Şimdi Ara

Hepsiburada İade Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
164
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28 Haziran 2019 tarihinde Hepsiburada üzerinden 2 adet Crucial BX500 240 GB SSD aldım. Sonra yedek amaçlı bir adet daha aldım. Bir adet aldığımı sisteme takıp baktığımda sorun olduğunu farkına vardım ve 2 adet SSD'yi hiç kullanmadan iade olarak geri gönderdim. İade gönderimini 13 Temmuz'da yaptım. Bugün tarafıma dönüş sağlandı ve ürünlerde arıza olduğu servis raporuyla işlem yapılabileceğini bildirdiler. Kolay iade altında ürünü satıyorlar fakat kullanmadığım üründe oluşan arıza nedeniyle iade almıyorlar. Hepsiburada üzerinden bir ürün alırken dikkatli olmanızı öneririm. Benim bundan sonra alışverişim olacağını düşünmüyorum. İade süresi en az 1 ay oldu ne yapmamı önerirsiniz?



  • Hepsiburada iyice kaliteyi düşürdü. Artık müşteri memnuniyetini de hiç önemsemiyorlar. Geçen bir ürün sipariş ettim hasarlı, iade ettim. Sonra kampanya olunca aynı üründen yine sipariş ettim ve aynı şekilde hasarlı geldi. Müşteri temsilcisini aradım az daha beni suçlu çıkartacaklardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır ürün için servis raporu beklemeye mahkum ettiler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknosa İADE ÇEKİ
    11 yıl önce açıldı
    Incehesap.com iade mağduriyeti
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.