Şimdi Ara

Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
3.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aileye Hoşgeldin Minik REX.


    CR-Z 55.000 tlye satışta

    Dünyanın ilk 6 vitesli manüel hibrit otomobili Honda CR-Z, Türkiye’de 55.000 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Araçta 1500 cc’lik motor ve iki farklı donanım seçeneği bulunuyor.

    Honda, Türkiye’deki otomobil severlere yepyeni bir araç sunuyor. Dünyanın ilk 6 vitesli manüel hibrit otomobili Honda CR-Z, Türkiye’de 55.000 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Honda’nın ilk hibrit modeli Insight’tan sonra geleneksel manüel şanzımanla benzin-elektrik motor kombinasyonunu birleştirdiği CR-Z modeli ekonomik olmasıyla da dikkat çekiyor. Yeni model sürücü odaklı şasisi, 3 modlu sürüş sistemiyle kumanda edilen hibrit sistem destekli uyumlu motoru ve direksiyon özellikleriyle mevcut hibrit otomobil anlayışını değiştirmeye hazır.

    “Eşsiz bir otomobil”
    CR – Z için yapılan tanıtım toplantısında konuşan Honda Türkiye Genel Müdürü Hideto Yamasaki “Honda’nın ekonomik modeli CR-Z, sportif tasarımlı bir hibrit otomobil üretmek ve sürüş keyfini ön plana çıkarmak amacıyla tasarlandı. Biri tasarım çalışmasından, diğeri ise hibrit coupe gereksiniminden doğan bu iki fikir, mevcut benzin-elektrik araç anlayışını değiştirecek eşsiz bir otomobil yaratmak üzere birleştirildi. Yakıt tasarruflu, düşük emisyonlu paralel hibrit sistemi ilk kez, hassas ve sürücü odaklı, 6 vitesli manüel şanzımanla birleştirildi. Bu ancak Honda’nın IMA paralel hibrit sisteminin esnekliği sayesinde gerçekleştirilebiliyor”dedi. Yamasaki ayrıca1.5 litrelik 4 silindirli motorla tamamlanan manüel şanzımanın, CR-Z’in en önemli özelliklerinden bir olduğunu ve bunun Avrupa için de yeni bir teknoloji olduğunu belirtti.

    “Honda’nın gücü artıyor”
    Honda’nın Japonya’da yaşanan deprem sonrasında yaşadığı gelişmeler hakkında da bilgi veren Yamasaki, “Deprem sonrası Honda olarak gerek Japonya’da gerekse dünyanın diğer yerlerindeki üretim merkezlerimizde gerekli tedbirleri zamanında alarak çok fazla bir sıkıntı çekmedik. Honda Türkiye de önlemlerini zamanında uygulamaya koydu. Üretimi ilk başta bir miktar kıssak da yavaş yavaş normale dönüyoruz. Önümüzdeki aydan itibaren Türkiye’deki fabrikamız normal üretime tamamen dönmüş olacak. Gücü her geçen gün artan Honda, yeni ve rekabetçi ürünleriyle otomobil severlerin dostu olmaya devam edecek.” diye konuştu.

    CR – Z’de dikkat çekenler
    CR-Z sürücü seçeneklerini maksimum düzeye çıkarmak ve otomobilin günlük kullanılabilirliğini artırmak için 3-Modlu Sürüş Sistemi ile donatıldı. Aracın bu özelliği sayesinde sürücünün, gaz pedalının ve direksiyonun hassasiyetini, rölanti stop süresini, klima kumandasını ve IMA sisteminin destek düzeyini değiştiren üç sürüş modu arasında seçim yapmasına olanak tanınıyor. Honda bu yeni özelliği geliştirerek, sürücünün, sürüş keyfini veya tasarrufu maksimum düzeye çıkaracak ya da ikisi arasında denge kuracak şekilde seçim yapabilmesini sağlıyor. CR-Z’de kullanılan yeni 3 Modlu Sürüş Sistemi, seçilen moda bağlı olarak hibrit güç aktarımı ve hidrolik direksiyon takviyesinin seviyelerini değiştiriyor.

