Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (164. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21.211
Cevap
141
Favori
1.349.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihfx

    merhaba arkadaşlar,

    99 model accord 2.0 ex imi sattım.

    şimdi 2003 de yenilenen kasadan almak istiyorum. vergi sebebi ile 2.0 motor almak durumundayım. fiyatları cazip olanlar 2.0 sport ve 2.0 comfort olanlar. 24 bin liradan başlıyor fiyatlar ki bu fiyatlardan direk 500 düşülebilir.

    şu linkten fiyatlara bakabilirsiniz.
    http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[detay_5_min]=2003&b[detay_5_max]=9999999999&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[pricecurr]=1&b[page]=1&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=asc&c2=94012&c=94012&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=1&c=23514&c2=23514


    yalnız sahibinden.com daki ilanlara baktım bazı araçlar 2 egzoz çıkışlı bazıları ise 1 egzozlu. bakıyorum iki araçta 2.0 sport kategorisinde. bunlar sonradan yaptırmamı yoksa çift egzoz çıkışı bir opsiyon yada bazı modellerde standartmı sunuluyor ?

    benim istediğim özellikler deri döşeme, otomatik vites, yol bilgisayarı, sunroof, elektrikli ısıtmalı koltuk, yokuşda kaydırmasın ve patinaj yapmasın.

    bu özellikler 2.0 comfort yada 2.0 sportta varmı. comfort ile sport arasında ne farklar var ? yada birileri 2003 2007 arası accord versiyonları arasındaki farkları detaylı olarak açıklayabilirmi ?

    son olarak yakıt tüketimi. ben 2.0 ex 99 model ile şehirler arası 22-23 ve şehir içi 28-30 yakıyordum. şehirler arası tüketim 10-11 litre civarıydıki bu baya yüksek bence. bu 2.0 lar ne kadar tüketim yaparlar , şehirler arası 6-7 yakması lazım lpg ile olsun 8-9 ama 11 lere gelmesi mümkünmüdür ? yada şöyle söyleyeyim 9 litre lpg harcasa 2.09 dan varsaysak 18-19 kuruş yakması mümkünmü yoksa hayalmi ?


    2.0 i-Vtec motorla şehirler arası 90-100 km/s arası 7.5 litre lpg tüketirsin. Bu da 16 kuruş yapar. Cruise control bu konuda sana oldukça yardımcı olur. Verdiğim tüketim azami değer. Daha altını da görebilirsin. Ben Ankara-İstanbul otobanında 110-120 km/s ile 15.4 kuruş yaktım 2.4 Accord ile 3 ay önce. Şu anki LPG fiyatı ile 16.5 kuruş yapar. Motorda ve LPG ayarlarında bir sorun yoksa bu değerleri kesinlikle tutturursun.
    2 litre motorlarda tek egzos çıkışı var. Çift gördüklerin sonradan süs olarak egzos ucu taktırmış olabilirler ya da egzos sistemini yenilemiş olabilirler.
    """deri döşeme, otomatik vites, yol bilgisayarı, sunroof, elektrikli ısıtmalı koltuk, yokuşda kaydırmasın ve patinaj yapmasın""" bu özellikler 2.0 motorların Executive modellerinde var. Bunları istiyorsan mutlaka Executive donanımı tercih et. Sportlarda yarı deri ve ısıtmasız koltuklar var, sunroof yok, siyah döşemeler, optitron olmayan göstergeler vs vs. Ancak 2006'ya kadarki hiçbir accordda yol bilgisayarında tüketim verileri yok. Sadece km ve dış sıcaklık var. 2007'den itibaren tüketim göstergesi eklendi bilgin olsun. Accordların 2.2 dizel motorları hariç tamamı otomatik vites. Yokuşta kaçırmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihfx

    merhaba arkadaşlar,

    99 model accord 2.0 ex imi sattım.

