Şimdi Ara

Honda CR-Z vs Golf 1.4 TSI 122hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
3.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, Bu iki aracın 1 km'lik drag yarışında sonucun ne olacağı konusunda fikri olanlar, nedenleriyle beraber açıklayabilir mi?
    Araçların 0-400 m zamanları neredeyse aynı ancak CR-Z biraz daha süratli. 0-1000 m sonucu hakkında elinde veri olan paylaşabilirse sevinirim.



  • http://www.fastestlaps.com/comparisons/honda_cr-z-vs-vw_golf_mk_v_14_tsi_122ps.html


    Track CR-Z / Golf 1.4 TSI
    Currently there are no lap times to compare for these cars.
    Technical data
    Engine 1500 101 bhp/tonne
    Specs
    Max speed 200 kph / 200 kph
    0 - 100 kph 9.7 s / 9.0 s
    0 - 100 mph 26.8 s / 31.0 s

    Power/weight ratio 102 bhp/tonne 101 bhp/tonne
    Summary

    Discipline CR-Z Golf 1.4 TSI

    Straight line speed 68 points / 65 points
    Total 68 / 65
    The verdict

    Honda CR-Z is a bit faster. Unfortunately, fastestlaps.com database is short on laptimes for these two cars, so this comparison can not be fully decisive and can not completely represent performance difference between these cars.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemilkoc -- 24 Ekim 2011; 19:38:23 >




  • 122 lik tsi 'in kalkıştan sonra 125 lik atmosferik hybride karşı şansının olmadığını düşünüyorum.Uzun vadede gücünü yüksek devirde veren motorlar daha iyi sonuçlar çıkartır. Ama yinede uzun süre başa baş giderler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    122 lik tsi 'in kalkıştan sonra 125 lik atmosferik hybride karşı şansının olmadığını düşünüyorum.Uzun vadede gücünü yüksek devirde veren motorlar daha iyi sonuçlar çıkartır. Ama yinede uzun süre başa baş giderler.

    Zaten 0-100mph'de CR-Z pis ayırmış :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    122 lik tsi 'in kalkıştan sonra 125 lik atmosferik hybride karşı şansının olmadığını düşünüyorum.Uzun vadede gücünü yüksek devirde veren motorlar daha iyi sonuçlar çıkartır. Ama yinede uzun süre başa baş giderler.

    Zaten 0-100mph'de CR-Z pis ayırmış :D

    Okuldaki cr-z yi gördünmü ondan haber ver çok farklı bi alet ya
  • Belki inanmayacaksınız ama CR-Z, Scirocco müşterisinden çalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Belki inanmayacaksınız ama CR-Z, Scirocco müşterisinden çalıyor.

    Scirocco müşterisini çalıp çalmadığını bilemem ama Ankara efe plazada 3. cr-z satıldı diye biliyorum. Bitane okulda gördüm aynı şekilde bora plazada 2 adet satış yaptı diye duymuştum. Belki bi süre sonra satışı birasdaha artabilir. 2 kişilik araç olması sorun değil ise 2. araç olarak alınacaksa bence fiyatını hakeden bi araç.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben geçen hafta cumartesi cr-z i kullanma fırsatı buldum. 1.5 atmosferik hybrid araçtan beklenilmeyecek bir sürüş keyfi var. iç mekanı gerçekten çok iyi hissettiriyor tamamen sürücüye yönelik bir dashboard var. bence kötü yanı arka koltuklar çok dar. bagajın genişliği de çok iyi. yalnız 6 litrenin üzerinde yakıt tüketimi bir hybrid otomobil için fazla
  • Hocam crz nin en büyük avantajı vites oranlarının daha performansa yönelik olması o yüzden çok uzunda crznin geçmesi doğal
  • golfün 0-100'ü 9 sn'mi yok artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    ben geçen hafta cumartesi cr-z i kullanma fırsatı buldum. 1.5 atmosferik hybrid araçtan beklenilmeyecek bir sürüş keyfi var. iç mekanı gerçekten çok iyi hissettiriyor tamamen sürücüye yönelik bir dashboard var. bence kötü yanı arka koltuklar çok dar. bagajın genişliği de çok iyi. yalnız 6 litrenin üzerinde yakıt tüketimi bir hybrid otomobil için fazla

    Nerde kullandın hocam? Test sürüşü falansa ve Ankara'daysa ben de gideyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    ben geçen hafta cumartesi cr-z i kullanma fırsatı buldum. 1.5 atmosferik hybrid araçtan beklenilmeyecek bir sürüş keyfi var. iç mekanı gerçekten çok iyi hissettiriyor tamamen sürücüye yönelik bir dashboard var. bence kötü yanı arka koltuklar çok dar. bagajın genişliği de çok iyi. yalnız 6 litrenin üzerinde yakıt tüketimi bir hybrid otomobil için fazla

    Nerde kullandın hocam? Test sürüşü falansa ve Ankara'daysa ben de gideyim.

    Test aracı yok başkan bende kolluyorum sürekli daha bugün sordum :(((((
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    ben geçen hafta cumartesi cr-z i kullanma fırsatı buldum. 1.5 atmosferik hybrid araçtan beklenilmeyecek bir sürüş keyfi var. iç mekanı gerçekten çok iyi hissettiriyor tamamen sürücüye yönelik bir dashboard var. bence kötü yanı arka koltuklar çok dar. bagajın genişliği de çok iyi. yalnız 6 litrenin üzerinde yakıt tüketimi bir hybrid otomobil için fazla

    Nerde kullandın hocam? Test sürüşü falansa ve Ankara'daysa ben de gideyim.

