Şimdi Ara

Hızlıal.com'a dava açacağım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • www.hızlıal.com'dan parça ödeme seçeneği var olduğundan ddr3 kingston 1333mhz ram aldım 2 gün önce.

    Aynı gün yollamadılar.Aynı gün ibaresi olduğu halde! Hadi dedik aynı gün ibaresi olsada yollayamamışlardır.

    Dün yollamışlar.Bugun akşam 8 gibi elime geldi ramler.

    Güvendiğimden kargocuyu bekletmedim,zaten geç olmuş adam kapıda beklemesin yorulmasın diye.Baktım ddr2 kingston 800mhz ram çıktı.İlk başta baktım ana üzerinde hyperx yazıyor.Dedim acaba hyperx mi yolladılar,vay be adamlara bak kıyak geçmişler.
    Sonrasında bir baktım ki bildiğin ddr2 800mhz kingston hyperx ramler.Hay sizin gibi satıcıların dedim.Yaşadığımı belirtmek istedim ve çok sinirlendim firmaya.Bilgisayar parçasından anlamayan elemanları toplamışlar bir araya ddr3 ile ddr2 yi ayırt bile edemiyorlar..

    Birkez daha düşünün.10 lira fazla verip adam gibi yerlerden almak var.Şimdi ben iade vs. uğraşıcam pazartesi gününe kadar.

    Şimdi son durum şu:

    ürünü yolladım arkadaşlar ta geçen hafta perşembe günü iade için,ama o günden bu yana bir iade puan aktarımı gerçekleşemedi..Hızlıal.com kadar yavaş bir site hayatımda görmedim.

    Mesajımı görüp cevap yazmıyorlar,hadi yavaşlığı geçtim.Parayı alınca hızlıca alıveriyorlar ,iade olunca vermiyorlar.Paranız sizde kalacak dedim,bana iade puan verin dedim.Hala bir cevap alamıyorum.
    Site yoğundur falan demeyin.Ne yoğunu arkadaşlar ya daha önceki zamanlarda 10 dk. da cevap geliyordu
    Siteye mesaj atıyorum,cevap gelmiyor iade ile ilgili..Hep bilgilendireceğiz diyorlar.Bilgilendirmiyorlar da anca ben sorunca cevap veriyorlar..Hiç sormasam paranın üzerine yatacaklar...
    Telefonlarını arıyorum cevap da vermiyorlar.Mahkemeye başvuracağım.
    Sizce haklı mıyım haksız mıyım?Kazanır mıyım acaba mahkemeyi?Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkka -- 3 Mart 2010; 16:06:01 >







  • up
  • bence dava açmalısın. mahkemeyi kazanıp kazanamıyacağını bilemiyorum ama önce bulunduğun şehirde tüketici hakları derneği varsa oraya gidip onlardan da görüş alabilirsin

    http://www.tuketicihaklari.org.tr/
  • dava açsan da genelde pek böyle davalardan sonuç çıkmaz, çünkü kargocunun elindeki belgeye imza attıktan sonra sanırım sen "doğru ürünü aldım" ilan etmiş oluyorsun. elbet cevap gelecektir, beni websahibi.com oyaladı, adamlar bireysel satışta iade faturası kesmemi istediler :D
    internet biraz kanunsuz, ve öyle güzel aslında
  • Yaşadığın olay üzücü ama,o.a b.a dava açılmaz ki be arkadaşım,benim hizli al ile yaşadığım olayları yazsam ooo,benim direkt adamların mekanını basmam gerekirdi
  • Valla hocam mekan basmayı bile düşündüm ama ,tüketici hakem heyeti en iyisi..Yarın vilayete gitmeyi düşünüyorum.En doğru karar bu mudur sizce?
  • Hızlıal.com aslında çevrimiçi alış veriş yaptığımda en güvendiğim sitedir. Hayret.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ŞİKAYETVAR.COM'DA DONANIMHABER:)
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan Yağız

    Hızlıal.com aslında çevrimiçi alış veriş yaptığımda en güvendiğim sitedir. Hayret.


