Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Hız sorunu tüketici hakem heyeti vodafone

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
35
Cevap
0
Favori
843
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Modem değerlerini kontrol et. Eğer duzgun ise asagıda konuyu incele. Sorun santral sorunu.



    https://mobile.donanimhaber.com/genel-hiz-dusuklugu-problemi-cozumu-modeme-gelen-hizi-alamama-sorunu--124386954#124386954

    Modem değerlerim de düzgün değil ki. Max rate 3800 falan

    Ulaşılabilir hız ve aldığın hız diye ikiye ayrılıyor mu modeminde. Sadece aldığın gösteriliyor ise. Ulaşılabilir hız görebileceğin klasik bir tane tp-link modem edinebilir ve test edebilirsin.

    (Tam şuan hatırlayamadım ama d-smart da bu tarz sorun yaşadığımda alınabilecek en yüksek hız değeride bir süre sonra sanki 3 mbit kitlenmişti. Ama bundna emin değilim fotoğrafları bulmam gerek. Aşağı da yazdığıma göre hareket edebilirsin.)

    Bağlantı kabloların ankastreye kadar sağlam ise ve aynı apartmanda yüksek hızda internet alan kullanıcılar var ise sorun santral sorunudur. Santralde gerekli ayarlamalar yapıp düzeltilebilir.



    hocam 2 tane var biri max rate biride alabildiğim hız değeri. Sorun porttan dediğim gibi türk telekom sahip olduğum portu değiştirip çok daha kötü bi port verdi.
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi




  • Yarbay
    3291 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Modem değerlerini kontrol et. Eğer duzgun ise asagıda konuyu incele. Sorun santral sorunu.



    https://mobile.donanimhaber.com/genel-hiz-dusuklugu-problemi-cozumu-modeme-gelen-hizi-alamama-sorunu--124386954#124386954

    Modem değerlerim de düzgün değil ki. Max rate 3800 falan

    Ulaşılabilir hız ve aldığın hız diye ikiye ayrılıyor mu modeminde. Sadece aldığın gösteriliyor ise. Ulaşılabilir hız görebileceğin klasik bir tane tp-link modem edinebilir ve test edebilirsin.

    (Tam şuan hatırlayamadım ama d-smart da bu tarz sorun yaşadığımda alınabilecek en yüksek hız değeride bir süre sonra sanki 3 mbit kitlenmişti. Ama bundna emin değilim fotoğrafları bulmam gerek. Aşağı da yazdığıma göre hareket edebilirsin.)

    Bağlantı kabloların ankastreye kadar sağlam ise ve aynı apartmanda yüksek hızda internet alan kullanıcılar var ise sorun santral sorunudur. Santralde gerekli ayarlamalar yapıp düzeltilebilir.



    hocam 2 tane var biri max rate biride alabildiğim hız değeri. Sorun porttan dediğim gibi türk telekom sahip olduğum portu değiştirip çok daha kötü bi port verdi.

    Hocam kötü port iyi port yok. Sadece yapılandırılması gerekiyor.

    Aynı port üzerinden TTnet ile 1.5 Mbps internet bağlantısı sağlayan arkadaşım Turk.net taşıyınca 11 Mbps yükseldi.

    Örnek olarak geçtiğimiz altyapı güncellemesi yaptı Turk.net 11 alırken 3 düştü. Sonra zorla düzelttirdik 14 yükseldi.

    Bu tarz işlemler santral ile düzeliyor. 3

    Ama dediğim gibi aynı ankastre den yüksek hız alan birisi var ise sizde bu şekilde düzelttirebilirsiniz.
    _____________________________




  • Yarbay
    3363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Modem değerlerini kontrol et. Eğer duzgun ise asagıda konuyu incele. Sorun santral sorunu.



    https://mobile.donanimhaber.com/genel-hiz-dusuklugu-problemi-cozumu-modeme-gelen-hizi-alamama-sorunu--124386954#124386954

    Modem değerlerim de düzgün değil ki. Max rate 3800 falan

    Ulaşılabilir hız ve aldığın hız diye ikiye ayrılıyor mu modeminde. Sadece aldığın gösteriliyor ise. Ulaşılabilir hız görebileceğin klasik bir tane tp-link modem edinebilir ve test edebilirsin.

