Arkadaşımın telefonu bozuldu ve acil telefon ihtiyacı doğdu. Piyasadan çok da ucuz olmamasına rağmen 1510 TL'ye Hepsiburada'dan Redmi Note 8 satın aldık. 1 saat içinde satın alırsan bugün kargoda ibaresi yazıyordu, ancak söz verilenin aksine ertesi gün ürün kargoya çıktı. Veya belki de çıkmadı, sahte takip kodu oluşturuldu. Çünkü takip numarasını Hepsijet'ten sorguladığımda en son hareket 17'sinde gözüküyor. Ekşi ve Şikayetvar'a bakınca şikayetler almış başını gitmiş zaten. Mağduriyetimiz büyük. Sizce THH bişey yapabilir mi bu durumda? Veya dava mı açmak gerekir? CİMER'den Ticaret Bakanlığı'na şikayet ettim ama bişi çıkacağını da sanmıyorum açıkçası. Fakat hiçbir halde yanlarına kalmasını istemiyorum bu durumun.