Şimdi Ara

HONDA CIVIC FB7 KASA ÇOKMU VASAT BİR ARAÇ ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
91
Cevap
0
Favori
66.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Bana iyi gelmişti, yüksek hızda güven veriyordu, virajlarda da iyi idi. Kesinlikle tedirgin etmedi sonuçta beni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fb7 kasanin yol tutusunun iyi olduguda tartisilir aracin ne tepki verecegini anlamak icin ilah olmak lazim yana yatma egilimide fazla bilmiyorum benim gozumde fluence bile daha iyi bi konumda

    Virajlara golf ve focus ile birlikte giriyorum golf ve focus sürücülerinin ayağı frene gidiyor, selektör yapmak zorunda kalıyorum siz anlayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 21 Aralık 2017; 23:1:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fd6'yı kısa bir süre satın alıp satmıştım 2011'de, 2006'da çıkmış bir arabaya göre fena değildi. FB7'yi kullanmadım ama bindim, muhtemelen o senelerde düşük kalite hissi olarak zirveye oynayan araçlardandır ve bilerek böyle yapılmıştır. Yol tutuş olarak kötü olacağını sanmıyorum, fd6 bile salınır, esner ama yeterli yol tutar, limtilerde falan kontrolü düzgündür, çift salıncak arka aks öyle veya böyle iş yapıyor.

    Genel kültür olsun Fb7 konusunda Honda'nın itirafı vardır, malum bu sedan kasalar Amerikan pazarına göre şekillenirdi hep, avrupa hb civic ayrı bir markanın üretimi gibiydi. 2008 emlak krizinden sonra herkesin bu tip ucuz sedanlarda sadece fiyat avantajı arayacağını düşünüp, Fb kasada maliyetleri olabildiğince aşağı çekip ufak tefek düzeltmelerde dışında hiçbirşey yapılmamış. Sİ modeli bile çok kötüydü. Sonra rakiplerin nasıl geliştiğini ve pazarın bunu ödüllendirdiğini görünce yanlış pozisyon aldıklarını anlamışlar. FC5'in devrimi (bütün altyapının, motorların vs değişmesi, aynı kasa hb sedan vs) Fb7'nin sonucu.

    https://jalopnik.com/5974526/how-honda-let-the-new-civic-get-so-bad




  • Geçen kış iş arkadaşım aldı, ben de kullandım, birkaç kelam edeyim madem;

    -Aracın ilk versiyonları çok tipsizdi ama bu makyajlıları bence fena değil.
    -İçi c sınıfı araçlar arasında oldukça ferah. Yani millet poloya küçük dar falan der ama focusun içi polodan daha dar ona laf etmez misal. Civic hem enlemesine hem boylamasına ferahj bir alan sunuyor, koltukları geniş, süngerleri rahat. Aracın içi aydınlık.
    -İç malzeme kalitesi biraz düşük ama alışılıyor, diğer konular güzel olunca takmıyorsunuz.
    -Koltuk ısıtması harika çalışıyor güncel civicten daha iyi.
    -Direksiyonu çok yumuşak ama son derece hisli. Bravo honda. Yeni civicte taş gibi direksiyon var hiç sevmedim.
    -Amortisörler son derece yumuşak ve konforlu. Vwden sonra oh be diyorsunuz.
    -İç tasarım, kadranlar vs şık, aynalar büyük görüş çok başarılı.
    -Şanzıman klasik eski tip tam otm tork konvertörlü ve harika çalışıyor. İpek gibi. Gerçek tork konvertörlü tadı arayan kaçırmamalı.
    -Bayi çıkış lpg süper, araç lpg ile muazzam ekonomik ve hiç bir sıkıntısı uyuşmazlığı yok.
    -Bugün çoğu arabada olmayan bir şey arka koltuk kafalıkların arkasında da hoparlör var 90lardaki araçlar gibi. Güzel bir detay.

