Şimdi Ara

Hız sorunu tüketici hakem heyeti vodafone

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi tarifem 16 mbps'a kadar . Benim aldığım hız sabit 2 3 mbit arası bişey. İlk 15 gün hani cayma hakkınız oluyor ya o zaman hızım 11 12 mbitdi 6 ay sonra ping 60 download 2 upload 0.15 falan oldu. Ben tüketici hakem heyetine gitsem haksız çıkma gibi bi durumum olabilir mi arkadaşlar ?



  • kabloları falan kontrol edin önce?
  • Hat değerleriniz düzgün mü?
  • Kablolar normal kontrole geldiler. Hat değerleri düzgün değil, vodafone portunuzu değiştirmişler diye söyledi zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Besbelli akk yıl geçmişsiniz biraz araştırma yapsaydınız anlardınız 3 mbps ye düşeceğini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canbotek

    Besbelli akk yıl geçmişsiniz biraz araştırma yapsaydınız anlardınız 3 mbps ye düşeceğini

    Ne diyosun kardeş akk dediğin aylık değil mi ? Her ayın 2 si 3 ü neden hızım hala aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrCaner kullanıcısına yanıt
    fatura kesim tarihine bakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canbotek

    fatura kesim tarihine bakar

    Tamam ayın 23 ünde olması lazım ama hat hızı hep aynı.



    Çünkü hat değerletinde max data rate var ve bu hep 3 binlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkeironnWH

    akk ye girince pingde artıyormu bir şey söylüyorsanız uydurmadan söyleyin bari

    Sorma hocam vodafone müşteri temsilcisi gibiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hattını iptal ettirmek istiyorsan

    tuketici.btk.gov.tr ye yaz

    bana taahhüt edilen hız verilmiyor cayma bedeli ödemeden hattımın iptalini talep ediyorum de

    btk muhtemelen bedelsiz iptali yönünde karar çıkarır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    hattını iptal ettirmek istiyorsan

    tuketici.btk.gov.tr ye yaz

    bana taahhüt edilen hız verilmiyor cayma bedeli ödemeden hattımın iptalini talep ediyorum de

    btk muhtemelen bedelsiz iptali yönünde karar çıkarır

    hocam paketin adı 16 mbps'ye kadar . Bu kadar lafı sıkıntı çıkarmasın ? İlk 15 günlük cayma hakkımda 11 mbit vermeseler zaten ben direk cayardım. Ama o zaman öyle verip şimdi 2 mbit hız verince elimden başka bişey gelmiyor ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCaner -- 12 Mart 2017; 12:38:27 >
  • MrCaner kullanıcısına yanıt
    forumda bir kaç örnek görmüştüm bununla ilgili

    alt yapının yetersiz olduğunu ispatlarsan iptal edebiliyorsun

    her hangi bir cayma bedeli ödemeden

    zaten mayıs ayı itibariyle 16 mbps ye kadar diye bir terim kalmayacak.

    16 mbps lik bir tarifede isen sağlayıcı sana 8 ile 16 mbps arasında hız verme zorunda olacak. Onun altına düşemeyecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    forumda bir kaç örnek görmüştüm bununla ilgili

    alt yapının yetersiz olduğunu ispatlarsan iptal edebiliyorsun

    her hangi bir cayma bedeli ödemeden

    zaten mayıs ayı itibariyle 16 mbps ye kadar diye bir terim kalmayacak.

    16 mbps lik bir tarifede isen sağlayıcı sana 8 ile 16 mbps arasında hız verme zorunda olacak. Onun altına düşemeyecek

    Alt yapı yeterli de bana kalitesiz port verdiler 6 aydan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrCaner kullanıcısına yanıt
    Demek ki alt yapı yeterliymis ,şu an yetersiz olmuş.yaz btk ya bakalım ne diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Demek ki alt yapı yeterliymis ,şu an yetersiz olmuş.yaz btk ya bakalım ne diyecekler.