    (Tam şuan hatırlayamadım ama d-smart da bu tarz sorun yaşadığımda alınabilecek en yüksek hız değeride bir süre sonra sanki 3 mbit kitlenmişti. Ama bundna emin değilim fotoğrafları bulmam gerek. Aşağı da yazdığıma göre hareket edebilirsin.)

    Bağlantı kabloların ankastreye kadar sağlam ise ve aynı apartmanda yüksek hızda internet alan kullanıcılar var ise sorun santral sorunudur. Santralde gerekli ayarlamalar yapıp düzeltilebilir.



    hocam 2 tane var biri max rate biride alabildiğim hız değeri. Sorun porttan dediğim gibi türk telekom sahip olduğum portu değiştirip çok daha kötü bi port verdi.

    Hocam kötü port iyi port yok. Sadece yapılandırılması gerekiyor.

    Aynı port üzerinden TTnet ile 1.5 Mbps internet bağlantısı sağlayan arkadaşım Turk.net taşıyınca 11 Mbps yükseldi.

    Örnek olarak geçtiğimiz altyapı güncellemesi yaptı Turk.net 11 alırken 3 düştü. Sonra zorla düzelttirdik 14 yükseldi.

    Bu tarz işlemler santral ile düzeliyor. 3

    Ama dediğim gibi aynı ankastre den yüksek hız alan birisi var ise sizde bu şekilde düzelttirebilirsiniz.

    ben bu dediğinizi nasıl anlatıcam hocam müşteri hizmetlerine ? Adamlar anlamıyor ki
    |
    |
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi




  • Binbaşı
    1036 Mesaj
    vodafone net ile aynı sorunu bende yaşıyorum btk ya yazdığım şikayet metni aşağıdadır cevap verme tenezzülünde bile bulunmadılar hafta içi tüketici hakem heyetine başvuracağım bende
    bunlardan kesinlikle uzak durun 5 para etme bir kurumdur.

    quote:

    Merhaba 1.5 yıllık vodafone net abonesiyim bu süre zarfında taahhüt ettikleri 16mbps hızı hiç bir şekilde vermemekteler.

    Son 3 aydır vodafone net hiç bir şekilde neden ve sebep belirtmeden akn kotamı yenilememektedir bu süre zarfında hızım 3 mbps'yi geçmemektedir.

    Web siteleri fatura ödeme dışında çalışmamaktadır fatura ödemek için de bir kaç gün beklemek gerekiyor tabi, sitelerinde sürekli bakım çalışması yapıldığı için 4 5 gün denemeden sonra şanslıysanız girip hemen faturanızı ödeyebiliyorsunuz.

    Fatura ödeme dışında hiç bir konu başlığının çalışmamasıda web sitelerinin teknoloji harikası olduğunu bizlere göstermektedir. Tahmin edeceğiniz gibi aboneler data kullanımlarını da görememekteler.

    Bunun dışın da bu tür şikayetleri kendilerine iletmek için müşteri hizmetlerini aradığımız da onlarda sürekli sistemlerimizde bakım çalışması var demekteler tabi bunu kendileri söylemiyor bakım çalışmasından yeni çıkan otomatik tele sekreterleri söylüyor. yani hiç bir şekilde abonelerini muhatap almıyorlar.

    Btk eğer bu sorunlara çözüm bulmazsa yakın bir zaman da vodafone net abonelerinin psikologlara görünüp bakım moduna girmelerinin gerekeceğini düşünmekteyim.

    Ayın 1'inde kotamın yenilenmesi gerekirken bugün ayın 5'i ve aşağıda eklerde göreceğiniz hıztesti görselini incelediğiniz de hızımın 3 mbps'in altında olduğunu sizde göreceksiniz.

