|
Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
-
-
Wolfgang Porsche alır bi tane kendine.
-
Batarya bitince o turbo nasıl çalışıyor?
-
911in tasarimcisi ferdinand porsche'un taa 1940larda yaptigi hybrid tiger tank tasarimi var. 911e hybrid koymak tasarimcisinin felsefesine yakisan bir guncelleme. ayrica turboyu elektrikli yapmakda turbo lagi azaltarak performansa ciddi katki saglamis. ferdinand porsche gorse kesinlikle gurur duyardi.
-
Tankçı olan dedesi, 911'i torunu çıkartıyor. İsimleri aynı ama torununun adı Ferdinand Alexander Porsche.
-
dün ferhat albayrak X'de gönderi paylaşmıştı
bu elektirik motorunda batarya bitmesi gibi bir sorun yok, benzinli motor sürekli olarak bataryayı besliyor...
Q7'de ilk defa kullanıldığından bahsetmiş gibi...
x (formerly twitter)Ferhat Albayrak (@ferhatalbayrak) on Xhttps://x.com/ferhatalbayrak/status/1795509326439719353Porsche Elektrikli Turboşarj Araba turboşarjlarının ilk versiyonu, motoru döndürmek için motordan gelen kinetik enerjiyi kullanıyordu.
Daha sonra türbinleri döndürmek için elektrik motorlarını kullanan elektrikli turbolar tanıtıldı. Porsche'nin son dönemdeki geliştirmesi de bu e-turbolar üzerinde.
Çalışma prensibi Turboşarj Porsche elektrikli şarj cihazı, kompresörü döndürmek için bir elektrik motoru kullanıyor Elektrikli turboşarjın çalışma prensibi sıralı turboşarjınkine benzer.
Elektrikli turboşarjlarda, daha düşük devirlerde motor torkunu artırmak için iki küçük türbin kullanılır. Porsche'nin elektrikli turboşarjında iki küçük egzoz türbini, büyük bir bypass valfıyla çalışıyor.
Bu türbinler, egzozdan gelen kinetik enerji nedeniyle döndürülür ve karşılığında elektrik motoru döner. Bu elektrik motoru, kompresöre güç sağlamak için dönüşten üretilen enerjiyi depolar.
Önceki versiyonlarda enerji, benzinli veya dizel motorlarda yakıtın yanmasından elde ediliyordu. Porsche Elektrikli Turboşarjı Farklı Kılan Nedir? Porsche elektrikli turboşarj, elektrikli turbo ile çift turbo kurulumunun bileşenleri ve düzenlemelerinin birleşimidir.
Bu nedenle, iki küçük turbonun tepkisi ve verimliliği ile büyük tekli turboya benzer şekilde daha yüksek güç üretme kapasitesine sahiptir. Ayrıca türbinlerin kompresörden bağımsız çalışması, farklı hızlarda dönmelerine olanak sağlar. Farklı hızlarda dönme yeteneği, her türbinin çalışma aralığını artırarak daha yüksek verimlilik sağlar.
Bunun dışında elektrik motorları kompresöre devirden bağımsız olarak anlık enerji sağlama özelliğine sahiptir. Baypas valfi, seyir sırasında motor üzerinde daha az stres yaratarak daha fazla tasarruf sağlamak için açılabilir. Porsche'nin Elektrikli Turboşarjının Artıları Porsche'nin elektrikli turboşarjı, yenilikçi bir tasarım kullanarak turbo gecikmesini ortadan kaldırdı.
Daha yüksek basınca ihtiyaç yoktur ancak enerji çıkışı sabittir. Turbo gecikmesi olmadan ek güç ve artan verimlilik, Porsche'nin elektrikli turboşarjlarının en önemli avantajlarıdır. Bugüne kadar bu turboşarj, araba turboşarjı arızasının başlıca nedenlerini giderecek tüm özelliklerle donatılmış gibi görünüyor.
Yeni Turboşarjın Tanıtılması Porsche 911 Turbo Porsche'nin 2022'de piyasaya sürülen 911 Turbo'su elektrikli bir turboşarja sahip Porsche'nin yeni turboşarjı 911 Turbo 2022 modelinde yer alıyor.
Ayrıca BAE'de satılık bu kullanılmış Porsche 911'e göz atabilir ve bu yüksek hızlı araçtan yararlanabilirsiniz. Bütün bunlar Porsche'nin elektrikli turboşarjıyla ilgiliydi.
Ancak mevcut turboşarj teknolojisi iyi performans gösteriyor. Porsche'nin yeni teknolojisi, elektrikli turboşarj konseptinde devrim yaratabilecek kapasitededir.
Araçların çevikliğini bir sonraki seviyeye taşıyacak.
uae’s leading autos blog | dubizzle carsPorsche Electric Turbocharger: Working, Pros & More | dubizzlehttps://www.dubizzle.com/blog/cars/porsche-electric-turbocharger
-
bu kaplumbağa fosfostan evrilmiş arabayı beğenenlere de ne bileyim
-
Hibrit araçta bataryanın bitmesi için aracın yolda seyir halinde yakıtı bitip, batarya da koruma devresi olmamalı ve araç batarya bitene kadar sürülmelidir. bunu bilerek ve isteyerek yaparsa kullanıcı ölen bataryanın da parasını göze almıştır, o andan sonra turbonun nasıl döndüğü pekte önemli olmayacaktır. ama normal turbo gibi dönecek şekilde ayarlanmıştır.
-
anahtarını verseler nefessiz binersin
-
Arkaya doğru alçalan tavan çizgin, ikonik yuvarlak farların, kısa Aks aralığın, ve o arka çamurlukların. Seviyoruz seni be 911 gerçi favorim 997 kasa ama olsun adın yeter
-
Şu aracın tipi efsane...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sen benzinliden elektrikliye evrilmiş togg'u beğendiğine göre bunu da beğenenler olacaktır.
ayrıca togg bu porşun yanında ilyas salman gibi kalır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 30 Mayıs 2024; 11:22:29 > -
Golf, G Serisi, 911 üçü de ayrı bir efsane
-
Çok retro bir tasarımı var
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X