    Gelelim sıkıntılı yanlara:
    -Motor klasik 1.6 atmosferik ciğeri belli. Manuel vitesle bile kesmeyen 1.6 atmosferik motor, tork konvertörlü eski tip şanzımanla birleşince tam sağır sığıra dönüşmüş. Hızlanmak istediğinizde motor bağırıyor, ama ses var görüntü yok. Nazlana nazlana hızlanıyor. Bunu 90hplık 1.2tsi bir polo cebinden çıkarıyor ani hızlanmalarda, koltuğa yapıştırmada. Bu açıdan performans isteyene çok keyifsiz bir araç.
    -Bu motor bu kasa ve şanzımana yeterisz geldiğinden araç benzini içiyor. Lpg şart. Benzinde rahatlıkla 10litreyi geçiyor. Ama lpg varsa sıkıntı yok. Ben lpg istemiyorum derseniz otm civic boşuna para yakıyor bana göre.
    -Bir japon klasiği olarak izolasyon baya zayıf. Ama bu bitüself gibi izolasyon malzemeleriyle çöözülüyor. Arkadaşım kendi bagaj sacına, kapı içlerine kendi izolasyon yaptı az bir maliyetle. SOnuç araç gayet iyi değerlere geldi, neredeyse makyajsız bir jettaya yaklaştı diyebilirim. Hala yetersiz ama rahatsız edici değil. Bu araba alınacaksa kesinlikle izolasyon yapılmalı. Fakat şu da var ki japon japon diye 80-90bin lira para verilip 0km olarak alınan araca, sahibinin kapı pandizotlarına kadar kendi sökerek kendisinin izolasyon yapmak zorunda kalması tam bir rezillik örneği. Japonlar bu kadar mı aciz, bu kadar mı özürlüsünüz bu konuda? Müşteriye saygı sıfır. Tamam teneke gibi dğeil izolasyon ama pütürlü asfaltta vs çok yorar admaı uzun yolda.
    -Amortisörleri şehir içinde çok konforlu dedim ama bu ve önceki kasada olan kronik sorun amortisörlerin kısa çalışma aralığı bu araçta da devam ediyor. Uzun yolda yüksek hızda iyi yol alıyor, tutuyor ama sertve ani çukur darbelerde amortisörler çalışma limitine gelince bam güm vurarak çalışıyorlar. bu iki kasa bu yüzdne çok şikayet alır. Fakat araç ağılıklı olarak şehir içi kullanılıyorsa bence böyle olması konfor için daha iyi.

    Şimdi bu arabayı özetlersem; performans ve tüketimi çıkarırsak -ki aslında bunlar bir araçtaki çok önemli detaylar-, araç türk halkı klasik aile yapısı için ve bir şehir içi aracı olarak mükemmel. Bir kere ferah, süspansiyonları yollarımıza uygun konforlu, direksiyonu yumuşak, motor şazıman uyumu akışı güzel. Bagajı iyi. Hazır lpgli olması affettirici. Bu bakımdan ferah ve rahat bir c sedan isteyen ama performansla işim olmaz diyen adama rahatlıkla önerilir. Yok ben bastı mı gitsin isteirm, sportif olsun, az yaksın çok kaçsın diyorsanız ömür törpüsü olur.

    Jetta mı civic mi derseniz jetta bir bütün olarak çok çok daha iyi bir araç. Ama malzemesi civicten çok iyi değil, konsolu da civicten eski kalıyor üstüne son derece gergin amortisörlere sahip bir amaç. Bu bakımdan civic düşünülebilir. Ama dsg tsi motor uyumu ve performansı, tok yapısı, izolasyonu, daha iyi bagajı, yola oturuşu ile sportif araba isteyenin bakacağı araç jetta da. Hondanın en büyük falsosu o motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 22 Aralık 2017; 12:56:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fb7 kasanin yol tutusunun iyi olduguda tartisilir aracin ne tepki verecegini anlamak icin ilah olmak lazim yana yatma egilimide fazla bilmiyorum benim gozumde fluence bile daha iyi bi konumda

    Virajlara golf ve focus ile birlikte giriyorum golf ve focus sürücülerinin ayağı frene gidiyor, selektör yapmak zorunda kalıyorum siz anlayın

    Focus sürücüsünün haberi var mı bu olanlardan?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Focusa virajda selektör çakan civic he, yersen. Hadi kafa kafaya dersen anlarım da, neyse.

