Şimdi Ara

Herkesin Okumasında Fayda Var. Saygılarımızla.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
7.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli Ezcool Kullanıcıları,

    Ezcool Türkiye olarak, modellerimizden biri olan Ezcool Smart Touch GP7 tabletimizle beraber vermiş olduğumuz, yüklü gelen SYGIC navigasyon yazılımını lisanslı halde kıymetli Ezcool kullanıcılarının hizmetine sunmuştuk.
    Ancak geçtiğimiz gün, değerli bir arkadaş tabletimizi almak için Sygic yetkilileri ile irtibata geçerek “ Ezcool marka ve GP7 model tablet sizin uygulamayı lisanslı mı kullanmaktalar?” diye soru sorunca, tamamen Sygic çalışanlarından ve sistemlerinden kaynaklanan bir durumdan dolayı, yanlış bilgi verilmiştir. Verilen bu yanlış bilgi, forumda bir başlık altında paylaşılınca, biz de derhal konuyu ele alarak, yetkililerle irtibata geçtik. Bunun üzerine Ezcool markamızdan ve de şirketimizden özür dileyen açıklamalarda bulundular.

    Ayrıca, Ezcool Türkiye kullanıcı forum sitemiz ile de birçok konu da olduğu gibi Sygic hakkında da kullanıcılarımıza yardımcı olmaktayız.http://forum.ezcool.com.tr/

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Konu ile alakalı yapılmış olan açıklamalar şu şekildeydi.
    Konu linki :http://forum.donanimhaber.com/m_77719291/tm.htm

    Bahsetmiş olduğunuz bu açıklamalara istinaden şöyle bir açıklamayı ilk etapta sizlerle paylaşmak istemiştik. Sygic'tan aldığımız bilgiye göre müşteri hizmetlerinde çalışmakta olan Mr. Tomas'ın Ezcool markamızın Türkiye distribütörünün OKSİD Bilişim Teknoloji San. ve Tic. Ltd. Şti olduğu konusunda bilgi sahibi olmadığından böyle bir açıklamayı yapmış bulunmaktadır. Sygic lisansları ithaltçı/imalatçı firmalara verildiğinden sahip olduğumuz lisanslar OKSİD Bilişim Teknoloji San. ve Tic. Ltd. Şti adına kayıtlıdırlar. Yaşanan bu bilgi karışıklığının bu aşamada ortaya çıktığını düşünmekteyiz.

    OKSİD Bilişim Teknoloji San. ve Tic. Ltd. Şti olarak Sygic ile gerekli anlaşmalar yapılmış, tüm ürünler faturalı olarak Sygic tarafından satın alınmıştır.
    Aşağıda ürünlerimiz kutu içeriğinde mevcut bulunan Sygic Lisans Kartı örneğini görebilirsiniz. Burada yer alan 16 haneli aktivasyon kodunu Sygic'a gönderdiğinizde veya sahip olduğunuz aktivasyon kodunuzu anında istediğiniz şekilde doğrulamaları rahatlıkla yapabilirsiniz.

     Herkesin Okumasında Fayda Var. Saygılarımızla.

     Herkesin Okumasında Fayda Var. Saygılarımızla.

     Herkesin Okumasında Fayda Var. Saygılarımızla.


    Sygic navigasyon programını %100 lisanslı olarak siz değerli müşterilerimize sunan Ezcool olarak bizler, ilgili bu programı lisanssız ve kaçak olarak müşterilerine sunan firmalarla adımızın bir arada yer almasından duyduğumuz üzüntüyü sizlerle paylaşmak isteriz.


    Dünden bugüne kadar Sygic yetkilileriyle irtibat halindeydik. Sygic tarafından tarafımıza özür dilendiğini, kendi sistemlerinden kaynaklanan bir karmaşıklıkdan dolayı destek ekibinin bilgi yetersizliğinden dolayı böyle bir açıklamanın yapıldığını aşağıda bize göndermiş oldukları mailde görebilirsiniz. İlerleyen zamanlarda, olurda Mr. Tomas'ın şahsından da özür maili gelirse tekrardan sizlerle paylaşacağız. Değerli müşterilerimiz arzu ederlerse eğer, kendilerine Sygic şirketine lisanslı navigasyon karşılığında ödediğimiz faturanında mailini atabiliriz.

    Sygic şirketinin Satış ve Pazarlama Departmanından Sayın Pavel Hornacek tarafımıza göndermiş olduğu özür ve açıklama mailini görebilirsiniz.

     Herkesin Okumasında Fayda Var. Saygılarımızla.



    Çevirisi : ( şahsım şirket mailinden yazıştığımdan dolayı, ismimi ve de mail adresimi karaladım, bilginize )

    Sayın Ezcool / Oksid Bilişim

    Siz haklısınız. Bizler bunun değişikliğini yaparak doğru bilgiyi paylaşmış olacağız.
    Buna ek olarak, bu durumu düzelterek daha doğru bir açıklamayı takım arkadaşlarımıza sağlamış olacağım. ( CRM sistemimizin hazır olmasını beklemeyeceğim)

    Çok çok özür diliyoruz ve umuyorum bu durumu başarılı bir şekilde halledeceğiz. Ben uygulamalarımızı satan birkaç Türk şirketiyle girişimde bulundum, ancak onlar iletişime geçmediler. Siz, uygun bir iş yaklaşımıyla Sygic'ın Türkiye'de ki gerçek ve ciddi çalışan bir Sygic Voucher Edition ortağısınızdır.

    Sağolun

    Pavel.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Değerli Ezcool Kullanıcıları,

    Dün yaptığımız açıklamalarda da bahsettiğimiz gibi, olurda Mr. Tomas'ın şahsından da özür maili gelirse sizlerle paylaşacağımızı belirtmiştik. Şimdi ise bu gelen maili sizler paylaşmaktan Ezcool Türkiye olarak gurur duymaktayız.

     Herkesin Okumasında Fayda Var. Saygılarımızla.


    Çevirisi :

    Sayın Ezcool

    Ticari departmanımızda ki çalışma arkadaşlarımızdan bizim güncellenen bilgileri esas alarak, bizler Ezcool şirketinin Türkiye’de ki iş ortağımız olduğunu teyit etmek isteriz. Uygun olmayan bilgi ile ilgili bazı sorunlar olduysa eğer, Lütfen özrümü kabul ediniz.

    Teşekkürler anlayışınız için, iyi günler dileğimle.

    Saygılarımızla,
    Tomas
    Sygic Müşteri Desteği


    Saygılarımızla,
    Ezcool Türkiye
    OKSİD Bilişim Teknoloji San. ve Tic. Ltd. Şti







  • bir yanluış anlaşılma olmuş :)


    sizin firmadan tablet almayı düşünbüyorum bir şey sormak istiyorum tablete root islemi yapsam garanti dısı kalırmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi j700 -- 3 Ağustos 2013; 5:34:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: j700

    bir yanluış anlaşılma olmuş :)


    sizin firmadan tablet almayı düşünbüyorum bir şey sormak istiyorum tablete root islemi yapsam garanti dısı kalırmı

    Değerli Ezcool Kullanıcıları

    Evet, Root işlemi garanti konusunda sorun teşkil edebilir, yani garanti dışı kalmasına neden olur.

    Saygılarımızla,
    Ezcool Türkiye
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.