Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.182
Cevap
54
Favori
489.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 354
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 54
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • azdaha_53 (338 mesaj) zıva (293 mesaj) oguz6577 (290 mesaj) betelguz (276 mesaj) jumel (270 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1732 mesaj) Mobil (261 mesaj) Tablet (15 mesaj) Mini (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> hidrojen yakıt tasarruf sistemi
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2507 Mesaj
    Bu islem motordaki olusan isiyi arttirmaz mi yanmayi arttirdigi icin?
  • Yüzbaşı
    397 Mesaj
    Hidrojen oksijen ile karşılaştığı anda suya dönüşmuyor mu,yani sizin sisteminiz motora bir nevi su püskürtme yapıyor bu esnada manifold dan gelen oksijeni de kullanarak motora giren oksijen miktarını azaltıyor.hidrojeni direk piston içine sıkıştırma anında basmak gerekir.manifolda vereceğiniz hidrojen piston içine su olarak girecektir.hidrojeni yakıt olarak kullanmak yerine yakıt hücresinde elektrik üretmek için kullanmak ve aracı elektrik motoru ile hareket ettirmek doğru kullanımı bu şekilde.aksi takdirde piston içine hidrojen bir enjektör den ateşleme anında püskürtme yapmak gerekir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    Bu islem motordaki olusan isiyi arttirmaz mi yanmayi arttirdigi icin?
    Hayır ısıyı artırmıyor aksine verimli yanma nedeniyle motor hararetinde bir miktar düşmede sağlanıyor. Biçok araçta gözlemlediğimiz durum bu şekildedir.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mardina

    Hidrojen oksijen ile karşılaştığı anda suya dönüşmuyor mu,yani sizin sisteminiz motora bir nevi su püskürtme yapıyor bu esnada manifold dan gelen oksijeni de kullanarak motora giren oksijen miktarını azaltıyor.hidrojeni direk piston içine sıkıştırma anında basmak gerekir.manifolda vereceğiniz hidrojen piston içine su olarak girecektir.hidrojeni yakıt olarak kullanmak yerine yakıt hücresinde elektrik üretmek için kullanmak ve aracı elektrik motoru ile hareket ettirmek doğru kullanımı bu şekilde.aksi takdirde piston içine hidrojen bir enjektör den ateşleme anında püskürtme yapmak gerekir.
    hho üreten sistemlerde Hidrojen ve oksijen cihazdan karışık şekilde çıkar. Ancak karışık olsalarda yanma gerçekleşimediği sürece suya dönüşmesi mümkün değildir. Yanma olması içinde minimum 600 derecelik bir ısı gerekmektedir. Sizin dediğiniz şekilde olsaydı hiçbir araçta tasarruf sağlanamazdı.
    |
    |




  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Selam arkadaşlar elinde 316 ti sac plaka ve diger malzemeler var saf hidrojen jenaratörü dizilimi bağlantısı şeması verebilirmisiniz birleşik olarak üreten jenaratörüm var teşekürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2450 Mesaj
    Hidrojen tasarruf ettiriyormuş, bak uzaydan yalanyum getirmiş abiler %40 tasarruf ediyomuş sen nediyorsun.

    SAY BAKALIM KAÇ DİŞİ VAR
  • Yarbay
    3352 Mesaj
    Kullanan varmı merak ettim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Hidrojen tasarruf ettiriyormuş, bak uzaydan yalanyum getirmiş abiler %40 tasarruf ediyomuş sen nediyorsun.

