şanzıman secenegi koymayı ögrensin önce. birde standart atmosferik motoru turbo motorlu araçlardan pahalı satmayı kesmeli! honda ac gözlülüğün kurbanı suan. umarım türkiyeden komple cekilirler. satışları oldukca düşük.


    Türkiyeden komple çekilirse bizim ekonomimize zarar olur hatta Toyota ile üretim aşamasında domino etkisi de oluşabilir.
    Honda açgözlülüğünün değil fabrikasındaki yüksek elektrik ve vergilerin kurbanı....

    bu bir bahane olamaz. doğru düzgün motor şanzıman kombinasyonu yok. sedanda var benzinlide yok benzinlide var otomatikte yok. aptal saptal bir kombinasyonu var hondanın.

    fabrikasında elektirik ben son kullanıcıyı zerre ilgilendirmiyor.


    Civicler Türkiyede üretiliyor, tıpkı Corollalar gibi. Yerli malı araçlar, ihraç edildiğine ve/veya ithal araçların yerine satıldığında bir nebze cari açık kapanıyor.
    Son tüketici olarak umursamayabilirsin ama bir vatandaş olarak cebine giren para dövize karşı daha yavaş eriyor. İş imkanı vs. saymıyorum bile.

    Motor-şanzıman kombinasyonundan kastınız ne? Adam gibi bozulmayan motor-şanzıman yapıyor, LPG ile 6 yıl garanti veriyor, 17-19 krş yakıyor daha ne yapsınlar şu gelişmemiş ülke için ? Kullanım şekline göre, LPGnin dizelden biraz daha tasarruflu olduğu açık ve net. İlla dizel Civic istiyorsan HBleri var. Her an bozulma riski olan otm. şanzımandansa düz sürmüş piyasaya bunda anlayamayacak ne var?


    civic alacaksam tek neden var ikinci eli kaybettirmiyor. geri kalan muhabetleri geciniz lütfen. sorunsuz muhabetini ben yemem yiyen varsa beri gelsin. sanayide honda servislerinde hep sıra var!

    bir bakalım ikinci elde civic in sadece ve sadece sedanı para ediyor, ancak sedanda dizel yok.

    para etmeyen hb modele yönelsek dizel otomatik versiyonu yok.

    lpg li bir araca ciddi ciddi 1 tl(madeni para) uzatıp vermem. fabrikada montaj değil nasa montajlasa güven vermiyor, sorun yumağı tüm lpg araçlar bana göre.


    benzinliye binecek kadar da uzun adam değiliz..


    bu durumda honda bana hangi uygun çözümü sunuyor?




  • crv ile ticari bir aracı karşılaştırmak

    crv nin kafasına göre takılan şanzımanından bahsettiğimi çok iyi biliyorsun.

    ayrıca citroen ile birklikte fiatta kullanıyorum birazda ona giydirin. geride kalmayın lütfen.
  • Sana markanın genel olarak kalitesini anlatmaya çalıştım, tüketicisine verdiği değer bu. Adamlar ortak platformun üzerine sadece amblem basmayı dahi becerememişler...maliyetten kısmak bu değil.
    CRV'yi uzun süre kullandım şu an kardeşim kullanıyor çok yakması dışında henüz problemle karşılaşmadım.
    Sanayiide en çok göreceğin kaliteli diye düşünülen araba eski Boralardır. Senin gördüklerin 300binlik ırgat olmuş Civicler.
    Fiat kullanan kişiye söylenecek birşey yok, kimse kaliteli diye gidip isteyerek Fiat almaz (renault da aynı şekilde) durumu bellidir, biraz daha nakit geçer eline değiştirir, yani geçiş dönemi markasıdır.
    LPG kimsenin ilk tercihi değil, ama eğer tasarruf sözkonusu ise yapacak birşey yok, güvenlik anlamında yeni nesil kitler gayet iyi. 18-19 kuruş yaktırabiliyorum şu an (1.99/lit) Mazot fiyatının benzinden geri kalır yanı yok.
    Civiclerin 2.eli güzel gidiyor, çoğu insan bu yüzden alıyor, marka itibarı dedikleri böyle birşey işte. Eğer uzun süre kullanmak için istiyorsan Civic HB dizeli bir dene, bu aracı kullanıp beğenmeyen görmedim şu ana kadar. Citroenler tıpkı Mazdalar gibi büyükşehirler dışında; özellikle ilçelerde 2.eli yok.
    Fransızların lüks segmentteki satışları hep düşüktür bunun nedeni: müşteri o kadar para verilcekse L'attitude, Vel Satis, 508 vs alacağıma mercedes vs alırım der geçer. Bu da marka değeri ile ilgili birşey. C6 muhteşem, C5 iyi bir araçtır ama C1 ile yanyana satmaya çalışırsan ya da önceden çöp satmaya çalıştıysan DS diye marka üretmen bile kurtaramaz seni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah
    Ote yandan 90 li yillarin ortalarinda VW grubun dirilis hareketi sanirim Alman hukumeti destekli idi.
    Yoksa acikcasi 90 li uillarin basinda VW culsuzdu.
    Peki bu suretce diger markalar ne yapti?
    Japonlar ise hala net olarak hangi pazara hitap edeceklerini kestiremedi. Aslinda VW nin karsisindaki en iyi araclar Japonlardi ama japonlar ne yapacagini iyi kestiremedi. Yol sesi alan alti alcak araclar Turk tuketicisinin hosuna gitmese de aslinda piyasaya iyi bile tutundu. Ama sonunda onlar da direnemedi.

