Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (1035. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
21.213
Cevap
142
Favori
1.333.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10331034103510361037
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wkend


    quote:

    Orijinalden alıntı: dire depeche

    Sehiricinde ne yakiyordunuz hocam? Olcumunuze gore 9lt civari yapiyor sehirdisinda, ve mukemmel bir deger.

    şehir içi en fazla 220 km yaptım 1 depo ile.ayrıca 4-5 litrede benzin yakıyo malum derece 30 a gelince benzinden gaza geçiyor.yaklaşık 32-33 lt gaz ile 220 zor gördüm.kışın dahada artıyo bu yakıt

    Kırşehirin berbat yollarında şehiriçi dur-kalk trafikte söylediğiniz rakamlar gayet tatmin edici. İlanlara bakıyorum yavaştan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dire depeche


    quote:

    Orijinalden alıntı: wkend


    quote:

    Orijinalden alıntı: dire depeche

    Sehiricinde ne yakiyordunuz hocam? Olcumunuze gore 9lt civari yapiyor sehirdisinda, ve mukemmel bir deger.

    şehir içi en fazla 220 km yaptım 1 depo ile.ayrıca 4-5 litrede benzin yakıyo malum derece 30 a gelince benzinden gaza geçiyor.yaklaşık 32-33 lt gaz ile 220 zor gördüm.kışın dahada artıyo bu yakıt

    Kırşehirin berbat yollarında şehiriçi dur-kalk trafikte söylediğiniz rakamlar gayet tatmin edici. İlanlara bakıyorum yavaştan

    aynen hocam adam belediye baskanıyı dıye 3 senedir anamızı ağlattı.yazıklar olsun bu zihniyetteki adamlara.




  • 2003 model 2.0 sport aracımın şanzımanıyla ilgili problemi olduğunu düşünüyorum 4 ten 5 e geçerken 1-2 sn geç geciyor ve sanki viteş boştaymış gibi devir yükseliyor hafif bir sarsıntı oluyor öyle 5 e geciyor aynı şekilde 5 ten 4 e düşerkende diğer viteslere göre sert oluyor vuruntu gibi diğer viteslerde bu şekilde olmuyor direk hızlıca vites değişiyor bu tür sorunla karşılaşmış olan var mı yada bilgisi olan aracım 195.000 km de
    tam anlatmak gerekirse 4 ten 5 e geçerken gaza cok basarsam örn. devir 3 binde vitesi 5 e atmaya çalıştığında 4-5 bine kadar yükseliyor sonra 5 e geçiyor ve sarsıntı vuruntu gibi hissediliyor
  • erturul E kullanıcısına yanıt
    Tam anlaşılmıyor fakat, gaza ne kadar çok basarsanız o kadar geç vites değiştirir. 3,4,5,6,7 bin devirde olabilir bu değişim. Şanzıman yağı değişimi de çok mühimdir. Filtresi ile birlikte 40 binde bir değiştirilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demek istediğim yüksek devirde vites atması değil az gaza basarsam 3 binde atıyor ama tam vites atarken sanki debriyaj basmış gibi devir yükseliyor kacırıyo gibi 1 sn civarında sürüyor sanki bosa atmış gibi devir yükseliyor sonra birden düşüp 5 e geçmis oluyor bu sırada sarsıntıda oluyor
  • erturul E kullanıcısına yanıt
    Şanzıman ayvayı yemiş, fazla vakit geçirmeden Revizyona sokulmalı
  • Merhaba arkadaşlar,
    2004 Accord 2.0 Sport Modeli aracımda Manuel veya otomatik kullanımda, her viteste olmak koşulu ile videoda da gördüğünüz üzere hafif bir gaz verip bıraktığınızda rölanti 1000 dd altına düşüp tekrardan kompressiyon devrine geliyor.Bu sorun hem benzinde hem de Lpg de devam etmektedir,

    Model: 2004 Accord 2.0 Sport CL7
    Km: 280 000

    Yapılanlar : Map Sensör Değişimi, TPS değişimi, Kelebek Temizliği ve adaptasyon, Subap ayarı(birçok kez), Emme manifold temizliği ve conta-sızdırmazlık bakımı, Egr temizlik, Ateşleme bobini değişimi, Buji değişimi, IACV ( rölanti hava kontrol valfi) temizliği,

    Motor Silindir basınç ölçümleri

    Compression Pressure:
    Above 930 kPa (9.5 kgf/cm 2 , 135 psi)
    Measure the compression on the remaining cylinders.
    Maximum Variation:
    Within 200 kPa (2.0 kgf/cm 2 , 28 psi)

    Yukarıdaki değerler fabrika çıkışı değerleridir.