    SAY BAKALIM KAÇ DİŞİ VAR
    Almanyada mercedesin arge merkezinde sistemimiz test edildi. Tstin yapıldığı araç mercedesin en son modeli euro 6 motorlu aracıydı.Test süresi yarım saat. Bizden önce hidrojensiz olarak 4 kez ölçüm yaptılar ve yakıt tüketimi 4,39 litre çıkmış. Gayet stabil olarak. Bizim hidrojen sistemi ile yapılan testte ise 4,27 litre tüketim ölçüldü. %2,73 tasarruf demek bu.
    Şimdi çok düşük tasarruf sağlanmış oda yanlış ölçmüştürler dersiniz muhtemelen :) Neden düşük onuda konuştuk arge yetkilisiyle. Ülkemizde araçların 8-10-12 litre gibi yüksek tüketimlerinden bahsettik. Bize söyledikleri türkiyedeki yakıt kalitesinin almanyaya göre daha düşük olduğu bununda tüketimi artıracağını hidrojenin bu durumda daha yüksek tasarruf sağlayabileceği. Ayrıca uzun süre kullanılan motorların zamanla kurum nedeniyle kirlendikleri bu nedenle yakıt tüketiminin artacağı, hidrojen sayesinde kurumların zamanla temizlendiğinden tasarruf oranınında yüksek olacağını belirtiyorlar. Oradaki testte sadece yarım saatlik sürede 20bin km de olan aracın motoru zaten temiz olduğundan motoru temizleyip yüksek sonuç almakta pek mümkün değildi. Teste başlar başlamaz adamlar emisyonların düşmesinden hemen farkettiler. Biz cihazı göremiyorduk test odasına girmek yasak olduğundan acaba çalışıyormu dedik adamlar çalışıyor emisyonlar düştü dediler. Baktığımızda sıfıra düşen hatta eksi değer gösteren değerler bile vardı. Test oldukça yumuşak araç zorlanmadan yapılıyor. 40 km den 50 km ye çıkması 1 dakika gibi sürüyor mesela. testin büyük kısmı 40-80 km hızlarda 3-4 dakikalık kısmı ise 100-120 km hızlarda yapılıyor. Tabi araç zorlanmadığından haliyle yanmayan yakıt miktarıda çok az oluyor bu nedenlede hidrojenin tasarruf sağlama yüzdeside düşüyor. Unutulmaması gereken nokta hidrojenin kendisinin verdiği enerjiden dolayı değil yanmayan yakıtı tam yanmasını sağladığından dolayı tasarruf sağlanmaktadır.
    Biz zaten bu sistemi kilometresi 50bin üzeri olan araçlara öneriyoruz. Yeni araçlarda sonuçlar düşük oluyor genelde.Düşük dediğimde %15 civarı.

    Bir not daha yenilenebilir enerjiler genel müdürlüğü ile yaptığımız testte %80 tasarrufa erişmiştik. Ve bu test tutanağı için facebookta bize sahtekarsınız, kendiniz uydurma tutanak yapmışsınız diyenler olmuştu. Yenilenebilir enerjiler genel müdürlüğüne bimer aracılığı ile verdiğimiz dilekçemizede cevap geldi ve tutanağın gerçek olduğu teyid edildi.

    Ayrıcaa onlarca memnun müşterilerimizden gelen olumlu sonuçlarda sayfamızda paylaşmaya devam ediyoruz.Detaylı bilgi almak yeniliklerden haberdar olmak isteyen herkesi facebbok sayfamıza bekliyoruz. Beğenmeyi unutmayın.
    www.facebook.com/cyberenerji
    www.cyberenerji.com





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 11 Eylül 2018; 2:13:34 >




  • Teğmen
    148 Mesaj

    Koskoca mercedesin sizi ciddiye alıp ürününüzü test etmeleri bile takdir edilmeniz için yeterli bir sebep.

    Şehsen sizin ürününüzü aracıma takıp kullanmak isterim, fakat tasarruf oranının çok az olmasından ve verdiğim ücreti kısa sürede amorti etmemesinden korkuyor ve çekiniyorum. Aracım 2011 model S60 2.0T LPG yeni taktırdım ama daha çok tasarruf yapmamız lazımki şu zamlara göğüs gerebilelim. Bu araç için önerebileceğiniz hangi ürününüz var ve fiyatı ne kadar acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    betelguz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj

    Ahmet aracınızın kilometresini bilemiyorum ama 7 yılda epeyce bir kurumlaşma olmuştur. Bunların temizlenmesi motoru epeyce rahatlatacaktır. LPG li araçlarda genelde %20-30 arası sonuçlar alınıyor.çok düşük bir sonuç alacağınızı sanmıyorum. Aracınızda L1KS cihazımızı kullanabilirsiniz.fiyatı şuan 1500 tl.
    |
    |
    ahmedsaid kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    148 Mesaj

