Şimdi Ara

Honda'nın Doğuş Gibi Bir Distribütöre İhtiyacı Var (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
2.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    honda her kasaya her motor şanzıman secenegi koymayı ögrensin önce. birde standart atmosferik motoru turbo motorlu araçlardan pahalı satmayı kesmeli! honda ac gözlülüğün kurbanı suan. umarım türkiyeden komple cekilirler. satışları oldukca düşük.


    Türkiyeden komple çekilirse bizim ekonomimize zarar olur hatta Toyota ile üretim aşamasında domino etkisi de oluşabilir.
    Honda açgözlülüğünün değil fabrikasındaki yüksek elektrik ve vergilerin kurbanı....

    bu bir bahane olamaz. doğru düzgün motor şanzıman kombinasyonu yok. sedanda var benzinlide yok benzinlide var otomatikte yok. aptal saptal bir kombinasyonu var hondanın.

    fabrikasında elektirik ben son kullanıcıyı zerre ilgilendirmiyor.

    biz şanzımandan memnunuz en azından citroen gibi hoplamalı zıplamalı bi şanzımanımız yok çok şükür.

    uzun vites oranı ile uzun yolda dizelleri kıskandıracak kadar az yakıyoruz ( LPG )

    fiat aracada sahibim birde ona giydir. geri kalma.

    10 larca yıl dizel getirmeyen hondanın neyini savunuyorsun?

    bana arap amerikan pazarı muhabeti yapma sakın. bizi sallamayan markayı biz hiç sallamıyor ve adam yerine koymuyoruz.

    hoplayan bir citroenede rastlamadım. ancak 4 ceker oldugunu iddaa edip kafasına göre 2 ceker canı cekerse 4 ceker olan hondalara cok rast geldik?

    Honda nın benzinli motoru meşur dizeli isteyen başka marka alsın

    dizel istedik fiat aldık

    benzinli istedik honda aldık ( LPG uyumundan dolayı )

    adamlar dizel getirse ne olacak ki 10 bin lira boş yere neden dizele fark verelim 2500 liraya en kral LPG kiti takılıyor dizel den az yakıyor daha ne olsun




  • Şaka gibi sanki hondanın vw den kalır yanı var, tüm araç markaları fiyatları hemen hemen aynı seviyeye çekmiş, gelip burada doğuş diye konu açıyorsunuz. Öpülen tüketici , suçlu doğuş . Şimdi ahh gelse diye yanıp tutuştuğunuz accordun parçası passattan ucuz mu olacak ? Servisler işçiliği bedava mı yapacak ?
  • Honda hayat yok artık onda
  • hepinizin cevabı nissanda yatıyor. reno ile ortaklık-değişime girmeden önceki satışları ve çıkardığı modellere bak. şimdi bak.bayi sayısı kaç iken şimdi kaç. ve fiyatlara bak. 60.000 TL ye dizel tekna juke alınan bilen bir ortamda 70.000 TL verip affedersiniz kimse benzinli civic almak için hareket etmez. Son yıllardaki satış rakamları bunu gösteriyor. Ha şunu derseneiz model bazında qq sınıfının birinci işte o da küçük bir passat misali en boşuna istedikleri fiyat ortada.

    Yani sorun şirket birleşmeleri maliyet düşürme yöntemleri ve inovasyon der uzar gider. Ha bide opsiyon sayısana bakacaksak bu konudada başırılılar.
  • dsg şanzuman tsı motor honda olsa bizde alırdık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    hepinizin cevabı nissanda yatıyor. reno ile ortaklık-değişime girmeden önceki satışları ve çıkardığı modellere bak. şimdi bak.bayi sayısı kaç iken şimdi kaç. ve fiyatlara bak. 60.000 TL ye dizel tekna juke alınan bilen bir ortamda 70.000 TL verip affedersiniz kimse benzinli civic almak için hareket etmez. Son yıllardaki satış rakamları bunu gösteriyor. Ha şunu derseneiz model bazında qq sınıfının birinci işte o da küçük bir passat misali en boşuna istedikleri fiyat ortada.

    Yani sorun şirket birleşmeleri maliyet düşürme yöntemleri ve inovasyon der uzar gider. Ha bide opsiyon sayısana bakacaksak bu konudada başırılılar.

    Adam olayı çözmüş Dağılın beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Honda böyle devam ederse türkiyede butik marka olacak.
    Malesef mazda ile aynı kaderi paylaşacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bence Doğuş'a gerek yok Honda'nın yapması gereken Cihanair ve ekibini transfer etsin

    Bir de birileri daha vardı Forumu bırakıyoruz yaaaa dedikten 1-2 hafta sonra yine gelen VW ciler


    %100 artış net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    Doğuş kaliteli bir distribütör değil, kaliteli bir...