    şimdi 2003 de yenilenen kasadan almak istiyorum. vergi sebebi ile 2.0 motor almak durumundayım. fiyatları cazip olanlar 2.0 sport ve 2.0 comfort olanlar. 24 bin liradan başlıyor fiyatlar ki bu fiyatlardan direk 500 düşülebilir.

    şu linkten fiyatlara bakabilirsiniz.
    http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[detay_5_min]=2003&b[detay_5_max]=9999999999&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[pricecurr]=1&b[page]=1&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=asc&c2=94012&c=94012&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=1&c=23514&c2=23514


    yalnız sahibinden.com daki ilanlara baktım bazı araçlar 2 egzoz çıkışlı bazıları ise 1 egzozlu. bakıyorum iki araçta 2.0 sport kategorisinde. bunlar sonradan yaptırmamı yoksa çift egzoz çıkışı bir opsiyon yada bazı modellerde standartmı sunuluyor ?

    benim istediğim özellikler deri döşeme, otomatik vites, yol bilgisayarı, sunroof, elektrikli ısıtmalı koltuk, yokuşda kaydırmasın ve patinaj yapmasın.

    bu özellikler 2.0 comfort yada 2.0 sportta varmı. comfort ile sport arasında ne farklar var ? yada birileri 2003 2007 arası accord versiyonları arasındaki farkları detaylı olarak açıklayabilirmi ?

    son olarak yakıt tüketimi. ben 2.0 ex 99 model ile şehirler arası 22-23 ve şehir içi 28-30 yakıyordum. şehirler arası tüketim 10-11 litre civarıydıki bu baya yüksek bence. bu 2.0 lar ne kadar tüketim yaparlar , şehirler arası 6-7 yakması lazım lpg ile olsun 8-9 ama 11 lere gelmesi mümkünmüdür ? yada şöyle söyleyeyim 9 litre lpg harcasa 2.09 dan varsaysak 18-19 kuruş yakması mümkünmü yoksa hayalmi ?


    2.0 i-Vtec motorla şehirler arası 90-100 km/s arası 7.5 litre lpg tüketirsin. Bu da 16 kuruş yapar. Cruise control bu konuda sana oldukça yardımcı olur. Verdiğim tüketim azami değer. Daha altını da görebilirsin. Ben Ankara-İstanbul otobanında 110-120 km/s ile 15.4 kuruş yaktım 2.4 Accord ile 3 ay önce. Şu anki LPG fiyatı ile 16.5 kuruş yapar. Motorda ve LPG ayarlarında bir sorun yoksa bu değerleri kesinlikle tutturursun.
    2 litre motorlarda tek egzos çıkışı var. Çift gördüklerin sonradan süs olarak egzos ucu taktırmış olabilirler ya da egzos sistemini yenilemiş olabilirler.
    """deri döşeme, otomatik vites, yol bilgisayarı, sunroof, elektrikli ısıtmalı koltuk, yokuşda kaydırmasın ve patinaj yapmasın""" bu özellikler 2.0 motorların Executive modellerinde var. Bunları istiyorsan mutlaka Executive donanımı tercih et. Sportlarda yarı deri ve ısıtmasız koltuklar var, sunroof yok, siyah döşemeler, optitron olmayan göstergeler vs vs. Ancak 2006'ya kadarki hiçbir accordda yol bilgisayarında tüketim verileri yok. Sadece km ve dış sıcaklık var. 2007'den itibaren tüketim göstergesi eklendi bilgin olsun. Accordların 2.2 dizel motorları hariç tamamı otomatik vites. Yokuşta kaçırmaz.


    şimdi şu araçlardan hangisi executive ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-honda-accord-51303633/detay/#
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-102-binde-kazasiz-orjinal-2-0-full-full-accort-tiptronik-gumus-50968547/detay/

    şu tutuyor mesela executive özelliklerini. deri döşeme ısıtma sunroof vs herşey var araçta.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-honda-accord-2006-54107708/detay/

    yada şöyle diyelim kategori burada. ama burdaki çoğu aracın koltuğu elektrikli yada sunroofu varmış gibi durmuyor ???

    linki kopyalayıp yapıştırın lütfen.