    Tasarım
    CR-Z’nin dış tasarımı, özel olarak 1980’lerde olağanüstü tasarruf sağlayabilen küçük, şık bir otomobil sunmak amacıyla geliştirilen CR-X modelinin ikonik tarzını çağrıştırıyor. CR-X’in iki seviyeli arka cam kapak ve alçak zemin mesafeli tavan gibi belirgin özellikleri, şık coupe otomobilin tasarımında referans alınmış ve bu özellikler yuvarlak hatlı derin çizgilere sahip dış formla birleştirilmiş. Seri üretim Honda otomobillerinde ilk kez kullanılan gündüz farları, sis farlarıyla birleşince Avrupa spesifikasyonlu CR-Z’in ön görünümünü eşsiz hale geliyor. CR-Z’nin alçak zemin mesafeli tavanı ve keskin hatlı arka bölümü, CR-X, 1999 Insight ve FCX Clarity gibi Honda’nın pek çok eski ve yeni modelinde kullanılan bir özellik. Bu otomobillerin hepsi minimum sürtünme ile havayı yarıp geçerek yakıt tüketimini ve emisyonları düşürecek şekilde sürtünmeyi azaltmak üzere tasarlanmış.
    CR-Z’nin 2 2 coupe gövdesine rağmen şık iç mekânı, kısa mesafelerde küçük cüsseli yetişkinleri ya da uzun yolculuklarda çocukları taşıma imkânı sunuyor. CR-Z’in dingil mesafesi Insight modelinden 115 mm. ve aracın toplam uzunluğu ise 295 mm. daha kısa. Bu da aracın 5 kapılı, beş kişi kapasiteli aile otomobili benzerine kıyasla kıvraklığını artırıyor ve boş ağırlığı 44 kg. azaltıyor. Ayrıca CR-Z’in süspansiyonu eşsiz yay ve amortisör ayarları ve benzersiz toleranslar sunuyor.

    Özellikler:
    • 1500 cc’lik motor. Sport ve GT donanım seçenekleri.
    • 124 PS güç. 174 Nm. tork.
    • 200 km. / s.maksimum sürat.
    • Dünyanın ilk 6 vitesli manüel hibrit otomobili
    • 1.5 litrelik i-VTEC motorla birleşen Honda IMA paralel hibrit sistemiyle 117 g/km. Karbondioksit salınımı ve 5.1 l/100 km. yakıt tüketimi
    • Ön farlara entegre edilen 8 LED’li gündüz farlarıyla tamamen yeni, sportif ve aerodinamik 2 2 coupe gövde
    • Direksiyon, gaz pedalı tepkilerini ve IMA desteğini sürücünün ihtiyaçlarına göre ayarlayan eşsiz 3 Modlu Sürüş Sistemi
    • Geniş tekerlek izi ve kısa dingil mesafesi ile şasisiyle çevik ve hassas direksiyon hâkimiyeti
    • Sürücü odaklı 3D göstergeleri ve yüksek düzeyli standart ekipmanıyla fütürist iç tasarım



    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=cr-z

    GT modelinin fiyatı 60 bin TL.







  • Bu aracı gerçekten sevdim.Aynı zamanda hem ekonomi hem performans kolay iş değil.Honda elektrik olayını iyi çözdü gerçekten.
    Özellikle 174nm tork dikkatimi çekti.Ne atmosefrik bir motor kadar düşük nede turbo beslemeli kadar yüksek,ortasında ama en azından turbo boşlugu vb..sorunlar yaratmadan direkt hızlanır diye düşünüyorum.
  • Mugen Accessories ile bence çok şık olmuş.

     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.


     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.


     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.


     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.


     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.


     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.


     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.


     Honda CR-Z 55.000 TL lik fiyatla Türkiyede Satışa Sunuldu.




