Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.182
Cevap
54
Favori
489.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 354
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 54
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • azdaha_53 (338 mesaj) zıva (293 mesaj) oguz6577 (290 mesaj) betelguz (276 mesaj) jumel (270 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1732 mesaj) Mobil (261 mesaj) Tablet (15 mesaj) Mini (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> hidrojen yakıt tasarruf sistemi
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2450 Mesaj
    Araçta ürettiğiniz hidrojen hiç bir şeye derman olmayacak miktardadır.

    Araçta o düzenekle ateşlemede, şurada burada etki edecek kadar hidrojen üretmeniz için 100 amper tüketmeniz lazım.

    Çok basit test yapabilirsin.

    Afr ayarı yapan bir yere git lpg için.

    Cihazı kapa ölçüm yap, cihazı aç ölçüm yap.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Carisma70

    Canlanmaya katkı
    LPG de yeni bir ayar şekli başladı: AFR ayarı deniyor: ecudan ve ekzosdan çıkan değerlere göre ideal AFR (hava-yakıt oranı) sağlanarak performan artışı ve tasarruf sağlanıyor. yaptıranlar memnun. benim de arkadaşım yaptırdı: 2.0 outlander aracında performans artışı ve yarım litre tasarruf sağlamış (pek kolay memnun olmaz)
    Bizi ilgilendiren yönü: (mühendis değilim ifadeler için kusura bakmayın)
    1- AFR ayarı için özellikle sisteme hidrojen nereden verilmesi daha ideal olur: maf sensöründen sonra vs.
    2- ideal amperden fazlası performans arttırsa da yakıtı da arttırıyor malum. hidrojenli lpg li araçta bunu avantaja çevirebilirmiyiz? mesela ideal amper 6 diyelim. biz bunu 7,8 amper vs. yaparak -1 birim yakıt kaybımız olduğunu varsayarsak lpg ayarını fakirleştirerek ama hidrojen nedeniyle performans kaybetmesek +2 Birim tasarruf olur mu?
    3- yani sonuç olarak benzin enjektör ve Ecusuna müdahele edemesek de LPG AFR ayarı ile lpg enjektörlerine ve yakıt mapine müdahele şansımız sayesinde LPG de, AFR+ Hidrojen ile ekstra avantaj yakalayabilirmiyiz?
    http://lpgayari.com/neden-afr-ayari/
    şu anda aracıma önce yeni lpg taktım daha sonra da Hidrojen taktırdım. lpg AFR ayarı yaptırmadım. yol bilgisayarına göre şehir içi hidrojende 1 litre kadar tasarruf var görünüyor. performans kaçınılmaz zaten
    Aracım otomatik 2.4 motor outlander. daha önce şehir içi tüketimi +17 küsur litre idi (18, 19 da rahat oluyor) şimdi 16,5 litre
    AFR yaptırmıştım zaten ve herkese şiddetle tavsiye ederim.
    |
    |




  • Yarbay
    2450 Mesaj
    Bu araç mı ?

