Şimdi Ara

Honda'nın Doğuş Gibi Bir Distribütöre İhtiyacı Var (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
2.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hondanın tok kapı sesine ihtiyacı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    honda nın yanına mazdayı da eklemek gerek mazda da çok güzel araçlar yapmaya başladı ama ne reklam var ne üçkağıt var nede başka bişi bu şekilde bu ülkede tutunmak zor

    sanırım biz japonlardan vazgeçmedik ama onlar sanki bizden vazgeçti herhalde. O zaman alman egemenliğine devam onlarda ne yapsak alır bu kerizler mertebesinde. Bari ülkemizde ki fabrikaları kapatmasalar.

    bakma japonlarda bizi üzdü yıllarca atmosferik motorda direttiler tek kavrama şanzımanlarda aynı şekilde
    adamlar 1.4 motora 250 hp yüklerden 2.0 avensislerde o tork beygir malesef yoktu

    ülkemizde dizel sevdası varken tdi - hdi - dci gibi halen dizel üretmeyen japonlarda bizi kırdı
    ne kadar kaliteli olursa olsun birazda tüketiciyi düşünmek gerek
    bak mesela opel o kadar dediler dediler 1.6 dizeli getirdi ama kasadan şanzımandan kaybetti o da




  • dörtçeker kullanıcısına yanıt
    Öncelikle iyi bir tasarımcıya ihtiyacı var...
  • yanılmıyorsam civic full lpg suan 75 76 gibi bir fiyata alınıyor. accord meselesını bakıma gıttıgımde sormustum. 2.0 accorddan kaç tane satabıldık kı yenısını getırelım dedı bayıı-ki haklı bence. ayrıca sozu edılen jazz accord crv(d+o) bu yaza doğru geliyor. ayrıca 9-12 ay sonra yepyenı bır cıvıc gelıyor. hala adam olmazlar ise bende daha yanlarına yaklaşmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falconetti

    Selamlar.
    Honda Türkiye firması %100 Honda sermayeli bir kuruluştur.Yani Japonya'dan yönetilmektedir.Aynı şekilde Toyota da % 100 toyota hisselidir.

    Asıl sorun buradadır.Tüm kararları Japonya aldığı için türk tüketicilerinin talepleri onlar için denizde kum tanesi kadardır.Global düşünürler ve ona göre karar alırlar.Asıl pazarları Avrupa değil Amerika'dır.


    Hocam bilginiz olsun;

    Toyota sabanci grubundan sonra ortadogu merkezli alj grup tarafindan yonetilmektedir. %100 toyota japonya degildir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 81 bine benzin manuel versiyonu var civic in , c sınıfı araç bu ,

    honda 20 ile 35 arası iken tutuyordu ekonomi mahfolup araçlar pahalılaşınca 35-45 bandıda hadi olsun denildi ama 75-80 binler benzin 1.6 atmosterik araç...

    bu paralara bu araçları alanlar satmayı denemesini rica ediyorum 75 binlik aracı bayi geri almada 0 km iken 58bin veriyor bilginize
  • Selamlar.
    Pazarlama, satış ve satış sonrası ALJ şirketine ait olduğu doğrudur.Ancak Türkiye fabrikası %90 toyota %10 mitsui ' ye ait



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falconetti -- 21 Şubat 2015; 10:01:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falconetti

    Selamlar.
    Pazarlama, satış ve satış sonrası ALJ şirketine ait olduğu doğrudur.Ancak Türkiye fabrikası %90 toyota %10 mitsui ' ye ait


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • satıp Citan alam bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Afaroz edilen AtillaKhan abiyi tanıyan var mı aranızda? sanırsam aynı cenerasyondu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    81 bine benzin manuel versiyonu var civic in , c sınıfı araç bu ,

    honda 20 ile 35 arası iken tutuyordu ekonomi mahfolup araçlar pahalılaşınca 35-45 bandıda hadi olsun denildi ama 75-80 binler benzin 1.6 atmosterik araç...

    bu paralara bu araçları alanlar satmayı denemesini rica ediyorum 75 binlik aracı bayi geri almada 0 km iken 58bin veriyor bilginize


    Bende temiz, 34binde 2012.5 (2013 çıkışlı) Elg. Otm Eco lpg var, yaklaşık 1 ay önce malum siteye koydum en ucuz fiyattan hemen hemen (58.5 yazdım)
    Arayanlar ısrarla 55-56 civarından istedi, 57.5da direttim ama 57ye verecektim. Bayiilerin elinde 2014ler azaldı (65e veriyorlardı makyajlıyı) fiyatta artınca ne olacak bilemiyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    satıp Citan alam bari

    Al hocam dCi motor mis gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben hondada çalışan biriyle konuşmuştum zamanında,konunun özeti şu çıkmıştı, Türkiye honda için küçük pazar, elindeki mevcut modellerle ne satabilirse kar... Bu sohbeti yapalı 3-4 yıl oldu bence bakış açısı aynı avrupa pazarı dizelde büyümeseydi , dizel civic te göremezdik, oyıllardada honda pahalıydı ama genede insanlar sıraya giriyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides


    quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L

    satıp Citan alam bari

    Al hocam dCi motor mis gibi.


    Mazda gibi oldu, istesen de satmıyorlar artık... Vito Tourer dediği de dCi mı ki?
  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    o cdi, cdi dahada sağlamdır.
  • Evet ihtiyacı var tabi 80 bine sattığı lpg li civici 100 bine satmak istiyorsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondanın distribütörü fazlasıyla çakal zaten.

    Distribütörden evvela TEKNOLOJİ ye ihtiyacı var.
  • Üzülüyorum açıkçası. Ülkemizde marka model çeşitliliği artacak yerde hep azalmaya başladı son yıllarda. Amerika krizden çıkmaya dikkat edin japon otomobil fiyatlarıda yükselmeye başladı. Sıra avrupada artık. Paraları %20 civarı daha değersizleşirse, kimse japonun sıfatına bile bakmaz. Almanlar, fransızlar, italyanlar pazarı sonuna kadar istila ederler. Haklılarda kur savaşları aleyhlerine döner aynı geçen senelerde olduğu gibi. Sonra ne olur japonlarda paralarını değersizleştirir falan fi,lan böyle artık dünya savaşana kadar sürer herhalde. Şu belliki avrupa pazarı bize bu aralar çok yarayacak. Zaten malum marka fanatikleride varken artıkın neler olu neler.
  • dörtçeker kullanıcısına yanıt
    Bırak satılmasın o iyrenç arabalar. Önce doğuş bence toyotayı pazarlasın.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Size katılmakla beraber bence hem Honda hem toyota Avrypa pazarını sallamıyorlar. Bir toyota kullanıcısı olarak düz atmosferikten 1.600 ccden 132 beygir güç üreten firma bunu turboya çevirse çok rahat 160-170 beygir güç üretir. Bunu yapsa ortalığı yıkar geçer. Bunu bırak elindeki1600 cc dizeli cvt otomatikle koy corollaya avensise aurise satışları pAtlar. 2015 model araç alacak olsan xenon yok cam butonlarında düğme, vs bir sürü eksik.

    Kısacası hem toyota hem Honda BECERİKSİZ böyle giderse tüm Türkiye VW VE HYUNDAİ olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.