    90 larda Japonlar ülkemizde fırtınalar estirmişti, maalesef 90 ların sonu 2000 lerin başı itibariyle yukarıda belirtilen sebeblerle japonlar havlu attı, tabi burada GÜMRÜK BİRLİĞİ ni es geçmemek lazım, Mazda 323 ler, Nissan Sunny ler, Mitsubishi Galantlar yalan oldu bu arada. Bir Corolla kaldı o günlerden, biraz da civic. Nissan Nx coupe-200 SX bile görürdük yollarda,




  • honda yı doğuşun kucağına bile versen bişey değişmez. hondadai malzeme kalitesiyle VW kesinlikle bir değil. VW ayrı bir tüketici kesimi oluştu. kalite farkı çok bariz artık. passat kalitesinde bi arabası var mı, hondanın, veya bir polo olabiliyor mu. golf? motor donanım seçenekleri var mı? honda da tüketici arabasını dizayn etme şansı yok, civic ciler genelde modifiye yapıyorlar. apachi arabasına döndü..
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    Tamamen doğru. Gümrük vergisi ve ÖTV kaynaklı Serbest Piyasa koşulları sağlanamadığı için ülkemizde fındık motorlu akülü, tüplü arabalara mahkum bırakıldık. Eğer adil bir vergilendirme yapılsa idi o zaman müşteri tercihleri de değişirdi.

    Japon otomotivi ilk ortaya çıktığı zaman herkes gülmüş, Koreliler çıktığı zaman da herkes gülmüştü şimdi Çinlilerle alay ediyoruz ama 10 sene sonrasını tahmin edin... Yeni nesil kaliteli Japonlar (Lexus, Acura, Infiniti) paranın bol, petrolün ucuz olduğu Amerikan orta-üst ve lüks pazarında payını aldı. ABD'de Orta sınıfta Camry yıllardır en çok satan araba, Accord (bizimkinden farklı) 20 yıldır Amerikanın en iyi F/P orta sınıf aracı seçiliyor ve satışları hiç fena değil.
    Şimdi bayrağı devralan Koreliler bastırıyor: Hyundai ve Kia'nın Amerikan modelleri (Genesis, Equus, Cadenza, K900) piyasada değer kazanıyor ve gerçekten güzel araçlar. Bu arada Çinliler öncekilerden daha uyanık stratejiye sahip; adları çıktığı için satın aldıkları Volvoyu koyuyorlar öne http://www.forbes.com/sites/jimgorzelany/2015/01/15/first-china-built-car-headed-to-the-u-s-this-year/