    Test aracı yok başkan bende kolluyorum sürekli daha bugün sordum :(((((


    Ben de pusudayım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    ben geçen hafta cumartesi cr-z i kullanma fırsatı buldum. 1.5 atmosferik hybrid araçtan beklenilmeyecek bir sürüş keyfi var. iç mekanı gerçekten çok iyi hissettiriyor tamamen sürücüye yönelik bir dashboard var. bence kötü yanı arka koltuklar çok dar. bagajın genişliği de çok iyi. yalnız 6 litrenin üzerinde yakıt tüketimi bir hybrid otomobil için fazla

    Nerde kullandın hocam? Test sürüşü falansa ve Ankara'daysa ben de gideyim.

    Test aracı yok başkan bende kolluyorum sürekli daha bugün sordum :(((((


    Ben de pusudayım...


    o gün 1 serisi içinde gidemedim test etcek araç kalmadı bakıyorum hep aynı araçlar. Cr-z gelse bi keyiflensek ama test aracı getirmezler heralde civic hb 'in bile test aracı yoktu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    ben geçen hafta cumartesi cr-z i kullanma fırsatı buldum. 1.5 atmosferik hybrid araçtan beklenilmeyecek bir sürüş keyfi var. iç mekanı gerçekten çok iyi hissettiriyor tamamen sürücüye yönelik bir dashboard var. bence kötü yanı arka koltuklar çok dar. bagajın genişliği de çok iyi. yalnız 6 litrenin üzerinde yakıt tüketimi bir hybrid otomobil için fazla

    arka koltuklar dar derken
    bu araç 2 kişilik değil miydi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    golfün 0-100'ü 9 sn'mi yok artık.

    Seç beğen, motor çok Golf'te, 1.6 ile 1.6 Fsi eksik sadece




    3.2 32r 247 Hp 0-100 6.0 s

    2.0 R 270 Hp 0-100 5.2 s

    2.0 GTI 35 Edition 232 Hp 0-100 6.6 s (bunda bir gariplik var gibi)

    2.0 GTI 30 Edition 230 Hp 0-100 6.3 s

    2.0 GTI 211 Hp 0-100 6.2 s

    2.0 GTD 170 Hp 0-100 7.8 s

    2.0 TDI 140 Hp 0-100 9.3 s

    2.0 FSI 150 Hp 0-100 8.9 s

    1.9 TDI 105 Hp 0-100 10.8 s

    1.4 Tsi GT 170Hp 0-100 7.2 s

    1.4 Tsi 160Hp 0-100 7.5 s

    1.4 Tsi 140Hp 0-100 8.5 s

    1.4 Tsi 122Hp 0-100 9.5 s

    1.2 Tsi 105 Hp 0-100 10.6 s


    http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=search




  • Performans olarak hybrid turboyu dövüyorsa bir de minimum tüketim testi yapılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Performans olarak hybrid turboyu dövüyorsa bir de minimum tüketim testi yapılmalı.



    http://www.arabam.com/test/Honda-CR-Z-15-GT/Detay-293814?vzn=1

    Motor

    Yazının başında da belirttiğimiz gibi CR-Z dünyanın ilk 6 ileri manuel şanzımana sahip hibrid otomobili olma özelliğine sahip. Honda’nın 6. Nesil IMA teknolojisine sahip CR-Z, yakıt tüketimini düşüren ve aracın performansına ek katkı sağlayan bir elektrik motoruyla donatılmış. CR-Z’nin üzerindeki 1.5 litrelik dört silindirli motoru 6100 d/d’de 112 hp güç ve 4800 d/d’de 144 Nm tork üretiyor. DC Elektrikli motor ise 1500 d/d’de 14 hp güç üretirken, 1000 d/d’de üretmeye başladığı 79 Nm torkuyla araca asıl katkıyı yapıyor. İki motorun birlikte çalışmasıyla elde edilen güç ise 6100 d/d’de 122 hp. CR-Z’yi standart bir atmosferik motorlu araçtan ayıran en önemli farkı olan 174 Nm tork ise 1000-1500 d/d aralığında sunuluyor. CR-Z testimiz süresince 100 km’de 6,5 lt yakıt tüketti.

    Fabrika verisi
    HONDA CRZ Yakıt Tüketimi
    •Şehir içi: 6,1 litre
    •Şehir dışı: 4,4 litre
    •HONDA CRZ ortalama yakıt tüketimi: 5,0 litre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    122 lik tsi 'in kalkıştan sonra 125 lik atmosferik hybride karşı şansının olmadığını düşünüyorum.Uzun vadede gücünü yüksek devirde veren motorlar daha iyi sonuçlar çıkartır. Ama yinede uzun süre başa baş giderler.

    Zaten 0-100mph'de CR-Z pis ayırmış :D

    Okuldaki cr-z yi gördünmü ondan haber ver çok farklı bi alet ya

    Dogu kampuste gordum gecen hafta aleti. Gercekten ben buradayim diyor araba. Ankara'da test etme imkani varsa kullanmak isterim kesinlikle. Honda canimi borclu oldugum bir markadir, tum araclarina saygi duyarim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canozpinar -- 25 Ekim 2011; 6:46:13 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.