  • etkileyici bir araç
  • şehiriçi 6 lt yaktıktan sonra, elektrik motoru ne yapıyo acaba?
  • Çok etkileyeici bi araç dötünün tasarımını beğenmedim bitek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallyproco

    şehiriçi 6 lt yaktıktan sonra, elektrik motoru ne yapıyo acaba?


    aynen öyle 6lt yi elektrik motoru olmadan yakan bisürü araç var.
    kaldı ki toyota prius tüketimine bak honda tüketiminine bak
    Birleşik 3,9 lt/100km
    Şehir dışı 3,7 lt/100km
    Şehir içi 3,9 lt/100km
  • Birleşik olarak 5lt yakıyor denildigine göre..
    Bu denk güçlerdeki ortalama bir dizel ile denk denebilir....


    lakin pratik kullanımda bu kadar az yakarmı bilinmez... 2007 de yeni Civic ler çıkarken "Dizelleri kıskandıran yakıt tüketim" gibi bi slognala çıkmıştı ama şimdilerde herkez şehiriçi kullanımında ağlamaklı durumda... Umarım CRZ bu durumu değiştirir...

    he 5lt yaksa bile değermi o tartışılır.. ama araç neredeyse bütün Hondalar gibi gayet şık .. tarasım olarak yenilikçi ..
  • kasada crx esintileri var crx devamı gibi güzel araç
  • Bu aracı toyota priusla karşılaştırmak büyük bir hata bence, toyotanın başlangıç fiyatı 41900 euro olduğu düşünüldüğünde, hondanın fiyatı 55000tl aradaki fark da yakıt tüketimi arasındaki fark :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardaorcun

    Bu aracı toyota priusla karşılaştırmak büyük bir hata bence, toyotanın başlangıç fiyatı 41900 euro olduğu düşünüldüğünde, hondanın fiyatı 55000tl aradaki fark da yakıt tüketimi arasındaki fark :)


    ben fiyat olarak karşılaştırmıyporum ki elektrikli motor olarak karşılaştırıyorum. hatta elektrikli motora bile gerek yok zaten honda jazz şehir içinde gerçek kullanımda 6,5lt yakıyor uzun yolda 4,5-5lt yakıyor aynı şekilde mitsubishi colt ş.içinde 6lt uzun yolda 4,5-5lt yakıyor crz'nin elektrikli motorunun hiçbir avantajı yok.. fabrika değeri 5lt ise o enaz ş.içinde 6-7lt yakar. elektrikli-tasarruflu-az yakan araç yapacksan prius gibi bişey yapacaksın ki evet bu araç elektrikli ve az yakıyor denecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 15 Eylül 2011; 8:30:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallyproco

    şehiriçi 6 lt yaktıktan sonra, elektrik motoru ne yapıyo acaba?


    aynen öyle 6lt yi elektrik motoru olmadan yakan bisürü araç var.
    kaldı ki toyota prius tüketimine bak honda tüketiminine bak
    Birleşik 3,9 lt/100km
    Şehir dışı 3,7 lt/100km
    Şehir içi 3,9 lt/100km

    elektrikli motor devreye girdiğinde 197 beygir güç , 245Nm tork elde edebiliyor.0-100km/h 6.6 saniye.

    isterseniz 7ekim 2011 günü honda mutluhan bayiine gelin honda crz mugen rr concept e bakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallyproco

    şehiriçi 6 lt yaktıktan sonra, elektrik motoru ne yapıyo acaba?


    aynen öyle 6lt yi elektrik motoru olmadan yakan bisürü araç var.
    kaldı ki toyota prius tüketimine bak honda tüketiminine bak
    Birleşik 3,9 lt/100km
    Şehir dışı 3,7 lt/100km
    Şehir içi 3,9 lt/100km

    elektrikli motor devreye girdiğinde 197 beygir güç , 245Nm tork elde edebiliyor.0-100km/h 6.6 saniye.

    isterseniz 7ekim 2011 günü honda mutluhan bayiine gelin honda crz mugen rr concept e bakın

    Bu doğruysa koşup hemen almak lazım
    Bu arada arcın resimlerine bakınca çok etkilememişti beni,
    güzel gelmedi pek açıkcası
    ama gerçeğini çıplak gözle görmek gerekli gerçekten
    dün beşiktaştayken geçti bi tane barbarostan
    ilk defa gördüm uzaktan
    hayran kaldım..