    Valla hocam Allah(c.c) düşmanımın başına hızlıal.comdan alışveriş yapmayı nasip etmesin o derece diyorum...illallah dedirttirdi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QuAnTuM-C


    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan Yağız

    Hızlıal.com aslında çevrimiçi alış veriş yaptığımda en güvendiğim sitedir. Hayret.


    Valla hocam Allah(c.c) düşmanımın başına hızlıal.comdan alışveriş yapmayı nasip etmesin o derece diyorum...illallah dedirttirdi bana


    Ütü, küçük ev aletleri, süpürge falan almıştık sorunsuz gelmişti. Ayrıca gamepad aldığımda sipariş ettiğiniz gamepad tedarik edilemiyor diye telefon arayıp muhabbet falan etmiştik. Neyse canım, geçmiş olsun. Umarım sorununuz çözülür. Ben de biraz daha temkinli olurum.




  • Benim hizlial'den yaptığım alışveriş tutarı toplam 12.000 tl vardır. Genel olarak oldukça memnunum.

    Ancak 2 sene önce kendilerinden,kampanya dahilinde 2 adet ps3 sixaxis controlleri almıştım ve ikisi de sahte çıkmıştı,ben özellikle; gg,sahibinden vb... sitelerden sahte çıkmasın diye almadım,hizlialden aldım ki orijinal olsun diye,ama esas çakma ordan çıktı.

    180 tl direkt olarak girdi.2 joystick de kullanılamaz halde dolapta duruyor.
  • ben internetten alış veriş yapmaya %100 karşıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamikaze95

    ben internetten alış veriş yapmaya %100 karşıyım.

    Yok hocam exa var gerçekten gerek hizmeti gerek çalışanıyla süper bir şirket..Öneriyorum.
  • 27 defa alışveriş yaptım hızlıal dan hiçbirinde sorun yaşamadım,seninki sanırım biraz şanssızlık..Ben şahsen kasıtlı yapıldığını düşünmüyorum.."Aynı gün" ibareli ürünlerin hepsi de aynı günde gönderildi( tabii 16:00a kadar onay verdiklerim).. Kargoda imza attıysan ürünü kabul etmiş oluyorsun prosedür olarak..Yalnız iletişime geçersen değişimi yaparlar..Yalnız bu kültür kargo şirketlerinde yok onu da söyleyeyim her ne kadar alan kişiler yani bizler bilinçli olmak zorundayız ama kaç defa ürünü teslim almadan önce bakma istiyorum dediğimde suratıma garip garip bakan kargo görevlileriyle karşılaştım sayısını ben de unuttum..Bence her durumda hatırlatmaları gerekir kendilerinde hiçbir sorumluluk görmüyorlar..Bunu da bir dipnot olarak belirtmek istedim..
  • Bu kargo olayı çok sakat.

    Kargo geldiğinde kutuyu aldım ve içindekiler tam diye imza atıyorsun. Ancak, kutuyu açıp, detaylı olarak inceleme şansın da yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HITM@N

    Bu kargo olayı çok sakat.

    Kargo geldiğinde kutuyu aldım ve içindekiler tam diye imza atıyorsun. Ancak, kutuyu açıp, detaylı olarak inceleme şansın da yok.



    yanlarında kargoyu açıp kontrol edebilirisn bu hakkın var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: computeron


    quote:

    Orijinalden alıntı: HITM@N

    Bu kargo olayı çok sakat.

    Kargo geldiğinde kutuyu aldım ve içindekiler tam diye imza atıyorsun. Ancak, kutuyu açıp, detaylı olarak inceleme şansın da yok.



    yanlarında kargoyu açıp kontrol edebilirisn bu hakkın var...


    Bu hakkın var tabiki,ama böyle bir hakkın olduğunu bilmeyen kargo görevlileri de var.. Sonuçta internetten alışveriş yapmak hangi site ya da şirket olursa olsun bir risk içerir,mağazadan alsanız hemen değiştirebilirsiniz ama siteden alınca zaman alıyor tabiki..Hiçbir şirketin %100 müşteri memnuniyetine sahip olduğunu düşünmüyorum olamaz da mümkün değil...Ama şu da var mağazasından hayır görmediğiniz markaların sitelerinden de alışveriş yapmak riski arttırır...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.