    Aynen 10 dakikadır gülüyorum. Birazdan yan komşu gelir hayırdır demeye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi listeye bak ha bide 2014-2015 satışlarını bak o zaman rahat rahat sağılabilirsin şimdi..
     Honda'nın Doğuş Gibi Bir Distribütöre İhtiyacı Var
  • buda 2014 çizdim bakarsın bi ara sizi gidi marka düşkünleri hayal perestler
     Honda'nın Doğuş Gibi Bir Distribütöre İhtiyacı Var
  • buda 2015-ocak bence sen en iyisi 2003 model civic al nede olsa alıcısı çok
     Honda'nın Doğuş Gibi Bir Distribütöre İhtiyacı Var
  • Japonlar uygun fiyata iyi otomobil yapmayi beceremediler. Aslinda pek cok avrupali uretici de.

    VW 4 farkli seri uretim binek arac markasinda sasesinden gaz pedalina kadar ayni parcalarla farkli otomobiller uretti. Bunlardan bazilari gercekten cok benzer ve zevksiz karakterler sunuyordu ama bazilari da gercekten farkli hissettiriyordu (golf-leon) gibi.

    Ornegin Peugeot 1 milyon adet gaz pedali urettirirken, VW 2 milyon adet urettiriyordu ve tedatikcisinin girtlagina fiyat konusunda fena bastiriyordu.

    Ote yandan 90 li yillarin ortalarinda VW grubun dirilis hareketi sanirim Alman hukumeti destekli idi.

    Otomotivde luks markalarda kemiklemis Alman markalari vardi ancak paranin cok buyuk bir kismi orta kalite binek araclar uzerinden yuruyordu.

    Almanya hukumeti bu pazari iyi gordu. Maddi olarak guclu bir ulke olarak bu halk sinifi araclara buyuk onem verdiler.

    Hukumetin de devasa kredi destegiyle VW grup mukemmel bir toparlanma harekatina basladi.

    Yoksa acikcasi 90 li uillarin basinda VW culsuzdu.

    Seri uretim ortak tabanli araclari farkli marka isimleriyle degisik kiyafetlerle piyasaya sundular.

    Araclarinda kaliteli kaucuk plastik metal ekipman kullandilar.

    Az kar edip cok satmaya kilitlendiler.

    Acikcasi kaliteli araclari gercekten rekabetci fiyatlarla sundular.

    Fiat'in anavataninda Golf'u Bravo'dan uygun fiyata sattilar. Hatta bu yuzden mahkemelik oldular.

    Peki bu suretce diger markalar ne yapti?

    Avrupa'da Renault garip popolu Megane HB aracini piyasaya surdu. Peugeot on farlari uzattikca uzatiyor aklinca atesli tasarimlar yapiyordu. Citroen yumurta gibi tasarimlarla sirin sirin bakan araclar uretmekteydi. Fiat zaten adam gibi C sedan uretmemekte Doblo'nun yalanci basarisiyla avunmaktaydi. Bravo gec gelen bir cevap olmustu ama cok gec kalmisti. Alfa atesli ancak iki senede plastikleri kitir kitir dokulen araclar uretip BMW parasina satiyordu.

    VW ise klasil otomobil tasatimlarina hep sadik kaldi. 7 den 70 e insanlarin genel begenisine hitap eden araclarla goze hitap etti. En kotu aracina bile yekpare kapi saci koydu, iyi ses yalitimi yapti.


    Japonlar ise hala net olarak hangi pazara hitap edeceklerini kestiremedi. Aslinda VW nin karsisindaki en iyi araclar Japonlardi ama japonlar ne yapacagini iyi kestiremedi. Yol sesi alan alti alcak araclar Turk tuketicisinin hosuna gitmese de aslinda piyasaya iyi bile tutundu. Ama sonunda onlar da direnemedi.

    Kisaca, VW nin bugunku basarisinin ardinda Almanya'nin uzun vade planlari yatar. Bu planlarin basariya ulasmasinin ardinda da diger Avrupali ureticilerin ve Japonlarin gelecegi iyi kestirememesi.

    Normal bir yol otomobilinde amac ortalama bir insana en rahat sekilde hizmet edecek araci uretmektir. Herkes dinamik suapansiyon istemez. Herkes alcak tavan ve sportif gorunum istemez. Ama herkes her sartta kendi ihtiyaclarini ortalamada en iyi karailayacak araci ister.

    VW bunu iyi basardi. Yigidi oldur hakkini ver. VW nin bu basarisi diger markalarin basarisizligidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam çok haklısın ancak malesef ne Toyota ne Honda, Mazda Tr ve Avrupa pazarı için büyük yatırım yapma uğraşında değil. Hep söylüyorum adamlar için varsa yoksa Amerikan pazarı. Orada da zaten sürekli satışları tavan Japonlar'ın. Bu yüzden Tr falan pek umurlarında değil. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dörtçeker kullanıcısına yanıt
    Bilgisizsiniz

    Distribitör suçu değil, Honda Europe'de dahi dizel/otomatik civic HB yok. Civic si veya Civic coupe'de Avrupada satışı yok. Türkiye ne yapsın ?