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[detay_5_min]=2003&b[detay_5_max]=9999999999&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[pricecurr]=1&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=asc&b[page]=1&c2=94012&c=94012&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=1&c=94012&c2=94012



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihfx -- 13 Temmuz 2011; 20:32:21 >




  • birde kesin bilen varsa fabrika tüketim verilerini yazabilirmi _

    2.0 comfor
    2.0 sport
    2.0 executive
    2.4 executive

    ?

    sahibinden.com da sport tüketimi şehiriçi 10.6 göstermiş ama ex modeli için 12.2 göstermiş.
  • 2.0nin dolusunu arasan yaz bitecek, boş kasa alırsan zaten 2 ay sonra için içini yiyecek yanlışmı yaptım acaba diye..

    Ayda 100 lira vergi paranı bir köşeye ayır, Kaliteli LPG li güzel bir 2.4 al derim.Dediğin özelliklerin hepsi olsun hem daha az yaksın hemde içine sinsin.
  • aynen katılıyorum.vsa lı çift egsozlu ve daha güçlü 2.4 en iyi seçim.
  • yaz geçsin sorun değil. bu 2. araç olacak zaten, yaz sonunda doğru düzgün birşeyler çıkar heralde. şu an fiyatlarda yüksek zaten. 1-2 sene öncesine göre fiyatlar çok uçtu bence. 1-3 bin lira kadar artmış durumda.

    2.4 ün yıllık vergisi 1315 lira.
    2.0 yıllık vergisi 876 lira.

    2003 model 2.4 ex in kasko değeri 2011 temmuz için 24500 lira. aracın vergisi %5 lik dilimi geçiyor (1315 lira aracın kasko değerinin %5 ini geçemez) yani vergisi kasko için 26300 den fazla olması lazım, oysaki 24500 kasko değerli aracın vergisi en fazla 1225 lira olabilir . böylece bir alt dilim olan 1800-2000 motordan ödersek 876 dan öderiz heralde. bu şekilde yapan oldumu ?

    2004 accord ex in değeri ise 29250 (tsrb nin sitesinden bu değer var) lira. bu ise %5 lik dilimi kurtarıyor yani vergisi kesinkez 1315 lira.

    bir başka adreste
    http://www.gib.gov.tr/fileadmin/kasko2011/HONDA.htm?sayfa2011=fileadmin%2Fkasko2011%2FHONDA.htm&test=Sonu%E7lar
    burdada 119 nolu araç olan accord 2.4 ex in değer 26600 yani %5i 1330 lira ediyor kıl payı kaçırıyoruz. ama 2012 de tahmin ediyorum bu kurtarır.

    2003 accord 2.4 ex sahipleri sizden bilgi bekliyorum.

    ayrıca bu 2.4 motorun uzun yolda 22-25 kuruş civarı ve şehir içi 35 kuruş civarı yakacağını düşünüyorum.
    fabrika verisi lpg 2.30 liradan hesap edersek şehir içi 31,5 kuruş eder. şehirler arası 15.8 kuruş eder. lpg nin %10-20 sini ekleyin işte. ama yinede şehirler arası 20 nin altına düşmez .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihfx -- 13 Temmuz 2011; 22:58:33 >