    Aracımın kilometresi 115 bin oldu. Fiyatlarınız biraz daha uygundu, zam geldi galiba. Ben diyarbakırdayım buradan nasıl alabilirim ve nasıl taktırabilirim acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    betelguz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj

    kredi kartıyla sitemizden 3 taksitli olarak veya banka havalesi ile nakit fiyattan gönderim yapabiliriz. 05379347060 dan ulaşın görüşelim.whatsappdanda yazabilirsiniz.
    |
    |
    ahmedsaid kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2450 Mesaj
    Almanyada Daimler binası önünde fotoğraf çek.

    Sonra git emisyon testçisine iki fotoğrafta orada çek. Türk mü sahibi, kesin öyledir. Seni arabanın başında bıraktıklarına göre.

    (he ya adamlardaki emisyon testçisi o kalite işte, bizdeki sanayii ye benzemiyor dimi).

    Sonra burada gel bana ayar vermeye çalış.

    Mercedesin davet yazısı nerede paşam. Sen başarıyı göstermiş olsan, 7 düvel oynar, demirören medyası aha dünyayı kurtaran adam diye seni 70 gazetesine manşet yapar.

    Gerçi sana ve senin gibilere ekmek var bu memlekette.
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Almanyada Daimler binası önünde fotoğraf çek.

    Sonra git emisyon testçisine iki fotoğrafta orada çek. Türk mü sahibi, kesin öyledir. Seni arabanın başında bıraktıklarına göre.

    (he ya adamlardaki emisyon testçisi o kalite işte, bizdeki sanayii ye benzemiyor dimi).

    Sonra burada gel bana ayar vermeye çalış.

    Mercedesin davet yazısı nerede paşam. Sen başarıyı göstermiş olsan, 7 düvel oynar, demirören medyası aha dünyayı kurtaran adam diye seni 70 gazetesine manşet yapar.

    Gerçi sana ve senin gibilere ekmek var bu memlekette.
    ya sabah sabah güldürdün beni allahta seni güldürsün. Daha işimiz yoktu sırf hava atalım diye almanyaya gidip binanın önünde resim çekileceğiz sonra gelip kıytırıp forumda paylaşacağız. fantaziye bak ya. oraya git gel harcanan parayla dünyanın reklamı yapılırdı.

    sen hangi emisyon testçisinde o techizatları gördün söylede bundan sonra orda test ettirelim. Almanya masraflı oluyor. Aracın başında kim olacaktı tabiki biz olacağız cihazımızı montajlıyoruz.

    Neyse biz hidrojenin tasarruf sağladığını isbatladık.gerçi türkiyedede isbatladık. enerji bakanlığı testiyle. onlarca müşterimizin referansıyla. Birgün sende hidrojen kullanacaksın. Birde şu inadını kırabilsen :)




  • Yarbay
    2450 Mesaj
    İsbadladın demek hele hele,

    Almanyaya bir sen gittin, Almanyayı bir sen gördün.



    İnat değil, bilim meselesi, keşke olsa'da kullansak.
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    İsbadladın demek hele hele,

    Almanyaya bir sen gittin, Almanyayı bir sen gördün.



    İnat değil, bilim meselesi, keşke olsa'da kullansak.
    Aynen öyle.Süreklide isbatlıyoruz. Aracını al gel sanada isbatlayalım. Bir ay dene. sonra çıkar ver cihazımızı.Yok illa alacağım dersen hiç şaşırmam :)
    Bu arada videodaki yer mercedesin yerine çok benziyor. Resimlerde gördülen soldaki kahverengi kapının olduğu oda full bilgisayar ölçüm cihazlarıyla dolu.Test sürecide sağdaki odada takip ediliyor. Şu resimler fikir verir heralde.alttaki resimde bagajdaki cihazlara dikkatinizi çekerim. hangi emisyoncu araca bu kadar sistem takıp ölçüm yapıyor söylermisin.

    |
    |




  • Yarbay
    2450 Mesaj
    İspatını yiyeyim sana birşey olmasın.