    Ortadoğu, Amerika ve Asya modellemesi Avrupa modellemesinden farklıdır.

    Neyde çok haklısınız ?
    - Civic HB tamamen öküzlükten İngiltere'de full olan paketle gelmiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Hocam çok haklısın ancak malesef ne Toyota ne Honda, Mazda Tr ve Avrupa pazarı için büyük yatırım yapma uğraşında değil. Hep söylüyorum adamlar için varsa yoksa Amerikan pazarı. Orada da zaten sürekli satışları tavan Japonlar'ın. Bu yüzden Tr falan pek umurlarında değil. .

    Maalesef VW Amerikan pazari icin de cok bastirmaya basladi ve hic te fena rakamlara ulasmiyorlar.

    Tek dezavantajlari su ki, orada Japon mali otomobil yerli mali gibi goruluyor ve yedek parcalari ucuz. Hatta Toyota Amerika'da Amerikanlar tarafindan uretilir derler.

    VW nin ise servis maliyeti ve yedek parcalari pahali. Ama gidisat Japonlar adina hic iyi degil cunku VW cidden orada yuksek ivmeli bir satia trendi yakaladi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • juke sero kullanıcısına yanıt
    Dünyadaki istisnasız bütün ticari kuruluşların amacı kar etmektir. Kim ister firmasının oy hakkı olan %43.4'ünü başkasına satıp, karşılığında %15 oy hakkı olmayan hisse almak? Bu ortaklık mecburiyetten oluşmuştur.

    O kadar tablo koymuşsun...2014 TR total otomobile bak Nissan: 19.422 Honda: 13.790 adet. 5632 otomobil için adama firmasının hemen hemen yarısını mı sattıralım?


    Edit: Ayrıca tablonun YERLİ yazan yerine bak. Vatandaşımızın ekmek yediği 6 üreticiden biri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 20 Şubat 2015; 21:22:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bence Doğuş'a gerek yok Honda'nın yapması gereken Cihanair ve ekibini transfer etsin

    Bir de birileri daha vardı Forumu bırakıyoruz yaaaa dedikten 1-2 hafta sonra yine gelen VW ciler

    Hondayi o motor secenekleri ile biz bile kurtamayiz

    Yillardir ayni terane 1.6 atmosferik motor tas devrinden kalma otomatik sanziman

    2012 yilindan beri jazz gelmiyor
    Accord zaten satilmiyor
    Varsa yoksa civic sedan yine iyi satiyor bence

    Crv 1.6 dizel var oda manuel
    Bir insan hem manel hem onden ceker suv niye alir onuda anlamis degilim ben

    Honda alacagima subaru alirim daha iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 20 Şubat 2015; 21:22:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu olaylara bu kafa ile bakmaya devam edersen daha çok 1.6 dizel otomatikleri, 9 ileri şanzımanları beklersin. Bana ne adam kime neyini satarsa satar sen onamı bakarsın. Yoksa sana sunacağı ürünemi bakarsın. İsterse fizanda olsun. Küresel dünyada bunları konuşursan sana gülerler söyliyim.

    Not: Bende honda accord bırak dizelini normal 1.6 benzinlisini beklemekteyim ve çok ilgimi çekiyor. Ama yıllar oldu adamlar hala getirmedi veya yapmadı. Bak mercedese, bmw ye dediğimi anlarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bence Doğuş'a gerek yok Honda'nın yapması gereken Cihanair ve ekibini transfer etsin

    Bir de birileri daha vardı Forumu bırakıyoruz yaaaa dedikten 1-2 hafta sonra yine gelen VW ciler

    Hondayi o motor secenekleri ile biz bile kurtamayiz

    Yillardir ayni terane 1.6 atmosferik motor tas devrinden kalma otomatik sanziman

    2012 yilindan beri jazz gelmiyor
    Accord zaten satilmiyor
    Varsa yoksa civic sedan yine iyi satiyor bence

    Crv 1.6 dizel var oda manuel
    Bir insan hem manel hem onden ceker suv niye alir onuda anlamis degilim ben

    Honda alacagima subaru alirim daha iyi

    Yok yok abi sen kurtarırsın her türlü 3-5 ay araştırma yapsan Forumlarda yazmaya başlasan bitirirsin .

    Dediğin doğru en çok satacağı şeyi yollamıyorlar bu ülkeye . Doğuş gibi biri olsa Türkiye de mesela Honda ya ısrar etse belki satışlar düzelir . Biz de yıllardır HRV veya CRV Dizel otomatik bekliyoruz illa benzinliye otomatik getiriyorlar .




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.