  • En son depoyu 1 saat önce bitirdim. Ankara şehiriçi yoğun (sıkışık trafik, kızılay, ayrancı, dik yokuşlar, ışıklar, KLİMA 305 km'nin tamamında tam güç açık, çalışır vaziyette klimalı 20 dakikalık bekleme vs vs.) + şehiriçi sakin düzlük (km'nin yarısı), boş depoya 60 TL'lik gaz aldım ve 305 km'de bitirdim. Yani 19.6 kuruş. İster inanın ister inanmayın. Arkadaşlarım muhtelif markaların 1.6 motorlarıyla 25-28 kuruş yakıyor bu şartlarda.
    İşte i-Vtec..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondaMental -- 14 Temmuz 2011; 0:24:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    En son depoyu 1 saat önce bitirdim. Ankara şehiriçi yoğun (sıkışık trafik, kızılay, ayrancı, dik yokuşlar, ışıklar, KLİMA 305 km'nin tamamında tam güç açık, çalışır vaziyette klimalı 20 dakikalık bekleme vs vs.) + şehiriçi sakin düzlük (km'nin yarısı), boş depoya 60 TL'lik gaz aldım ve 305 km'de bitirdim. Yani 19.6 kuruş. İster inanın ister inanmayın. Arkadaşlarım muhtelif markaların 1.6 motorlarıyla 25-28 kuruş yakıyor bu şartlarda.
    İşte i-Vtec..

    Super bir deger ben 20kurusu bırak 25 kurusa bile raziyim. Ankara son zamanlarda (1yil) trafik artısı cok fazla. Sürekli sıkışık trafikle karşılaşır olduk. Gidisat kötü bu yonden. Araç bakmaya başladım ama fiyatlar cok yüksek bakalım kafamıza gire bir araba bulabilecekmiyiz. Detaylı inceleme bekliyoruz hocam senden :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    En son depoyu 1 saat önce bitirdim. Ankara şehiriçi yoğun (sıkışık trafik, kızılay, ayrancı, dik yokuşlar, ışıklar, KLİMA 305 km'nin tamamında tam güç açık, çalışır vaziyette klimalı 20 dakikalık bekleme vs vs.) + şehiriçi sakin düzlük (km'nin yarısı), boş depoya 60 TL'lik gaz aldım ve 305 km'de bitirdim. Yani 19.6 kuruş. İster inanın ister inanmayın. Arkadaşlarım muhtelif markaların 1.6 motorlarıyla 25-28 kuruş yakıyor bu şartlarda.
    İşte i-Vtec..

    Super bir deger ben 20kurusu bırak 25 kurusa bile raziyim. Ankara son zamanlarda (1yil) trafik artısı cok fazla. Sürekli sıkışık trafikle karşılaşır olduk. Gidisat kötü bu yonden. Araç bakmaya başladım ama fiyatlar cok yüksek bakalım kafamıza gire bir araba bulabilecekmiyiz. Detaylı inceleme bekliyoruz hocam senden :)


    Kullandığınız araç nedir?




  • @ali38 daha yeni captiva aldık sıfır olarak. 2 sene kadar alfa 156 selespeed 2.0 triptronik 155 beygir tuplu vardı bir arkadasa verdik onuda simdi gözümde bu araç var 2.4 istiyorum. Hic inceleme fırsatı bulamadım o kadar galeri gezdim Ankara'da arabayı bulamadım :((
  • Accord 2.4 çok popüler bir araç. Lüks bir araç öncelikle. Bindiğiniz zaman bağımlılık yapıyor. Sadece koltukları bile yeter. Müthiş konforlu ve spor. Arka koltuklrın omuz destekleri bu sınıfta birçok arabada bile yok. Arkadaşın 406'sına bindik geçenlerde. Arka koltuklar şahin koltuğundan farksız. Accord'un koltukları geriye doğru eğimli, rahat ve geniş. Aracın donanımı çok iyi. Kronik sorunu yok. Motorları 1 milyon km'yi deviriyor açılmadan. i-Vtec motorlar ise müthiş bir ekonomi sunuyor. Birazdan i-Vtec lerin çalışma prensibini yazacağım. 19.6 kuruş/km'nin açıklaması olur hemde. ARacın piyasası çok iyi. Lüks ve gösterişli. Bakan bir daha bakıyor inanın (Dikiz aynasından ne zaman baksam geçtiğim yayalar bana bakıyor). Araç hakkında sormak istedikleriniz varsa yazın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    Accord 2.4 çok popüler bir araç. Lüks bir araç öncelikle. Bindiğiniz zaman bağımlılık yapıyor. Sadece koltukları bile yeter. Müthiş konforlu ve spor. Arka koltuklrın omuz destekleri bu sınıfta birçok arabada bile yok. Arkadaşın 406'sına bindik geçenlerde. Arka koltuklar şahin koltuğundan farksız. Accord'un koltukları geriye doğru eğimli, rahat ve geniş. Aracın donanımı çok iyi. Kronik sorunu yok. Motorları 1 milyon km'yi deviriyor açılmadan. i-Vtec motorlar ise müthiş bir ekonomi sunuyor. Birazdan i-Vtec lerin çalışma prensibini yazacağım. 19.6 kuruş/km'nin açıklaması olur hemde. ARacın piyasası çok iyi. Lüks ve gösterişli. Bakan bir daha bakıyor inanın (Dikiz aynasından ne zaman baksam geçtiğim yayalar bana bakıyor). Araç hakkında sormak istedikleriniz varsa yazın.