    Vaktinde dünyadaki en iyi araçları üreten İngilizlerin elinde bugün hiçbirşey yok. İsveçlilerden sonra Amerikalılar da nasibini aldı (Mercury, Saturn, Pontiac, Plymouth, Hummer vs tarihe karıştı) Chrysler, Fiatla ortaklığa mecbur kaldı. GM'u devlet bile kurtaramadı...Ama Almanlar lüks segment ve kaliteli orta sınıfta ''şimdilik'' kendilerini kurtardılar çünkü Avrupa piyasası büyük oranda kendi üretimini tüketiyor bu yüzden hala bayrakları dalgalanıyor ama Çinliler bastırmaya başlayınca sonları 3 büyük Amerikan gibi olabilir.


    edit:
    PEKİ BİZ NE YAPIYORUZ:
    AYRAN BUDALASI GİBİ HERŞEYİ İZLİYOR,SANKİ BABAMIZIN MALIYMIŞ GİBİ KENDİ ARAMIZDA KAVGA EDİYORUZ.
    BIRAKIN FİRMALAR KAPIŞSIN ARALARINDA, ELİNDE PARA TUTAN BİZİZ , YANİ PATRON BİZİZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 23 Şubat 2015; 12:16:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    honda yı doğuşun kucağına bile versen bişey değişmez. hondadai malzeme kalitesiyle VW kesinlikle bir değil. VW ayrı bir tüketici kesimi oluştu. kalite farkı çok bariz artık. passat kalitesinde bi arabası var mı, hondanın, veya bir polo olabiliyor mu. golf? motor donanım seçenekleri var mı? honda da tüketici arabasını dizayn etme şansı yok, civic ciler genelde modifiye yapıyorlar. apachi arabasına döndü..


    Aslında Honda'nın Vw'den hatta Audi'den bile kaliteli araçları var. Ama bildiğin nedenlerden dolayı ülkemizde satılmıyor.http://www.acura.com/

    MDX benim bizzat bildiğim örnek, ABD pazarı için yapılmış olsa dahi Q6 ile çok rahat rekabet edebilir.

    Golf, polo güzel araçlar; ben de vardı DSG problemi ortaya konduğu zaman, klasik otm. vites işi götürüyor. Bu yüzden hala Civic piyasada var.
    Civic'in apaçi arabası olmasına pek imkan yok. Öncelikle sıfırı ve 2.elleri çok pahalı. FD6 modifiye edilmeye yatkın ama 2.eli 40bin liradan başlıyor. FB7lerin kitlesi genelde 30 yaş üstü;esnaf, doktor,öğr. Emekliler ikramiye alınca normalde Corolla alırlardı fakat 6 yıl lpg garantisi onları da kendine çekti. Esas 3 kuruş para bulmuş Barzo arabası Passat olmaya başladı, çok fazla eğitime-bilgiye sahip olmayan insanlar kulaktan duyma laflarla hareket etme alışkanlığıyla yöneliyor Passatlara, yavaştan DSG'nin daha pratik olacağı fikrine de açıklar, bir süre sonra bozulunca isyan edecekler ve 2.el 3 serisi almaya geri döneceklerdir.

     Honda'nın Doğuş Gibi Bir Distribütöre İhtiyacı Var

    EDİT: sitedeki araçları incelersen ILX ve TLX'te 8 ileri DCT, TLX ve MDXte 9ileri otm. şanzıman var. Bunları Avrupa ve Asya piyasasına illa ki sokacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 23 Şubat 2015; 16:44:27 >




  • İŞTE SİZE VOLKSWAGEN GERÇEĞİ....AŞAĞIDA ALMANYA VOLKSVAGEN'E ATTIĞIM BAŞIMA GELENLERİ ANLATAN MAİLİN TÜRKÇESİ MEVCUT...SONRADA ALMANYA'DAN ALDIĞIM CEVAP...LÜTFEN BİR KERE DAHA DÜŞÜNÜN VOLKSWAGEN ALIRKEN...