    Selektöre devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fb7 kasanin yol tutusunun iyi olduguda tartisilir aracin ne tepki verecegini anlamak icin ilah olmak lazim yana yatma egilimide fazla bilmiyorum benim gozumde fluence bile daha iyi bi konumda

    Virajlara golf ve focus ile birlikte giriyorum golf ve focus sürücülerinin ayağı frene gidiyor, selektör yapmak zorunda kalıyorum siz anlayın

    Focus sürücüsünün haberi var mı bu olanlardan?

    Haberi olmasa yazmazdım merak etme, inatla yol vermeme ısrarını geçtikten sonra arkamdan selektör yapmasıyla süsledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Geçen kış iş arkadaşım aldı, ben de kullandım, birkaç kelam edeyim madem;

    -Aracın ilk versiyonları çok tipsizdi ama bu makyajlıları bence fena değil.
    -İçi c sınıfı araçlar arasında oldukça ferah. Yani millet poloya küçük dar falan der ama focusun içi polodan daha dar ona laf etmez misal. Civic hem enlemesine hem boylamasına ferahj bir alan sunuyor, koltukları geniş, süngerleri rahat. Aracın içi aydınlık.
    -İç malzeme kalitesi biraz düşük ama alışılıyor, diğer konular güzel olunca takmıyorsunuz.
    -Koltuk ısıtması harika çalışıyor güncel civicten daha iyi.
    -Direksiyonu çok yumuşak ama son derece hisli. Bravo honda. Yeni civicte taş gibi direksiyon var hiç sevmedim.
    -Amortisörler son derece yumuşak ve konforlu. Vwden sonra oh be diyorsunuz.
    -İç tasarım, kadranlar vs şık, aynalar büyük görüş çok başarılı.
    -Şanzıman klasik eski tip tam otm tork konvertörlü ve harika çalışıyor. İpek gibi. Gerçek tork konvertörlü tadı arayan kaçırmamalı.
    -Bayi çıkış lpg süper, araç lpg ile muazzam ekonomik ve hiç bir sıkıntısı uyuşmazlığı yok.
    -Bugün çoğu arabada olmayan bir şey arka koltuk kafalıkların arkasında da hoparlör var 90lardaki araçlar gibi. Güzel bir detay.

    Gelelim sıkıntılı yanlara:
    -Motor klasik 1.6 atmosferik ciğeri belli. Manuel vitesle bile kesmeyen 1.6 atmosferik motor, tork konvertörlü eski tip şanzımanla birleşince tam sağır sığıra dönüşmüş. Hızlanmak istediğinizde motor bağırıyor, ama ses var görüntü yok. Nazlana nazlana hızlanıyor. Bunu 90hplık 1.2tsi bir polo cebinden çıkarıyor ani hızlanmalarda, koltuğa yapıştırmada. Bu açıdan performans isteyene çok keyifsiz bir araç.
    -Bu motor bu kasa ve şanzımana yeterisz geldiğinden araç benzini içiyor. Lpg şart. Benzinde rahatlıkla 10litreyi geçiyor. Ama lpg varsa sıkıntı yok. Ben lpg istemiyorum derseniz otm civic boşuna para yakıyor bana göre.
    -Bir japon klasiği olarak izolasyon baya zayıf. Ama bu bitüself gibi izolasyon malzemeleriyle çöözülüyor. Arkadaşım kendi bagaj sacına, kapı içlerine kendi izolasyon yaptı az bir maliyetle. SOnuç araç gayet iyi değerlere geldi, neredeyse makyajsız bir jettaya yaklaştı diyebilirim. Hala yetersiz ama rahatsız edici değil. Bu araba alınacaksa kesinlikle izolasyon yapılmalı.

