Şimdi Ara

Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Otomotiv dünyasının en ikonik modellerinden biri olan Porsche 911 makyajlandı. 992 kasa kodlu 911'in güncellenmesiyle bu modelde ilk kez elektrik desteği de kendini gösterdi. Porsche 911 artık hibrit motor seçeneğiyle de tercih edilebilecek.



    Makyajlı 911 ailesindeki yeni Carrera GTS, modelin imzası niteliğindeki düz altı silindirli içten yanmalı motoru bir elektrik motoru ve elektrikli turboşarj ile kombine ediyor. Toplamda 532 beygir güç ve 609 Nm tork sunan hibrit modelin yıl sonuna doğru satışa sunulması planlanıyor.



    Yeni Carrera GTS, ailenin diğer üyelerindeki 3.0 litre motorun aksine yeni 3.6 litre düz altı silindirli motoru kullanıyor. Bu motor tek başına 478 beygir güç üretiyor. Bu da bir önceki GTS'e göre 5 beygir civarında bir güç artışı anlamına geliyor. Porsche, hibrit sistemde twin turbo yerine tek bir elektrikli turboşarj kullanıyor.



    Elektrikli turboşarj, geleneksel turboşarjlara benzese de buradaki pervane ve kompresör arasındaki milde 11 kW'lık (14.7 hp) bir elektrik motoru bulunuyor. Bu motor, turboşarjı hızlı bir şekilde döndürebiliyor. Bu sayede hızlı bir tepki sağlayarak turbo lag adı verilen gecikmeyi minimuma indiriyor.



    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Elbette hibrit sistemdeki asıl elektrik motoru bu değil. Tekerleklere çekiş gücü ileten asıl 54 beygirlik elektrik motoru içten yanmalı motor ile 8 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman arasına konumlandırılmış. Her iki motora da 1.9 kWsa'lik batarya güç sağlıyor. Söz konusu batarya, diğer 911'lerin 12 voltluk aküsünün yer aldığı ön kaputun altına konumlandırılmış.



    Hibrit motorlu Carrera GTS, arka aks yönlendirme sistemi gibi ilave standart donanımların da etkisiyle eskisine göre 50 kg civarında daha ağır bir gövdeye sahip ancak elektrik desteği sayesinde bunu kompanse edebiliyor. Öyle ki 3 saniye barajını kırarak 0-100 km/s hızlanmasını 2,9 saniyede tamamlayan ilk 911 Carrera modeli olduğunu söyleyebiliriz.



    Ayrıca Bkz.Volkswagen, 2027 için 20 bin euro'luk giriş seviyesi elektrikli araç hazırlıyor



    T-Hybrid adı verilen sistemin yanı sıra yeni Carrera GTS'e gerektiğinde soğutma sistemine destek olması için aktif hava kapakları da eklenmiş. Ön ve arka tarafında bazı kozmetik güncellemeler yapılan modelde yeni jant seçeneklerine yer verilirken arka lastiklerin genişliği de 10 mm kadar artırılmış. İç mekandaki en büyük yenilik ise tamamen dijital gösterge paneli.



    Fiyatlar makyajlı 911 Carrera ile 120 bin dolar seviyesinden başlarken hibrit motorlu Carrera GTS'in fiyatı 167 bin dolar olarak karşımıza çıkıyor. Bu da GTS için yaklaşık 14 bin dolarlık fiyat artışı anlamına geliyor. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi








  • Wolfgang Porsche alır bi tane kendine.

  • Batarya bitince o turbo nasıl çalışıyor?

  • 911in tasarimcisi ferdinand porsche'un taa 1940larda yaptigi hybrid tiger tank tasarimi var. 911e hybrid koymak tasarimcisinin felsefesine yakisan bir guncelleme. ayrica turboyu elektrikli yapmakda turbo lagi azaltarak performansa ciddi katki saglamis. ferdinand porsche gorse kesinlikle gurur duyardi.

  • darkaura kullanıcısına yanıt
    Tankçı olan dedesi, 911'i torunu çıkartıyor. İsimleri aynı ama torununun adı Ferdinand Alexander Porsche.

  • Darklord Sauron kullanıcısına yanıt

    dün ferhat albayrak X'de gönderi paylaşmıştı

    bu elektirik motorunda batarya bitmesi gibi bir sorun yok, benzinli motor sürekli olarak bataryayı besliyor...

    Q7'de ilk defa kullanıldığından bahsetmiş gibi...


    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldix (formerly twitter)
    Ferhat Albayrak (@ferhatalbayrak) on X
    https://x.com/ferhatalbayrak/status/1795509326439719353

    Porsche Elektrikli Turboşarj Araba turboşarjlarının ilk versiyonu, motoru döndürmek için motordan gelen kinetik enerjiyi kullanıyordu.


    Daha sonra türbinleri döndürmek için elektrik motorlarını kullanan elektrikli turbolar tanıtıldı. Porsche'nin son dönemdeki geliştirmesi de bu e-turbolar üzerinde.