  • http://forum.donanimhaber.com/m_53275176/tm.htm

    buyrun konusu yarın mutluhanda olacağım
  • Benim kısıtlı bildiğim kadarıyla Mugen honda için modifiye bodykit vs üreten bir şirket değil mi.
    Bu ilandan anladıgım kadarıyla bu sefer 2 si ortak bir araba çıkarmışlar ve sanırım bu aracın motoru normal crz motorundan farklı.
    Yani 197 beygir 245nm torku ureten sadece mugen crz concept
    Normal crzlerin motoru bu sayılara ulaşamıyor
    Doğru mudur ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bod

    Benim kısıtlı bildiğim kadarıyla Mugen honda için modifiye bodykit vs üreten bir şirket değil mi.
    Bu ilandan anladıgım kadarıyla bu sefer 2 si ortak bir araba çıkarmışlar ve sanırım bu aracın motoru normal crz motorundan farklı.
    Yani 197 beygir 245nm torku ureten sadece mugen crz concept
    Normal crzlerin motoru bu sayılara ulaşamıyor
    Doğru mudur ?

    Honda markasının güzelliği burda işte, tak bir supercharger hibrit bile olsa hopppp 200 hp güç 245nm tork, 0-100 hızlanma 6.6 saniye. Mugen, Spoon gibi firmalar bunu yapıyor. Yani honda araba yapıyor Mugen, Spoon modifiye ediyor, Honda bunu destekliyor belkide motor yapılarını sürekli bu yüzden modifiyeye yatkın yapıyorlardır.

    Bu yüzden Honda tutkunu çok fazla dünyada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: bod

    Benim kısıtlı bildiğim kadarıyla Mugen honda için modifiye bodykit vs üreten bir şirket değil mi.
    Bu ilandan anladıgım kadarıyla bu sefer 2 si ortak bir araba çıkarmışlar ve sanırım bu aracın motoru normal crz motorundan farklı.
    Yani 197 beygir 245nm torku ureten sadece mugen crz concept
    Normal crzlerin motoru bu sayılara ulaşamıyor
    Doğru mudur ?

    Honda markasının güzelliği burda işte, tak bir supercharger hibrit bile olsa hopppp 200 hp güç 245nm tork, 0-100 hızlanma 6.6 saniye. Mugen, Spoon gibi firmalar bunu yapıyor. Yani honda araba yapıyor Mugen, Spoon modifiye ediyor, Honda bunu destekliyor belkide motor yapılarını sürekli bu yüzden modifiyeye yatkın yapıyorlardır.

    Bu yüzden Honda tutkunu çok fazla dünyada.

    Yani standart 245nm torque uretemiyor dogru mudur ?




  • Honda CRZ Standart o güçlere ulaşmıyor doğrudur..
    Bahsedilen rakam kuvvetle muhtemel Mugen CRZ RR ın..

    Tam bir honda olarak nitelendiremiyorum ben bu aracı ya..KAsası çok hoşuma gitti..EE CRX leri resmen onurlandırmış honda..Eskiye bağlı yenilikçi şık ama (!) motor konusunda benim beklediğim bu değildi açıkçası..

    Opsiyonu daha bol olması gerekliydi (TR için) en azında CR-Z nin performans modeli çıkmalıydı..Performansı yeterlimi elbette..EK kasaya 120 HP çok iyi uyum sağlamıştı, CR-Z ye de bu performans değerleri harika uyum sağlıyor ama KAsanın bıraktığı izlenim ben daha güçlü olmalıyım diyor resmen..Ama şu var bu aletin yol tutuşu harika :) gerçekten çok iyi...

    Fakat bi yerde daha belirtmiştim honda dan ileriki dönemlerde küçük hacimli Turbo uygulamaları bekliyor ve ümit ediyorum..CR-Z nin İşi bu motor opsiyonları ile bu fiyat ile biraz zor..Ancak sen ben gibi fanatikleri üzerine çeker.

    Polo Gti, Aveo RS( TR ye geliomu yada seri üretim durumu ne net bilmiyorum) ne biliyim, Seat Bocanegra felan bunlar cep herkülleri ve hiçde yabana atılmayacak araçlar..Cr-Z bunların belkide klasmanında değil ama performans olarak bunların üzerinde olmalıydı kanımca..

    Fakat ne olursa olsun hondayı seviyorum ne yapayım bağımlılık :)




  • Dış gorunuşu cok guzel
    beni benden alıyor.
    Kullanan varsa bi izlenimlerini aktarabilir mi ?
    Malum ötvlerden sonra 1.6 ustune cıkamıcaz gibi duruyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.