    Cok ekonomik bir araç vergi dilimi biraz yüksek olsada sorunsuz bir araç anladığım
    Kadarıyla bakım maliyetleri nedir? Kasko fiyti nedir? Birde ses sistemini merak ediyorum kalitelimi?




  • ALINTIDIR..

    i-VTEC sisteminin en önemli özelliği ve diğer VTEC sistemlerinden farkı, supap zamanlamasının sürekli değişken olmasıdır. VTC (Variable Timing Control - Değişken Zamanlama Kontrolü), motorun çalışması sırasında emme ve egzoz supapları arasındaki supap bindirmesini ayarlayan/değiştiren bir mekanizmadır. VTC ile birlikte i-VTEC, VTEC sistemlerinin en büyük dezavantajı olan orta devir bandındaki güçsüzlüğü ortadan kaldırmıştır. i-VTEC, VTEC-E ve VTEC sistemlerinin bir kombinasyonunu kullanmaktadır. Bu kombinasyon, motorun 12 supapla ekonomi modunda ve 16 supapla güç modunda çalışabilmesini sağlamaktadır.

    Emme kam miline takılan VTC hareketlendiricisi, motorun yüküne bağlı olarak sürekli değişken supap zamanlamasını sağlaması için yağ basıncı tarafından kontrol edilir. VTC mekanizması, şekilde görülmektedir. Bu sistemde temel fikir, kam milini bağlı olduğu dişliden ayırmak, tabla (mavi renkle gösterilmiştir) ile birbirlerine göre izafi hareketlerini sağlamak, motorun yük ve gaz pedalı durumuna göre değişken zamanlamayı gerçekleştirmektir


    İ. VTEC Mekanizması


    i-VTEC sisteminde, değişken supap zamanlamasını sağlamak için tabla üzerinde dişli çark mekanizması kullanılmaktadır. Kam mili dönme yönünde ilerlerken, eğer supap zamanlamasında avans verilmesi istenirse, tabla kam milini kam dişlisinden ayırır, kam miline kilitlenir ve dişli ile aynı yönde dönerek mili olması gereken açı değerinden daha büyük bir değere getirir. Eğer supap zamanlamasında gecikme yapılması istenirse, tabla kam milini yine kam dişlisinden ayırır, kam miline kilitlenir ve dişli ile ters yönde dönerek mili olması gereken açı değerinden daha küçük bir değere getirir. Supap zamanlamasının değişkenliği bu şekilde sağlanmaktadır. VTC mekanizması, supap zamanlamasını avans veya rötar durumlarında 250 değiştirebilmektedir. VTC elektronik kontrol ünitesi, motor devrini, kam mili ve gaz kelebeği pozisyonunu, ateşleme zamanını ve motorun egzoz durumunu sürekli kontrol ederek gerekli supap zamanlamasını belirler. i-VTEC için 4 kademe bulunmaktadır. 1., 2. ve 3. kademelerde, supapları düşük miktarda açan kam profilleri devrededir. 4. kademedeyse, supapları yüksek miktarda açan kam profilleri devrededir. i-VTEC motorlarda sadece emme kam milinde VTEC sistemi mevcuttur.