    2013 yılının ekim ayında Türkiye-İstanbul/ Maslak Doğuş Otomotiv' den JETTA 1.6 TDI DSG COMFORTLINE araç aldım. Araç tarafıma teslim edildiğinde kaputunda hasar olduğunu gördüm. Bununla ilgili aracı aldığım yere şikayette bulunduğumda beni yaşadığım şehirdeki ANKARA-Doğuş Otomotiv Çankaya' da müşteri ilişkileri yetkilisi AYŞEGÜL Hanım'a yönlendirdiler. Ayşegül hanım ve yanındaki kaporta ustası aracı incelediklerinde bunun üretim hatası olduğunu ve bana ayıplı araç verildiğini kabul ettiler. Konuyla ilgili ısrarcı oldum ve kendilerinden yeni araç talebinde bulundum. Ancak bunun mümkün olmadığı kaputu değiştirebileceklerini ilettiler. Kaput değişimi aracın değerini düşüreceğinden kabul etmedim. Daha sonra DOĞUŞ OTO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ bana vermiş oldukları ayıplı mal nedeniyle, özür mahiyetinde 15.000 km bakımımı ücretsiz yaptırabilmem için bir yazı gönderdi. Bende çaresizlik nedeniyle bu durumu kabul etmek zorunda kaldım. Tarafıma verilmiş olan yazı ile ile 15.000 km bakımını Ankara-Etimesgut Doğuş Oto'da yaptırdım. Kendilerine ulaşıp teyit edebilirsiniz.
    Asıl problemler silsilesi aracı aldıktan birkaç ay sonra başladı. Araç seyir halindeyken ön konsoldan gaza bastıkça yüksek düzeyde vibration (titreme) sesi gelmeye başladı. Bununla ilgili olarak 3 defa Doğuş Oto Çankaya servisine gittim. Her defasında sesi duyarak, sorunun çözümü ile ilgili randevu verdiler. Randevu günü gittiğimde sesi duyduğunu söyleyen servis personeline ulaşamadıklarını, tekrar ses gelmesi halinde gelmem söylenerek geri gönderildim. Uzun mücadelem sonucu en sonunda sesi duydular ve sorunu kabul ettiler. Çözümü ile ilgili 1 hafta kadar aracımı alarak serviste sorunu gidermeye çalıştılar. Bu sırada araçtan gelen sesi kesmek adına ön tarafa ses izolasyon malzemesi koyduklarını vb. işlemler yaptıklarını ancak sorunu çözemediklerini telefonla ilettiler. En son olarak klima borusunun bu sese neden olduğunu ve klima borusunu kaputun alt kısmına bir aparat yardımıyla yapıştırarak sorunu şu an için hallettiklerini ancak bir süre kullanarak test etmem gerektiğini belirterek aracı tarafıma verdiler. Araçtan kısa bir süre sonra yine aynı sesler gelmeye başladı. Fakat artık bu kronik sorunun çözümü ile uğraşmaktan ve bu aracın aldığımız günden beri çıkardığı problemlerden yorulmamız nedeniyle tekrar servise başvurmadık.
    Hem aracın kaputunda bulunan defosu hem de bu kronik ses sorunu nedeniyle çok severek aldığım arabamdan soğudum ve değiştirmeye karar verdim. Bununla birlikte Volkswagen ile ilgili Türkiye'deki sosyal medyada pek çok forumda çeşitleri şikayetleri olan kişileri ne kadar sıkıntılar yaşadıklarını Doğuş Oto'nun bu şikayetler karşısında ne kadar umursamaz, ilgisiz ve kaba bir tavır takındığını okudukça keşke eşimin sözünü dinleyerek en baştan Volkswagen almakta ısrarcı olmak yerine VOLVO alsaydım düşüncesi belirdi.
    Bugün eşimi de alarak arabamızdan gelen ses sorunu eşliğinde, aracımı biran önce satmak ve yeni bir araç almak üzere VOLVO satış noktasına gittim. Volvo S-60 ile ilgili bütün şartlardan anlaşıp aracı alıyorken, tekrardan VOLVO satış noktasına 200 metre mesafede bulunan Ankara/Çankaya Volkswagen Doğuş Oto'ya giderek Yeni Passat'a bakmak ve yaşadığımız sorunların hepsine şahit olan ve aracın tarafıma defolu olarak teslim edildiğini bilen Ayşegül Hanım ile görüşmek istedim. Çünkü ben VOLKWAGEN kullanıcısı olmaya devam etmek istiyordum. Tüm bu yaşananların bir tesadüf ve benin volkwagen kullanıcısı olmaya devam etmek yönündeki ısrarım takdirle karşılanarak almayı düşündüğüm yeni Passat ile ilgili tarafıma yardım edilerek daha önceki hatalarını telafi edici bir tutum sergileyeceklerini düşünmekteydim.
    Düşüncem kendi markaları olan 11.000 km'deki aracımı 2.el piyasasındaki satış rakamına çok yakın bir değerden alarak benim mağduriyetimi giderecekleri ve tekrardan Volkswagen Passat model araç alabilmem için tarafıma yardımcı olunacağı yönündeydi. Ancak aracımın 2.eldeki piyasası 72.000-73.000-TL civarındayken, Doğuş Oto yardımcı olmadığı gibi 64.000-TL'ye sizden alırız biz başkasına 71.000-72.000-TL'ye satarız aradaki fark bizim kârımız olur yönünde akıl almaz bir teklifte bulundu.
    Tarafıma bu teklif iletildiğinde, yaşadığım şaşkınlık karşısında, karşımdaki satış temsilcisi Şule BALCIOĞLU son derece kaba, ilgisiz, küstah tavırlarla şu sözleri sarf etti,
    1) "BİZİ SİZİ MUTLU ETMEK ZORUNDA DEĞİLİZ",
    2)"ARACINIZ DEFOLU ÇIKMIŞ OLABİLİR BUNDAN DOLAYI SİZE YARDIMCI OLMAK ZORUNDA DEĞİLİZ",
    3)"ARACINIZ DEFOLU İSE GİDİN YASAL YOLLARA BAŞVURUN",
    4) "ARACINIZI DIŞARIDA SATIN BANA PARA GETİRİN, SİZİN MAĞDURİYETİNİZ BİZİ İLGİLENDİRMEZ"