    Şimdi bu arabayı özetlersem; performans ve tüketimi çıkarırsak -ki aslında bunlar bir araçtaki çok önemli detaylar-, araç türk halkı klasik aile yapısı için ve bir şehir içi aracı olarak mükemmel. Bir kere ferah, süspansiyonları yollarımıza uygun konforlu, direksiyonu yumuşak, motor şazıman uyumu akışı güzel. Bagajı iyi. Hazır lpgli olması affettirici. Bu bakımdan ferah ve rahat bir c sedan isteyen ama performansla işim olmaz diyen adama rahatlıkla önerilir. Yok ben bastı mı gitsin isteirm, sportif olsun, az yaksın çok kaçsın diyorsanız ömür törpüsü olur.

    Jetta mı civic mi derseniz jetta bir bütün olarak çok çok daha iyi bir araç. Ama malzemesi civicten çok iyi değil, konsolu da civicten eski kalıyor üstüne son derece gergin amortisörlere sahip bir amaç. Bu bakımdan civic düşünülebilir. Ama dsg tsi motor uyumu ve performansı, tok yapısı, izolasyonu, daha iyi bagajı, yola oturuşu ile sportif araba isteyenin bakacağı araç jetta da. Hondanın en büyük falsosu o motor.

    Hocam tam dediklerinize katılıyordum ama performansta size katılmadım dedim. Sınıfına göre gayet iyi bir performansı var. Yarış yapmıyoruz kalkış yaparken. Kalktı mı zaten 100 den sonra akıyor. Sol şeritten yardıra yardıra gidiyorum ve dediğiniz gibi gayet az yakmakta lpg ile. 55 bin km ye yaklaştım ve kuruş yakıt tüketimi falan yapmıyorum gerçekten az yakmakta. Ben performansından fazlasıyla memnunum. Yüksek devir çevirmek için üretilmiş bir araç. Hakkını vermek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek


    quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fb7 kasanin yol tutusunun iyi olduguda tartisilir aracin ne tepki verecegini anlamak icin ilah olmak lazim yana yatma egilimide fazla bilmiyorum benim gozumde fluence bile daha iyi bi konumda

    Virajlara golf ve focus ile birlikte giriyorum golf ve focus sürücülerinin ayağı frene gidiyor, selektör yapmak zorunda kalıyorum siz anlayın

    Focus sürücüsünün haberi var mı bu olanlardan?

    Haberi olmasa yazmazdım merak etme, inatla yol vermeme ısrarını geçtikten sonra arkamdan selektör yapmasıyla süsledi

    Helal sana Ayrton Senna..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende en çok FD6 civicleri severim.

    Yeni çıkan modellerin tasarımını hiç beğenmiyorum.

    Aynı durum toyotada var corollaların yeni kasası çok itici besili camış gibi duruyor.

    Japon araçları tasarım olarak hiç hoşuma gitmemeye başladı o eski estetik tasarımlar artık yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Geçen kış iş arkadaşım aldı, ben de kullandım, birkaç kelam edeyim madem;

    -Aracın ilk versiyonları çok tipsizdi ama bu makyajlıları bence fena değil.
    -İçi c sınıfı araçlar arasında oldukça ferah. Yani millet poloya küçük dar falan der ama focusun içi polodan daha dar ona laf etmez misal. Civic hem enlemesine hem boylamasına ferahj bir alan sunuyor, koltukları geniş, süngerleri rahat. Aracın içi aydınlık.
    -İç malzeme kalitesi biraz düşük ama alışılıyor, diğer konular güzel olunca takmıyorsunuz.
    -Koltuk ısıtması harika çalışıyor güncel civicten daha iyi.
    -Direksiyonu çok yumuşak ama son derece hisli. Bravo honda. Yeni civicte taş gibi direksiyon var hiç sevmedim.
    -Amortisörler son derece yumuşak ve konforlu. Vwden sonra oh be diyorsunuz.
    -İç tasarım, kadranlar vs şık, aynalar büyük görüş çok başarılı.
    -Şanzıman klasik eski tip tam otm tork konvertörlü ve harika çalışıyor. İpek gibi. Gerçek tork konvertörlü tadı arayan kaçırmamalı.
    -Bayi çıkış lpg süper, araç lpg ile muazzam ekonomik ve hiç bir sıkıntısı uyuşmazlığı yok.
    -Bugün çoğu arabada olmayan bir şey arka koltuk kafalıkların arkasında da hoparlör var 90lardaki araçlar gibi. Güzel bir detay.