    1., 2. ve 3. kademelerde emme supaplarından biri hareketsiz kalmaktadır. Bu, VTEC-E’deki 1 emme supaplı çalışma durumuna benzemektedir. 1 emme supabı hareketsiz dururken, diğeri açılmaktadır. Bu şekilde, hava akımı üzerinde bir türbülans efekti oluşturulmasına, fakir yanma ve rölanti devirlerinde 20:1’den büyük hava-yakıt oranlarına kullanılmasına fırsat vermektedir.

    i-VTEC motorun çalışma kademeleri

    1. kademe, motorun elektronik kontrol ünitesinin 20:1’den yüksek hava yakıt oranlarını kullandığı fakir yanma modudur. VTC, emme/egzoz supap bindirmesini minimuma getirir. 1. kademe, sadece fakir yanma modunda ya da düşük oranlı kelebek pozisyonlarında kullanılır. Elektronik kontrol ünitesi, yüksek oranlı kelebek pozisyonları için 3. kademeyi devreye sokar. 2. kademede, fakir yanma modunu terk edip 14.7-12:1 hava-yakıt oranlarına geri dönebilmektedir ve supap bindirmesini maksimuma çıkarabilmektedir. Bu şekilde EGR efekti artırılmakta ve emisyonlar iyileşmektedir. 3. kademe kontrol ünitesinin, emme/egzoz supaplarının açılmasını ve bindirmesini motor devrine bağlı ve dinamik olarak değiştirdiği bir durumdur. Burada motor devrinin düşük fakat gaz kelebeğinin yüksek oranda açık olduğu durumlar geçerlidir. Yavaş çalışma devirleri; ideal çalışma şartlarının geçerli olduğu düşük devirler, kapalı ya da kapalıya yakın gaz kelebeği pozisyonları anlamına gelir. Bu durum, eğimi sıfıra yakın yol kullanımlarında, sabit hızda kullanımlarda da geçerlidir. 4. kademe, devir yükseldiğinde ve gaz pedalına sonuna kadar basıldığında aktif hale gelir. Bu modda, emme kam milinin supaplarını yüksek oranda açan kamları devreye girer, motor 16 supap moduna geçer. Supapların açık kalma süreleri ve liftleri artar. VTC, istenilen güç miktarını ve optimum emme/egzoz supap zamanlamasını ve bindirmesini elde etmek için emme kam milini dinamik olarak değiştirir.

    iŞTE SİZE BİR DE VİDEO

    http://www.youtube.com/watch?v=9ywhX7BP1m8




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    Accord 2.4 çok popüler bir araç. Lüks bir araç öncelikle. Bindiğiniz zaman bağımlılık yapıyor. Sadece koltukları bile yeter. Müthiş konforlu ve spor. Arka koltuklrın omuz destekleri bu sınıfta birçok arabada bile yok. Arkadaşın 406'sına bindik geçenlerde. Arka koltuklar şahin koltuğundan farksız. Accord'un koltukları geriye doğru eğimli, rahat ve geniş. Aracın donanımı çok iyi. Kronik sorunu yok. Motorları 1 milyon km'yi deviriyor açılmadan. i-Vtec motorlar ise müthiş bir ekonomi sunuyor. Birazdan i-Vtec lerin çalışma prensibini yazacağım. 19.6 kuruş/km'nin açıklaması olur hemde. ARacın piyasası çok iyi. Lüks ve gösterişli. Bakan bir daha bakıyor inanın (Dikiz aynasından ne zaman baksam geçtiğim yayalar bana bakıyor). Araç hakkında sormak istedikleriniz varsa yazın.