    Çalışma prensibi Turboşarj Porsche elektrikli şarj cihazı, kompresörü döndürmek için bir elektrik motoru kullanıyor Elektrikli turboşarjın çalışma prensibi sıralı turboşarjınkine benzer.


    Elektrikli turboşarjlarda, daha düşük devirlerde motor torkunu artırmak için iki küçük türbin kullanılır. Porsche'nin elektrikli turboşarjında ​​iki küçük egzoz türbini, büyük bir bypass valfıyla çalışıyor.


    Bu türbinler, egzozdan gelen kinetik enerji nedeniyle döndürülür ve karşılığında elektrik motoru döner. Bu elektrik motoru, kompresöre güç sağlamak için dönüşten üretilen enerjiyi depolar.


    Önceki versiyonlarda enerji, benzinli veya dizel motorlarda yakıtın yanmasından elde ediliyordu. Porsche Elektrikli Turboşarjı Farklı Kılan Nedir? Porsche elektrikli turboşarj, elektrikli turbo ile çift turbo kurulumunun bileşenleri ve düzenlemelerinin birleşimidir.


    Bu nedenle, iki küçük turbonun tepkisi ve verimliliği ile büyük tekli turboya benzer şekilde daha yüksek güç üretme kapasitesine sahiptir. Ayrıca türbinlerin kompresörden bağımsız çalışması, farklı hızlarda dönmelerine olanak sağlar. Farklı hızlarda dönme yeteneği, her türbinin çalışma aralığını artırarak daha yüksek verimlilik sağlar.


    Bunun dışında elektrik motorları kompresöre devirden bağımsız olarak anlık enerji sağlama özelliğine sahiptir. Baypas valfi, seyir sırasında motor üzerinde daha az stres yaratarak daha fazla tasarruf sağlamak için açılabilir. Porsche'nin Elektrikli Turboşarjının Artıları Porsche'nin elektrikli turboşarjı, yenilikçi bir tasarım kullanarak turbo gecikmesini ortadan kaldırdı.


    Daha yüksek basınca ihtiyaç yoktur ancak enerji çıkışı sabittir. Turbo gecikmesi olmadan ek güç ve artan verimlilik, Porsche'nin elektrikli turboşarjlarının en önemli avantajlarıdır. Bugüne kadar bu turboşarj, araba turboşarjı arızasının başlıca nedenlerini giderecek tüm özelliklerle donatılmış gibi görünüyor.


    Yeni Turboşarjın Tanıtılması Porsche 911 Turbo Porsche'nin 2022'de piyasaya sürülen 911 Turbo'su elektrikli bir turboşarja sahip Porsche'nin yeni turboşarjı 911 Turbo 2022 modelinde yer alıyor.


    Ayrıca BAE'de satılık bu kullanılmış Porsche 911'e göz atabilir ve bu yüksek hızlı araçtan yararlanabilirsiniz. Bütün bunlar Porsche'nin elektrikli turboşarjıyla ilgiliydi.


    Ancak mevcut turboşarj teknolojisi iyi performans gösteriyor. Porsche'nin yeni teknolojisi, elektrikli turboşarj konseptinde devrim yaratabilecek kapasitededir.


    Araçların çevikliğini bir sonraki seviyeye taşıyacak.




    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi
    Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldiuae’s leading autos blog | dubizzle cars
    Porsche Electric Turbocharger: Working, Pros & More | dubizzle
    https://www.dubizzle.com/blog/cars/porsche-electric-turbocharger




  • bu kaplumbağa fosfostan evrilmiş arabayı beğenenlere de ne bileyim Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi  Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi 

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Darklord Sauron kullanıcısına yanıt
    Hibrit araçta bataryanın bitmesi için aracın yolda seyir halinde yakıtı bitip, batarya da koruma devresi olmamalı ve araç batarya bitene kadar sürülmelidir. bunu bilerek ve isteyerek yaparsa kullanıcı ölen bataryanın da parasını göze almıştır, o andan sonra turbonun nasıl döndüğü pekte önemli olmayacaktır. ama normal turbo gibi dönecek şekilde ayarlanmıştır.

  • anahtarını verseler nefessiz binersin

  • Arkaya doğru alçalan tavan çizgin, ikonik yuvarlak farların, kısa Aks aralığın, ve o arka çamurlukların. Seviyoruz seni be 911 gerçi favorim 997 kasa ama olsun adın yeter

  • Şu aracın tipi efsane...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    sen benzinliden elektrikliye evrilmiş togg'u beğendiğine göre bunu da beğenenler olacaktır. Hibrit motorlu ilk Porsche 911, 532 beygir güçle geldi 

    ayrıca togg bu porşun yanında ilyas salman gibi kalır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 30 Mayıs 2024; 11:22:29 >
  • Golf, G Serisi, 911 üçü de ayrı bir efsane

  • Çok retro bir tasarımı var

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.