    Gelelim sıkıntılı yanlara:
    -Motor klasik 1.6 atmosferik ciğeri belli. Manuel vitesle bile kesmeyen 1.6 atmosferik motor, tork konvertörlü eski tip şanzımanla birleşince tam sağır sığıra dönüşmüş. Hızlanmak istediğinizde motor bağırıyor, ama ses var görüntü yok. Nazlana nazlana hızlanıyor. Bunu 90hplık 1.2tsi bir polo cebinden çıkarıyor ani hızlanmalarda, koltuğa yapıştırmada. Bu açıdan performans isteyene çok keyifsiz bir araç.
    -Bu motor bu kasa ve şanzımana yeterisz geldiğinden araç benzini içiyor. Lpg şart. Benzinde rahatlıkla 10litreyi geçiyor. Ama lpg varsa sıkıntı yok. Ben lpg istemiyorum derseniz otm civic boşuna para yakıyor bana göre.
    -Bir japon klasiği olarak izolasyon baya zayıf. Ama bu bitüself gibi izolasyon malzemeleriyle çöözülüyor. Arkadaşım kendi bagaj sacına, kapı içlerine kendi izolasyon yaptı az bir maliyetle. SOnuç araç gayet iyi değerlere geldi, neredeyse makyajsız bir jettaya yaklaştı diyebilirim. Hala yetersiz ama rahatsız edici değil. Bu araba alınacaksa kesinlikle izolasyon yapılmalı.

    Şimdi bu arabayı özetlersem; performans ve tüketimi çıkarırsak -ki aslında bunlar bir araçtaki çok önemli detaylar-, araç türk halkı klasik aile yapısı için ve bir şehir içi aracı olarak mükemmel. Bir kere ferah, süspansiyonları yollarımıza uygun konforlu, direksiyonu yumuşak, motor şazıman uyumu akışı güzel. Bagajı iyi. Hazır lpgli olması affettirici. Bu bakımdan ferah ve rahat bir c sedan isteyen ama performansla işim olmaz diyen adama rahatlıkla önerilir. Yok ben bastı mı gitsin isteirm, sportif olsun, az yaksın çok kaçsın diyorsanız ömür törpüsü olur.

    Jetta mı civic mi derseniz jetta bir bütün olarak çok çok daha iyi bir araç. Ama malzemesi civicten çok iyi değil, konsolu da civicten eski kalıyor üstüne son derece gergin amortisörlere sahip bir amaç. Bu bakımdan civic düşünülebilir. Ama dsg tsi motor uyumu ve performansı, tok yapısı, izolasyonu, daha iyi bagajı, yola oturuşu ile sportif araba isteyenin bakacağı araç jetta da. Hondanın en büyük falsosu o motor.

    Hocam tam dediklerinize katılıyordum ama performansta size katılmadım dedim. Sınıfına göre gayet iyi bir performansı var. Yarış yapmıyoruz kalkış yaparken. Kalktı mı zaten 100 den sonra akıyor. Sol şeritten yardıra yardıra gidiyorum ve dediğiniz gibi gayet az yakmakta lpg ile. 55 bin km ye yaklaştım ve kuruş yakıt tüketimi falan yapmıyorum gerçekten az yakmakta. Ben performansından fazlasıyla memnunum. Yüksek devir çevirmek için üretilmiş bir araç. Hakkını vermek lazım

    Performans beklentisi kişilere göre değişir. Sizin araçtan ne beklediğinizi, civicten önce ne gibi araçlar kullanıp ne gibi tecrübeleriniz olduğunu bilemem. Ben kendi sürdüğüm ya da sahip olduğum araçlardan gelen tecrübelerim neticesinde bunu yazıyorum. 69hplik cliodan gelen adama civic performanslı gelebilir orasını bilemem.