    Ne yazık ki Volkswagen Doğuş Oto'nun genel tavrı, ister al ister alma, ben nasıl olsa satıyorum yönündedir. Halbuki yaşadığımız tüm sıkıntılara rağmen biz ısrarla Volkswagen kullanıcısı olamaya devam etmek arzusundayken bugün bu hak etmediğimiz muamele ile karşılaştık.
    Yaşadığımız sıkıntıların hiç birinin çözümü olamadığı gibi, ayıplı mal denk gelmiş yapacak bişey yok, bunu kullan tavrı, Doğuş Otonun hiçbir sorumluluk kabul etmemiş ve karşısındaki müşteriyi çocuk gibi azarlayan umursamaz, hadsiz, küstah davranışlar sergileyen müşteri temsilcisi karşısında her türlü yasal yola başvurarak hakkımı arayacağım ancak konuyla ilgili Volkswagen olarak sizinde bilgi sahibi olmanızı Türkiye'de Volkswagen markasına benim gibi güvenerek araçlarınızı almayı tercih eden Volkswagen kullanıcılarının mağduriyetlerinin giderilmesi, tekel olmanın verdiği güçle son derece kaba, ilgisiz bir satış politikası izleyen DOĞUŞ OTO'ya karşı Volkswagen kullanıcılarının hakkının aranmasına aracı olmak isteyeceğinizi düşünmekteyim.
    Ben distribütör firma olan Doğuş Oto'ya değil Volkswagen Markasına duyduğum güven neticesinde bu aracı aldım. Ancak sıfır km olarak aldığım araçta bu sıkıntılar ve bu sıkıntılar karşısında beni tamamen distribütör firma olan Doğuş Oto'nun eline bırakması ve tarafıma yardımcı olunmaması nedeniyle Volkswagen markasına olan inanç ve güvenimi yitirmiş durumdayım. HERKES OTOMOBİLİ
    "HERKES OTOMOBİLİNİ SEVER, BAZILARI AŞIK OLUR" sloganına inanarak aldığım ancak bize bu sıkıntıları yaşatan, defolu(ayıplı) olan aracımın alınarak yerine sorunsuz sıfır km bir araç ile değiştirilmesi veya para iademin yapılmasını rica ediyorum.

    BUNUN ÜZERİNE YANITLA ŞU ŞEKİLDE OLDU;

    DOĞUŞ DİYALOG: BİZ BAYİİMİZE KARIŞAMAYIZ!!! SANKİ BÜTÜN BAYİİLER KENDİNE AİT DEĞİL MİŞ, TÜRKİYE'DE TEKEL DEĞİLMİŞ GİBİ:)
    VOLKSWAGEN ALMANYA: BİZ İTHALATÇIMIZA (DOĞUŞ OTOYA) KARIŞAMAYIZ....