    Brand Mitsubishi
    Model Outlander
    Generation Outlander
    Modification (Engine) 2.4 i 16V 4WD (158 Hp)Edit data of this car
    Doors 5Edit data of this car
    Power 158 hp/5500 rpm.Edit data of this car
    Maximum speed 200 km/hEdit data of this car
    Acceleration 0 - 100 km/h 9.9 secEdit data of this car
    Fuel tank volume 60 lEdit data of this car
    Year of putting into production 2003 yearEdit data of this car
    Year of stopping production 2006 yearEdit data of this car
    Coupe type SUVEdit data of this car
    Seats 5Edit data of this car
    Length 4550 mm.Edit data of this car
    Width 1750 mm.Edit data of this car
    Height 1620 mm.Edit data of this car
    Wheelbase 2625 mm.Edit data of this car
    Front track 1495 mm.Edit data of this car
    Rear (Back) track 1495 mm.Edit data of this car
    Minimum volume of Luggage (trunk) 402 lEdit data of this car
    Maximum volume of Luggage (trunk) 1705 lEdit data of this car
    Model Engine 4G69Edit data of this car
    Position of engine Front, transverselyEdit data of this car
    Engine displacement 2378 cm3 Edit data of this car
    Torque 213 Nm/4000 rpm.Edit data of this car
    Fuel System Multi-point injectionEdit data of this car
    Valvetrain DOHCEdit data of this car
    Position of cylinders InlineEdit data of this car
    Number of cylinders 4Edit data of this car
    Compression ratio 9.5Edit data of this car
    Number of valves per cylinder 4Edit data of this car
    Fuel Type Petrol (Gasoline)Edit data of this car
    Drive wheel All wheel drive (4x4)Edit data of this car
    Number of Gears (manual transmission) 5Edit data of this car
    Front suspension Independent, Spring McPherson, with stabilizerEdit data of this car
    Rear suspension Semi-dependent on the trailing arm with transverse torsion shaftEdit data of this car
    Front brakes DiscEdit data of this car
    ABS yesEdit data of this car
    Power steering Hydraulic SteeringEdit data of this car
    Fuel consumption (economy) - urban 12.9 l/100 km.Edit data of this car
    Fuel consumption (economy) - extra urban 7.8 l/100 km.Edit data of this car
    Fuel consumption (economy) - combined 9.7 l/100 km.Edit data of this car
    Kerb Weight 1540 kg.Edit data of this car
    Max. weight 2070 kg.Edit data of this car
    Tire size 215/60 R16


    Uzun yolda 8 litre benzin yakıyor muş. Fabrika verisi.
    Siz şimdi nereden tasarruf ettiniz ?
    |
    |




  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Aracımın kilometresi 115 bin oldu. Fiyatlarınız biraz daha uygundu, zam geldi galiba. Ben diyarbakırdayım buradan nasıl alabilirim ve nasıl taktırabilirim acaba?
    Ahmet bey geçen ay volvo s60 araca takıldı sistemimiz ve %30 tasarruf sağlandı. İlk depoda %10 2. depoda %15 derken 4000km sonunda %30 net tasarruf sağladı araç. facebook sayfamızdan video ve yorumlarını görebilirsiniz.Şuanda sistemlerde indirim yaptık. uygun sistem 1250 tl.www.facebook.com/cyberenerji





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betelguz -- 27 Ocak 2019; 2:19:51 >




  • Yarbay
    2450 Mesaj
    Devre ile kandırılan oksijen sensörü neticesinde yakıtı kıs.

    Sonra biz tasarruf yaptık diye sat.

    Fabrika çıkışı orjinal ne kadar yakıyormuş bakan eden var mı ?

    Aracı AFR ayarına sokup yakıt değerlerine bakan var mı ?
    |
    |
  • Çavuş
    96 Mesaj
    Yıllar geçsede forumda değişen bir şey olmamış. Hala işe yarıyor yaramıyoru tartışıyorsunuz. Hiç kimse bu geliştirilir de ülke ekonomisine katkısı olabilir diye düşünmüyor.
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hkwplus Hidrojen

    Yıllar geçsede forumda değişen bir şey olmamış. Hala işe yarıyor yaramıyoru tartışıyorsunuz. Hiç kimse bu geliştirilir de ülke ekonomisine katkısı olabilir diye düşünmüyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=-2UnLByOmAo
    |
    |
  • Teğmen
    148 Mesaj

    Aynı araçtan bende de var. Sakin kullanımda, benzinde ş.içi 9- 9.5 lt ş.dışı 7.5-8 lt yakıyor. Ya taktıran arkadaş ın kullanma alışkanlığı farklı yada arabasında anormal birşey var. Yani bu cihazı taktırsam ve benim aracımda %30 tasarruf yapacaksa; ş.ici 7 lt ş.dışı 5 lt yakması gerekiyor. Sonuçta aynı araba...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    betelguz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Aynı araçtan bende de var. Sakin kullanımda, benzinde ş.içi 9- 9.5 lt ş.dışı 7.5-8 lt yakıyor. Ya taktıran arkadaş ın kullanma alışkanlığı farklı yada arabasında anormal birşey var. Yani bu cihazı taktırsam ve benim aracımda %30 tasarruf yapacaksa; ş.ici 7 lt ş.dışı 5 lt yakması gerekiyor. Sonuçta aynı araba...
    siz yazınca değerlere baktım; bu modeli kullanmadım ama 2-3 volvo kullandım. (1.6 motor, 2.0 , 2.0T5) şehir dışı 10 litreden fazla yakması için 1- performanslı kullanmalı ve 2- bu değerlerin LPG olması lazım. eğer benzinde bu değerlere sahipse araçta ateşleme sorunu vardır. belki hidrojen ateşlemeyi kolaylaştırarak sorunun sonuçlarını (çiğ yakıt ,sistemin kirlenmesi) azaltarak yakıtta ciddi tasarruf sağlamış olabilir. Ne olursa olsun volvocu arkadaşın aracını mutlaka bakıma sokması lazım.