    Bu sorunumun en kısa sürede çözülmesini umuyor tüm vodafone net abonelerine iyi bakımlar diliyorum.
    _____________________________




  • Yarbay
    3363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC

    vodafone net ile aynı sorunu bende yaşıyorum btk ya yazdığım şikayet metni aşağıdadır cevap verme tenezzülünde bile bulunmadılar hafta içi tüketici hakem heyetine başvuracağım bende
    bunlardan kesinlikle uzak durun 5 para etme bir kurumdur.

    quote:

    Merhaba 1.5 yıllık vodafone net abonesiyim bu süre zarfında taahhüt ettikleri 16mbps hızı hiç bir şekilde vermemekteler.

    Son 3 aydır vodafone net hiç bir şekilde neden ve sebep belirtmeden akn kotamı yenilememektedir bu süre zarfında hızım 3 mbps'yi geçmemektedir.

    Web siteleri fatura ödeme dışında çalışmamaktadır fatura ödemek için de bir kaç gün beklemek gerekiyor tabi, sitelerinde sürekli bakım çalışması yapıldığı için 4 5 gün denemeden sonra şanslıysanız girip hemen faturanızı ödeyebiliyorsunuz.

    Fatura ödeme dışında hiç bir konu başlığının çalışmamasıda web sitelerinin teknoloji harikası olduğunu bizlere göstermektedir. Tahmin edeceğiniz gibi aboneler data kullanımlarını da görememekteler.

    Bunun dışın da bu tür şikayetleri kendilerine iletmek için müşteri hizmetlerini aradığımız da onlarda sürekli sistemlerimizde bakım çalışması var demekteler tabi bunu kendileri söylemiyor bakım çalışmasından yeni çıkan otomatik tele sekreterleri söylüyor. yani hiç bir şekilde abonelerini muhatap almıyorlar.

    Btk eğer bu sorunlara çözüm bulmazsa yakın bir zaman da vodafone net abonelerinin psikologlara görünüp bakım moduna girmelerinin gerekeceğini düşünmekteyim.

    Ayın 1'inde kotamın yenilenmesi gerekirken bugün ayın 5'i ve aşağıda eklerde göreceğiniz hıztesti görselini incelediğiniz de hızımın 3 mbps'in altında olduğunu sizde göreceksiniz.

    Bu sorunumun en kısa sürede çözülmesini umuyor tüm vodafone net abonelerine iyi bakımlar diliyorum.


    hocam gelişmeleri banada söylebilirmisiniz. Bende bu rezil firmadan bıktım açıkcası nasıl yapmayı düşünüyorsunuz
    |
    |
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi




  • Binbaşı
    1036 Mesaj
    hocam ben bu hafta içi fırsat bulur bulmaz hakem heyeti ile görüşüp ne yapmam gerekiyorsa öğrenip başvuru mu yapacağım sizi buradan bilgilendiririm.
    şu ana kadar gördüğüm en kalitesiz firma vodafone net
    _____________________________
  • Yarbay
    3363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC

    hocam ben bu hafta içi fırsat bulur bulmaz hakem heyeti ile görüşüp ne yapmam gerekiyorsa öğrenip başvuru mu yapacağım sizi buradan bilgilendiririm.
    şu ana kadar gördüğüm en kalitesiz firma vodafone net

    hocam sorma ya btkdan şikayet yazıyorum adam bana başkasına gönderdiğinin aynısını gönderiyo. İsimi bile kopyala yapıştır yapmış düşünsenize
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi
  • Binbaşı
    1036 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC

    hocam ben bu hafta içi fırsat bulur bulmaz hakem heyeti ile görüşüp ne yapmam gerekiyorsa öğrenip başvuru mu yapacağım sizi buradan bilgilendiririm.
    şu ana kadar gördüğüm en kalitesiz firma vodafone net

    hocam sorma ya btkdan şikayet yazıyorum adam bana başkasına gönderdiğinin aynısını gönderiyo. İsimi bile kopyala yapıştır yapmış düşünsenize