    100den sonra hızını alınca gidiyor demişsiniz. Hızını alınca kamyon da gidiyor ona bakarsak. Performans demek 200km hız demek değildir ki, rampada gaza tepkisi, ani manevra isteklerinde ataklığı, 50-100km arasındaki elastikiyeti gibi şeyler performansı gösterir. Bu aracın devir çevirmesi birşeyi değiştirmiyor, bunun 6000 devirde bağırıp nazlana nazlana hızlanmasının yanında turbo motorlu bir araç 2500 devirde çok daha atik bir şekilde hızlanıyor. İsterseniz yokuş çıkarken tam gaz yapın bakın ne oluyor. Civic vites düşürüp tam gaz bağırıp gıdım gıdım hızlanırken, turbo motorlu araçlar yanınızdan rölanti devrinde bağırmadan uçup giderler. İşte sorun burda, artık atmosferik motorun devri geçti, üstüne 1.6 gibi küçük hacim performansı olmayan motorları 5 ileri uzun oranlı tork konvertörlü şanzımanla birleştirmiş honda. Sonuç olarak performansın kötü olması hiç şaşırtıcı değil çünkü tork konvertörlü şanzımanlar yapıları gereği motorun torkundan çalarlar hem de iyi bir miktar. Zaten atmosferik olmasından dolayı düşük torku var 150-160nm gibi, onu da anca 5-6bin devire çıkınca veriyor, onunda 30-40nm torkunu şanzıman yiyor, dolayısıyla araç 100-120nm torklu araç gibi gidiyor. Ha yok ben manueli için konuşuyorum diyorsanız onun da 1.6 atmosferik motorlu c sınıfı araçlar arasında standart bir gidişi var, ne eksik ne fazla. Benim değerlendirmelerimin otm versiyonu için olduğunu hatırlatayım.

    Aynı hatayı mazda, toyota da yapıyor. Bizde 1.6 motor, amerikada hepsi 2-2,5litre atmosferiklerle aynı şanzımanlarla sunuluyor. O hacimde keyifli tabi, ama bizdeki versiyonlarda motor zayıf. Bunu bütün civic kullananlar söylüyor zaten. Aracınızdan memnun olablirsiniz ama doğruya doğru. Diyorum ya gidin bir turbo motorlu otm araç kullanın sonra kendi aracınız performanslı mıymış değil miymiş görürsünüz.

    Bana göre fb7 civic, corolla ve mazda 3 ile birlikte sınıfının en kötü performansına sahip. Yineliyorum otm versiyonlar için konuşuyorum, benim için 2018lere gelmişiz manuel araba almanın bir manası yok çünkü. Diğer tüm rakiplerinde turbo motor opsiyonları var ve bariz daha ataklar.

    Yeni kasa civictede aynı motor aynı şanzıman aynı sorunlar devam ediyor. Sadece rs ve sport modellerin gidişi güzel onlar da pahalı. Hondanın artık standart modellerinde turbo motora geçmesi lazım, treni çoktan kaçırdı. Garanti, donanım vs bunlar güzel şeyler ama araç basınca gitmiyorsa, 10 litre yakıyorsa o zaman bir manası kalmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Geçen kış iş arkadaşım aldı, ben de kullandım, birkaç kelam edeyim madem;

