Şimdi Ara

Hepsiburada iade problemi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
527
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada'dan 02.12.2019 tarihinde 102606357 sipariş numarası ile Xiaomi mijia akıllı elektrikli süpürge aldım en fazla 21 günde ulaşması gereken ürün elime 31.12.2019 tarihinde ulaştı çok geç kaldığı için farklı yerden ürünü tedarik ettim ve Hepsiburada'dan gelen ürünü yılbaşı tatili sonrası 03.01.2020 tarihinde iade için verilen Yurtiçi Kargo 6218 2544 0088 8 numarası ile gönderdim ürün karşı tarafa 04.01.2020 tarihinde teslim edildi fakat 17 gündür iade talebimde aksiyon bekleniyor yazıyor
    müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm görüşmelerde 2 iş günü içerisinde hesabınıza ücret iadesi olacak diyorlardı ama henüz ürün ücretini ödemediler ve ortada bir üründe yok Hepsiburada iade konusunda sınıfta kaldı, dedikleri gibi hiçte kolay bir iade yok iade süreci geçmemiş ve kargodan gelen kutuyu hiç açmadan direk göndermiş olmama rağmen 17 gündür ücret iadem yapılmış değil hepsiburada şaka gibi kolayiade falan hikaye Hepsiburada iade problemi







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.