Şimdi Ara

Her Avrupa Maçı Sonra Deplasman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Her Avrupa Maçı Sonra Deplasman


    Hepsi de maçtan 3 gün sonra, elle ayarlasan bu kadar olmaz. Böyle olursa baya puan kaybedebiliriz. Tottenham maçları hariç Avrupa'da yedek as takım kadro karışık çıkmak gerek.



    _____________________________
  • Şimdi baktım Gs'nin de aynı bu şekil, Avrupa maçları sonrası hep deplasman.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Şimdi baktım Gs'nin de aynı bu şekil, Avrupa maçları sonrası hep deplasman.

    Fenerbahçe? Üç büyüklere kasıtlı program ayarlanmış olabilir.

    sazan.avi.
    _____________________________

    ''Umuyorum ki beni hatırlarsınız. Eniştenizi yakından tanıdığım gibi kız kardeşinizi de iyi tanırdım ve en az sizin kadar ben de onların yasını tutmaktayım. Ancak söylenildiği gibi ölmüş değilim, tıpkı sizin yiğeniniz gibi. Hayatta kalmasını sağlamak için onu gizlemiştik lakin gizlenme dönemimiz sona erdi. Ejder, hakkı olan taht ve babası ile annesinin intikamı için Westeros'a geri döndü. Kardeşinizin hatrına yüzümüzü size döndük. Bizi yalnız bırakmayın..''
    Sör Uzun Duncan ile Egg'in Westeros'taki maceralarını okumak istiyorsan TIKLA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cypon

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Şimdi baktım Gs'nin de aynı bu şekil, Avrupa maçları sonrası hep deplasman.

    Fenerbahçe? Üç büyüklere kasıtlı program ayarlanmış olabilir.

    sazan.avi.


    ayıbediyon
    _____________________________
    MSI B450-A Pro /// Ryzen5 3600 @4.4Ghz 1.225v ||| Corsair Vengeance RGB RT 2x16GB \\\ Asus ROG Strix RTX 2060
    Samsung 850 Evo 250GB-860 Evo 500GB /// Thermaltake Toughpower 750W ||| XPG Invader \\\ Arctic 34 eSports Duo
    Logitech G502-G610-G640 /// Corsair HS70 ||| Xbox One & 360 Controller \\\ AOC 24G2U
  • Gs ve bjk avrupda bogusurken. fb akilli olursa arayi acip gider .avrupadan ilk elenende 2.olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cypon

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Şimdi baktım Gs'nin de aynı bu şekil, Avrupa maçları sonrası hep deplasman.

    Fenerbahçe? Üç büyüklere kasıtlı program ayarlanmış olabilir.

    sazan.avi.


    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cypon

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Şimdi baktım Gs'nin de aynı bu şekil, Avrupa maçları sonrası hep deplasman.

    Fenerbahçe? Üç büyüklere kasıtlı program ayarlanmış olabilir.

    sazan.avi.


    Hocam, Fenerbahçe yerel ulusal federal insan hakları ve bilimum spor mahkemelerince tescillenmiş şike suçundan dolayı. UEFA tarafından Avrupadan men edildi.
    O yüzden avrupada yoklar yani
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cypon

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Şimdi baktım Gs'nin de aynı bu şekil, Avrupa maçları sonrası hep deplasman.

    Fenerbahçe? Üç büyüklere kasıtlı program ayarlanmış olabilir.

    sazan.avi.


    Bereket versin. Rakıyı alıp geleyim mi usta?
    _____________________________


    Steam ID: aeyi
    Origin ID: andaceyi
    PSN ID: andaceyi
  • Mesaj konuyu sabote etmesin. Gs Bjk'nin 12 maçının da deplasman olması ne kadar tesadüf olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Mesaj konuyu sabote etmesin. Gs Bjk'nin 12 maçının da deplasman olması ne kadar tesadüf olabilir?


    kasıt aramamak lazım bence
    _____________________________
    Psn Kardeşliği Yaptığım Arkadaşlar
    @stalker7777 @hayalet16 @Cngzhn20 @abdullahsen85
    @EDIZ SARI @Mustafa @kilinchaci @tnrvrd1996 @mrtgcmn
    @Daysgone @van doom @jakin33@SAYKOOO14 @TheMuyu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Mesaj konuyu sabote etmesin. Gs Bjk'nin 12 maçının da deplasman olması ne kadar tesadüf olabilir?