  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Carisma70

    siz yazınca değerlere baktım; bu modeli kullanmadım ama 2-3 volvo kullandım. (1.6 motor, 2.0 , 2.0T5) şehir dışı 10 litreden fazla yakması için 1- performanslı kullanmalı ve 2- bu değerlerin LPG olması lazım. eğer benzinde bu değerlere sahipse araçta ateşleme sorunu vardır. belki hidrojen ateşlemeyi kolaylaştırarak sorunun sonuçlarını (çiğ yakıt ,sistemin kirlenmesi) azaltarak yakıtta ciddi tasarruf sağlamış olabilir. Ne olursa olsun volvocu arkadaşın aracını mutlaka bakıma sokması lazım.

    Alıntıları Göster
    şunu da ekliyeyim: s60 larda bu kasada ford motoru kullanıldı.(güncellerinde tekrar volvo motora geçilecekti ama sanırım henüz başlanmadı) bu yüzden araç Volvo olsa da motor volvo değil. bunun yakıt tüketimine etkisi nedir tam bilmiyorum.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    teknik bir soru:
    atmosferik araçlarda maf sensöründen sonra hidrojen girişi olmasının daha iyi olduğu yazılmıştı. Ancak hava emiş sisteminde maf sensöründen sonra çatlak vs. olması durumunda AFR (hava yakıt oranı) dengesizliği olabiliyor. hidrojen girişi için açtığımız delik ve hortumun AFR ye olumsuz etkilememesi için nelere dikkat etmemiz lazım. Aracımda çözülemeyen hafif bir lpg ayar dengesizlik sorunu var o nedenle soruyorum; aklıma hidrojen sistemi geldi. görünürde hidrojen montajında bariz çatlak, hava kaçağı görünmüyor.
    cevaplarınıza göre hidrojen girişinin maf/debimetreden önce bağlayabilirim.

    bir de aklıma şöyle bir fikir geldi: lpg ayarında motor devrine göre lpg püskürtme ayarlanıyor. Hidrojen sisteminde hiç olmazsa şehir içi ve şehir dışı farklı amper kullanmak daha verimli olur mu? teorikte evet olur dersek; şehir içi mi şehir dışı mı daha yüksek amper olmalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carisma70 -- 10 Nisan 2019; 16:9:56 >
    |
    |




  • Yarbay
    2450 Mesaj
    Afr ayarı yapan lpg cilere git.

    Sana söylerler.

    Bu cihazlar işe yarasa normal ayarlar çalışamazlar ki.
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Afr ayarı yapan lpg cilere git.

    Sana söylerler.

    Bu cihazlar işe yarasa normal ayarlar çalışamazlar ki.
    Bilmiyorlar.
    Araçta hava kaçağı var mı diye iyice kontrol edeceğim. bulamazsam muhtemelen maftan önce (benim araca göre hava filtresinden önce) giriş olacak şekilde bağlantı yapacağım.
    |
    |
  • Binbaşı
    1516 Mesaj
    Bu hidrojenciler hayatta mı hala? Çok iddialı olanlar var ise 4.5 atmosferik Cayenne S aracıma taksınlar test amaçlı hergün bilgi yayınlarım. Araç 22 lt benzin yakıyor düşürebilen varsa buyursun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    459 Mesaj
    Hidrojen ile Mucizeyi karıştırmayalım : sizin araçta %80 tasarruf yapması lazım ki yakıtınız düşmüş olsun
    |
    |
  • Teğmen
    221 Mesaj
    Zamanında ben de 2.0 D4 motorda mıknatısla tasarruf edecektim, o zaman verdiğim 80-90 TL ye yazık oldu!
    Cihazlar takılmadan ve takıldıktan sonraki tarafsız ve tekrarlanan testler varsa kayıt altına alıp sunsunlar. Bir şey gösteriliyor ama mesele insanların arzularını istismar edip çakallık yapmak. Yoksa milyar dolarlar harcayan koca koca otomotiv firmaları mantıken bu kadar basit tasarruf yöntemlerini es geçebilirler mi?! Hadi diyelim hidrojen ya da oksijeni kullanıp yaktın ya da yakıta katkı yaptın. Bunu yapanların fizik, kimyadan haberleri var mı? Elektrolizle ne kadar gaz için ne kadar volt-akım (amper) gerektiğini biliyorlar mı? Onca akım sonuçta yine motor tarafından üretilecek, havadan gelmeyecek.