    -Aracın ilk versiyonları çok tipsizdi ama bu makyajlıları bence fena değil.
    -İçi c sınıfı araçlar arasında oldukça ferah. Yani millet poloya küçük dar falan der ama focusun içi polodan daha dar ona laf etmez misal. Civic hem enlemesine hem boylamasına ferahj bir alan sunuyor, koltukları geniş, süngerleri rahat. Aracın içi aydınlık.
    -İç malzeme kalitesi biraz düşük ama alışılıyor, diğer konular güzel olunca takmıyorsunuz.
    -Koltuk ısıtması harika çalışıyor güncel civicten daha iyi.
    -Direksiyonu çok yumuşak ama son derece hisli. Bravo honda. Yeni civicte taş gibi direksiyon var hiç sevmedim.
    -Amortisörler son derece yumuşak ve konforlu. Vwden sonra oh be diyorsunuz.
    -İç tasarım, kadranlar vs şık, aynalar büyük görüş çok başarılı.
    -Şanzıman klasik eski tip tam otm tork konvertörlü ve harika çalışıyor. İpek gibi. Gerçek tork konvertörlü tadı arayan kaçırmamalı.
    -Bayi çıkış lpg süper, araç lpg ile muazzam ekonomik ve hiç bir sıkıntısı uyuşmazlığı yok.
    -Bugün çoğu arabada olmayan bir şey arka koltuk kafalıkların arkasında da hoparlör var 90lardaki araçlar gibi. Güzel bir detay.

    Gelelim sıkıntılı yanlara:
    -Motor klasik 1.6 atmosferik ciğeri belli. Manuel vitesle bile kesmeyen 1.6 atmosferik motor, tork konvertörlü eski tip şanzımanla birleşince tam sağır sığıra dönüşmüş. Hızlanmak istediğinizde motor bağırıyor, ama ses var görüntü yok. Nazlana nazlana hızlanıyor. Bunu 90hplık 1.2tsi bir polo cebinden çıkarıyor ani hızlanmalarda, koltuğa yapıştırmada. Bu açıdan performans isteyene çok keyifsiz bir araç.
    -Bu motor bu kasa ve şanzımana yeterisz geldiğinden araç benzini içiyor. Lpg şart. Benzinde rahatlıkla 10litreyi geçiyor. Ama lpg varsa sıkıntı yok. Ben lpg istemiyorum derseniz otm civic boşuna para yakıyor bana göre.
    -Bir japon klasiği olarak izolasyon baya zayıf. Ama bu bitüself gibi izolasyon malzemeleriyle çöözülüyor. Arkadaşım kendi bagaj sacına, kapı içlerine kendi izolasyon yaptı az bir maliyetle. SOnuç araç gayet iyi değerlere geldi, neredeyse makyajsız bir jettaya yaklaştı diyebilirim. Hala yetersiz ama rahatsız edici değil. Bu araba alınacaksa kesinlikle izolasyon yapılmalı. Fakat şu da var ki japon japon diye 80-90bin lira para verilip 0km olarak alınan araca, sahibinin kapı pandizotlarına kadar kendi sökerek kendisinin izolasyon yapmak zorunda kalması tam bir rezillik örneği. Japonlar bu kadar mı aciz, bu kadar mı özürlüsünüz bu konuda? Müşteriye saygı sıfır. Tamam teneke gibi dğeil izolasyon ama pütürlü asfaltta vs çok yorar admaı uzun yolda.
    -Amortisörleri şehir içinde çok konforlu dedim ama bu ve önceki kasada olan kronik sorun amortisörlerin kısa çalışma aralığı bu araçta da devam ediyor. Uzun yolda yüksek hızda iyi yol alıyor, tutuyor ama sertve ani çukur darbelerde amortisörler çalışma limitine gelince bam güm vurarak çalışıyorlar. bu iki kasa bu yüzdne çok şikayet alır. Fakat araç ağılıklı olarak şehir içi kullanılıyorsa bence böyle olması konfor için daha iyi.

    Şimdi bu arabayı özetlersem; performans ve tüketimi çıkarırsak -ki aslında bunlar bir araçtaki çok önemli detaylar-, araç türk halkı klasik aile yapısı için ve bir şehir içi aracı olarak mükemmel. Bir kere ferah, süspansiyonları yollarımıza uygun konforlu, direksiyonu yumuşak, motor şazıman uyumu akışı güzel. Bagajı iyi. Hazır lpgli olması affettirici. Bu bakımdan ferah ve rahat bir c sedan isteyen ama performansla işim olmaz diyen adama rahatlıkla önerilir. Yok ben bastı mı gitsin isteirm, sportif olsun, az yaksın çok kaçsın diyorsanız ömür törpüsü olur.