    o nedenle diyorum ya görüp görebileceğim en kötü kurum, ben sonuna kadar gideceğim yasal yollarla her türlü hakkımı arayacağım
    _____________________________
  • Yarbay
    3363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC

    hocam ben bu hafta içi fırsat bulur bulmaz hakem heyeti ile görüşüp ne yapmam gerekiyorsa öğrenip başvuru mu yapacağım sizi buradan bilgilendiririm.
    şu ana kadar gördüğüm en kalitesiz firma vodafone net

    hocam sorma ya btkdan şikayet yazıyorum adam bana başkasına gönderdiğinin aynısını gönderiyo. İsimi bile kopyala yapıştır yapmış düşünsenize

    o nedenle diyorum ya görüp görebileceğim en kötü kurum, ben sonuna kadar gideceğim yasal yollarla her türlü hakkımı arayacağım

    tamam hocam benide bilgilendirirseniz sevinirim
    |
    |
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi




  • Yarbay
    3363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC

    hocam ben bu hafta içi fırsat bulur bulmaz hakem heyeti ile görüşüp ne yapmam gerekiyorsa öğrenip başvuru mu yapacağım sizi buradan bilgilendiririm.
    şu ana kadar gördüğüm en kalitesiz firma vodafone net

    hocam sorma ya btkdan şikayet yazıyorum adam bana başkasına gönderdiğinin aynısını gönderiyo. İsimi bile kopyala yapıştır yapmış düşünsenize

    o nedenle diyorum ya görüp görebileceğim en kötü kurum, ben sonuna kadar gideceğim yasal yollarla her türlü hakkımı arayacağım

    gittiniz mi hocam sonuç nedir
    |
    |
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi




  • Teğmen
    185 Mesaj
    modem değerlerinizin ss ini paylaşabilir misiniz ?
    _____________________________
  • Yarbay
    3363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arayanbulur

    modem değerlerinizin ss ini paylaşabilir misiniz ?

    tabi buyrun

    |
    |
    _____________________________

    ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) 2018 Kullanıcı Kulübü
    64 GB || Geceyarısı Mavi
  • Binbaşı
    1318 Mesaj
    Eğer sana sunması gereken hizmeti sunamıyorlarsa zaten aboneliği iptal etme hakkın var tüketici hakem heyetine başvur kesinlikle kazanırsın bana güven btk üyeliği cayma bedeli ödemeksizin iptali diye karar çıkarmaz hakem Heyet-i çıkartır. Hafta içi başvurunu yap.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1318 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Akay KLC

    hocam ben bu hafta içi fırsat bulur bulmaz hakem heyeti ile görüşüp ne yapmam gerekiyorsa öğrenip başvuru mu yapacağım sizi buradan bilgilendiririm.
    şu ana kadar gördüğüm en kalitesiz firma vodafone net

    Ayın 1 inde akk sıfırlanınca hız testi yap fotosunu çek çıktısını al + modem ana sayfadaki değerlerin fotosununda çıktısını al , internet sözleşmesinin de çıktısını ekle hakem heyetine başvur , Hakem heyetinize başvuru tarihi itibariyle sözleşmede belirtilen hizmeti alamadığım İçin Herhangibir ceza ödemeden aboneliğimin iptalini talep ediyorum diye yaz ya zaten abonelik sözleşmeleri madde 52 deydi sanırım yazıyor süresi 1 yıldan fazla olan sözleşmelerde ücret ödemeksizin istediğin zaman cayma hakkın var. Sıkıntı yaşamazsın güven bana..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1036 Mesaj

    hocam bu hafta çok yoğun geçtiği için başvuramadım, ayın 1'ini bekliyorum şu an 1'inden sonra hemen başvuru yapacağım

    @Karargahx bilgiler için teşekkür ederim.
    |
    |
    Bahsedilenler: Karargahx
    _____________________________
  • Binbaşı
    1036 Mesaj
    Aşağıda ki de benim değerlerim 11 mbit geliyor ama 2,3 mbit alabiliyorum anca

    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Blogio
Lastik Fiyatları
üniversite
Paykasa
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,384
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.