    Cok ekonomik bir araç vergi dilimi biraz yüksek olsada sorunsuz bir araç anladığım
    Kadarıyla bakım maliyetleri nedir? Kasko fiyti nedir? Birde ses sistemini merak ediyorum kalitelimi?


    Kaskosu biraz yüksek. İlk defa kasko yaptırıyorsanız (kendi adınıza) en uygun 1800 TL çıkıyor. Hasarsızlığınız varsa 1000 TL civarlarında yapılıyor.
    Ses sistemi çok iyi. 8 hoparlör herşeyi açıklıyor olsa gerek. Teyp üzerinden 6'lı CD değiştirici mevcut. Ses gümbür gümbür geliyor..




  • @Ali38 hocam peki arka diz mesafesi nasil 5 kisi rahatlıkla bu arabada seyahat edebilirmi? Boy 1.90 kendime gore ayarlasam arkada yeterli diz mesafesi kalırmı? Birde sormak istediğim birsey var araba kasislerde çukurları cok hissettiriyormu? sürücü koltuğu elektronik mı? Klima performansı nasıldır? Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    Accord 2.4 çok popüler bir araç. Lüks bir araç öncelikle. Bindiğiniz zaman bağımlılık yapıyor. Sadece koltukları bile yeter. Müthiş konforlu ve spor. Arka koltuklrın omuz destekleri bu sınıfta birçok arabada bile yok. Arkadaşın 406'sına bindik geçenlerde. Arka koltuklar şahin koltuğundan farksız. Accord'un koltukları geriye doğru eğimli, rahat ve geniş. Aracın donanımı çok iyi. Kronik sorunu yok. Motorları 1 milyon km'yi deviriyor açılmadan. i-Vtec motorlar ise müthiş bir ekonomi sunuyor. Birazdan i-Vtec lerin çalışma prensibini yazacağım. 19.6 kuruş/km'nin açıklaması olur hemde. ARacın piyasası çok iyi. Lüks ve gösterişli. Bakan bir daha bakıyor inanın (Dikiz aynasından ne zaman baksam geçtiğim yayalar bana bakıyor). Araç hakkında sormak istedikleriniz varsa yazın.


    lpg yi kaçtan alıyorsunuz ? yazdığınız tüketim lpg 2,30 liradan olursa 8,5 litre/100 km ye denk geliyor. bahsettiğiniz koşullar için mükemmel bence. şehirler arası verisi zaten 6.9/100 km bu aracın.




  • Bende yardımcı olmaya çalışayım.
    benim boyumda 1.90 uzun seyahatlerde arabadaki en kısa boyluyu arkama oturtuyorum.zira 1.70 ve üzeri sıkıntı yaratabiliyor.ancak koltukların ergonomik yapısı kendi sınıfından çok üstte.sürücü koltuğu elektrikli, sağa sola yukarı aşağı ayarı mevcut ayrıca bel desteğide var.klima 1. kademede çalıştırıyorum daha üzeri üşütüyor zira çok kuvvetli, düştüğün kasise bağlı gürültü gelmesi.
    soracağınız başka şeyler varsa yazarım, selamlar..
  • 2.4 ex 2004 model bir araç 150 bini geçmemiş hasarsız lpg li 25 e alabilirim diye umuyorum. tabi şu dönem en kötü dönem fiyatlar uçmuş durumda.

    bu arada atiker ile sorun yaşayan yada çok yakıyor diyen oluyormu ?
  • 2004 2.4 ex sahipleri vergi konusunda ne yaptınız ? bir alt dilimden ödeyen varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihfx

    2.4 ex 2004 model bir araç 150 bini geçmemiş hasarsız lpg li 25 e alabilirim diye umuyorum. tabi şu dönem en kötü dönem fiyatlar uçmuş durumda.

    bu arada atiker ile sorun yaşayan yada çok yakıyor diyen oluyormu ?


    Bence bu pek mümkün değil..
  • 
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.