Şimdi Ara

HONDA JAZZ TYPE-R!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HondAta kullanıcısına yanıt
    Evet arkası baya enteresan duruyor , göz alışır muhtemelen.. Ama değerler muhteşem, 1.5 motor , elektrik takviyeli , 190 hp çift kavrama tüketim harika. Bu araç cidden alınası bir şey olmuş ama honda buna çok ister :)
  • Güncel kasa içinde resimler çıktığında berbat deniliyordu. Showrooma çıkınca göz alışılır. Ön tasarımı güzel olmuş.
  • civic çıkmadı daha. bunun çıkması artık 2020 olur herhalde. ayrıca bu kasaya type r damgasını vurmak hakaret olur.
  • Ben yol tutuşu merak ediyorum?
  • Merakla bekliyorum , Türkiye'ye gelmesini.
  • Clio RS'le boy ölçüşemez bence.

    Ama hem hızlı olsun, hem iç mekanı havadar olsun, hem az yaksın diyenlere güzel bir alternatif olabilir.

    Gel gör ki 2 tane Jazz parasına satmaya kalkarlar kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan0075

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea
    Ayrıca çift kavrama merak uyandırıcı. Böyle bir motora konulabiliyorsa tork dayanımıda oldukça yüksektir. Dsg dq250 deki gibi 250nm sınırı yerine 300 320 nm falan olursa dizel açısındanda güzel bir haber olur.

    Elektrikli motorlar genellikle tek kademeli şanzıman kullanılarak şafta bağlanır. Araçta bu bağlantının da şanzımanın içtenyanmalı motor tarafında değil de, differansiyelden önce olması daha olası gibi. Zaten kombine tork da çok yüksek rakamlarda olacak.

    Bahsettiğiniz olay birçok hybridde geçerli değil. Genelde 20 30 bg gibi düşük güçteki hybrid elektirikli motorları kendi başına şafta bağlanmadan direk motor çıkışında yer alırlar.

    http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/web/Y0716.pdf

    Hondanın kendi broşüründe görüldüğü gibi kendi hybrid sistemlerinin hepsi bu şekildedir. Ayrıca benzinli motor 200 elektirikli motor 200nm tork veriyorsa genellikle hiçbirzaman maksimum tork 400nm olmaz. Elektirikli motor benzinli motorun güçsüz olduğu devirlerde torku yükseltir belirli bir limitin üstünde sınırlandırılmıştır.

    Crz nin teknik verilerine bakarsanız elektirikli motor 105 nm tork üretiyor, toplam tork 190nm manuelde, cvt de 172nm. Elektirikli motor şanzımandan önce olduğu için tork düşürülmek zorunda kalmış. Ayrıca 1.5 ivtec motorun kendi torkuda 145nm. Yani toplam tork 4800 rpmde (benzinli motor max tork devri ) 145+105 = 250 nm olması gerekirken 1000-2000 rpm arası 190 nm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FeritBal

    peki nesini begenmediniz onu söyleyin önce o sınıftaki her arabayı tokatlar hemde

    Clio RS diye bişi duydunuz mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: FeritBal

    peki nesini begenmediniz onu söyleyin önce o sınıftaki her arabayı tokatlar hemde

    Clio RS diye bişi duydunuz mu?

    Biri diyr ki bu sınıfta ki her arabayı tokatlar , diğeri diyor ki rs ile kapışamaz.


    Durun daha bi ne araç var ortada ne teknik veri.
  • İnşallah verimli bir motor olur.
  • Ben de bu aracın tipini beğenenlerdenim.

    "1.5 lt motor + hybrid sistem + 190 hp + 7 ileri çift kavrama şanzıman + 3.6 lt ortalama tüketim" kulağa hoş geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkan0075

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea
    Ayrıca çift kavrama merak uyandırıcı. Böyle bir motora konulabiliyorsa tork dayanımıda oldukça yüksektir. Dsg dq250 deki gibi 250nm sınırı yerine 300 320 nm falan olursa dizel açısındanda güzel bir haber olur.

    Elektrikli motorlar genellikle tek kademeli şanzıman kullanılarak şafta bağlanır. Araçta bu bağlantının da şanzımanın içtenyanmalı motor tarafında değil de, differansiyelden önce olması daha olası gibi. Zaten kombine tork da çok yüksek rakamlarda olacak.