    Jetta mı civic mi derseniz jetta bir bütün olarak çok çok daha iyi bir araç. Ama malzemesi civicten çok iyi değil, konsolu da civicten eski kalıyor üstüne son derece gergin amortisörlere sahip bir amaç. Bu bakımdan civic düşünülebilir. Ama dsg tsi motor uyumu ve performansı, tok yapısı, izolasyonu, daha iyi bagajı, yola oturuşu ile sportif araba isteyenin bakacağı araç jetta da. Hondanın en büyük falsosu o motor.

    En azindan yalitim yapmayip konfordan kisiyorlar, meshur buyuk alman markasinin yaptigi gibi 2018 model sozde sinifinin en iyi en mukemmel sinif standartlarini belirleyen tok kapi sesli b segment aracini 2 havayastigi ile satip guvenlikten calmiyorlar.



    2 sene garanti verip sonra iyi niyete mahkum etmiyorlar nissani saymazsan 5 yildan asagi garanti vereni yok,





    Musteriye saygili olan bence japonlar.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Hata ediyor 5 yıl garanti verip ilk olayda kullanıcı hatası demelilerdi. Bilmiyorlar işte işi 5 yıllık araca iyi niyet falan neden kasıyorsun yoksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Hata ediyor 5 yıl garanti verip ilk olayda kullanıcı hatası demelilerdi. Bilmiyorlar işte işi 5 yıllık araca iyi niyet falan neden kasıyorsun yoksa.

    Valla daha garantiden sorun yasamadim, eski aracimda 5. Yilda bile garantiden parca degistirdi mitsubishi.



    Bazi servislerin tutumunu genelleyemezsin. Gercekten Kullanici hatasi olan seylerde var tabi .



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merak ettim konu sahibi ne marka aldı ???
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    Hocam halen birşey alamadık nasip işde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence önceki kasadan sonra beklentileri karşılamadı.Teknolojik olarak donanımları biraz düşüktü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otobilge kullanıcısına yanıt
    valla bu saatten sonra almakta zor ;ben kasım da dandik civic Fb 7 yi 58 bine aldım;şu an emsalleri 65-66 binlere gelmiş...
    en kötü karar kararsızlıktan iyidir demiş birileri...gönül daha tok bir Accord isterdi ama imkan meselesi...yine de memnunum..
  • Devir ekonomi devri. Bir önceki aracim VW idi. Sanayi ile akraba etti beni. Yıllık bakim harici 3 yıl da toplam 6500 lira para harcadım araca. Şurası da ayrı konu araç 150000 km de idi. Ve dizeldi. Bu kadar masraf açması normal mi bilmiyorum.



    İşin ayrı boyutu, arabayı genellikle eşim sürüyor. O nedenle otomatik almam şart oldu. Evet, civic in malzeme kalitesi kötü. Ses yalıtımı zayıf. Kapılarında tokluk hissiyati yok. Motoru tork yoksunu. Ancak şanzıman ve motoru sorunsuz. Yıllık bakımı haricinde servise götürmüyor. Ek olarak motor lpg ile uyumlu. Lpg tüketimi bence düşük. Isterse şehir içi 10 lt yaksin, yine az bence. Motoru sessiz. Dizel gibi ses çıkarmıyor. Subap deformasyon problemi yok. Donanım olarak zengin. Ve genel olarak araç dizel kadar az yakıyor sayilir ve sorunsuz. Gidip te yarın bir gün başıma ne iş açacak çift kavramali ya da lpg uyumsuz motorlu araç alayım ki. Olsun varsın tork yoksunu, izolasyonu kötü olan bir araba olsun. Ama az yaksin ve benim başımı agritmasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    civic mi 100'den sonra yardırıyor? emin misiniz?

    rs değil dimi, bildiğimiz 1.6 otomatik civic? rs ise eyvallah lafım yok.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.