    YANİ ANLAYACAĞINIZ VOLKSWAGEN ALIRSANIZ SAKIN GARANTİSİ VAR, ALMAN DEVİ FALAN GİBİ DÜŞÜNCELERE KAPILMAYIN.. ZATEN BU OLAY BAŞIMA GELDİKTEN SONRA GÖRDÜM Kİ DOĞUŞ OTO MAALESEF HERESE BUNU YAŞATIYORMUŞ...ALMANYA'DA BUNA ÇANAK TUTUYORMUŞ..... KARAR SİZİN....




  • vgtuna V kullanıcısına yanıt
    Başınıza gelenlere çok üzüldüm hocam ve sizi çok iyi anlıyorum aynı şeyleri ben de yaşadım (bu yüzden şu an ''herşeye rağmen'' Civic kullanıyorum)
    Aynı şekilde tarafıma ayıplı mal satıldı ( 3 parça boyalı) satacağım zaman ortaya çıktığı için hiçbirşey yapamadım.
    DSG'nin bozulması ve tamiri nedeniyle çok zor durumda kaldım, mahkemeye başvurunca kullanıcı hatası dedikleri şeyi, iyi niyet olarak kabul ettiler.
    İşçilik ücretini ödemek zorunda kaldım, keşke Tüketici Hakem Heyetine başvursaydım.
    Tıpkı size yapılan muameleyi İzm. Vosmer'de bana da yapmaya çalıştılar....



    Daha önce de anlatmaya çalıştım, bu konuda hepimiz, tam olarak birlik olmalıyız:
    BU İNSANLARA MÜŞTERİ OLARAK YÜZ VEREN BİZİZ VE HAKSIZ OLDUKLARI DURUMDA BU KADAR UMURSAMAZ OLMALARI BİZİM HATAMIZ.

    Eğer birlik olursak, sesimizi duyar yüce Doğuş. G.Bankası D. Grubuna aitken yapılan protesto onları yola getirmişti.(Gezi Olayları) En az 35-40 milyon TL kaybedince geri adım attılar.
    http://www.milliyet.com.tr/garanti-1500-kart-iptal-edildi/ekonomi/detay/1718470/default.htm




  • Peki ben ne yapmaliyim aracin garantisi devam ederken...nolur bana biri akil versin lutfen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeytinbey

    Honda, Türkiye'de yaptığı satıştan oldukça memnun ki distrübitör değişikliğine falan gitmiyor... Toyota SAbancı ortaklığından memnun kalmadığı için distrübitörlüğü elinden aldı... Honda'nın böyle bir girişim içinde olduğuna dair ima bile olsun bir haber yok... Siz de kendinizi bu kadar üzmeyin...

    Bilgi vereyim Honda bir distribütör ile çalışmıyor. Satş sonrası ve pazarlamadan Honda Türkiye sorumlu
  • travolta45 T kullanıcısına yanıt
    Yani ilk elden her şey den haberleri var diyorsunuz... Bu habere sevinsem mi üzülsem mi bilemedim... Hayırlısı diyelim...
  • Toyota sabancı olayı apayrı bir mevzu...Özdemir Sabancı cinayetinden sonra olaylar yokuşaşağı gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    Honda zaten Doğuştan beter 80 bine kimse lpgli C sınıfı araç almaz

    Noktayı koymuşsunuz başka s.söze gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu insanlara Doğuş müstehak anasını satıyım
  • Honda İçin ıyı ama bizim için kötü olur

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değilde Honda'nın derdi sizi mi gerdi?

    Hayır herkese diyorum.Şu markaların reklamını kesin.

    Satamaya satmasın bitsin.Yazın şikayet vara geçin.

    Burada reklamını yaparak olmaz.

    Doğuş'u övdüğünüz,büyüttüğünüzü yetti adamlar yaptıkları 2 yıllık algı operasyonu ile 14 yıldır şatış rekoru kırıyorlar.

    O yaratılan algı operasyonundaki başarının altında da VW'nin imzası var Doğuş'un değil.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.