    Bahsettiğiniz olay birçok hybridde geçerli değil. Genelde 20 30 bg gibi düşük güçteki hybrid elektirikli motorları kendi başına şafta bağlanmadan direk motor çıkışında yer alırlar.

    http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/web/Y0716.pdf

    Hondanın kendi broşüründe görüldüğü gibi kendi hybrid sistemlerinin hepsi bu şekildedir. Ayrıca benzinli motor 200 elektirikli motor 200nm tork veriyorsa genellikle hiçbirzaman maksimum tork 400nm olmaz. Elektirikli motor benzinli motorun güçsüz olduğu devirlerde torku yükseltir belirli bir limitin üstünde sınırlandırılmıştır.

    Crz nin teknik verilerine bakarsanız elektirikli motor 105 nm tork üretiyor, toplam tork 190nm manuelde, cvt de 172nm. Elektirikli motor şanzımandan önce olduğu için tork düşürülmek zorunda kalmış. Ayrıca 1.5 ivtec motorun kendi torkuda 145nm. Yani toplam tork 4800 rpmde (benzinli motor max tork devri ) 145+105 = 250 nm olması gerekirken 1000-2000 rpm arası 190 nm.

    Dediğiniz doğru, ancak ben nedense tüm hibrid mekanizmaları Toyota'nın "hybrid synergy drive" yapısına benzeyecek gibi şartlanmışım sanırım. bir de adında Type-r görünce direkt performans odaklı bir yapı insanın aklına geliyor.

    Ancak internette karşıma Honda'nın tanıtımı çıktı, tam bir yıl öncesine ait bu bilgiye göre Honda'nın Integrated Motor Assist sistemi yeni bir yapıyla değiştirilecek ve bu yapıda 7 ileri çift kavramalı şanzıman mevcut. Sitedeki bilgileri çok detaylı incelemedim ancak farklı araç tipleri için farklı hibrid sürüş sistemleri olacak gibi. Ekte linki mevcut.

    http://evworld.com/news.cfm?newsid=29165

    http://www.dailytech.com/Honda+Develops+Three+New+Sport+Hybrid+Systems/article29181.htm

    En ilginci de "Three-motor SPORT HYBRID SH-AWD ® (Super Handling – All Wheel Drive)" olarak tanımlanan, arka tekerlerde bağımsız motorların bulunduğu yapı. Burada da 3. Elektrik motoru şanzımanla motor arasında yer alıyor. Anlaşılan Honda ABD pazarında hibrid satışlarında yaşadığı sıkıntının çözümünü bulmuş gibi. ABD pazarında Toyota'nın hibrid segmentinde ciddi bir ağırlığı mevcuttu ve Honda bu pazarda sıkıntı çekmekteydi. Bakınızhttp://www.dailytech.com/Hybrid+Bombs+Hondas+Insight+CRZ+Fail+to+Gain+Traction/article20330.htm

    Bu arada sizin mesajınızda kastettiğiniz 7 ileri kuru kavramalı dsg şanzıman dq200. Dq250 6 ileri hidrolik kavramalı şanzıman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkan0075 -- 8 Ekim 2013; 22:27:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

     HONDA JAZZ TYPE-R!!


    tövbe bismillah
  • Yok arkadaş hondacı olarak sevmeye çalışıyorum şu son kasaları sevemiyorum. Bu nasıl bir çirkinliktir arkadaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gayet alinasi bi arac yapmislar insallah ucuk rakamlar istemezler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aman senersongur duymasın. 2 litreden az yakar bununla
  • Lastik boyutu Kucuk kalmis ve camurluk icinde duruyor.

    Be yazik ki Porsche, Ferrari gibi araclardaki esas oge olan buyuk lastik olayini kavrayamamislar. Bu araclara bakarsaniz oldukca buyuk lastikli olduklarini gorursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Clio RS'den ne kadar fark yer? bahisleri açıyorum

    jazz type r dikiz aynasında uzaklarda bir fransız görecektir.
  • clio rs bununla kapışsın :D http://shiftdelete.net/yaris-hybrid-r-konsepti-tanitildi-46962.html totalde 420 beygir. Clioyu porsche halatla çekse gene yetişemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Clio RS'den ne kadar fark yer? bahisleri açıyorum

    jazz type r dikiz aynasında uzaklarda bir fransız görecektir.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.