    Tamam bugün yazıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Demek ki alt yapı yeterliymis ,şu an yetersiz olmuş.yaz btk ya bakalım ne diyecekler.

    hocam adım caner karadağ adam gökhan akyıldız diye kopyala yapıştır birşey göndermiş. Yazdıklarımı okumamış galiba. Böyle rezillik yok bare caner karadağ yazaydın oraya

    Hız sorunu tüketici hakem heyeti vodafone

    bu durumda napmam lazım ? Memnun kalmadım diyip orda 4 seçenek var hangisini işaretleyeyim ?

    Sorun çözüme kavuşmadı
    Şikayet konusunda yeterli açıklama yapılmadı
    Taahhüt yerine getirilmedi
    Diğer


    Arkadaşlar lütfen yardımcı olun ki bende zamanı geldiğinde başkalarına yardımcı olabileyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCaner -- 17 Mart 2017; 19:35:15 >




  • Modem değerlerini kontrol et. Eğer duzgun ise asagıda konuyu incele. Sorun santral sorunu.



    https://forum.donanimhaber.com/genel-hiz-dusuklugu-problemi-cozumu-modeme-gelen-hizi-alamama-sorunu--124386954#124386954

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Modem değerlerini kontrol et. Eğer duzgun ise asagıda konuyu incele. Sorun santral sorunu.



    https://forum.donanimhaber.com/genel-hiz-dusuklugu-problemi-cozumu-modeme-gelen-hizi-alamama-sorunu--124386954#124386954

    Modem değerlerim de düzgün değil ki. Max rate 3800 falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Modem değerlerini kontrol et. Eğer duzgun ise asagıda konuyu incele. Sorun santral sorunu.



    https://forum.donanimhaber.com/genel-hiz-dusuklugu-problemi-cozumu-modeme-gelen-hizi-alamama-sorunu--124386954#124386954

    Modem değerlerim de düzgün değil ki. Max rate 3800 falan

    Ulaşılabilir hız ve aldığın hız diye ikiye ayrılıyor mu modeminde. Sadece aldığın gösteriliyor ise. Ulaşılabilir hız görebileceğin klasik bir tane tp-link modem edinebilir ve test edebilirsin.

    (Tam şuan hatırlayamadım ama d-smart da bu tarz sorun yaşadığımda alınabilecek en yüksek hız değeride bir süre sonra sanki 3 mbit kitlenmişti. Ama bundna emin değilim fotoğrafları bulmam gerek. Aşağı da yazdığıma göre hareket edebilirsin.)

    Bağlantı kabloların ankastreye kadar sağlam ise ve aynı apartmanda yüksek hızda internet alan kullanıcılar var ise sorun santral sorunudur. Santralde gerekli ayarlamalar yapıp düzeltilebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acbold


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Modem değerlerini kontrol et. Eğer duzgun ise asagıda konuyu incele. Sorun santral sorunu.



    https://forum.donanimhaber.com/genel-hiz-dusuklugu-problemi-cozumu-modeme-gelen-hizi-alamama-sorunu--124386954#124386954

    Modem değerlerim de düzgün değil ki. Max rate 3800 falan

    Ulaşılabilir hız ve aldığın hız diye ikiye ayrılıyor mu modeminde. Sadece aldığın gösteriliyor ise. Ulaşılabilir hız görebileceğin klasik bir tane tp-link modem edinebilir ve test edebilirsin.

    (Tam şuan hatırlayamadım ama d-smart da bu tarz sorun yaşadığımda alınabilecek en yüksek hız değeride bir süre sonra sanki 3 mbit kitlenmişti. Ama bundna emin değilim fotoğrafları bulmam gerek. Aşağı da yazdığıma göre hareket edebilirsin.)

    Bağlantı kabloların ankastreye kadar sağlam ise ve aynı apartmanda yüksek hızda internet alan kullanıcılar var ise sorun santral sorunudur. Santralde gerekli ayarlamalar yapıp düzeltilebilir.



    hocam 2 tane var biri max rate biride alabildiğim hız değeri. Sorun porttan dediğim gibi türk telekom sahip olduğum portu değiştirip çok daha kötü bi port verdi.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.