    Araca yapılan Motor Silindir basınç ölçümleri 105 psi çıkmıştır,


    Araç üzerinde yapılanlar aklıma geldiği kadarı yazmaya çalıştım, sürçülisan etmişsem affola,
    Sorun hakkında fikir sahibi olan, aklına herhangi bir şey gelen, daha önce bu konu ile ilgili tecrübesi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum,
    Selametle


    Video buradan izleyebilirsiniz.




  • Arkadaşlar 2 gündür fark ettiğim bir sorun daha var 2003 sport araç yükteyken yani rampa vs. 2 bin devir e gelmek üzereyken tekler gibi oluyor sanki arkadan bişey cekip bırakıyormuş gibi 2- 2.5 devir arası oluyor bu her zaman yapmıyor ama genelde oluyor lpg benzin ikisindede yapıyor yaparkende aracın sesi daha boğuk oluyor
  • bügün bilgisayara bağlattım p0420 katalizör sisteminde düşük verim mevcut bununla ilgili olabailir mi ve bir kaç tane daha arıza cıktı
    54-1 abs hidrolik pompa motorunda devre arızası mevcut
    61-1 düşük akü voltajı mevcut
    81-1 kontrol ünitesi abs arızalı mevcut
    seklinde arızalar göründü ama frenlerde her hangi bir sıkıntı yok abs de calışıyor yani devreye giriyor p0420 arızasını silip benzinde kullanıp tekrar baktık o zamanda cıkıyor
  • p0420 katalizör karışım oranı eşik değerin altında hatası



    Arkadaşlar mrb 2009 lpgli accordumda 2 ayda bir arıza lambası yanıyor bilgisayara bağlatıp baktırdığımda p0420 katalizör karışım oranı eşik değerin altında hatası veriyor Hiçbir usta tam olarak cevap veremedi katalizörden sensörden gazda yapar gaz pistir gibi bi sürü cevap ama hangisi hiçbir usta bilmiyor ilk olarak katalizörü temizlettim. yine yandı daha önce bu gibi bir durum başına gelen bir arkadaş varmı Accord konusunda tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erturul

    Arkadaşlar 2 gündür fark ettiğim bir sorun daha var 2003 sport araç yükteyken yani rampa vs. 2 bin devir e gelmek üzereyken tekler gibi oluyor sanki arkadan bişey cekip bırakıyormuş gibi 2- 2.5 devir arası oluyor bu her zaman yapmıyor ama genelde oluyor lpg benzin ikisindede yapıyor yaparkende aracın sesi daha boğuk oluyor

    Sizin mesajınızı görmemişim aynı hata kodu bendedd var Bana ustaların söylediği katalizör tıkalı ise araç rampada bayılır dediler bilginiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nikomedia4141 N kullanıcısına yanıt
    katalizör temizleme oluyor mu yoksa içini mi kırıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erturul

    katalizör temizleme oluyor mu yoksa içini mi kırıyorlar

    Ben yaklaşık 3 hafta önce temizlettim ama değişiklik olmadı önceden lamba 2 ayda bir yanıyordu Temizlettikten 15 gün sonra yandı bir haftadır bu şekilde geziyorum Sanayie gidicek vaktim olmadı Pazartesi gidip arızayı sildiricem Ustamın bana söylediği içini kırdırırız tekrar yanmaması için yanıltıcı koyarız dedi ama kırdırmak istemiyorum tekrar yanarsa boşuna kırdırmış olacağım öncelikle sorunun katalizörden olduğuna emin olmalıyım. İnternette yaptığım araştırmalarda kat tıkalı yada bozuk araç çekişten düşer pis bir koku gelir diyorlar bende böyle birşey yok Yeni katalizör işçilik dahil 1600 tl gibi bir rakam çıkıyor 1600 tl versem model yükseltirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2006 honda accord aracım var otomatik tuplu ankarada sanzıman yagını degıstıreyım dıyorum sanzımaqn yagı kac bınde bır degısır?Orjınal yagmı kullanıyorsunuz sız arkadaslar?
    Gergi kütügünden ses geliyor ankarada parcacı usta tavsıye edebilirmisiniz?
  • Herkese merhaba. 2010 2011 model tercihen beyaz accord arıyorum. 70,000 tl param var. Tanıdığında bildiğinde kendinde olan varsa ve haber ederse çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erturul