    Yukarıdaki video Almanya genelinde hizmet veren, cihaz satan emisyoncu abinin reklamı.

    Sende bunların birinin şubesine gitmişsin hepsi bu. Mercedes diye bize ittirmeye çalışıyorsun.

    Sen orayı Türkiye ile karıştırdığın için orada da, buradaki dandik 4 veya 5 sensörlü nuh nebinden kalma cihazlarla test ediyor sanıyorsun.

    Üstüne çıktığın cihaz yolu simüle ediyor. Böylece daha gerçekçi emisyon bilgisi alıyorsun, öyle durduğun yerde gaz vermekle olmuyor.

    Zamanında senin cihazlarını teste analiz etmişliğim netice olarak sadece aşırı derece kısılmışlığını bulmuşluğum vardır. Bunu yapmak için sana 2.000 tl vermeme gerek yok, kendim yapıyorum.

    Hem ne başımın zoru, kendimi dolandırtayım, yok savcıydı mahkemeydi ?
    |
    |
  • Çavuş
    81 Mesaj

    Konuyla çok alakam yok ufak bir araştırma yaparken kendimi burada buldum.Tek bir hususa müdahale etmek için oturum açtım ve bu yorumu yapıyorum cihazınız tasarruf ettirir ettirmez bilemem benim sorguladığım şey de bu değil zaten.Ama hesap açıp pazarlama yaptığınız bir platforma "kıytırık" bir forum sitesi demekten sizi men ederim.Ben bu forumun sahibi admini vs değilim sadece uzun yıllardır sadık bir kullanıcısıyım ve tarafsız olarak yapacağım yorum halen ülkedeki en seçkin ve elenmiş bilgiye ulaşabildiğim sitelerden birisi.O yüzden size de tabiri caizse ekmek yediğiniz ele tükürmemenizi öneriyorum neticede reklam yaparak para kazanıyorsunuz bu forum üzerinden!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    betelguz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj

    1- hidrojen sisteminin buji ömrüne etkisi nedir? en az 60 bin km. gitmesi gereken NGK LPG iridyum buji 40bin km de bitti: hidrojenli lpgli araçta kullanıldı. tırnak uçları erimişti. akılma gelen verimli yanma acaba iridyum uçları da biraz eritme yapabilir mi?
    2- aracın zengin/fakir karışım ölçümlerine hidrojenin etkisi nedir. lambda sensörleri için hidrojen etkisiz eleman mıdır. yoksa diyelim ki "çok az" fakir karışım oldu. bu açığı hidrojen kapatıp sensörler ideal yanma şeklinde tespit edermi. Tam tersi düşünelim. lpg ayarsızlığı yada ateşleme sistemi zayıflığı nedeniyle çok az bir zengin karışım olsa yanmayan kısım için hidrojen miktarını arttırarak zengin karışım/çiğ yakıt (duman) oranını düşürerek sensörlerin ideal yanma şeklinde algılamasını sağlayabilir miyiz. Kısacası, Hidrojen miktarını (amperini) değiştirerek araçtaki P0174, 173, 421 ve 431 hata kodlarının oluşmasını önleyebilir miyiz? (Tabii burada minimal düzeyde olan ayarsızlık durumları sözkonusu: ciddi düzeydeki zengin/fakir karışımda hidrojenin işe yaramayacağı malum).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carisma70 -- 1 Kasım 2018; 10:52:45 >
    |
    |
    btd_1923 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    Bozüyük Eskişehir lpg gidiş:yol bilgisayarı yakıt ortalaması 10,4 litre. Dönüşte Hidrojen devrede: 9,9 Litre. Bozüyük rakım olarak +8m daha yüksek. aynı yolda benzinde gidiş 8,6 litre dönüş 8,7 litre idi. (araç 2.4 motor sürekli 4 çeker otomatik mitsubshi)
    Amper ayarları kesinleşmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carisma70 -- 6 Kasım 2018; 11:59:9 >
    |
    |
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
backlink paketleri
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.