    Ligde genelde 1 hafta evde 1 hafta deplasmanda oynandigi icin % 50 ihtimalle boyle olacak zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Açılışı evinizde yapsaydınız evinizde oynayacaktınız sanırım.
    _____________________________
  • Aslinda avantaj avrupa maclarindan önce lig maclarinda motivasyon sorunu olur en azindan kendi sahanda taraftar destegi ile bu sorun azalir.

    Ayrica altini islatan fb diyor her sey fb ye baglamak moda oldu galiba.Bu zihniyetle yakimda yapilan yanlis tranferlerin sorumlusunuda fb ilan ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Biz de ayniyiz. Bir de bizim Dortmund arsenal falan biraz daha zorlu yuksek tempolu. Fenerbahçe şampiyonluğu alir bu sene çok rahat adamlar ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    We have two ears and one mouth so that we can listen twice as much as we speak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o3

    iyi tarafından bakıldı mı önce inönü sonra uefa oluyor hep.

    istanbuldaki uefa maçlarından sonra deplasmana gitmek dert olmaz zaten.

    3 deplasman dönüşü 3 deplasman kötü olmuş umarım pzt oynanıyrlar.

    3 deplasman donusu 3 deplasmandan biri zaten Istanbul'da Basaksehir ile. Balikesir ile olan da uzak sayilmaz. Sadece Kayseri Erciyes macinda nispeten uzun bir yolculuk var ama normal sartlar altinda rotasyon kadroyla yenmemiz gereken bir takim.

    Bir sikinti olmaz. Tam tersi olsa bu sefer ulke icindeki deplasmandan yurtdisindaki deplasmana gidecektik, belki Avrupa macina iyi hazirlanamayacaktik. Lig daha uzun bir maraton, puan kaybi olsa bile telafi edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bence zaten Fenerbahçe şampiyon olacak dönüşün Olimpiyat veya deplasman olması çok mühim değil. Fener'in iyi bir kadrosu var ve çok yorulacağı bir kulvar yok. Ancak yönetimsel olarak karışıklık yaşanırsa Fenerbahçe şampiyon olamaz.
    _____________________________
    PSN:TR-quanch
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanki Bana Pele

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cypon

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Şimdi baktım Gs'nin de aynı bu şekil, Avrupa maçları sonrası hep deplasman.

    Fenerbahçe? Üç büyüklere kasıtlı program ayarlanmış olabilir.

    sazan.avi.


    Bereket versin. Rakıyı alıp geleyim mi usta?

    Sağ köşeye odaklan, rakıyı da unutma
    _____________________________

    ''Umuyorum ki beni hatırlarsınız. Eniştenizi yakından tanıdığım gibi kız kardeşinizi de iyi tanırdım ve en az sizin kadar ben de onların yasını tutmaktayım. Ancak söylenildiği gibi ölmüş değilim, tıpkı sizin yiğeniniz gibi. Hayatta kalmasını sağlamak için onu gizlemiştik lakin gizlenme dönemimiz sona erdi. Ejder, hakkı olan taht ve babası ile annesinin intikamı için Westeros'a geri döndü. Kardeşinizin hatrına yüzümüzü size döndük. Bizi yalnız bırakmayın..''
    Sör Uzun Duncan ile Egg'in Westeros'taki maceralarını okumak istiyorsan TIKLA.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lombi

    quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Mesaj konuyu sabote etmesin. Gs Bjk'nin 12 maçının da deplasman olması ne kadar tesadüf olabilir?

    Düşünün azcık düşünün.

    Süper Lig fikstürü 1,5 ay önce çekildi, sizin Avrupa fikstürünüz daha 3 gün önce çekildi. Platini ve Infantino, "beyler fenere o kadar ceza filan verdik şu fikstürü şöyle ayarlayalımda rahat etsin adamlar" mı dedi?

    Fiksturde tarihler mi çekildi benim güzel arkadaşım? Geçen seneki Trabzon maçlarına bak bakayım aynı miymis tarihler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Mesaj konuyu sabote etmesin. Gs Bjk'nin 12 maçının da deplasman olması ne kadar tesadüf olabilir?

    Lig fikstürü Avrupa fikstüründen kaç hafta önce belli oldu, el insaf. Az düşünüp yorum yapın yahu.
    _____________________________
    Mühendisten iyi koca olur, Çünkü problemlerle uğraşmak ve çözmek onun işidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Eren]

    Mesaj konuyu sabote etmesin. Gs Bjk'nin 12 maçının da deplasman olması ne kadar tesadüf olabilir?

    1/4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.