    Yıllar önce bir tv programında makine mühendisi olduğunu söyleyen birileri, akü ile uçağı havalandırıp, uçak uçarken de aküleri şarj edeceğini söylüyordu. Bu tür insanlara değil, bunlara bu diplomayı verenleredir sözüm! Anlayan anladı.

    Maalesef bu tür zayıf karnımız var, çiftlikbank diye yattığı yerden kazanacaklarını sananlar, ayakta söğüşlendiklerine kendileri bile güleriz ağlasak ağlanacak halimize durumuna düştüler. Bir kaç gün önce de insanları bilmem kaç rekat namaz kıldırarak bidonları altınla doldurmayı vaadedenler, neleri var neleri yok hiç edip gittiklerinde uyandılar! Cehalet diz boyu!!!
    |
    |




  • Yarbay
    2450 Mesaj
    |
    |




  • Yüzbaşı
    459 Mesaj

    Aracı satıp yeni aracıma taktırdım: Volvo s40 classic 1.6cc manuel. uzun yol yaptım. giderken 5,6 dönüşte 5,3 litre yaktı. giderken rakım yükseliyor dönüşte iniş oluyor haliyle. dönüşte yağmur da yağdı. aracın fabrika verisi 6,0 litre

    Amper değerlerini arttırarak tasarruf arttırmaya çalışacağız. psikolojik yada pompa tabancalarında sorun yoksa (erken tıklayıp atma) %15 kadar fiili tüketim değerlerine göre tasarruf var. ne olursa olsun yol bilgisayarı verileri düştü. eskiden aynı yolda 5,7 yol bilgisayarı değerleri varken (fiili tabanca ölçümü de 6.3 ) şimdi giderken 5,3 dönüşte 5,2 gösteriyordu. hidrojen, bilgisayarın tüketim değerlerini olduğundan düşük gösterebilir mi ?

    |
    |
  • Çavuş
    96 Mesaj

    HİDROJEN YAKIT TASARRUF ve PERFORMANS SİSTEMLERİ

    %45'e Varan YAKIT TASARRUFU - %13-15 PERFORMANS ARTIŞI

    Dizel, Benzin, Lpg, Cng, Fueloil gibi yakıtların kullanıldığı her alanda Hkwplus asıl yakıtın daha verimli (tam) yanmasını sağlayarak Tork ve Performansı ortalama %13-15 artırmaktadır. Artan Güç sayesinde eskiye oranla, her marka ve model araçta

    %15 ile %45 aralığında YAKIT TASARRUFU sağlanabilmektedir.


    Sosyal Medya ve İletişim Bilgilerimiz;


    @hkwplus


    http://www.hkwplus.com


    https://twitter.com/hkwplus


    https://www.youtube.com/hkwplus


    https://www.facebook.com/hkwplus


    https://www.instagram.com/hkwplus


    Gsm : 0546 908 75 73     Tel : 0312 395 09 18

    Kamilocak Mah. Erenler Cad. Keçiören / ANKARA


    Bu konu durdu mu ortaya karışık bir şeyler koyayım:)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hkwplus Hidrojen -- 12 Ocak 2021; 18:52:40 >
    |
    |
    Bahsedilenler: hkwplus




  • Çavuş
    96 Mesaj

    Yaptığımız işlerden bir örnek;


    |
    |
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Masal Oku
Cancer Clinical Trials
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.