    2003 model 2.0 sport aracımın şanzımanıyla ilgili problemi olduğunu düşünüyorum 4 ten 5 e geçerken 1-2 sn geç geciyor ve sanki viteş boştaymış gibi devir yükseliyor hafif bir sarsıntı oluyor öyle 5 e geciyor aynı şekilde 5 ten 4 e düşerkende diğer viteslere göre sert oluyor vuruntu gibi diğer viteslerde bu şekilde olmuyor direk hızlıca vites değişiyor bu tür sorunla karşılaşmış olan var mı yada bilgisi olan aracım 195.000 km de
    tam anlatmak gerekirse 4 ten 5 e geçerken gaza cok basarsam örn. devir 3 binde vitesi 5 e atmaya çalıştığında 4-5 bine kadar yükseliyor sonra 5 e geçiyor ve sarsıntı vuruntu gibi hissediliyor

    benimde 1 den 2 ye gecerken oluyodu sanzimani indirdik ve bir silindirik parca vardi s..k kadar onu degistik sorun cozuldu tabi acmisken komple bi bakimi yapildi tamir seti falan degisti yani 3500 tl masrafi var ama ilk aklima sensorlerden geldi makineye baglattiysaniz sorun yoksa son care sanziman gibi insallah degildir

    eger sanzimaninizda agir bir hasar olsa idi yesil renkli gosterge isigi yanip yanip sonerdi demekki ya dedigim parca yada farkli bi ariza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikomedia4141


    quote:

    Orijinalden alıntı: erturul

    katalizör temizleme oluyor mu yoksa içini mi kırıyorlar

    Ben yaklaşık 3 hafta önce temizlettim ama değişiklik olmadı önceden lamba 2 ayda bir yanıyordu Temizlettikten 15 gün sonra yandı bir haftadır bu şekilde geziyorum Sanayie gidicek vaktim olmadı Pazartesi gidip arızayı sildiricem Ustamın bana söylediği içini kırdırırız tekrar yanmaması için yanıltıcı koyarız dedi ama kırdırmak istemiyorum tekrar yanarsa boşuna kırdırmış olacağım öncelikle sorunun katalizörden olduğuna emin olmalıyım. İnternette yaptığım araştırmalarda kat tıkalı yada bozuk araç çekişten düşer pis bir koku gelir diyorlar bende böyle birşey yok Yeni katalizör işçilik dahil 1600 tl gibi bir rakam çıkıyor 1600 tl versem model yükseltirim

    aslinda ariza lambasini katalizatordeki oksijen sensoru yakar ben 3 yildir bu sekilde biniyorum size tavsiyem gazla kullaniyorsaniz buna alisin ve kafanizi rahat birakin katalitik aracin cekisine aman aman etki etmez ekzost gazini filtreler oksijen sensoru sayesinde yakitin karisim oranini bakar beyin

    kat iptali muayeneden gecmez soyliyim ama aracinizi rahatlatir k...cindaki pamugu sokup atmis gibi dusunun ;)

    accordlardaki cekis problemi dusuk devirlerde olur malum atmosferik fazla bi sey beklemeyin olani o hirpalamayin bu devirlerde guzelim motoru bizim araclar arap ati gibidir sonradan acilir vede durmaz ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korfirak

    Merhaba arkadaşlar,
    2004 Accord 2.0 Sport Modeli aracımda Manuel veya otomatik kullanımda, her viteste olmak koşulu ile videoda da gördüğünüz üzere hafif bir gaz verip bıraktığınızda rölanti 1000 dd altına düşüp tekrardan kompressiyon devrine geliyor.Bu sorun hem benzinde hem de Lpg de devam etmektedir,

    Model: 2004 Accord 2.0 Sport CL7
    Km: 280 000

    Yapılanlar : Map Sensör Değişimi, TPS değişimi, Kelebek Temizliği ve adaptasyon, Subap ayarı(birçok kez), Emme manifold temizliği ve conta-sızdırmazlık bakımı, Egr temizlik, Ateşleme bobini değişimi, Buji değişimi, IACV ( rölanti hava kontrol valfi) temizliği,

    Motor Silindir basınç ölçümleri

    Compression Pressure:
    Above 930 kPa (9.5 kgf/cm 2 , 135 psi)
    Measure the compression on the remaining cylinders.
    Maximum Variation:
    Within 200 kPa (2.0 kgf/cm 2 , 28 psi)

    Yukarıdaki değerler fabrika çıkışı değerleridir.

    Araca yapılan Motor Silindir basınç ölçümleri 105 psi çıkmıştır,


    Araç üzerinde yapılanlar aklıma geldiği kadarı yazmaya çalıştım, sürçülisan etmişsem affola,
    Sorun hakkında fikir sahibi olan, aklına herhangi bir şey gelen, daha önce bu konu ile ilgili tecrübesi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum,
    Selametle


    Video buradan izleyebilirsiniz.



    benimde aractada bu sekilde oluyor fakat mesela 120 ile gidiyorum ayagimi gazdan cekiyorum bi ronlantiye inip biraz uzerinde bekliyo bosa alir gibi bu motorun yapisiyla alakali bi durum sanirim ama sizinkinde devamli oluyorsa sorun var demekki app sensorune baktirdinizmi bi o kalmis pedal konum sensoru veya beyinle alakali olabilir yuksek hizlarda bu sorunu yasamiyorsaniz dedigim gibi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikomedia4141


    quote:

    Orijinalden alıntı: erturul

    katalizör temizleme oluyor mu yoksa içini mi kırıyorlar

    Ben yaklaşık 3 hafta önce temizlettim ama değişiklik olmadı önceden lamba 2 ayda bir yanıyordu Temizlettikten 15 gün sonra yandı bir haftadır bu şekilde geziyorum Sanayie gidicek vaktim olmadı Pazartesi gidip arızayı sildiricem Ustamın bana söylediği içini kırdırırız tekrar yanmaması için yanıltıcı koyarız dedi ama kırdırmak istemiyorum tekrar yanarsa boşuna kırdırmış olacağım öncelikle sorunun katalizörden olduğuna emin olmalıyım. İnternette yaptığım araştırmalarda kat tıkalı yada bozuk araç çekişten düşer pis bir koku gelir diyorlar bende böyle birşey yok Yeni katalizör işçilik dahil 1600 tl gibi bir rakam çıkıyor 1600 tl versem model yükseltirim

    aslinda ariza lambasini katalizatordeki oksijen sensoru yakar ben 3 yildir bu sekilde biniyorum size tavsiyem gazla kullaniyorsaniz buna alisin ve kafanizi rahat birakin katalitik aracin cekisine aman aman etki etmez ekzost gazini filtreler oksijen sensoru sayesinde yakitin karisim oranini bakar beyin

    kat iptali muayeneden gecmez soyliyim ama aracinizi rahatlatir k...cindaki pamugu sokup atmis gibi dusunun ;)

    accordlardaki cekis problemi dusuk devirlerde olur malum atmosferik fazla bi sey beklemeyin olani o hirpalamayin bu devirlerde guzelim motoru bizim araclar arap ati gibidir sonradan acilir vede durmaz ;)

    Ben de bu aralar Accord bakıyorum. 2009 ve üstü. Araçın frenlerden memnun değil misiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myalcinoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikomedia4141


    quote:

    Orijinalden alıntı: erturul

    katalizör temizleme oluyor mu yoksa içini mi kırıyorlar

    Ben yaklaşık 3 hafta önce temizlettim ama değişiklik olmadı önceden lamba 2 ayda bir yanıyordu Temizlettikten 15 gün sonra yandı bir haftadır bu şekilde geziyorum Sanayie gidicek vaktim olmadı Pazartesi gidip arızayı sildiricem Ustamın bana söylediği içini kırdırırız tekrar yanmaması için yanıltıcı koyarız dedi ama kırdırmak istemiyorum tekrar yanarsa boşuna kırdırmış olacağım öncelikle sorunun katalizörden olduğuna emin olmalıyım. İnternette yaptığım araştırmalarda kat tıkalı yada bozuk araç çekişten düşer pis bir koku gelir diyorlar bende böyle birşey yok Yeni katalizör işçilik dahil 1600 tl gibi bir rakam çıkıyor 1600 tl versem model yükseltirim

    aslinda ariza lambasini katalizatordeki oksijen sensoru yakar ben 3 yildir bu sekilde biniyorum size tavsiyem gazla kullaniyorsaniz buna alisin ve kafanizi rahat birakin katalitik aracin cekisine aman aman etki etmez ekzost gazini filtreler oksijen sensoru sayesinde yakitin karisim oranini bakar beyin

    kat iptali muayeneden gecmez soyliyim ama aracinizi rahatlatir k...cindaki pamugu sokup atmis gibi dusunun ;)

    accordlardaki cekis problemi dusuk devirlerde olur malum atmosferik fazla bi sey beklemeyin olani o hirpalamayin bu devirlerde guzelim motoru bizim araclar arap ati gibidir sonradan acilir vede durmaz ;)

    Ben de bu aralar Accord bakıyorum. 2009 ve üstü. Araçın frenlerden memnun değil misiniz ?

    yeni kasalarda sikinti yok bizimkiler alt kasa 2004 model 2.4 aracima kiyipta degistiremiyorum 2011 yeni kasa ile ama her guzelin kusuru vardir mesela frenlerimiz iyi degil derken ayaginizla bayagi kuvvet uygulamak zorunda kaliyosunuz vede aracin onu daha agir oldugu icin yokus asagi virajlarda biraz guvensiz haricinde piyasadaki cogu sifir aractan kat kat dolu zevkli kaliteli vede ucuz eger almayi dusunuyorsaniz hic kararsiz kalmayin dusunmeden alin zevkini yasayin

    dusundugunuz arac 2.0 atmosferik devirli kullanima uygun bi arac turbolu araclar gibi alt devirlerde yuksek tork beklemeyin bende alirken ilk basta kararsizdim simdi bosa gecen yillara pismanim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 10331034103510361037
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.